abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104583610

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime is de Japanse variant op "onze" tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet.
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte afbeeldingen (hentai) of onze (kinderlijke) series (op Jetix, Nickelodeon).
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende genres. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jongens (Shonen): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series "Bleach" en "Naruto" vallen in dit gedeelte

Gericht op meisjes (Shoujo): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn "Sailor Moon", "Cardcaptor Sakura" en "Fruits Basket"

Gericht op de jong volwassen vrouw (Josei): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series "Nana", "Paradise Kiss" en "Honey and Clover" zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation"

Gericht op de jong volwassen man (Seinen): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn "Elfen Lied" en "Ghost in the Shell".

Gericht op kinderen (Kodomo): "Hello Kitty" en "Hamtaro" - dit spreekt voor zich.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC rondvragen, een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Fall 2011

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #17
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

http://www.animenewsnetwork.com/
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

http://animenfo.com/
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

http://anidb.net/
De anime-database.

http://anime-planet.com/
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

http://myanimelist.net/
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake. 8-)
Bakakame
Qunix
Xaryna
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje

Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!

Iedereen is welkom. Helaas zijn er ook wat Yuno haters, maar daar moet je mee leven.
pi_104583633
[non-anime]

Vanmiddag naar the Shining die bij ons in de theaterzaal draait, en dat voor nop! :D

[/non-anime]

Chihayafuru ben ik ook weer bij, ik vind die art echt geweldig, maar ik hou niet van ''wedstrijd anime's''. Zit te twijfelen om het eventueel te droppen, hoop dat de volgende aflevering me wat positiever stemt. :)
pi_104583642
Neeeeeee!

Ik wist dat ik beter had moeten lapohunten.
pi_104583667
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef blessed19 het volgende:
[non-anime]

Vanmiddag naar the Shining die bij ons in de theaterzaal draait, en dat voor nop! :D

[/non-anime]

Chihayafuru ben ik ook weer bij, ik vind die art echt geweldig, maar ik hou niet van ''wedstrijd anime's''. Zit te twijfelen om het eventueel te droppen, hoop dat de volgende aflevering me wat positiever stemt. :)
Ik ben dat kaartspel ook behoorlijk zat moet ik zeggen. Vind de verhoudingen onderling veel leuker.
pi_104583683
quote:
6s.gif Op zondag 20 november 2011 13:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Sankaku Complex ken ik wel, maar kijk er eigenlijk niet meer zo veel op.
Ik las Sasuke Complex.
pi_104583693
Oh, heb trouwens gehoord dat de maker van 5CM deze zomer een nieuwe film heeft uitgebracht! Ben erg benieuwd!
pi_104583710
quote:
8s.gif Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Neeeeeee!

Jaaa, eindelijk een goede TT! *O*
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:23 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik kan met trots melden dat ik geen van deze series kijk... maar ik volg er wel vier 4 in manga vorm.
Ik volg er 1 in mangavorm: Bakuman. Maar zit er heel sterk over te denken om Naruto en Bleach ook maar als manga te gaan lezen, kutfillers :(
pi_104583757
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben dat kaartspel ook behoorlijk zat moet ik zeggen. Vind de verhoudingen onderling veel leuker.
Ja, dat dus! Ons eerst een beetje lekker maken met een toffe verhaallijn en dan BAZINGA! ''we gaan lekker met Chihayafuru een andere kant op!´´

;(
  zondag 20 november 2011 @ 13:47:27 #9
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104584241
quote:
Neeeeeee!

Ik heb ook getracht de lapo te claimen, ik ben echter door mijn wekker heen geslapen.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_104584456
goeie TT ^O^
pi_104584540
quote:
Neeeeeee!

Ik voorspel een FOK!-anime burgeroorlog.
pi_104584612
Nee want: civil blood makes civil hands unclean.

En ik heb mijn handen net gewassen. *)
“An interesting thing is a good thing.”
pi_104584749
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee want: civil blood makes civil hands unclean.

En ik heb mijn handen net gewassen. *)
Ach, bijltje erbij: Yuno-style! ^O^
pi_104585453
quote:
6s.gif Op zondag 20 november 2011 14:00 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ach, bijltje erbij: Yuno-style! ^O^
Inderdaad :)

Blijf van mijn fans af!
pi_104585816
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef blessed19 het volgende:
Oh, heb trouwens gehoord dat de maker van 5CM deze zomer een nieuwe film heeft uitgebracht! Ben erg benieuwd!
De nieuwe Makoto Shinkai heet "children who chase stars": http://en.wikipedia.org/w(...)ices_from_Deep_Below

Helaas nog nergens te vinden (eind deze maand op dvd), dat wordt er weer eentje voor de kast :)

Ben benieuwd inderdaad, als het net zo goed is als voices en 5cm...
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_104585889
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ja, dat dus! Ons eerst een beetje lekker maken met een toffe verhaallijn en dan BAZINGA! ''we gaan lekker met Chihayafuru een andere kant op!´´

;(
Edit ik wilde voorspelling doen over het einde, maar die klopt niet. :+
Moet nog 3 afleveringen kijken. Weet jij hoeveel de serie in totaal gaat krijgen?
pi_104585982
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:25 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

De nieuwe Makoto Shinkai heet "children who chase stars": http://en.wikipedia.org/w(...)ices_from_Deep_Below

Helaas nog nergens te vinden (eind deze maand op dvd), dat wordt er weer eentje voor de kast :)

Ben benieuwd inderdaad, als het net zo goed is als voices en 5cm...
Voices? Die ken ik volgens mij niet. Maar als hij eind van de maand uit komt, is het sneller dan wat ik verwacht had!

Deze trailer kende ik trouwens al, op de helft zijn het bijna alleen maar shots uit 5 cm. ;(
pi_104586110
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Edit ik wilde voorspelling doen over het einde, maar die klopt niet. :+
Moet nog 3 afleveringen kijken. Weet jij hoeveel de serie in totaal gaat krijgen?
Ik weet ook niet hoeveel afleveringen die serie zal krijgen. Ik ben er echter van overtuigd dat het einde een finale is van de 3 hoofdpersonen tegen de 3 ''beste of the best'' spelers.

''Just like old times''
pi_104586292
What the fucking fuck!

Dit slaat weer echt nergens op :')

SPOILER: Infinite Stratos spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104586374
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:30 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Voices? Die ken ik volgens mij niet. Maar als hij eind van de maand uit komt, is het sneller dan wat ik verwacht had!

Deze trailer kende ik trouwens al, op de helft zijn het bijna alleen maar shots uit 5 cm. ;(
Een van zijn eerdere films heet "voices from a distant star", deze is in Nederland voor vijf of zes euro te vinden bij MM, of op de bekende usenet kanalen :) (ja mensen, downloaden is nog steeds legaal in Nederland!)
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_104586479
quote:
6s.gif Op zondag 20 november 2011 13:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik voorspel een FOK!-anime burgeroorlog.
wies dat in jou ava?
pi_104586500
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:37 schreef robin007bond het volgende:
What the fucking fuck!

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is niet nieuw, maria holic heeft dat ook :+
pi_104586658
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef mschol het volgende:

[..]

wies dat in jou ava?
Houki uit Infinite Stratos.

In haar mecha is ze minstens zo cool.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 14:48:09 ]
pi_104586750
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:33 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik weet ook niet hoeveel afleveringen die serie zal krijgen. Ik ben er echter van overtuigd dat het einde een finale is van de 3 hoofdpersonen tegen de 3 ''beste of the best'' spelers.

''Just like old times''
Ah, heel goed mogelijk.
Ik verwacht niet veel afleveringen. Geen 20 in ieder geval.
  zondag 20 november 2011 @ 15:00:59 #25
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104587216
Kleine update over mijn voornemen Steins;Gate te gaan beoordelen: Mijn computer bestaat momenteel voor 80% uit reserve onderdelen wegens een voorval op een LAN party (anders had ik niet eens reserve onderdelen gekocht maar direct garantie afgehandeld, dan maar een paar dagen op een van de laptops). Enfin, laat mijn reserve mobo nou net een idioot nauwe bottleneck zijn. Toch maar eens kijken of de garantie op bepaalde onderdelen nog gelden, kan ik alles weer terugzetten zoals het hoort en die 1080p afleveringen van S;G kijken. Hopelijk zijn de overige 11 afleveringen dan ook beschikbaar tegen die tijd.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_104587548
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is niet nieuw, maria holic heeft dat ook :+
en Naruto en Claymore en Ranma 1/2 en Mayo Chiki en Fate/Zero en... nah, je snap het wel. Travestie is al zo oud als geslachtsrollen.
pi_104587692
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:00 schreef Chavez_ het volgende:
Kleine update over mijn voornemen Steins;Gate te gaan beoordelen: Mijn computer bestaat momenteel voor 80% uit reserve onderdelen wegens een voorval op een LAN party (anders had ik niet eens reserve onderdelen gekocht maar direct garantie afgehandeld, dan maar een paar dagen op een van de laptops). Enfin, laat mijn reserve mobo nou net een idioot nauwe bottleneck zijn. Toch maar eens kijken of de garantie op bepaalde onderdelen nog gelden, kan ik alles weer terugzetten zoals het hoort en die 1080p afleveringen van S;G kijken. Hopelijk zijn de overige 11 afleveringen dan ook beschikbaar tegen die tijd.
Ik zag al die Linux rescue kit op een pc van je staan aan de hand van die foto's. Vervelend voor je.

Hopelijk zijn de nieuwe BD-releases tegen die tijd uit.
pi_104587750
Aflevering 5 van chihayafuru O+ O+ O+
  zondag 20 november 2011 @ 15:19:22 #29
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104587999
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:09 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

en Naruto en Claymore en Ranma 1/2 en Mayo Chiki en Fate/Zero en... nah, je snap het wel. Travestie is al zo oud als geslachtsrollen.
Zeker in de oosterse sferen.

* Chavez_ refereert naar thai ladyboys.
- Paul von Oberstein
  zondag 20 november 2011 @ 15:23:17 #30
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104588169
yuno is een eng psychopatisch hexje! brrrrr
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_104588337
Toe hexje hap op het aas. :)
  zondag 20 november 2011 @ 15:28:02 #32
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104588402
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Toe hexje hap op het aas. :)
ja ga hem nog meer obvious maken :')
pi_104588503
Ik zeg alleen wat jij denkt. :D
  zondag 20 november 2011 @ 15:31:51 #34
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104588552
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik zeg alleen wat jij denkt. :D
ik hoop dat zij niet zo eng is, ik snap niet dat jullie haar (yuno) zo leuk vinden je kan beter freddy krueger bij je hebben :P
pi_104588786
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ik hoop dat zij niet zo eng is, ik snap niet dat jullie haar (yuno) zo leuk vinden je kan beter freddy krueger bij je hebben :P
Ze ziet er lief uit en is zo lekker aanhankelijk O+
  zondag 20 november 2011 @ 15:42:02 #36
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104589001
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

van mij mag ze in een blender :P brrrr je zal dr maar naast wakker worden
pi_104589123
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En nu mag je serieus vertellen wat je leuk aan haar vin'.

In mijn geval het meer haar gekkigheid die me tot haar trek als personage. Ze is altijd echt vermakelijk om te zien, al vind ik het wel een beetje jammer dat haar zogenaamd schattige gedrag in het pretpark géén toneel blijkt te zijn.

SPOILER
pi_104589179
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:45 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

En nu mag je serieus vertellen wat je leuk aan haar vin'.

In mijn geval het meer haar gekkigheid die me tot haar trek als personage. Ze is altijd echt vermakelijk om te zien, al vind ik het wel een beetje jammer dat haar zogenaamd schattige gedrag in het pretpark géén toneel blijkt te zijn.
Ze is schattig en lijkt geen schaamte te hebben, bijvoorbeeld toen haar topje er half afvloog bij het zwemmen _O-

Ze is gewoon zo adorable en heeft de juiste proporties. Zoals je zei is ze ook gewoon lekker gek :P

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 15:55:50 ]
  zondag 20 november 2011 @ 15:56:44 #39
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104589561
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ze is schattig en lijkt geen schaamte te hebben, bijvoorbeeld toen haar topje er half afvloog bij het zwemmen _O-

Ze is gewoon zo adorable en heeft de juiste proporties . Zoals je zei is ze ook gewoon lekker gek :P

viespeuk!
  zondag 20 november 2011 @ 16:00:01 #40
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104589701
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:37 schreef robin007bond het volgende:
What the fucking fuck!

Charles! O+
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  zondag 20 november 2011 @ 16:02:10 #41
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104589787
En goedemorgen allemaal. :o
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_104589868
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:02 schreef .Cake. het volgende:
En goedemorgen allemaal. :o
Morgen?
pi_104589895
Blessed wat vond jij van afl 5 van chihayafuru? O+
  zondag 20 november 2011 @ 16:11:46 #44
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104590224
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Morgen?
Yep, ben net pas wakker :)

Chihayafuru was leuk t/m de aflevering dat ze Arata gaan opzoeken. Daarna werd het snel minder, wat waarschijnlijk komt omdat het nu nogal voorspelbaar wordt.
ANIMEES.
- Scamp
pi_104590357
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Yep, ben net pas wakker :)

Chihayafuru was leuk t/m de aflevering dat ze Arata gaan opzoeken. Daarna werd het snel minder, wat waarschijnlijk komt omdat het nu nogal voorspelbaar wordt.
Er zijn nog maar 2 afleveringen daarna. Wie weet brengt aflevering 8 weer wat nieuws. :P
  zondag 20 november 2011 @ 16:17:27 #46
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104590529
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn nog maar 2 afleveringen daarna. Wie weet brengt aflevering 8 weer wat nieuws. :P
Ik hoop het, maar we moeten nog minstens één nieuw clublidrekruteringsaflevering doorstaan. }:|
ANIMEES.
- Scamp
pi_104590817
Fate/Zero was dit keer zo FUCKING EPISCH!

Heerlijk hoe een goed verhaal en bloedstollende gevechten afgewisseld worden. Die animatie weer, de tering.
  zondag 20 november 2011 @ 16:30:21 #48
27648 Weakling
available in strong mint
pi_104591090
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:46 schreef robin007bond het volgende:

Ze is gewoon zo adorable en heeft de juiste proporties. Zoals je zei is ze ook gewoon lekker gek :P

[ afbeelding ]
Ik moest lachen ... en een beetje huilen.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 20 november 2011 @ 16:31:01 #49
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104591125
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 16:24 schreef robin007bond het volgende:

Heerlijk hoe een goed verhaal en bloedstollende gevechten afgewisseld worden. Die animatie weer, de tering.
Ben benieuwd, ga m straks, of vanavond kijken.
Ik zou naar Black Stone Cherry gaan gratis, maar heb eigenlijk niet zo'n zin om vandaag verder dan m'n koelkast te lopen. Hikkikomori-style!
ANIMEES.
- Scamp
pi_104591575
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ben benieuwd, ga m straks, of vanavond kijken.
Ik zou naar Black Stone Cherry gaan gratis, maar heb eigenlijk niet zo'n zin om vandaag verder dan m'n koelkast te lopen. Hikkikomori-style!
Hehe, je krijgt zeker geen spijt!

Dat laatste is eigenlijk ook de reden dat ik met fitness gestopt ben, dus maak er geen gewoonte van. Heel zonde, want ik was altijd heel gedreven en ging altijd met een vriend samen.

Maar ja, nu heb ik wel meer vrije tijd. Misschien moet ik eens in de zo veel tijd even hardlopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 16:40:59 ]
  zondag 20 november 2011 @ 16:55:35 #51
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104592143
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hehe, je krijgt zeker geen spijt!

Dat laatste is eigenlijk ook de reden dat ik met fitness gestopt ben, dus maak er geen gewoonte van. Heel zonde, want ik was altijd heel gedreven en ging altijd met een vriend samen.

Maar ja, nu heb ik wel meer vrije tijd. Misschien moet ik eens in de zo veel tijd even hardlopen.
Neem dan een fatsoenlijke sport ipv doelloos beetje rondrennen.
Het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik een koelkastdag zou hebben, maar was vanmorgen pas om half 9 thuis, dus ja de energie om op tijd te gaan koken en aan te kleden enzo ontbreekt lichtelijk :P

Plus ik heb net nieuste fate/zero, bakuman, last exile, haganai en ben-to binnengehaald, dus de verleiding is weer groot. Lekker kopje thee erbij, Sencha :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_104593746
zo, ik heb mijn best gedaan die HDD voor redboyke zo goed mogelijk vol te stoppen:
- de muziek verwijderd (dat is overigens nog een flinke hoeveelheid GB's en ga ik voor mijzelf ook even bekijken of ik het wel wil houden)
- Creditless opening/endings verwijderd..

heb nog 186MB vrij, daar kan ik niks meer mee :P
  zondag 20 november 2011 @ 17:39:53 #53
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104593978
Haha, net de OST van Bakemonogatari gedownload, heerlijke stukjes muziek!
Wordt je heel hyper van trouwens. Ik wel.
ANIMEES.
- Scamp
pi_104594171
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:39 schreef .Cake. het volgende:
Haha, net de OST van Bakemonogatari gedownload, heerlijke stukjes muziek!
Wordt je heel hyper van trouwens. Ik wel.
Haha, lekker vrolijk inderdaad :P

De OST van Fate/Zero komt echt heel goed naar voren deze episode, daar ga je misschien zelfs kippenvel van krijgen :)
  zondag 20 november 2011 @ 17:46:28 #55
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104594291
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Haha, lekker vrolijk inderdaad :P

De OST van Fate/Zero komt echt heel goed naar voren deze episode, daar ga je misschien zelfs kippenvel van krijgen :)
Je weet hoe gevaarlijk het is om hele hoge verwachtingen te creëren?
ANIMEES.
- Scamp
pi_104594318
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:46 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Je weet hoe gevaarlijk het is om hele hoge verwachtingen te creëren?
Doe maar alsof ik het niet gezegd heb.

Het is wel aan te raden om je volume lekker hard te doen :)
pi_104594567
Sinds een paar minuten op Animees: de review van Mirai Nikki 4, 5 en 6 *O*
pi_104594629
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 17:53 schreef Bakakame het volgende:
Nice! :)
pi_104595317
quote:
Alleen het eerste plaatje doet het hier. :{
  zondag 20 november 2011 @ 18:17:54 #60
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104595407
quote:
6s.gif Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Doe maar alsof ik het niet gezegd heb.

Het is wel aan te raden om je volume lekker hard te doen :)
Nice, ga ik zeker doen! :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_104595442
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alleen het eerste plaatje doet het hier. :{
hier werkt alles, maar die rare link ergens op het laatst is beetje vreemd?
de link achter bad-girl-turned-good(oid)
pi_104595813
Bedankt voor het aangeven, maar hier gaat alles oké..
Plaatjes laden en de link gaat gewoon naar TV Tropes :)
pi_104597071
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 18:29 schreef Bakakame het volgende:
Hier ook geen probleem :)
pi_104597183
[tk] Naruto: Rise of a Ninja x360
pi_104597265
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah, heel goed mogelijk.
Ik verwacht niet veel afleveringen. Geen 20 in ieder geval.
Ik gok op 12 afleveringen. :)
pi_104597268
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 18:29 schreef Bakakame het volgende:
dan nog is het een vreemde link?
pi_104598514
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:05 schreef outcast_within het volgende:
[tk] Naruto: Rise of a Ninja x360
Je herinnert me er aan dat ik Eternal Sonata nog uit moet spelen :P
pi_104598662
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 17:34 schreef mschol het volgende:
zo, ik heb mijn best gedaan die HDD voor redboyke zo goed mogelijk vol te stoppen:
- de muziek verwijderd (dat is overigens nog een flinke hoeveelheid GB's en ga ik voor mijzelf ook even bekijken of ik het wel wil houden)
- Creditless opening/endings verwijderd..

heb nog 186MB vrij, daar kan ik niks meer mee :P
goed werk jongen!
heb alleen maar soundtrack van naruto maar t'is gewoon zo dat je heel de cd download en maar paar liedjes goed vind dus mss moet je voor jezelf alleen degene houden dat je zelf leuk vind heb ik ook gedaan van die 2 cd's dat ik heb vind ik er maar 4 liedjes goed

heb me dit weekend bezig gehouden met parkiet van m'n moeder wil die proberen tam maken.
wou die probere aan te raken in de kooi maar vloog altijd weg dan is die uit de kooi gevlogen en zeker 20 keer tegen het raam gevlogen en dan nog heel veel moeite om die te vangen. 5 keer uit m'n hand laten vliegen omdat ik bang was te hard te knijpen
  zondag 20 november 2011 @ 20:09:00 #69
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_104600056
quote:
Leuke post. :)

Het kan trouwens zo zijn dat de aflevering Vibrate Mode heet omdat er niet zoveel gebeurt qua diaries (alsof ze op 'stil' staan?).
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_104600910
Het heet vibrate mode omdat robin zo opgewonden werd tijdens de aflevering.
pi_104600946
Booohhhhhh Gundam AGE ;( _O- ;(
  zondag 20 november 2011 @ 20:27:50 #73
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104601004
"Viabrate mode"...

De zin "Gelukkig is Yukkii's moeder zo lief, nu heb ik mijn 'tools' niet meer nodig" krijgt opeens een heel andere betekenis...

;)
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 20 november 2011 @ 20:28:25 #74
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104601035
quote:
9s.gif Op zondag 20 november 2011 20:09 schreef hexje het volgende:
Hoop dat gotspeed goed genoeg blijft.

http://8thsinfansubs.word(...)mirai-nikki-dropped/
gelukkig zijn er andere fansubs groepen die het ook wel goed doen :)
Maar ja wel een jammere ontwikkeling is dit
pi_104601044
Of omdat die chick bijna blind is en dus haar beltoon niet kan zien.
pi_104601108
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:28 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

gelukkig zijn er andere fansubs groepen die het ook wel goed doen :)
Maar ja wel een jammere ontwikkeling is dit
Commie heeft 'm ook opgepakt, trouwens.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_104601188
quote:
9s.gif Op zondag 20 november 2011 20:09 schreef hexje het volgende:
Hoop dat gotspeed goed genoeg blijft.

http://8thsinfansubs.word(...)mirai-nikki-dropped/
Je hebt nog Commie, GotWoot en Static-Subs.
pi_104601788
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef outcast_within het volgende:
Het heet vibrate mode omdat robin zo opgewonden werd tijdens de aflevering.
Mannen gebruik geen vibrators :{w
  zondag 20 november 2011 @ 20:52:22 #79
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104602629
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef Qunix het volgende:
Booohhhhhh Gundam AGE ;( _O- ;(
lelijkste mobile suit ontwerp ooit van een gundam....
Ik vind het tot nu toe ook de wazigste gundam serie die ik gezien heb, ik heb wel een idee wat ze van plan zijn maar meer ook niet....
  zondag 20 november 2011 @ 20:53:02 #80
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104602678
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je hebt nog Commie, GotWoot en Static-Subs.
Ik heb IB geloof ik voor Mirai Nikki...
pi_104602720
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik heb IB geloof ik voor Mirai Nikki...
Die kan ook nog :)

Static-Subs heeft de beste kwaliteit subs, maar de slechtste encode wat mij betreft. Nog steeds geen 10-bit gebruiken :')

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 20:54:07 ]
pi_104603258
Oh mijn god :')

http://www.petitiononline.com/cutiepie/petition.html

Nog maar niet te spreken over de signatures zelf! :')___!

quote:
Hey boys! ;-) Anime isn't that bad, it gets me real wet when I'm lonely, i love to slide a young mans long horn into my stink hole after watchin a few hours of ah my goddess or sailer moon and her cats, so quit being a jerk ok?
quote:
OMG! U FUCKIN LIEING BASTARDS!!! AH MY GODDESS IS NOTHIN LIKE THAT AND POKEMON DOESNT HAVE PERVERTS OR NUDIITY
quote:
WAT THE HECK! I LUV ANIME! IT FREEZ THE IMAGINATION! all of you need to get real help... i thought this place letz people do what they want? i want you all to go get help now! physco ppl
quote:
I like anime. I love anime. I love Japan. I don't think that Bush would give a crap about anime. So why should you? Re-move this, for it is stupid. I believe in God and his son. I follow the bible, but it appears you do not! Treat thy neighbor, as you wish to be treated! Japan is like our neighbor. ANIME is are neighbor. So don't protest something that is GOOD. YAOI AND YURI RULES! LOVE AND PEACE!
quote:
Anime is nasty, perverted and dark, it makes me sick!!
quote:
u fucking loser try ur best to ban anime i hope u succed in the next 5000 years dumbshit anime rulz!!!!!!
Succesful troll is succesful.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 21:11:16 ]
pi_104604013
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef robin007bond het volgende:
Oh mijn god :')

http://www.petitiononline.com/cutiepie/petition.html

Nog maar niet te spreken over de signatures zelf! :')___!

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Succesful troll is succesful.
lol die eerste
  zondag 20 november 2011 @ 21:13:43 #84
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_104604056
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je herinnert me er aan dat ik Eternal Sonata nog uit moet spelen :P
heerlijke game was dat :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_104604359
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef redboyke het volgende:

[..]

lol die eerste
Ik lig hier stuk _O-

quote:
DO u really have nothing to do with your life other then waste your time on trying to get anime baned because you hate it. Hittler he didnt like the jews so he got them killed is that right i dont think so ...so just because you think Its wrong or u hate something it dosent meen it should be banned or killed And another thing REALLY DO YOU REALLY THINK GEORGE BUSH WOULD GET OF HIS FAT LAZY ASS AND DO SOMETHING
quote:
I don't like anime, it destroyed my friend's life and turned him into a total weeaboo. He then broke up with his girlfriend and started humping some pillow which he called his "Waifu" it was sad. He then started doing this stuff called "Carmel Dansen" and when he attempted to do it on a cliff edge while we were on a camping trip, he... he... fell to his death and.... I can't get into anymore. All i know is that this is the effects of anime on people, I've seen it happen to more than my friend. Please Mr. Bush, ban anime in the U.S. of A.
quote:
FUCK YOU...IF YOU WANNA BAN ANIMJE...YOU ARE VIL AND WANT TO TAKE AWAY ENJOYMENT FROM PEOPLE...YOU BURN IN HELL...NEVER MIND YOU ARE SATAN AND ALREADY BURN IN HELL...ANIME IS COOL...AND IF THE GUY WHO POSTED THIS WAS THE GUY WHO MADE THE FIRST POST...IF YOUR FRIEND WENT AND FUCKED ALL THOSE 14 YEAR OLDS IT WAS THE MARIJUANA HE WAS SMOKIN...GOD YOU ARE A DUMBASS GAY...I HOPE THAT YOU GET KICKED OUT OF THE COUNTRY AND ANYONE WHO HATES ANIME WITH YOU...AND JAPAN IS AWSOME ITS THE GREATEST PLACE EVER...THATS WHERE ALL THE COOL STUFF COMES FROM...I HATE ANIME HATERS...THEY SHOULD DIE...I WUV ANIME I LOVE ANIME I LOVE ANIME I LOVE ANIME I LOVE ANIME...DO NOT BAN ANIME BECAUZ IT IS GOOD BAN ANIME BECAUSE DONT BAN ANIME YOU FUCKING MORONS ANIME IS GREAT AND IF YOU BAN IT THEN YOU ARE GAY...BECAUSE YOU SUKC LIKE A SAIGAN WHORE...DIE I AM GM,BLUE AND ANIME IS GREAT I LOVE IT ITS THE COOLEST THING SINCE EVER AND IF YOU BAN IT I WILL USE MY MAGICAL POWERS THAT DONT EXIST TO MAKE YOUR LIFE MISERABLE!!! WAHHHH!!!!!!*SUMMONS NINE TAILED FOXED* DIE
pi_104604735
ik ben iemand op fok belgisch aan het leren :P
Belgische les 1:

gebruik altijd verkleinwoordjes zoals "je" en "tje"

nederlands voorbeeld:
ik wil een banaan.

belgische voorbeeld:
ik wil een banaantje.

Belgische les 2

bij het vloeken vermijd dan woorden als ziektes zoals kanker.

gebruik in de plaats: verdomme, godverdomme, klote, shit, fuck of kut
pi_104604843
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef redboyke het volgende:
ik ben iemand op fok belgisch aan het leren :P
Belgische les 1:

gebruik altijd verkleinwoordjes zoals "je" en "tje"

nederlands voorbeeld:
ik wil een banaan.

belgische voorbeeld:
ik wil een banaantje.

Belgische les 2

bij het vloeken vermijd dan woorden als ziektes zoals kanker.

gebruik in de plaats: verdomme, godverdomme, klote, shit, fuck of kut
In Nederland vind ik het juist heerlijk dat we met ziektes vloeken. Overdreven veel met 'kanker' vloeken, vind ik een beetje tokkie. Soms is het wel echt heerlijk om te zeggen, bijvoorbeeld bij het stoten van je teen.

Vaak kan ik Belgen met een heel erg accent slecht verstaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 21:26:21 ]
  zondag 20 november 2011 @ 21:28:52 #88
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104605151
Fake signature added to the petition :)
pi_104605194
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

In Nederland vind ik het juist heerlijk dat we met ziektes vloeken. Overdreven veel met 'kanker' vloeken, vind ik een beetje tokkie. Soms is het wel echt heerlijk om te zeggen, bijvoorbeeld bij het stoten van je teen.

ik woon in antwerpen dus heb een antwerps accent maar heel plat kan ik niet praten

antwerps klinkt zo: nederlands zoals je op de belgische tv ziet hoor je amper eigenlijk.
pi_104605213
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef Yi-Long het volgende:
Fake signature added to the petition :)
Eens kijken of ik die van jou kan vinden _O-
  zondag 20 november 2011 @ 21:29:48 #91
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104605217
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik zie vloeken compleet apart van de letterlijke betekenis.

Kanker is een verschrikkelijke ziekte die je bijna niemand toewenst, maar wel een HEERLIJK vloekwoord.
  zondag 20 november 2011 @ 21:30:19 #92
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104605255
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Eens kijken of ik die van jou kan vinden _O-
Zou 1 van de laatste moeten zijn. Al vind ik het knap als je mijn fake nickname zult herkennen... :P
pi_104605295
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik zie vloeken compleet apart van de letterlijke betekenis.

Kanker is een verschrikkelijke ziekte die je bijna niemand toewenst, maar wel een HEERLIJK vloekwoord.
Ja, vind ik ook. Alleen heb je van die mensen die het in elke zin doen, dan wordt het tokkie en krijg ik altijd de associatie met New Kids e.d.
pi_104605342
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zou 1 van de laatste moeten zijn. Al vind ik het knap als je mijn fake nickname zult herkennen... :P
quote:
Long-Yi
Comments
I absolutely agree all anime is evil and should be banned. Ever since I started watching it, I've been raping young teenage girls left and right, and even 4 dogs, 2 cats (not recommendable btw), and the neighbours' parrot, which sadly didn't live to enjoy the highlight of that encounter... Now that I've kicked my anime habbit I'm back in church with the other sane normal people, so luckily now I just touch young boys inappropriately before showing my local priests the pictures and telling them all about my sins, which they are always happy to forgive me for, so at least I won't be going to hell anymore! BTW, that Daisy Duck is always running around without underwear and I just can't help masturbating to that, which kinda freaks out the other visitors of Disney Land... Why isn't there any petition to censor that Disney porn!?!?!
_O-

Ik heb er ook maar een geplaatst.

quote:
Jake Redneck
(stormfront@stormfront.com)
Comments
My daughter watched anime 2 days ago. Guess what happened? She went nude in public! At school! She's only 16 years old, and I'm so fucking mad. WE SHOULD BAN ALL THIS ANIME-GARBAGE? Look what my daughter has become!

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 21:37:13 ]
  zondag 20 november 2011 @ 21:37:29 #95
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104605710
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook. Alleen heb je van die mensen die het in elke zin doen, dan wordt het tokkie en krijg ik altijd de associatie met New Kids e.d.
Mjah, vloeken komt bij mij wel voor, alhoewel alleen als er reden voor is.. (Battlefield/FIFA enzo :P ). Schelden doe ik eerlijk gezegd niet zoveel.
  zondag 20 november 2011 @ 21:39:18 #96
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104605846
Ik ben sowieso van plan om er nog een aantal te plaatsen... :P
pi_104606024
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:37 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, vloeken komt bij mij wel voor, alhoewel alleen als er reden voor is.. (Battlefield/FIFA enzo :P ). Schelden doe ik eerlijk gezegd niet zoveel.
ik speel meestal counterstrike tegen de AI bots(27) en ik zeg altijd dat het fcuking cheaters zijn :P
vroeger veel battlefield gespeeld 1948 en vietnam maar daarbij zei ik altijd klote of fuck
maar bots scheld ik altijd uit voor cheaters :p
pi_104606119
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben sowieso van plan om er nog een aantal te plaatsen... :P
de kans is klein dat anime in usa banned gaat zijn maar dan nog stel dat het gebanned zou zijn dan zou niemand meer english subs willen maken :(
pi_104606126
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik speel meestal counterstrike tegen de AI bots(27) en ik zeg altijd dat het fcuking cheaters zijn :P
vroeger veel battlefield gespeeld 1948 en vietnam maar daarbij zei ik altijd klote of fuck
Counter Strike met bots :')
pi_104606158
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef redboyke het volgende:

[..]

de kans is klein dat anime in usa banned gaat zijn maar dan nog stel dat het gebanned zou zijn dan zou niemand meer english subs willen maken :(
De VS is niet de enige afzetmarkt voor de fansubbers, he?
  zondag 20 november 2011 @ 21:44:17 #101
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104606202
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef redboyke het volgende:

[..]

Bij battlefield vloek ik meestal in die 50/50 encounters, dus dat je eigenlijk 1 op 1 staat met iemand en dan NET dat duel verliest... Of als je denkt een voltreffer te maken met een bom ofzo, en er NET naast zit en vervolgens zelf afgeknald wordt...

Of als je in een team met idioten zit.

Bij FIFA is het gewoon kut als je AI teamgenoten lopen te kutten of je een pass verkeerd geeft terwijl je het gevoel hebt dat je hem goed gaf.... :P
  zondag 20 november 2011 @ 21:45:43 #102
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104606307
quote:

[..]

Natuurlijk wel. Het downloaden kunnen ze sowieso niet echt aanpakken/tegengaan, of tenminste, tot dusver is dat niet gelukt...

Daarnaast voeg ik mijn handtekeningen niet toe om de actie te steunen, maar om wat mensen achter die actie hopelijk een beetje te irriteren... :P
pi_104606464
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Het downloaden kunnen ze sowieso niet echt aanpakken/tegengaan, of tenminste, tot dusver is dat niet gelukt...

Daarnaast voeg ik mijn handtekeningen niet toe om de actie te steunen, maar om wat mensen achter die actie hopelijk een beetje te irriteren... :P
Die actie zelf is ook gewoon een troll :P

Althans, dat weet ik bijna wel zeker :')
pi_104606478
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Bij battlefield vloek ik meestal in die 50/50 encounters, dus dat je eigenlijk 1 op 1 staat met iemand en dan NET dat duel verliest... Of als je denkt een voltreffer te maken met een bom ofzo, en er NET naast zit en vervolgens zelf afgeknald wordt...

Bij FIFA is het gewoon kut als je AI teamgenoten lopen te kutten of je een pass verkeerd geeft terwijl je het gevoel hebt dat je hem goed gaf.... :P
ik hou niet van voetbal. bij voetbal heb ik altijd het gevoel dat mijn team altijd trager naar de bal loopt dan de tegenstander.
enige voetbal spel dat ik leuk vond was fifa street
pi_104607480
Bakuman is wel aardig om te volgen, maar is niet zo sterk als S1.
Edoch, ik blijf hem toch volgen.
pi_104608316
volgen jullie eigenlijk normale series ook of alleen anime?

ik volg: american dad, chuck, dexter, fringe, supernatural the big bang theory, the office, the walking dead, true blood, weeds, how i met your mother.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 22:15:17 ]
pi_104608344
Community
pi_104608534
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:14 schreef redboyke het volgende:

ik volg: american dad, chuck, dexter, fringe, supernatural the big bang theory, the office, the walking dead, true blood, weeds, how i met your mother.
Ik volg geen "normale" series. *O*

South Park als uitzondering 8-)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 22:18:18 ]
pi_104608723
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik volg geen "normale" series. *O*

South Park als uitzondering 8-)
moet je eens voor de grap Drawn Together kijken
is soort van big brother house met verschillende catoonen
pi_104608748
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef redboyke het volgende:

[..]

moet je eens voor de grap Drawn Together kijken
is soort van big brother house met verschillende catoonen
Meh. Het trekt me gewoon niet meer.
pi_104608778
quote:

Big Bang Theory en Walking Dead, al heb ik spijt van de laatste serie. Episode 1 was echt vreselijk goed en na de 3e episode geen donder meer aan. S2 is al helemaal niet leuk meer.
pi_104609015
quote:
3s.gif Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Qunix het volgende:

[..]

Big Bang Theory en Walking Dead, al heb ik spijt van de laatste serie. Episode 1 was echt vreselijk goed en na de 3e episode geen donder meer aan. S2 is al helemaal niet leuk meer.
ja ik vind walking dead ook niet zo heel goed eigenlijk. ik blijf gewoon kijken in de hoop dat het beter word. het had meer een resident evil achtige serie moeten zijn. ik denk gewoon dat die serie binnenkort gewoon suspended gaat zijn net zoals jericho
pi_104609145
quote:

een tijd terug heb ik 2 seizoenen RIzzoli & isles gekeken + the walking dead S1, maar daar houdt het wel bij op..
pi_104609692
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:24 schreef redboyke het volgende:

[..]

ja ik vind walking dead ook niet zo heel goed eigenlijk. ik blijf gewoon kijken in de hoop dat het beter word. het had meer een resident evil achtige serie moeten zijn. ik denk gewoon dat die serie binnenkort gewoon suspended gaat zijn net zoals jericho
http://www.gamekings.tv/videos/the-walking-dead-seizoen-twee/
pi_104609875
quote:
Gamekings :')

Alleen Donny vind ik goed, Stefan ook wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 22:38:19 ]
pi_104609883
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef mschol het volgende:

[..]

een tijd terug heb ik 2 seizoenen RIzzoli & isles gekeken + the walking dead S1, maar daar houdt het wel bij op..
ik vind Fringe echt heel goed doet denken aan the X files
pi_104610205
Welke film raden jullie aan om te kijken? Princess Mononoke of Akira?
There are only 151 Pokémon.
pi_104610439
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:08 schreef mschol het volgende:

[..]

dan nog is het een vreemde link?
Reden dat ik 'm erbij zette is omdat ik het zelf heel leuk vind om die TV Tropes te lezen en hoopte het aan wat meer mensen te introduceren :P
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ken het heel erg, met FIFA.
Wat ik nu ook doe in Skyrim, al is dat niet echt vloeken, is dat ik "je moeder" zeg als een NPC iets irritants zegt.
Geen idee hoe ik daar aan kom :')
pi_104610464
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
Akira niet gezien ( :@ ) maar Mononoke Hime is een hele leuke film! ^O^
pi_104610790
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Gamekings :')

Alleen Donny vind ik goed, Stefan ook wel.
Toen ze naar TMF gingen was het minder leuk geworden. En nu naar MTV is het tergend slecht. Helemaal niets over de Tokyo GameShow en over gamenieuws is zelfs FOK!Games sneller :'(
  zondag 20 november 2011 @ 23:08:31 #121
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104611710
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
Hmm, ik heb Akira vorige week gekeken toevallig. Mononoke al een tijdje geleden.

Princess Mononoke is beter te volgen en te begrijpen maar Akira is zeker geen slechte film! De vraag is meer of je van een cyberpunk setting of van een fantasy setting houdt.

Bovendien is Akira een verfilming van 2 uur van een manga die geloof ik een jaar of 5 liep, terwijl Princess Mononoke een anime original is van Ghibli, wat weer verklaart dat Mononoke iets beter te volgen is omdat bij Akira heel wat achtergronden en informatie noodgedwongen is weggelaten.

Dus afhankelijk van wat je leuk vindt en of je enige "ervaring" hebt met anime kijken zou ik Princess Mononoke aanraden als je niet zoveel kijkt omdat die iets vriendelijker is voor de nieuwkomer, en anders hangt het af van je voorkeur.
ANIMEES.
- Scamp
pi_104612611
Een Belgische aannemer wordt gevraagd een geluidsmuur van 5 km aan de E40 te verven. Slim als hij is gaat hij hiervoor de Hollander Henk aanspreken. De eerste dag verft Henk 2,5 km. “Wauw” denkt de Belg, “dat gaat hier morgen gedaan zijn”. De tweede dag verft Henk maar 1,25 km. “Een slechte dag” denkt de Belg, “we zullen morgen zien.” De derde dag 500 meter en dat gaat zo door. Aan het einde van de week is de zaak compleet, maar de Belgische aannemer vraagt Henk hoe het komt. "Nou", zegt Henk, "in het begin staat de pot nog dichtbij, maar op het einde is dat wel een afstand hoor."

een belg die een mop post over hollanders op een hollands forum moet kunnen :7
pi_104612860
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 23:25 schreef redboyke het volgende:
Een Belgische aannemer wordt gevraagd een geluidsmuur van 5 km aan de E40 te verven. Slim als hij is gaat hij hiervoor de Hollander Henk aanspreken. De eerste dag verft Henk 2,5 km. “Wauw” denkt de Belg, “dat gaat hier morgen gedaan zijn”. De tweede dag verft Henk maar 1,25 km. “Een slechte dag” denkt de Belg, “we zullen morgen zien.” De derde dag 500 meter en dat gaat zo door. Aan het einde van de week is de zaak compleet, maar de Belgische aannemer vraagt Henk hoe het komt. "Nou", zegt Henk, "in het begin staat de pot nog dichtbij, maar op het einde is dat wel een afstand hoor."

een belg die een mop post over hollanders op een hollands forum moet kunnen :7
_O_

Een belgenmop over een belg die een omgekeerde belgenmop vertelt, briljant, en zo meta. I'm not even kidding.
pi_104613676
quote:
3s.gif Op zondag 20 november 2011 23:08 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Hmm, ik heb Akira vorige week gekeken toevallig. Mononoke al een tijdje geleden.

Princess Mononoke is beter te volgen en te begrijpen maar Akira is zeker geen slechte film! De vraag is meer of je van een cyberpunk setting of van een fantasy setting houdt.

Bovendien is Akira een verfilming van 2 uur van een manga die geloof ik een jaar of 5 liep, terwijl Princess Mononoke een anime original is van Ghibli, wat weer verklaart dat Mononoke iets beter te volgen is omdat bij Akira heel wat achtergronden en informatie noodgedwongen is weggelaten.

Dus afhankelijk van wat je leuk vindt en of je enige "ervaring" hebt met anime kijken zou ik Princess Mononoke aanraden als je niet zoveel kijkt omdat die iets vriendelijker is voor de nieuwkomer, en anders hangt het af van je voorkeur.
Thanks ^O^ Ik heb Akira verder nooit gelezen of wat dan ook, en zoveel ervaring in anime heb ik nou ook weer niet. Maar ze zullen het wel even introduceren voor de nieuwskomers neem ik aan? Dat je niet alle achtergrondinformatie mee krijgt, soit.
Sowieso ga ik eerst maar die princess mononoke kijken dan, na Spirited Away heb ik de smaak te pakken gekregen _O_
There are only 151 Pokémon.
pi_104614260
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 16:24 schreef robin007bond het volgende:
Amen.
quote:
Je zag het bloed bijna letterlijk op het scherm stollen. }) _O_

Het enige probleem dat ik een beetje met deze aflevering had was dat de gevechten geen gevoel van urgentie hadden. Ze namen te weinig tijd om de spanning op te bouwen.

SPOILER
  maandag 21 november 2011 @ 00:00:44 #126
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104614362
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
Thanks ^O^ Ik heb Akira verder nooit gelezen of wat dan ook, en zoveel ervaring in anime heb ik nou ook weer niet. Maar ze zullen het wel even introduceren voor de nieuwskomers neem ik aan? Dat je niet alle achtergrondinformatie mee krijgt, soit.
Niet dus ;)

quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 23:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het enige probleem dat ik een beetje met deze aflevering had was dat de gevechten geen gevoel van urgentie hadden. Ze namen te weinig tijd om de spanning op te bouwen.
Omdat dit vorige week al gebeurde.
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 21 november 2011 @ 00:13:42 #127
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104614866
Ik vind Princess Mononoke een betere film dan Akira, maar goed, dat komt ook mede omdat ik de manga van Akira ken en dus teleurgesteld ben in de anime, die een stuk minder episch is (uiteraard).
Zou mooi zijn als de japanners Akira opnieuw zouden verfilmen, en dan in een trilogie ofzo, waarbij ze veel dichter bij het bronmateriaal blijven....
pi_104615578
quote:

[..]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat die concept-wet al in zo'n ver gevorderd stadium is geraakt dat 'ie haast wel wet zal worden, maar dat was een blog en zonder controleerbare bron, en iedereen die niet zijn geld verdient met het exploiteren van licenties heeft er een hekel aan.

En het zal de toegankelijkheid van populaire animé niet schaden omdat stream-websites (zoals FUNI, CR en Hulu) die Japanse tekenfilms beschikbaar voor licenties betalen en dus niet onder die wet vallen. Dat betekent alleen dat Amerika massaal aan de proxy servers gaat en dat wij vaker Horrible subs kijken.
  maandag 21 november 2011 @ 00:34:43 #129
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104615698
quote:
12s.gif Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat betekent alleen dat Amerika massaal aan de proxy servers gaat en dat wij vaker Horrible subs kijken.
Noooooo!
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 21 november 2011 @ 02:20:28 #130
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104617676
Yeah, ik heb de plugin gevonden die randomc ook gebruikt voor het afbeelden van afbeeldingen. :D

Hele mooie, handige plugin waardoor het lees én kijkgemak duidelijk verbetert! Verder probeer ik zo weinig mogelijk van RandomC te jatten, maar deze wou ik toch wel graag hebben ;)

Nu maar eens tijd voor bed, hoewel ik toch niet direct kan slapen. Dankzij de intro van Mobile Suit Gundam ZZ (of Double Zeta):

Anime Ja Nai! Anime Ja Nai!

SPOILER
ANIMEES.
- Scamp
pi_104620724
Gasai Yuno cosplay! *O*

SPOILER
Ik vind de laatste cool. :D
Chocoladetaartjes.
  maandag 21 november 2011 @ 10:57:57 #132
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104621705
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:19 schreef Xaryna het volgende:
Gasai Yuno cosplay! *O*

SPOILER
Die is best gaaf ja, maar die derde wint wat mij betreft!
ANIMEES.
- Scamp
pi_104622803
en gisteren zag ik toevallig naruto op de belgische post. in het engels en nederlands ondertiteld.
  maandag 21 november 2011 @ 11:58:57 #134
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104623643
[Nipponsei] Fate Zero OP Single - oath sign [LiSA].zip

*O*
ANIMEES.
- Scamp
pi_104626913
11/18/2011
18:10 0530 Mechelen (BE) Afhaling BE 2980 0530 240 101
11/21/2011
07:02 0530 Mechelen (BE) Ingangscan BE 2980 0530 530 101
11/21/2011
07:06 0530 Mechelen (BE)
Uitlevering BE 2980 0530 84
101
11/21/2011
12:13 0530
Mechelen (BE) 40100
Geleverd aan: MEEUSSEN SARA

weet dus niet of dit de postbode is of dat dit geleverd is aan iemand van de receptie van het ziekenhuis.ook zit ik niet in mechelen maar in zoersel dus weet het niet :

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2011 13:43:57 ]
pi_104627967
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:19 schreef Xaryna het volgende:
Gasai Yuno cosplay! *O*

SPOILER
Die laatste en derde inderdaad _O_
pi_104628247
Ik vind de tweede ook een leuk gezicht hebben O+ jammer dat dat plaatje zo bewerkt is.
  maandag 21 november 2011 @ 14:17:24 #138
27648 Weakling
available in strong mint
pi_104628453
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vind de tweede ook een leuk gezicht hebben O+ jammer dat dat plaatje zo bewerkt is.
Ben zelf ook wel van de tweede als ik mag kiezen. Straalt ook het meeste "ik ben freaky en toch soms best lief" uit wat mij betreft.
quote:
6s.gif Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef Bakakame het volgende:
Akira niet gezien ( :@ )
:o
Hoe is het mogelijk!

Ben het verder wel eens met Yi-Long. Vond Akira altijd een geweldige film ... ehm ... anime, totdat ik de comic ... pardon ... manga las. Maar da's ook echt niet in een film te vatten. Nu vind ik het geen slechte film, maar wel ietsje minder dan voorheen.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 21 november 2011 @ 14:18:21 #139
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104628478
Fake signature nr. 2 added to the petition :P
pi_104629045

Eng hoor. Mss niet zoals zij/hij het bedoelt maar toch :P
  maandag 21 november 2011 @ 14:36:00 #141
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104629154
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:33 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
ANIMEES.
- Scamp
pi_104629748
quote:
[ afbeelding ]
Straks steekt ze haar oog eruit. :')
Chocoladetaartjes.
pi_104630452
quote:
[ afbeelding ]
Ewww :r
pi_104630760
woot!

maandag 21 november 2011 @ 16:29:47 #145
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104633950
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:15 schreef redboyke het volgende:
woot!

[ afbeelding ]
Ga je Time Crisis doen ofzo?
ANIMEES.
- Scamp
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 16:30:11 #146
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_104633968
Nieuwe episode Hunter X Hunter alleen te vinden met arabische subs, wtf
:')
pi_104634614
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nieuwe episode Hunter X Hunter alleen te vinden met arabische subs, wtf
Islamisering van anime ftw.
pi_104634733
quote:
6s.gif Op maandag 21 november 2011 16:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Islamisering van anime ftw.
krijgen we dan ook een alternatieve versie van maria holic, genaamd Mohammed Holic ?
pi_104635336
ipv van onmogelijke haarkleuren krijgen we onmogelijke burka kleuren.
pi_104635360
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef mschol het volgende:

[..]

krijgen we dan ook een alternatieve versie van maria holic, genaamd Mohammed Holic ?
Maria Holic die zich afspeelt op een Islamitische school, in Japan?

Toe... Shaft doe het! Het enige semi-religieuze verhaal dat ik liever zou zien is een animé adaptatie van Saint Young Men.
pi_104635393
En wanneer de hoofdpersoon struikelt en per ongeluk een meisje betast word ze gestenigd.
pi_104635467
De beach episode word een burkini episode.
pi_104635871
quote:

[..]

_O-
pi_104635913
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:59 schreef outcast_within het volgende:
De beach episode word een burkini episode.
De harems blijven wel intact 8-)
pi_104636407
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:57 schreef outcast_within het volgende:
ipv van onmogelijke haarkleuren krijgen we onmogelijke burka kleuren.
Waarom niet allebei?
  maandag 21 november 2011 @ 17:23:44 #156
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_104636637
quote:

[..]

NOT
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 17:25:41 #157
pi_104636743
Ik volg op het moment eigenlijk alleen HxH en gantZ, heb full metal alchemist brotherhood ff op on hold staan omdat.. tja gewoon :P Teveel gejank de laatste tijd.
pi_104636941
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik volg op het moment eigenlijk alleen HxH en gantZ, heb full metal alchemist brotherhood ff op on hold staan omdat.. tja gewoon :P Teveel gejank de laatste tijd.
Clannad, Amagami SS, Infinite Stratos, Steins;Gate, Mirai Nikki.

Genoeg om nog te volgen hoor 8-)
  maandag 21 november 2011 @ 17:32:12 #159
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104637053
Het lijkt bij mij wel alsof ik elk seizoen meer series volg. Ik kijk er nu iets van 13 of 14 ofzo O-)

Maar ja, op het moment ben ik ook een beetje een no-lifer, zit alleen maar shit te regelen voor mn huis en m'n werk, en daar heb ik écht geen dagtaak aan :P
ANIMEES.
- Scamp
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 17:32:35 #160
pi_104637068
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Clannad, Amagami SS, Infinite Stratos, Steins;Gate, Mirai Nikki.

Genoeg om nog te volgen hoor 8-)
die eerste 2 staan nog in de wachtrij iig :Y
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 17:32:53 #161
pi_104637077
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:32 schreef .Cake. het volgende:
Het lijkt bij mij wel alsof ik elk seizoen meer series volg. Ik kijk er nu iets van 13 of 14 ofzo O-)

Maar ja, op het moment ben ik ook een beetje een no-lifer, zit alleen maar shit te regelen voor mn huis en m'n werk, en daar heb ik écht geen dagtaak aan :P
14 tegelijk pff :P
pi_104637492
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:32 schreef .Cake. het volgende:

13 of 14, pffff...
  maandag 21 november 2011 @ 17:47:44 #163
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_104637694
Watching: 37 animees...
Ik voel me opeens levenloos met jullie hier :'(
pi_104637774
Ik volg 5 anime nu wat voor mijn doen best weinig is. :o
pi_104637880

Waarom hebben oude series wel realistische neuzen i.t.t. nu?
  maandag 21 november 2011 @ 17:53:13 #166
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_104637940
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]

Realisitische neuzen passen niet in de moé-tijd van nu :{w
pi_104638036
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef SleepSub het volgende:

[..]

Realisitische neuzen passen niet in de moé-tijd van nu :{w
Dat is waar :P
  maandag 21 november 2011 @ 17:57:50 #168
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104638164
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]

Merkte ik ook al op met Gundam ZZ. Niet alle van nu overigens, maar het valt wel op ja.

Fate/Zero 08 op Animees! *)
ANIMEES.
- Scamp
pi_104638294
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:57 schreef .Cake. het volgende:

[..]
Fate/Zero 08 op Animees! *)
Ik had hem al gelezen.

Goede review :)
pi_104638493
Animé personages hadden ooit neuzen?
  maandag 21 november 2011 @ 18:07:46 #171
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_104638657
quote:
5s.gif Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Animé personages hadden ooit neuzen?

Neuzen? Wat is dat eigenlijk? Is dat lekker? :o
Also: Uguuuuuuuuuuu~ :9
pi_104638727
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:29 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ga je Time Crisis doen ofzo?
was een impulsieve koop :P heb geen time crisis :')
pi_104639019
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef SleepSub het volgende:
Watching: 37 animees...
Ik voel me opeens levenloos met jullie hier :'(
maar je hebt ook al iets van 4 of 5 maanden aan anime gekeken :X
  maandag 21 november 2011 @ 18:23:06 #174
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104639469
Steins;Gate Special! *O*
ANIMEES.
- Scamp
pi_104639655
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef .Cake. het volgende:
Steins;Gate Special! *O*
[ afbeelding ]
Zero no Tsukaima F *O*, Inu boku SS lijkt ook wel oke :)
  maandag 21 november 2011 @ 18:26:35 #176
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104639670
Wat is de beste fansub voor Fate/Zero!?
pi_104639817
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:26 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is de beste fansub voor Fate/Zero!?
als ik AniDB er op nasla: UTW
  maandag 21 november 2011 @ 18:46:09 #178
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104640700
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef mschol het volgende:

[..]

als ik AniDB er op nasla: UTW

Blijkbaar is dat toch wel een leuke serie als ik de reacties hier een beetje volg :)
pi_104641309
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Blijkbaar is dat toch wel een leuke serie als ik de reacties hier een beetje volg :)
Het is wel aan te raden eerst de FS/N visual novel te spelen.
  maandag 21 november 2011 @ 18:59:03 #180
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104641353
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef .Cake. het volgende:
Steins;Gate Special! *O*
[ afbeelding ]
ook voor het eerst dat het stukje "movies" bij mij de meeste interesse opwekt... Series lijken me vooralsnog geen toppertjes tussen te staan :P
pi_104642402
Kennen jullie Genocyber?

Gore :o

pi_104643234
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ook voor het eerst dat het stukje "movies" bij mij de meeste interesse opwekt... Series lijken me vooralsnog geen toppertjes tussen te staan :P
Geen Nisemonogatari fan of P.A. Works fan? :o
pi_104645240
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Geen Nisemonogatari fan of P.A. Works fan? :o
Dat nieuwe project van P.A. ziet er wel veelbelovend uit. De anime's gebaseerd op een visual novel doen ze altijd goed, denk aan Angel Beats.
pi_104645617
De enige P.A. Works serie die ik gezien heb en ook echt goed vond was Hanasaku Iroha :@
pi_104645709
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2011 20:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
De enige P.A. Works serie die ik gezien heb en ook echt goed vond was Hanasaku Iroha :@
Vond je Angel Beats niet goed dan?
pi_104645859
Wat een prachtige OP.

Een van de beste intronummers ooit bijna.

En ending ook nog eens.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2011 20:16:09 ]
pi_104646181
Vinden degen die Monster gezien of gelezen hebben niet dat het in de fik steken van die Turkse-wijk (ook al door neo-nazi's) iets weg heeft van de zogenoemde kebabmoorden die laatst in het nieuws waren?
pi_104646596
pi_104646777
quote:
8s.gif Op maandag 21 november 2011 20:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Vond je Angel Beats niet goed dan?
TK was goddelijk.

Maar de rest van die serie :{w
pi_104647028

Die onderste. O+
pi_104647095
En ew. Too much scaryness, too little cuteness.

SPOILER
Wth

SPOILER
pi_104647195

'Crazy baby'
pi_104647866
quote:
hmm? (laatste ep nog niet gezien overigens)
pi_104647919
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die onderste. O+
:o O+
pi_104647996
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:42 schreef mschol het volgende:

[..]

hmm? (laatste ep nog niet gezien overigens)
korte animatiebudget faal in het begin van 07.
pi_104648092

''These muscles are made for commenting on FOK!''

quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

TK was goddelijk.

Maar de rest van die serie :{w
Ik snapte die hype rond TK nooit echt...
Iwasawa O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Key. op 21-11-2011 20:57:50 ]
"We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
  maandag 21 november 2011 @ 21:05:28 #198
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104649842
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die onderste. O+
die is heel leuk tot dat ze je met een hakbijl opwacht in de vroege ochtend
pi_104649925
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die onderste. O+
Ik vind haar hoofd niet zo knap.
  maandag 21 november 2011 @ 21:07:36 #200
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104650017
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Niet? haar ogen zijn vreemd maar volgens mij komt dat door lenzen. Anyway ik wel :P ik vind het geen wat ze uitbeeld zo jammer echter
pi_104650040
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Niet? haar ogen zijn vreemd maar volgens mij komt dat door lenzen. Anyway ik wel :P ik vind het geen wat ze uitbeeld zo jammer echter
Wat vreemd, bij mij dus precies andersom :P
pi_104650081
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Niet?
  maandag 21 november 2011 @ 21:08:31 #203
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104650090
Pfft dan probeer je gundam age te volgen en hebben ze er een verkapte kiddyserie van gemaakt die zichzelf niet serieus genoeg neemt, en dan kijk je de nieuwe gundam unicorn, Waarom kan het niet gewoon zo zijn :( zo veel vetter!
pi_104650165
quote:
11s.gif Op maandag 21 november 2011 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet?
Het zijn vooral die ogen. Ik weet eigenlijk niet, voel me er niet tot aangetrokken.
  maandag 21 november 2011 @ 21:10:55 #205
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104650302
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het zijn vooral die ogen. Ik weet eigenlijk niet, voel me er niet tot aangetrokken.
Ogen op de 2e foto kloppen niet, de kleur is onnatuurlijk, lijkt geen pupil te hebben en het oogwit is veelstewit. Ik vermoed een soep op die ogen naast wazige lenzen :P Sowieso als ik kijk naar het ontbreken van vlekjes etc. op dr gehele huis vermoed ik dat ie zwaar geshopped is :P Maar de vorm van haar gezicht is wel mooi :D
pi_104650486
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ogen op de 2e foto kloppen niet, de kleur is onnatuurlijk, lijkt geen pupil te hebben en het oogwit is veelstewit. Ik vermoed een soep op die ogen naast wazige lenzen :P Sowieso als ik kijk naar het ontbreken van vlekjes etc. op dr gehele huis vermoed ik dat ie zwaar geshopped is :P Maar de vorm van haar gezicht is wel mooi :D
Dat zou het ook kunnen zijn :P

Oh en ze is flat chested.
pi_104650611
Ze is waarschijnlijk dan ook een loli.
  maandag 21 november 2011 @ 21:21:29 #208
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104651089
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat zou het ook kunnen zijn :P

Oh en ze is flat chested.
ze beeld een japanse vrouw uit, what else is new.

Edit: laat maar lang leve google

[ Bericht 6% gewijzigd door Frag_adder op 21-11-2011 21:29:41 ]
  maandag 21 november 2011 @ 21:30:16 #209
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104651742
quote:
12s.gif Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ze is waarschijnlijk dan ook een loli.
een wat? ze is gewoon heel erg jong gok ik zo :P
pi_104651832
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

een wat? ze is gewoon heel erg jong gok ik zo :P
  maandag 21 november 2011 @ 21:31:57 #211
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104651859
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dat helpt niet
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 21:33:49 #212
pi_104651987
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Hoi Chris,

Mag ik in Nederland loli's aantrekkelijk vinden

gr gr
pi_104652008
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_104652029
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hoi Chris,

Mag ik in Nederland loli's aantrekkelijk vinden

gr gr
Just take a seat over here. :)
  maandag 21 november 2011 @ 21:35:21 #215
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104652085
oke nu weet ik ook weer wie dat is :P sorry hoor dat hij wel bij jullie langs komt maar niet bij mij...
pi_104652153
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O-
Alsjeblieft, aardbei.

Oh wacht, dat is volgens mij een tomaat :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2011 21:36:52 ]
pi_104652649
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Alsjeblieft, aardbei.

Oh wacht, dat is volgens mij een tomaat :')

[ afbeelding ]
Giga-aardbei.

SPOILER
pi_104652701
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Giga-aardbei.

SPOILER
GIGA-PUDDING!!!~~~

PUDDI PUDDI

Tijdje geleden dat ik die gehoord heb O+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2011 21:47:48 ]
pi_104652983
Dit vind ik dus zo schattig.

pi_104654106
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef robin007bond het volgende:

[ afbeelding ]
Saved.
pi_104654620

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2011 22:13:18 ]
  maandag 21 november 2011 @ 22:33:55 #222
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104656140
...dus. Ben ik de enige die Princess Knight Catue volgt?

Trouwens;

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef robin007bond het volgende:
Wat een prachtige OP.

Een van de beste intronummers ooit bijna.

En ending ook nog eens.

De ED is van Kei Ogura. Sommigen refereren naar hem als de Frank Sinatra van Japan. Ik ga een verschrikkelijke lul zijn door te zeggen dat de ED van seizoen 4 het mooist is maar ook, zoals alles EDs in LotGH, een giga spoiler als je nog niet bij dat seizoen bent. Even wachten dus...

In de tussentijd heeft seizoen 3 ook een mooie ED en, zoals altijd, is er natuurlijk altijd een full version te vinden. De ED die jij linkt heet "Hikari no hashi wo koete".

[ Bericht 94% gewijzigd door Chavez_ op 21-11-2011 22:39:49 ]
- Paul von Oberstein
pi_104659903
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

een wat?
Ik heb twee leuke leessuggesties voor je: de TV Tropes pagina van token loli en Vladimir Nabokovs roman Lolita.
quote:
ze is gewoon heel erg jong gok ik zo :P
Dat is wat ik zei. :X
pi_104660107
ben documentaire aan het zien op tv over sex in japan.

dat japaners steeds meer virtuele sex hebben
en vrouwen die eruit zien als een mop geiler zijn als andere vrouwen.

een fucking oormassage kost 50euro _O-
en dat mannen na hun werk 2 uur in zo'n sex cabine zitten om porno te kijken.

robin je bent op de goede weg om japanner te worden :P
pi_104662292
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef robin007bond het volgende:

[ afbeelding ]
awwww... *hoog stemmetje* cute
pi_104662357
quote:
Waarom zou je een onderbroek weggooien?
pi_104662400
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 november 2011 00:43 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Waarom zou je een onderbroek weggooien?
[ultra-consumptiemaatschappij-instelling]
je hebt hem gebruikt, dan gooi je em toch weg
[/ultra-consumptiemaatschappij-instelling]

[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 22-11-2011 01:19:36 ]
pi_104662725
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 00:45 schreef mschol het volgende:

[..]

[ulta-consumptiemaatschappij-instelling]
je hebt hem gebruikt, dan gooi je em toch weg
[/ulta-consumptiemaatschappij-instelling]
Dan verkoop je hem toch /ultra
pi_104663111
SPOILER
pi_104663125
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 00:57 schreef outcast_within het volgende:

[..]

nee want dat is niet het idee van de huidige consumptiemaatschappij.. :+
(zie ook wel printers voor pc's: een losse printer is in veel gevallen goedkoper als nieuwe inkt kopen)
pi_104663147
Ik zou een onderbroek meer vergelijken met een auto. Na een paar jaar kun je er iemand anders blij mee maken.
pi_104663161
SPOILER
pi_104663462
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 01:19 schreef outcast_within het volgende:
SPOILER
Oh nieuwe ep? Kut, dan kan ik nog niet naar bed.
pi_104663587
Ik heb net een paar gevechten uit Kara no Kyoukai: Garden of Sinners opnieuw bekeken en tering hey, als er een hemel voor animé kenners bestaat dan zijn dat soort gevechten daar dagelijkse kost.
pi_104663599
Mirai Nikki *O* *O* *O*

Een van de weinige series waarbij ik de soundtrack niet skip.
pi_104663832
SPOILER: epi 7
pi_104664358
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb het gelezen, zonder de episode te hebben gezien :'(

Nieuwsgierigheid is een bitch. :'(
pi_104664458
quote:

[..]

Of als suprise gebruiken voor de sint! Beter nog, het is het cadeau zelf! Moehahahahahahaaaaaaaa
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:51:47 #239
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104667670
quote:

[..]

Daar is niks 'ultra' aan, het is zelfs alledaags.
- Paul von Oberstein
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:35:40 #240
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104669143
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 07:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

ANIMEES.
- Scamp
pi_104669971
waar kan je ep 7 van mirai nikki downloaden want staat niet op pirate bay
pi_104670371
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:59 schreef redboyke het volgende:
waar kan je ep 7 van mirai nikki downloaden want staat niet op pirate bay
neem een kijkje op http://www.nyaa.eu/ of bij http://gotwoot-subs.net/
pi_104670377
TT
pi_104670567
quote:
Yuki je balzak voelt lichter aan dan dat hij hoort. Je hebt toch niks gedaan zonder mij he? /SLASH
pi_104670569
quote:
TT?
pi_104670596
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:17 schreef mschol het volgende:

[..]

TT?
Google TT anime
pi_104670669
quote:
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door outcast_within op 22-11-2011 12:32:41 ]
pi_104670694
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:18 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Google TT anime
ah, die site..
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:32:22 #249
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104671019
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:10 schreef mschol het volgende:

[..]

Maar als je een dag of twee langer kan wachten dan heb je een betere release.
ANIMEES.
- Scamp
pi_104671606
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:10 schreef mschol het volgende:

[..]

thx eerst dexter downloaden :P zit al voorbij mijn datalimiet maar internet werkt nog kan ik evengoed blijven downloaden :P
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:00:04 #251
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104671799
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:53 schreef redboyke het volgende:

[..]

thx eerst dexter downloaden :P zit al voorbij mijn datalimiet maar internet werkt nog kan ik evengoed blijven downloaden :P
Dat kan twee dingen betekenen:

• Je wordt afgeknepen dus je download langzamer.
• Je krijgt aan het einde van de maand een rekening waar niet over heen te springen is.
- Paul von Oberstein
pi_104671845
3. Het word tijd dat je verhuisd naar een echt land.
pi_104672367
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:00 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Dat kan twee dingen betekenen:

• Je wordt afgeknepen dus je download langzamer.
• Je krijgt aan het einde van de maand een rekening waar niet over heen te springen is.
heb geen abbo meestal herlaad ik als ik smsje krijg met "je bent nu betalend aan het surfen" en heb die nog niet gekregen dus kan ik net zogoed door blijven downloaden.
snelheid word niet minder max snelheid is 110KB/s t'is oftewel internet of niet :P

hey strawberry wil je een belgische vriend die af en toe komt downloaden? :P
pi_104673221
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:32 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Maar als je een dag of twee langer kan wachten dan heb je een betere release.
van wie? gotwoot is toch goed?
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:57:39 #255
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104673723
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef redboyke het volgende:

[..]

heb geen abbo meestal herlaad ik als ik smsje krijg met "je bent nu betalend aan het surfen" en heb die nog niet gekregen dus kan ik net zogoed door blijven downloaden.
snelheid word niet minder max snelheid is 110KB/s t'is oftewel internet of niet :P

hey strawberry wil je een belgische vriend die af en toe komt downloaden? :P
België }:|

Ik heb het twintigvoudige en zonder datalimiet, leuk als je een middelmatig abonnement hebt. Een maat van me heeft 't duurste (losstaand van zijn telefoon en televisie), en die is weer drie keer sneller.

Dus wanneer verhuis je?
- Paul von Oberstein
pi_104673881
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

België }:|

Ik heb het twintigvoudige en zonder datalimiet, leuk als je een middelmatig abonnement hebt. Een maat van me heeft 't duurste (losstaand van zijn telefoon en televisie), en die is weer drie keer sneller.

Dus wanneer verhuis je?
hij zit via telefoon als ik me niet vergis?
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:12:33 #257
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104674261
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef mschol het volgende:

[..]

hij zit via telefoon als ik me niet vergis?
Hoop ik niet voor 'm, tetheren via GSM vindt de provider niet leuk, laat staan dat je file transfers gaat doen. In Nederland kan je daar voor afgesloten worden.
- Paul von Oberstein
pi_104674605
tethering is toegestaan bij mijn provider skype enzo ook. whatsapp word in belgie niet zoveel gebruikt maar ik sms amper 100 per maand. samsung galaxy doet niks anders dan tetheren naar mijn laptop en nu ook die klote hannspad wat een miskoop :')
pi_104674921
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:12 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Hoop ik niet voor 'm, tetheren via GSM vindt de provider niet leuk, laat staan dat je file transfers gaat doen. In Nederland kan je daar voor afgesloten worden.
het staat inderdaad in de voorwaardes, maar vraag mij af of ze het wel echt mogen..
pi_104675079
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:28 schreef mschol het volgende:

[..]

het staat inderdaad in de voorwaardes, maar vraag mij af of ze het wel echt mogen..
downloaden is sowieso illegaal in belgie. volgens mij was het zo dat als je iets download je dat max 24uur op je harde schijf mag laten staan dacht ik maar weet het niet.
pi_104675197
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef redboyke het volgende:

[..]

downloaden is sowieso illegaal in belgie. volgens mij was het zo dat als je iets download je dat max 24uur op je harde schijf mag laten staan dacht ik maar weet het niet.
ik doelde vooral op het laaste stukje, hoe het in belgie zit heb ik geen kaas van gegeten :+
pi_104676058
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 07:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

:* Beetje stom van je.
pi_104676125
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:17 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Yuki je balzak voelt lichter aan dan dat hij hoort. Je hebt toch niks gedaan zonder mij he? /SLASH
:D
pi_104676223
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:20 schreef outcast_within het volgende:]

SPOILER
Ja dat klopt. En je hebt hopelijk gehoord wat ze erbij zei. Nog wel enigszins belangrijk.

SPOILER
  dinsdag 22 november 2011 @ 15:08:07 #265
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104676402
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:43 schreef mschol het volgende:

[..]

van wie? gotwoot is toch goed?
Ja, maar meestal doen ze eerst een snelle versie: GotSpeed
Daarna doen ze een paar dagen later een betere versie: GotWoot.
ANIMEES.
- Scamp
pi_104676562
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ja, maar meestal doen ze eerst een snelle versie: GotSpeed
Daarna doen ze een paar dagen later een betere versie: GotWoot.
ow zo, mja ik ging er eigenlijk vanuit dattie zowiezo wel de gotwoot pakte :P (en gotwoot komt toch altijd op dinsdag uit?)
pi_104676571
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja dat klopt. En je hebt hopelijk gehoord wat ze erbij zei. Nog wel enigszins belangrijk.

SPOILER
Ja maar waarom beide niet dan en daar afmaken.
pi_104676845
Beste Series Over het algemeen - Fate/Zero (ook al is 'ie volgend jaar pas klaar)

Beste Slife - Usagi Drop
Beste Komedie - Steins/Hanasaku/C:TMoSaPc/
Beste Harem - Fate/Zero (Sabers manharem + Iri)
Beste Actie - (vooralsnog) Madoka
Beste Plot - Steins; Gate
Beste Mecha - Inifinite Stratos (Omdat Gundam Unicorn vorig jaar al begon iirc)
Beste noitaminA - murdniugneP urawaM

Beste Aflevering - de eerste Hanasaku Iroha aflevering

Beste OP - Persona
Beste ED - Madoka

:Y
pi_104676888
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:12 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ja maar waarom beide niet dan en daar afmaken.
Misschien denkt ze dat

SPOILER
pi_104678747
Zo, ook maar Mirai Nikki kijken, kan ik de spoilers eindelijk lezen.

Vroeg me trouwens af, wie hier wacht op GotWoot en wie kijkt gewoon GotSpeed?

En degenen die ze allebei kijken, merk je veel verschil in vertaling? Persoonlijk merk ik niet bijzonder veel verschil
  dinsdag 22 november 2011 @ 16:25:21 #271
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104679235
Ik wacht altijd op GotWoot.

Ik ben sterk genoeg om de spoilers te weerstaan.
ANIMEES.
- Scamp
pi_104679353
SPOILER: test
pi_104679734
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 16:27 schreef redboyke het volgende:
SPOILER: test
test? :P
pi_104680295
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 16:36 schreef mschol het volgende:

[..]

test? :P
wist niet hoe je zo titel bij spoiler moest zetten, nu staat er overal spoiler maar je weet niet over wat het gaat.
  dinsdag 22 november 2011 @ 17:31:04 #275
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104681934
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Beste Series Over het algemeen - Fate/Zero (ook al is 'ie volgend jaar pas klaar)

Beste Slife - Usagi Drop
Beste Komedie - Steins/Hanasaku/C:TMoSaPc/
Beste Harem - Fate/Zero (Sabers manharem + Iri)
Beste Actie - (vooralsnog) Madoka
Beste Plot - Steins; Gate
Beste Mecha - Inifinite Stratos (Omdat Gundam Unicorn vorig jaar al begon iirc)
Beste noitaminA - murdniugneP urawaM

Beste Aflevering - de eerste Hanasaku Iroha aflevering

Beste OP - Persona
Beste ED - Madoka

:Y
Gundam unicorn is nog steeds de beste mecha :6 interesseerd me niet wanneer het begonnen is maar niets komt daar dit jaar in de buurt....

Ja ik ben verbitterd en teleurgesteld in gundam age en een remake van seed die eraankomt kan me wellicht ook niet boeien... :P
pi_104682132
infinite stratos mecha
pi_104682180
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:36 schreef outcast_within het volgende:
infinite stratos mecha
Mecha harem 8-)
pi_104682266
harem harem harem harem badpak robotpak
pi_104682345

mecha
pi_104682824
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:39 schreef outcast_within het volgende:
harem harem harem harem badpak robotpak
= sky girls :')
pi_104682846
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:55 schreef mschol het volgende:

[..]

= sky girls :')
Heet dat niet anders?
pi_104682861
Infinite stratos = mecha
pi_104683191
niet
strike witches?
http://randomc.net/2008/07/08/strike-witches-01/
pi_104683298
Bestaan er meerdere badpak robotpak series? :')
pi_104683303
http://www.christiananime.net/

quote:
PLEASE NOTE: These titles are NOT what we consider to be anti-Christian. The purpose of this list is to keep the peace, not tell you which shows you should or shouldn't watch. These titles were selected because they have caused trouble in the past or are extremely likely to given the content.

The staff has decided it would be extremely beneficial for us to post which titles we'd prefer not be discussed. These titles are either highly controversial, extremely inappropriate, or both. We have noticed all discussions in the past on these titles has only erupted into tension, rude posts, etc., for the sake of keeping the peace, these are the titles we ask you discuss privately amongst yourselves via PM or off-site:

Neon Genesis Evangelion End of Evangelion Evangelion: Death and Rebirth Angel Sanctuary Bible Black Gravitation FAKE Yami No Matsuei Earthian Revolutionary Girl Utena Any hentai titles whatosever, no exceptions!

If you have a suggestion for a title to be added to this list, please PM me. Violators will have their thread closed, deleted, and most likely a private chat with one of the staffers.
pi_104683349
Dat ik mijn grapjes moet uitleggen, betekent dat dat mijn grapjes niet leuk zijn.
Grapje

quote:
13s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:36 schreef outcast_within het volgende:
infinite stratos mecha
Om te benadrukken dat er op Gundam Unicorn na dit jaar niets dat noemenswaardig is op mecha gebied is uitgekomen.

Zo is [C]: The Money of Soul and Possibility Control op zijn allerminst niet door de makers bedoeld als een komedie en Fate/Zero is ook niet bedoeld als harem (denk ik).
pi_104688506
pi_104688536
quote:
Dit snap ik dan weer niet, dat mensen dit doen.. :{

Ik bedoel, melk bij je pizza? :X
pi_104688635
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Bakakame het volgende:

[..]

_O-
pi_104688734
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Bakakame het volgende:

[..]

:D
pi_104689748
Melk bij je pizza heerlijk.
pi_104689832
lijkt wel een strijkplank
pi_104690537
quote:
SPOILER
pi_104693896
Ik wil bij nader inzien toch mijn Clannad poster ophangen, maar nu ben ik hem kwijt :'(
pi_104695472
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef redboyke het volgende:
lijkt wel een strijkplank
heb je je disk nog ontvangen?
pi_104697231
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef mschol het volgende:

[..]

heb je je disk nog ontvangen?
nee nog niet denk morgen pas. postbode komt hier maar ene keer per dag.
kon mijn naam niet zien op track en trace maar veronderstel dat dat erop staat? :p
pi_104697508
Mirai Nikki gaat snel :Y
  dinsdag 22 november 2011 @ 22:14:31 #299
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_104697671
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef Qunix het volgende:
Mirai Nikki gaat snel :Y
Gelukkig kunnen we er dan ook nog 1,5 season van genieten *O*
pi_104699908
quote: