ja ga hem nog meer obvious makenquote:
ik hoop dat zij niet zo eng is, ik snap niet dat jullie haar (yuno) zo leuk vinden je kan beter freddy krueger bij je hebbenquote:
Ze ziet er lief uit en is zo lekker aanhankelijkquote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik hoop dat zij niet zo eng is, ik snap niet dat jullie haar (yuno) zo leuk vinden je kan beter freddy krueger bij je hebben
van mij mag ze in een blenderquote:Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze ziet er lief uit en is zo lekker aanhankelijk
En nu mag je serieus vertellen wat je leuk aan haar vin'.quote:Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze ziet er lief uit en is zo lekker aanhankelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ze is schattig en lijkt geen schaamte te hebben, bijvoorbeeld toen haar topje er half afvloog bij het zwemmenquote:Op zondag 20 november 2011 15:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En nu mag je serieus vertellen wat je leuk aan haar vin'.
In mijn geval het meer haar gekkigheid die me tot haar trek als personage. Ze is altijd echt vermakelijk om te zien, al vind ik het wel een beetje jammer dat haar zogenaamd schattige gedrag in het pretpark géén toneel blijkt te zijn.
viespeuk!quote:Op zondag 20 november 2011 15:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze is schattig en lijkt geen schaamte te hebben, bijvoorbeeld toen haar topje er half afvloog bij het zwemmen
Ze is gewoon zo adorable en heeft de juiste proporties . Zoals je zei is ze ook gewoon lekker gek
quote:Op zondag 20 november 2011 14:37 schreef robin007bond het volgende:
What the fucking fuck!
Dit slaat weer echt nergens opCharles!SPOILER: Infinite Stratos spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Yep, ben net pas wakkerquote:
Er zijn nog maar 2 afleveringen daarna. Wie weet brengt aflevering 8 weer wat nieuws.quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Yep, ben net pas wakker![]()
Chihayafuru was leuk t/m de aflevering dat ze Arata gaan opzoeken. Daarna werd het snel minder, wat waarschijnlijk komt omdat het nu nogal voorspelbaar wordt.
Ik hoop het, maar we moeten nog minstens één nieuw clublidrekruteringsaflevering doorstaan.quote:Op zondag 20 november 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn nog maar 2 afleveringen daarna. Wie weet brengt aflevering 8 weer wat nieuws.
Ik moest lachen ... en een beetje huilen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:46 schreef robin007bond het volgende:
Ze is schattig en lijkt geen schaamte te hebben, bijvoorbeeld toen haar topje er half afvloog bij het zwemmen
Ze is gewoon zo adorable en heeft de juiste proporties. Zoals je zei is ze ook gewoon lekker gek
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, ga m straks, of vanavond kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 16:24 schreef robin007bond het volgende:
Fate/Zero was dit keer zo FUCKING EPISCH!
Heerlijk hoe een goed verhaal en bloedstollende gevechten afgewisseld worden. Die animatie weer, de tering.
Hehe, je krijgt zeker geen spijt!quote:Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ga m straks, of vanavond kijken.
Ik zou naar Black Stone Cherry gaan gratis, maar heb eigenlijk niet zo'n zin om vandaag verder dan m'n koelkast te lopen. Hikkikomori-style!
Neem dan een fatsoenlijke sport ipv doelloos beetje rondrennen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe, je krijgt zeker geen spijt!
Dat laatste is eigenlijk ook de reden dat ik met fitness gestopt ben, dus maak er geen gewoonte van. Heel zonde, want ik was altijd heel gedreven en ging altijd met een vriend samen.
Maar ja, nu heb ik wel meer vrije tijd. Misschien moet ik eens in de zo veel tijd even hardlopen.
Haha, lekker vrolijk inderdaadquote:Op zondag 20 november 2011 17:39 schreef .Cake. het volgende:
Haha, net de OST van Bakemonogatari gedownload, heerlijke stukjes muziek!
Wordt je heel hyper van trouwens. Ik wel.
Je weet hoe gevaarlijk het is om hele hoge verwachtingen te creëren?quote:Op zondag 20 november 2011 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, lekker vrolijk inderdaad
De OST van Fate/Zero komt echt heel goed naar voren deze episode, daar ga je misschien zelfs kippenvel van krijgen
Doe maar alsof ik het niet gezegd heb.quote:Op zondag 20 november 2011 17:46 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je weet hoe gevaarlijk het is om hele hoge verwachtingen te creëren?
Nice!quote:Op zondag 20 november 2011 17:53 schreef Bakakame het volgende:
Sinds een paar minuten op Animees: de review van Mirai Nikki 4, 5 en 6
Alleen het eerste plaatje doet het hier.quote:Op zondag 20 november 2011 17:53 schreef Bakakame het volgende:
Sinds een paar minuten op Animees: de review van Mirai Nikki 4, 5 en 6
Nice, ga ik zeker doen!quote:Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doe maar alsof ik het niet gezegd heb.
Het is wel aan te raden om je volume lekker hard te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |