Neem dan een fatsoenlijke sport ipv doelloos beetje rondrennen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe, je krijgt zeker geen spijt!
Dat laatste is eigenlijk ook de reden dat ik met fitness gestopt ben, dus maak er geen gewoonte van. Heel zonde, want ik was altijd heel gedreven en ging altijd met een vriend samen.
Maar ja, nu heb ik wel meer vrije tijd. Misschien moet ik eens in de zo veel tijd even hardlopen.
Haha, lekker vrolijk inderdaadquote:Op zondag 20 november 2011 17:39 schreef .Cake. het volgende:
Haha, net de OST van Bakemonogatari gedownload, heerlijke stukjes muziek!
Wordt je heel hyper van trouwens. Ik wel.
Je weet hoe gevaarlijk het is om hele hoge verwachtingen te creëren?quote:Op zondag 20 november 2011 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, lekker vrolijk inderdaad
De OST van Fate/Zero komt echt heel goed naar voren deze episode, daar ga je misschien zelfs kippenvel van krijgen
Doe maar alsof ik het niet gezegd heb.quote:Op zondag 20 november 2011 17:46 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je weet hoe gevaarlijk het is om hele hoge verwachtingen te creëren?
Nice!quote:Op zondag 20 november 2011 17:53 schreef Bakakame het volgende:
Sinds een paar minuten op Animees: de review van Mirai Nikki 4, 5 en 6
Alleen het eerste plaatje doet het hier.quote:Op zondag 20 november 2011 17:53 schreef Bakakame het volgende:
Nice, ga ik zeker doen!quote:Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doe maar alsof ik het niet gezegd heb.
Het is wel aan te raden om je volume lekker hard te doen
hier werkt alles, maar die rare link ergens op het laatst is beetje vreemd?quote:Op zondag 20 november 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen het eerste plaatje doet het hier.
Hier ook geen probleemquote:Op zondag 20 november 2011 18:29 schreef Bakakame het volgende:
Bedankt voor het aangeven, maar hier gaat alles oké..
Plaatjes laden en de link gaat gewoon naar TV Tropes
Ik gok op 12 afleveringen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, heel goed mogelijk.
Ik verwacht niet veel afleveringen. Geen 20 in ieder geval.
dan nog is het een vreemde link?quote:Op zondag 20 november 2011 18:29 schreef Bakakame het volgende:
Bedankt voor het aangeven, maar hier gaat alles oké..
Plaatjes laden en de link gaat gewoon naar TV Tropes
Je herinnert me er aan dat ik Eternal Sonata nog uit moet spelenquote:Op zondag 20 november 2011 19:05 schreef outcast_within het volgende:
[tk] Naruto: Rise of a Ninja x360
goed werk jongen!quote:Op zondag 20 november 2011 17:34 schreef mschol het volgende:
zo, ik heb mijn best gedaan die HDD voor redboyke zo goed mogelijk vol te stoppen:
- de muziek verwijderd (dat is overigens nog een flinke hoeveelheid GB's en ga ik voor mijzelf ook even bekijken of ik het wel wil houden)
- Creditless opening/endings verwijderd..
heb nog 186MB vrij, daar kan ik niks meer mee
Leuke post.quote:Op zondag 20 november 2011 17:53 schreef Bakakame het volgende:
gelukkig zijn er andere fansubs groepen die het ook wel goed doenquote:Op zondag 20 november 2011 20:09 schreef hexje het volgende:
Hoop dat gotspeed goed genoeg blijft.
http://8thsinfansubs.word(...)mirai-nikki-dropped/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |