en Naruto en Claymore en Ranma 1/2 en Mayo Chiki en Fate/Zero en... nah, je snap het wel. Travestie is al zo oud als geslachtsrollen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is niet nieuw, maria holic heeft dat ook
Ik zag al die Linux rescue kit op een pc van je staan aan de hand van die foto's. Vervelend voor je.quote:Op zondag 20 november 2011 15:00 schreef Chavez_ het volgende:
Kleine update over mijn voornemen Steins;Gate te gaan beoordelen: Mijn computer bestaat momenteel voor 80% uit reserve onderdelen wegens een voorval op een LAN party (anders had ik niet eens reserve onderdelen gekocht maar direct garantie afgehandeld, dan maar een paar dagen op een van de laptops). Enfin, laat mijn reserve mobo nou net een idioot nauwe bottleneck zijn. Toch maar eens kijken of de garantie op bepaalde onderdelen nog gelden, kan ik alles weer terugzetten zoals het hoort en die 1080p afleveringen van S;G kijken. Hopelijk zijn de overige 11 afleveringen dan ook beschikbaar tegen die tijd.
Zeker in de oosterse sferen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
en Naruto en Claymore en Ranma 1/2 en Mayo Chiki en Fate/Zero en... nah, je snap het wel. Travestie is al zo oud als geslachtsrollen.
ja ga hem nog meer obvious makenquote:
ik hoop dat zij niet zo eng is, ik snap niet dat jullie haar (yuno) zo leuk vinden je kan beter freddy krueger bij je hebbenquote:
Ze ziet er lief uit en is zo lekker aanhankelijkquote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik hoop dat zij niet zo eng is, ik snap niet dat jullie haar (yuno) zo leuk vinden je kan beter freddy krueger bij je hebben
van mij mag ze in een blenderquote:Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze ziet er lief uit en is zo lekker aanhankelijk
En nu mag je serieus vertellen wat je leuk aan haar vin'.quote:Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze ziet er lief uit en is zo lekker aanhankelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ze is schattig en lijkt geen schaamte te hebben, bijvoorbeeld toen haar topje er half afvloog bij het zwemmenquote:Op zondag 20 november 2011 15:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En nu mag je serieus vertellen wat je leuk aan haar vin'.
In mijn geval het meer haar gekkigheid die me tot haar trek als personage. Ze is altijd echt vermakelijk om te zien, al vind ik het wel een beetje jammer dat haar zogenaamd schattige gedrag in het pretpark géén toneel blijkt te zijn.
viespeuk!quote:Op zondag 20 november 2011 15:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze is schattig en lijkt geen schaamte te hebben, bijvoorbeeld toen haar topje er half afvloog bij het zwemmen
Ze is gewoon zo adorable en heeft de juiste proporties . Zoals je zei is ze ook gewoon lekker gek
quote:Op zondag 20 november 2011 14:37 schreef robin007bond het volgende:
What the fucking fuck!
Dit slaat weer echt nergens opCharles!SPOILER: Infinite Stratos spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Yep, ben net pas wakkerquote:
Er zijn nog maar 2 afleveringen daarna. Wie weet brengt aflevering 8 weer wat nieuws.quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Yep, ben net pas wakker![]()
Chihayafuru was leuk t/m de aflevering dat ze Arata gaan opzoeken. Daarna werd het snel minder, wat waarschijnlijk komt omdat het nu nogal voorspelbaar wordt.
Ik hoop het, maar we moeten nog minstens één nieuw clublidrekruteringsaflevering doorstaan.quote:Op zondag 20 november 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn nog maar 2 afleveringen daarna. Wie weet brengt aflevering 8 weer wat nieuws.
Ik moest lachen ... en een beetje huilen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:46 schreef robin007bond het volgende:
Ze is schattig en lijkt geen schaamte te hebben, bijvoorbeeld toen haar topje er half afvloog bij het zwemmen
Ze is gewoon zo adorable en heeft de juiste proporties. Zoals je zei is ze ook gewoon lekker gek
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, ga m straks, of vanavond kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 16:24 schreef robin007bond het volgende:
Fate/Zero was dit keer zo FUCKING EPISCH!
Heerlijk hoe een goed verhaal en bloedstollende gevechten afgewisseld worden. Die animatie weer, de tering.
Hehe, je krijgt zeker geen spijt!quote:Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ga m straks, of vanavond kijken.
Ik zou naar Black Stone Cherry gaan gratis, maar heb eigenlijk niet zo'n zin om vandaag verder dan m'n koelkast te lopen. Hikkikomori-style!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |