quote:Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
krijgen we dan ook een alternatieve versie van maria holic, genaamd Mohammed Holic ?
De harems blijven wel intactquote:Op maandag 21 november 2011 16:59 schreef outcast_within het volgende:
De beach episode word een burkini episode.
Waarom niet allebei?quote:Op maandag 21 november 2011 16:57 schreef outcast_within het volgende:
ipv van onmogelijke haarkleuren krijgen we onmogelijke burka kleuren.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
krijgen we dan ook een alternatieve versie van maria holic, genaamd Mohammed Holic ?
Clannad, Amagami SS, Infinite Stratos, Steins;Gate, Mirai Nikki.quote:Op maandag 21 november 2011 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik volg op het moment eigenlijk alleen HxH en gantZ, heb full metal alchemist brotherhood ff op on hold staan omdat.. tja gewoonTeveel gejank de laatste tijd.
die eerste 2 staan nog in de wachtrij iigquote:Op maandag 21 november 2011 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Clannad, Amagami SS, Infinite Stratos, Steins;Gate, Mirai Nikki.
Genoeg om nog te volgen hoor
14 tegelijk pffquote:Op maandag 21 november 2011 17:32 schreef .Cake. het volgende:
Het lijkt bij mij wel alsof ik elk seizoen meer series volg. Ik kijk er nu iets van 13 of 14 ofzo![]()
Maar ja, op het moment ben ik ook een beetje een no-lifer, zit alleen maar shit te regelen voor mn huis en m'n werk, en daar heb ik écht geen dagtaak aan
13 of 14, pffff...quote:Op maandag 21 november 2011 17:32 schreef .Cake. het volgende:
Het lijkt bij mij wel alsof ik elk seizoen meer series volg. Ik kijk er nu iets van 13 of 14 ofzo![]()
Maar ja, op het moment ben ik ook een beetje een no-lifer, zit alleen maar shit te regelen voor mn huis en m'n werk, en daar heb ik écht geen dagtaak aan
Realisitische neuzen passen niet in de moé-tijd van nuquote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hebben oude series wel realistische neuzen i.t.t. nu?
Dat is waarquote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Realisitische neuzen passen niet in de moé-tijd van nu
Merkte ik ook al op met Gundam ZZ. Niet alle van nu overigens, maar het valt wel op ja.quote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hebben oude series wel realistische neuzen i.t.t. nu?
quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Animé personages hadden ooit neuzen?
maar je hebt ook al iets van 4 of 5 maanden aan anime gekekenquote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef SleepSub het volgende:
Watching: 37 animees...
Ik voel me opeens levenloos met jullie hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |