Ik ben dat kaartspel ook behoorlijk zat moet ik zeggen. Vind de verhoudingen onderling veel leuker.quote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef blessed19 het volgende:
[non-anime]
Vanmiddag naar the Shining die bij ons in de theaterzaal draait, en dat voor nop!
[/non-anime]
Chihayafuru ben ik ook weer bij, ik vind die art echt geweldig, maar ik hou niet van ''wedstrijd anime's''. Zit te twijfelen om het eventueel te droppen, hoop dat de volgende aflevering me wat positiever stemt.
Ik las Sasuke Complex.quote:Op zondag 20 november 2011 13:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sankaku Complex ken ik wel, maar kijk er eigenlijk niet meer zo veel op.
Jaaa, eindelijk een goede TT!quote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Neeeeeee!
Ik wist dat ik beter had moeten lapohunten.
Ik volg er 1 in mangavorm: Bakuman. Maar zit er heel sterk over te denken om Naruto en Bleach ook maar als manga te gaan lezen, kutfillersquote:Op zondag 20 november 2011 13:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik kan met trots melden dat ik geen van deze series kijk... maar ik volg er wel vier 4 in manga vorm.
Ja, dat dus! Ons eerst een beetje lekker maken met een toffe verhaallijn en dan BAZINGA! ''we gaan lekker met Chihayafuru een andere kant op!´´quote:Op zondag 20 november 2011 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben dat kaartspel ook behoorlijk zat moet ik zeggen. Vind de verhoudingen onderling veel leuker.
Ik heb ook getracht de lapo te claimen, ik ben echter door mijn wekker heen geslapen.quote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Neeeeeee!
Ik voorspel een FOK!-anime burgeroorlog.quote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Neeeeeee!
Ach, bijltje erbij: Yuno-style!quote:Op zondag 20 november 2011 13:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee want: civil blood makes civil hands unclean.
En ik heb mijn handen net gewassen.![]()
De nieuwe Makoto Shinkai heet "children who chase stars": http://en.wikipedia.org/w(...)ices_from_Deep_Belowquote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef blessed19 het volgende:
Oh, heb trouwens gehoord dat de maker van 5CM deze zomer een nieuwe film heeft uitgebracht! Ben erg benieuwd!
Edit ik wilde voorspelling doen over het einde, maar die klopt niet.quote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, dat dus! Ons eerst een beetje lekker maken met een toffe verhaallijn en dan BAZINGA! ''we gaan lekker met Chihayafuru een andere kant op!´´
Voices? Die ken ik volgens mij niet. Maar als hij eind van de maand uit komt, is het sneller dan wat ik verwacht had!quote:Op zondag 20 november 2011 14:25 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
De nieuwe Makoto Shinkai heet "children who chase stars": http://en.wikipedia.org/w(...)ices_from_Deep_Below
Helaas nog nergens te vinden (eind deze maand op dvd), dat wordt er weer eentje voor de kast
Ben benieuwd inderdaad, als het net zo goed is als voices en 5cm...
Ik weet ook niet hoeveel afleveringen die serie zal krijgen. Ik ben er echter van overtuigd dat het einde een finale is van de 3 hoofdpersonen tegen de 3 ''beste of the best'' spelers.quote:Op zondag 20 november 2011 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Edit ik wilde voorspelling doen over het einde, maar die klopt niet.![]()
Moet nog 3 afleveringen kijken. Weet jij hoeveel de serie in totaal gaat krijgen?
SPOILER: Infinite Stratos spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van zijn eerdere films heet "voices from a distant star", deze is in Nederland voor vijf of zes euro te vinden bij MM, of op de bekende usenet kanalenquote:Op zondag 20 november 2011 14:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Voices? Die ken ik volgens mij niet. Maar als hij eind van de maand uit komt, is het sneller dan wat ik verwacht had!
Deze trailer kende ik trouwens al, op de helft zijn het bijna alleen maar shots uit 5 cm.
wies dat in jou ava?quote:Op zondag 20 november 2011 13:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik voorspel een FOK!-anime burgeroorlog.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:37 schreef robin007bond het volgende:
What the fucking fuck!
Dit slaat weer echt nergens opdat is niet nieuw, maria holic heeft dat ookSPOILER: Infinite Stratos spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Houki uit Infinite Stratos.quote:
Ah, heel goed mogelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 14:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoeveel afleveringen die serie zal krijgen. Ik ben er echter van overtuigd dat het einde een finale is van de 3 hoofdpersonen tegen de 3 ''beste of the best'' spelers.
''Just like old times''
en Naruto en Claymore en Ranma 1/2 en Mayo Chiki en Fate/Zero en... nah, je snap het wel. Travestie is al zo oud als geslachtsrollen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is niet nieuw, maria holic heeft dat ook
Ik zag al die Linux rescue kit op een pc van je staan aan de hand van die foto's. Vervelend voor je.quote:Op zondag 20 november 2011 15:00 schreef Chavez_ het volgende:
Kleine update over mijn voornemen Steins;Gate te gaan beoordelen: Mijn computer bestaat momenteel voor 80% uit reserve onderdelen wegens een voorval op een LAN party (anders had ik niet eens reserve onderdelen gekocht maar direct garantie afgehandeld, dan maar een paar dagen op een van de laptops). Enfin, laat mijn reserve mobo nou net een idioot nauwe bottleneck zijn. Toch maar eens kijken of de garantie op bepaalde onderdelen nog gelden, kan ik alles weer terugzetten zoals het hoort en die 1080p afleveringen van S;G kijken. Hopelijk zijn de overige 11 afleveringen dan ook beschikbaar tegen die tijd.
Zeker in de oosterse sferen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
en Naruto en Claymore en Ranma 1/2 en Mayo Chiki en Fate/Zero en... nah, je snap het wel. Travestie is al zo oud als geslachtsrollen.
ja ga hem nog meer obvious makenquote:
ik hoop dat zij niet zo eng is, ik snap niet dat jullie haar (yuno) zo leuk vinden je kan beter freddy krueger bij je hebbenquote:
Ze ziet er lief uit en is zo lekker aanhankelijkquote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik hoop dat zij niet zo eng is, ik snap niet dat jullie haar (yuno) zo leuk vinden je kan beter freddy krueger bij je hebben
van mij mag ze in een blenderquote:Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze ziet er lief uit en is zo lekker aanhankelijk
En nu mag je serieus vertellen wat je leuk aan haar vin'.quote:Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze ziet er lief uit en is zo lekker aanhankelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ze is schattig en lijkt geen schaamte te hebben, bijvoorbeeld toen haar topje er half afvloog bij het zwemmenquote:Op zondag 20 november 2011 15:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En nu mag je serieus vertellen wat je leuk aan haar vin'.
In mijn geval het meer haar gekkigheid die me tot haar trek als personage. Ze is altijd echt vermakelijk om te zien, al vind ik het wel een beetje jammer dat haar zogenaamd schattige gedrag in het pretpark géén toneel blijkt te zijn.
viespeuk!quote:Op zondag 20 november 2011 15:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze is schattig en lijkt geen schaamte te hebben, bijvoorbeeld toen haar topje er half afvloog bij het zwemmen
Ze is gewoon zo adorable en heeft de juiste proporties . Zoals je zei is ze ook gewoon lekker gek
quote:Op zondag 20 november 2011 14:37 schreef robin007bond het volgende:
What the fucking fuck!
Dit slaat weer echt nergens opCharles!SPOILER: Infinite Stratos spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Yep, ben net pas wakkerquote:
Er zijn nog maar 2 afleveringen daarna. Wie weet brengt aflevering 8 weer wat nieuws.quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Yep, ben net pas wakker![]()
Chihayafuru was leuk t/m de aflevering dat ze Arata gaan opzoeken. Daarna werd het snel minder, wat waarschijnlijk komt omdat het nu nogal voorspelbaar wordt.
Ik hoop het, maar we moeten nog minstens één nieuw clublidrekruteringsaflevering doorstaan.quote:Op zondag 20 november 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn nog maar 2 afleveringen daarna. Wie weet brengt aflevering 8 weer wat nieuws.
Ik moest lachen ... en een beetje huilen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:46 schreef robin007bond het volgende:
Ze is schattig en lijkt geen schaamte te hebben, bijvoorbeeld toen haar topje er half afvloog bij het zwemmen
Ze is gewoon zo adorable en heeft de juiste proporties. Zoals je zei is ze ook gewoon lekker gek
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, ga m straks, of vanavond kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 16:24 schreef robin007bond het volgende:
Fate/Zero was dit keer zo FUCKING EPISCH!
Heerlijk hoe een goed verhaal en bloedstollende gevechten afgewisseld worden. Die animatie weer, de tering.
Hehe, je krijgt zeker geen spijt!quote:Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ga m straks, of vanavond kijken.
Ik zou naar Black Stone Cherry gaan gratis, maar heb eigenlijk niet zo'n zin om vandaag verder dan m'n koelkast te lopen. Hikkikomori-style!
Neem dan een fatsoenlijke sport ipv doelloos beetje rondrennen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe, je krijgt zeker geen spijt!
Dat laatste is eigenlijk ook de reden dat ik met fitness gestopt ben, dus maak er geen gewoonte van. Heel zonde, want ik was altijd heel gedreven en ging altijd met een vriend samen.
Maar ja, nu heb ik wel meer vrije tijd. Misschien moet ik eens in de zo veel tijd even hardlopen.
Haha, lekker vrolijk inderdaadquote:Op zondag 20 november 2011 17:39 schreef .Cake. het volgende:
Haha, net de OST van Bakemonogatari gedownload, heerlijke stukjes muziek!
Wordt je heel hyper van trouwens. Ik wel.
Je weet hoe gevaarlijk het is om hele hoge verwachtingen te creëren?quote:Op zondag 20 november 2011 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, lekker vrolijk inderdaad
De OST van Fate/Zero komt echt heel goed naar voren deze episode, daar ga je misschien zelfs kippenvel van krijgen
Doe maar alsof ik het niet gezegd heb.quote:Op zondag 20 november 2011 17:46 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je weet hoe gevaarlijk het is om hele hoge verwachtingen te creëren?
Nice!quote:Op zondag 20 november 2011 17:53 schreef Bakakame het volgende:
Sinds een paar minuten op Animees: de review van Mirai Nikki 4, 5 en 6
Alleen het eerste plaatje doet het hier.quote:Op zondag 20 november 2011 17:53 schreef Bakakame het volgende:
Nice, ga ik zeker doen!quote:Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doe maar alsof ik het niet gezegd heb.
Het is wel aan te raden om je volume lekker hard te doen
hier werkt alles, maar die rare link ergens op het laatst is beetje vreemd?quote:Op zondag 20 november 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen het eerste plaatje doet het hier.
Hier ook geen probleemquote:Op zondag 20 november 2011 18:29 schreef Bakakame het volgende:
Bedankt voor het aangeven, maar hier gaat alles oké..
Plaatjes laden en de link gaat gewoon naar TV Tropes
Ik gok op 12 afleveringen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, heel goed mogelijk.
Ik verwacht niet veel afleveringen. Geen 20 in ieder geval.
dan nog is het een vreemde link?quote:Op zondag 20 november 2011 18:29 schreef Bakakame het volgende:
Bedankt voor het aangeven, maar hier gaat alles oké..
Plaatjes laden en de link gaat gewoon naar TV Tropes
Je herinnert me er aan dat ik Eternal Sonata nog uit moet spelenquote:Op zondag 20 november 2011 19:05 schreef outcast_within het volgende:
[tk] Naruto: Rise of a Ninja x360
goed werk jongen!quote:Op zondag 20 november 2011 17:34 schreef mschol het volgende:
zo, ik heb mijn best gedaan die HDD voor redboyke zo goed mogelijk vol te stoppen:
- de muziek verwijderd (dat is overigens nog een flinke hoeveelheid GB's en ga ik voor mijzelf ook even bekijken of ik het wel wil houden)
- Creditless opening/endings verwijderd..
heb nog 186MB vrij, daar kan ik niks meer mee
Leuke post.quote:Op zondag 20 november 2011 17:53 schreef Bakakame het volgende:
gelukkig zijn er andere fansubs groepen die het ook wel goed doenquote:Op zondag 20 november 2011 20:09 schreef hexje het volgende:
Hoop dat gotspeed goed genoeg blijft.
http://8thsinfansubs.word(...)mirai-nikki-dropped/
Commie heeft 'm ook opgepakt, trouwens.quote:Op zondag 20 november 2011 20:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
gelukkig zijn er andere fansubs groepen die het ook wel goed doen
Maar ja wel een jammere ontwikkeling is dit
Je hebt nog Commie, GotWoot en Static-Subs.quote:Op zondag 20 november 2011 20:09 schreef hexje het volgende:
Hoop dat gotspeed goed genoeg blijft.
http://8thsinfansubs.word(...)mirai-nikki-dropped/
Mannen gebruik geen vibratorsquote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef outcast_within het volgende:
Het heet vibrate mode omdat robin zo opgewonden werd tijdens de aflevering.
lelijkste mobile suit ontwerp ooit van een gundam....quote:
Ik heb IB geloof ik voor Mirai Nikki...quote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt nog Commie, GotWoot en Static-Subs.
Die kan ook nogquote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb IB geloof ik voor Mirai Nikki...
quote:Hey boys! ;-) Anime isn't that bad, it gets me real wet when I'm lonely, i love to slide a young mans long horn into my stink hole after watchin a few hours of ah my goddess or sailer moon and her cats, so quit being a jerk ok?
quote:OMG! U FUCKIN LIEING BASTARDS!!! AH MY GODDESS IS NOTHIN LIKE THAT AND POKEMON DOESNT HAVE PERVERTS OR NUDIITY
quote:WAT THE HECK! I LUV ANIME! IT FREEZ THE IMAGINATION! all of you need to get real help... i thought this place letz people do what they want? i want you all to go get help now! physco ppl
quote:I like anime. I love anime. I love Japan. I don't think that Bush would give a crap about anime. So why should you? Re-move this, for it is stupid. I believe in God and his son. I follow the bible, but it appears you do not! Treat thy neighbor, as you wish to be treated! Japan is like our neighbor. ANIME is are neighbor. So don't protest something that is GOOD. YAOI AND YURI RULES! LOVE AND PEACE!
quote:Anime is nasty, perverted and dark, it makes me sick!!
Succesful troll is succesful.quote:u fucking loser try ur best to ban anime i hope u succed in the next 5000 years dumbshit anime rulz!!!!!!
lol die eerstequote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef robin007bond het volgende:
Oh mijn god
http://www.petitiononline.com/cutiepie/petition.html
Nog maar niet te spreken over de signatures zelf!___!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Succesful troll is succesful.
heerlijke game was datquote:Op zondag 20 november 2011 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je herinnert me er aan dat ik Eternal Sonata nog uit moet spelen
Ik lig hier stukquote:
quote:DO u really have nothing to do with your life other then waste your time on trying to get anime baned because you hate it. Hittler he didnt like the jews so he got them killed is that right i dont think so ...so just because you think Its wrong or u hate something it dosent meen it should be banned or killed And another thing REALLY DO YOU REALLY THINK GEORGE BUSH WOULD GET OF HIS FAT LAZY ASS AND DO SOMETHING
quote:I don't like anime, it destroyed my friend's life and turned him into a total weeaboo. He then broke up with his girlfriend and started humping some pillow which he called his "Waifu" it was sad. He then started doing this stuff called "Carmel Dansen" and when he attempted to do it on a cliff edge while we were on a camping trip, he... he... fell to his death and.... I can't get into anymore. All i know is that this is the effects of anime on people, I've seen it happen to more than my friend. Please Mr. Bush, ban anime in the U.S. of A.
quote:FUCK YOU...IF YOU WANNA BAN ANIMJE...YOU ARE VIL AND WANT TO TAKE AWAY ENJOYMENT FROM PEOPLE...YOU BURN IN HELL...NEVER MIND YOU ARE SATAN AND ALREADY BURN IN HELL...ANIME IS COOL...AND IF THE GUY WHO POSTED THIS WAS THE GUY WHO MADE THE FIRST POST...IF YOUR FRIEND WENT AND FUCKED ALL THOSE 14 YEAR OLDS IT WAS THE MARIJUANA HE WAS SMOKIN...GOD YOU ARE A DUMBASS GAY...I HOPE THAT YOU GET KICKED OUT OF THE COUNTRY AND ANYONE WHO HATES ANIME WITH YOU...AND JAPAN IS AWSOME ITS THE GREATEST PLACE EVER...THATS WHERE ALL THE COOL STUFF COMES FROM...I HATE ANIME HATERS...THEY SHOULD DIE...I WUV ANIME I LOVE ANIME I LOVE ANIME I LOVE ANIME I LOVE ANIME...DO NOT BAN ANIME BECAUZ IT IS GOOD BAN ANIME BECAUSE DONT BAN ANIME YOU FUCKING MORONS ANIME IS GREAT AND IF YOU BAN IT THEN YOU ARE GAY...BECAUSE YOU SUKC LIKE A SAIGAN WHORE...DIE I AM GM,BLUE AND ANIME IS GREAT I LOVE IT ITS THE COOLEST THING SINCE EVER AND IF YOU BAN IT I WILL USE MY MAGICAL POWERS THAT DONT EXIST TO MAKE YOUR LIFE MISERABLE!!! WAHHHH!!!!!!*SUMMONS NINE TAILED FOXED* DIE
In Nederland vind ik het juist heerlijk dat we met ziektes vloeken. Overdreven veel met 'kanker' vloeken, vind ik een beetje tokkie. Soms is het wel echt heerlijk om te zeggen, bijvoorbeeld bij het stoten van je teen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef redboyke het volgende:
ik ben iemand op fok belgisch aan het leren
Belgische les 1:
gebruik altijd verkleinwoordjes zoals "je" en "tje"
nederlands voorbeeld:
ik wil een banaan.
belgische voorbeeld:
ik wil een banaantje.
Belgische les 2
bij het vloeken vermijd dan woorden als ziektes zoals kanker.
gebruik in de plaats: verdomme, godverdomme, klote, shit, fuck of kut
ik woon in antwerpen dus heb een antwerps accent maar heel plat kan ik niet pratenquote:Op zondag 20 november 2011 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In Nederland vind ik het juist heerlijk dat we met ziektes vloeken. Overdreven veel met 'kanker' vloeken, vind ik een beetje tokkie. Soms is het wel echt heerlijk om te zeggen, bijvoorbeeld bij het stoten van je teen.
Vaak kan ik Belgen met een heel erg accent slecht verstaan.
Ik zie vloeken compleet apart van de letterlijke betekenis.quote:Op zondag 20 november 2011 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In Nederland vind ik het juist heerlijk dat we met ziektes vloeken. Overdreven veel met 'kanker' vloeken, vind ik een beetje tokkie. Soms is het wel echt heerlijk om te zeggen, bijvoorbeeld bij het stoten van je teen.
Vaak kan ik Belgen met een heel erg accent slecht verstaan.
Zou 1 van de laatste moeten zijn. Al vind ik het knap als je mijn fake nickname zult herkennen...quote:Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens kijken of ik die van jou kan vinden
Ja, vind ik ook. Alleen heb je van die mensen die het in elke zin doen, dan wordt het tokkie en krijg ik altijd de associatie met New Kids e.d.quote:Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie vloeken compleet apart van de letterlijke betekenis.
Kanker is een verschrikkelijke ziekte die je bijna niemand toewenst, maar wel een HEERLIJK vloekwoord.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou 1 van de laatste moeten zijn. Al vind ik het knap als je mijn fake nickname zult herkennen...
quote:Long-Yi
Comments
I absolutely agree all anime is evil and should be banned. Ever since I started watching it, I've been raping young teenage girls left and right, and even 4 dogs, 2 cats (not recommendable btw), and the neighbours' parrot, which sadly didn't live to enjoy the highlight of that encounter... Now that I've kicked my anime habbit I'm back in church with the other sane normal people, so luckily now I just touch young boys inappropriately before showing my local priests the pictures and telling them all about my sins, which they are always happy to forgive me for, so at least I won't be going to hell anymore! BTW, that Daisy Duck is always running around without underwear and I just can't help masturbating to that, which kinda freaks out the other visitors of Disney Land... Why isn't there any petition to censor that Disney porn!?!?!
quote:Jake Redneck
(stormfront@stormfront.com)
Comments
My daughter watched anime 2 days ago. Guess what happened? She went nude in public! At school! She's only 16 years old, and I'm so fucking mad. WE SHOULD BAN ALL THIS ANIME-GARBAGE? Look what my daughter has become!
Mjah, vloeken komt bij mij wel voor, alhoewel alleen als er reden voor is.. (Battlefield/FIFA enzoquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Alleen heb je van die mensen die het in elke zin doen, dan wordt het tokkie en krijg ik altijd de associatie met New Kids e.d.
ik speel meestal counterstrike tegen de AI bots(27) en ik zeg altijd dat het fcuking cheaters zijnquote:Op zondag 20 november 2011 21:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, vloeken komt bij mij wel voor, alhoewel alleen als er reden voor is.. (Battlefield/FIFA enzo). Schelden doe ik eerlijk gezegd niet zoveel.
de kans is klein dat anime in usa banned gaat zijn maar dan nog stel dat het gebanned zou zijn dan zou niemand meer english subs willen makenquote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben sowieso van plan om er nog een aantal te plaatsen...
Counter Strike met botsquote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik speel meestal counterstrike tegen de AI bots(27) en ik zeg altijd dat het fcuking cheaters zijn
vroeger veel battlefield gespeeld 1948 en vietnam maar daarbij zei ik altijd klote of fuck
maar bots scheld ik altijd uit voor cheaters :p
De VS is niet de enige afzetmarkt voor de fansubbers, he?quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef redboyke het volgende:
[..]
de kans is klein dat anime in usa banned gaat zijn maar dan nog stel dat het gebanned zou zijn dan zou niemand meer english subs willen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |