En wie gaat die ster in m'n monitor nu repareren?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Damn.
Dan maar een brofist.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:00 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
En wie gaat die ster in m'n monitor nu repareren?
Geen idee welke film je bedoelt, maar voor andere leuke films kun je zo'n beetje alles van Satoshi Kon (regisseur van Paprika) of Studio Ghibli (studio die ook Howl's Moving Castle heeft gemaakt) kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef Symn het volgende:
Hallo... ik begrijp dat iedereen hier series kijkt maar ik wou even vragen of iemand nog een goede anime-FILM aanrader heeft... Hieronder mijn favorieten:
Genius party beyond, Paprika, ghost in the shell, ninja scroll, Howl's moving castle, Blood: the last vampire
Tevens ben ik ook op zoek naar de titel van een animefilm, ik weet niet precies meer waar het over ging maar het was iets met verloren voorwerpen die vervolgens door wezens uit een andere wereld gevonden werden en hun wereld bestond uit al die vergeten/verloren/verwaarloosde voorwerpen. De hoofdrolspeler was geloof ik haar teddybeer kwijtgeraakt, ofzo, die ze van haar overleden moeder had gekregen??.. zoiets stond me nog bij... als iemand weet waar ik het over heb... Please laat me weten!
11 minutenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef Xaryna het volgende:
Kan het niet vinden, te moe om erover na te denken. Ik zoek later wel eens verder.
Succes! Mirai Nikki is leuk, want Yunoquote:Op zondag 20 november 2011 01:36 schreef blessed19 het volgende:
Eindelijk thuis. Nu bbt kijken en morgen nikki mirai. Maandag monteren en vechten tegen de verschrikkelijke deadline.
quote:Op zondag 20 november 2011 01:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Succes! Mirai Nikki is leuk, want Yuno
Ik was al doodmoe toen ik begon, ja.quote:
ik moet de laatste nog kijken, maar Yuno leuk noemen. Enge psychopatische stalkerchick die op een klein beetje lieve manier doodeng en geschift is bedoel jequote:Op zondag 20 november 2011 01:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2011 10:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik moet de laatste nog kijken, maar Yuno leuk noemen. Enge psychopatische stalkerchick die op een klein beetje lieve manier doodeng en geschift is moet bedoel je
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef Symn het volgende:
Hallo... ik begrijp dat iedereen hier series kijkt maar ik wou even vragen of iemand nog een goede anime-FILM aanrader heeft... Hieronder mijn favorieten:
Genius party beyond, Paprika, ghost in the shell, ninja scroll, Howl's moving castle, Blood: the last vampire
Tevens ben ik ook op zoek naar de titel van een animefilm, ik weet niet precies meer waar het over ging maar het was iets met verloren voorwerpen die vervolgens door wezens uit een andere wereld gevonden werden en hun wereld bestond uit al die vergeten/verloren/verwaarloosde voorwerpen. De hoofdrolspeler was geloof ik haar teddybeer kwijtgeraakt, ofzo, die ze van haar overleden moeder had gekregen??.. zoiets stond me nog bij... als iemand weet waar ik het over heb... Please laat me weten!
1 van jullie 2 nog meer aanknopingspunten om op te zoeken? zoeken op fantasy world levert nogal wat resultaten op..quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:07 schreef Xaryna het volgende:
Ik weet welke film hij bedoelt! Die heb ik gezien!
Ik weet alleen niet meer hoe die heet.![]()
* Xaryna gaat naarstig op zoek.
ze moet dood, brrrrrrrquote:
Er is een wereld waar alle verloren dingen heen gaan. Deze wereld wordt beheerd door een oud mannetje met een dik boek. Zij is haar dinges (hij zegt teddy beer, dus zal wel) verloren en wil deze vinden. TIjdens haar zoektocht raakt ze verdwaald en belandt ze in deze wereld.quote:Op zondag 20 november 2011 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
1 van jullie 2 nog meer aanknopingspunten om op te zoeken? zoeken op fantasy world levert nogal wat resultaten op..
ik kom er niet tussenquote:Op zondag 20 november 2011 11:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als je tussen mij en Yuno komt, zal ik mijn tools moeten gebruiken...
Hij heeft de laatste ep nog niet gezien.quote:Op zondag 20 november 2011 11:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als je tussen mij en Yuno komt, zal ik mijn tools moeten gebruiken...
het klinkt als Sen to Chihiro no Kamikakushi , maar dat zal em niet zijn (aangezien ik het "verloren" gedeelte daar niet in kan plaatsen)quote:Op zondag 20 november 2011 11:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Er is een wereld waar alle verloren dingen heen gaan. Deze wereld wordt beheerd door een oud mannetje met een dik boek. Zij is haar dinges (hij zegt teddy beer, dus zal wel) verloren en wil deze vinden. TIjdens haar zoektocht raakt ze verdwaald en belandt ze in deze wereld.
De oude man werkt niet mee en zegt dat niets zijn wereld verlaat (het is allemaal van hem) dus ze gaat op zoek naar haar beer in de hopen en hopen zooi die daar ligt. Uiteindelijk vindt ze hem, volgens mij komt ze nog ee nverdwalde jongen tegen ofzo, en dan moet ze nog een weg uit die wereld vinden om weer thuis te komen.
quote:Your favourite teddy bear. That model kit that took so long to complete. The picture book you used to read over and over again. The shining stone you found that day in the park. Where do all your childhood's treasures go when you grow up? In this story, we meet fantastic creatures that gather all these little objects that fall into oblivion as they are forgotten by their owners when they step into adulthood. These creatures sneak into our world from a different dimension, and unseen by humans, they take all the ditched and forgotten treasures into their world. Here, they use their booty to build their own city, a fairy tale-like place called... Oblivion Island!
Het is niet Spirited Away. Haar ouders zijn neit ontvoerd.quote:Op zondag 20 november 2011 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
het klinkt als Sen to Chihiro no Kamikakushi , maar dat zal em niet zijn (aangezien ik het "verloren" gedeelte daar niet in kan plaatsen)
daarom zei ik ook: die zal em niet zijnquote:Op zondag 20 november 2011 11:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het is niet Spirited Away. Haar ouders zijn neit ontvoerd.
Whut?quote:Op zondag 20 november 2011 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom zei ik ook: die zal em niet zijnmaar we hebben een winnaar
Ik welquote:Op zondag 20 november 2011 11:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij heeft de laatste ep nog niet gezien.
check mijn edit?quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 11:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Yuno![]()
Ik betrap me er zelfs op door vaak als ze in beeld komt te zeggen: "soooo kawaii"
Dat vind ik persoonlijk enger dan Yuno's lichte stalkertrekjesquote:Op zondag 20 november 2011 11:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Yuno![]()
Ik betrap me er zelfs op door vaak als ze in beeld komt te zeggen: "soooo kawaii"
Ohh, hoezee! Alleen heb ik geen 'OJA DAT WAS M'-gevoel. Misschien heb ik hem teveel vergeten.quote:
Welke "lichte" stalkertrekjes?quote:Op zondag 20 november 2011 11:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk enger dan Yuno's lichte stalkertrekjes
Ik ken ik. Altijd als ik alleen ben en ik W.I.T.C.H. kijk en Irma iets grappigs zegt zeg ik somsquote:Op zondag 20 november 2011 11:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gekeken, en het was tof! Ik vind het echter wel weird dat elke aflevering een andere vibe heeft. Echter, als ik het begin van ep. 1 nog kijk, denk ik dat yuno uiteindelijk de winnaar wordt.quote:Op zondag 20 november 2011 01:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, de toekomst staat niet vast, dus denk ik nu weer dat yuno toch neergestoken wordt.quote:Op zondag 20 november 2011 12:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Gekeken, en het was tof! Ik vind het echter wel weird dat elke aflevering een andere vibe heeft. Echter, als ik het begin van ep. 1 nog kijk, denk ik dat yuno uiteindelijk de winnaar wordt.
Eindelijkquote:Op zondag 20 november 2011 10:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik moet de laatste nog kijken, maar Yuno leuk noemen. Enge psychopatische stalkerchick die op een klein beetje lieve manier doodeng en geschift is bedoel je
Dat is 1 op de 1000 mannen waarschijnlijk.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, de toekomst staat niet vast, dus denk ik nu weer dat yuno toch neergestoken wordt.
Ik hoop gewoon dat ze haar zin krijgt.quote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, de toekomst staat niet vast, dus denk ik nu weer dat yuno toch neergestoken wordt.
Ik denk dat je met een yuuno versie van dit beter geholpen bent.quote:Op zondag 20 november 2011 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ze haar zin krijgt.
Misschien moet ik een hug pillow kopen met Yuno er op.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is 1 op de 1000 mannen waarschijnlijk.
Feit is gewoon dat Yuno een echte mannenhikikomorimagneet is.
What the fuckquote:Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een yuuno versie van dit beter geholpen bent.
[ afbeelding ]
Bah.quote:Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WUT ik zie het nu pas.quote:Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoe lang bestaan die fopkutten eigenlijk al?
Die van Mio ziet er uitgewoond uit.
ik googelde op robin's ideal girlfriend.quote:Op zondag 20 november 2011 13:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
What the fuck
Dan kies ik toch die van Mio WTF HEBBEN ZE NU WEER GEDAAN MET HAAR KUT.![]()
Puur uit nieuwsgierigheid hoor: waar heb je die dingen in hemelsnaam gevonden?
Sankaku Complex ken ik wel, maar kijk er eigenlijk niet meer zo veel op.quote:Op zondag 20 november 2011 13:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik googelde op robin's ideal girlfriend.
Mijn K-ON wat doe jequote:Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan met trots melden dat ik geen van deze series kijk... maar ik volg er wel vier 4 in manga vorm.quote:1. One Piece
2. Toriko
3. Bleach
4. Blue Exorcist
5. Naruto
6. Gintama
7. Reborn!
8. Kochikame
9. Hunter x Hunter
10. Bakuman
Top 10 meest overgewaardeerde shơnen
bron: strontkakucomplex
Dus daar kwam die aardbei vandaan.quote:Op zondag 20 november 2011 13:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik googelde op robin's ideal girlfriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |