quote:Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
krijgen we dan ook een alternatieve versie van maria holic, genaamd Mohammed Holic ?
De harems blijven wel intactquote:Op maandag 21 november 2011 16:59 schreef outcast_within het volgende:
De beach episode word een burkini episode.
Waarom niet allebei?quote:Op maandag 21 november 2011 16:57 schreef outcast_within het volgende:
ipv van onmogelijke haarkleuren krijgen we onmogelijke burka kleuren.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
krijgen we dan ook een alternatieve versie van maria holic, genaamd Mohammed Holic ?
Clannad, Amagami SS, Infinite Stratos, Steins;Gate, Mirai Nikki.quote:Op maandag 21 november 2011 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik volg op het moment eigenlijk alleen HxH en gantZ, heb full metal alchemist brotherhood ff op on hold staan omdat.. tja gewoonTeveel gejank de laatste tijd.
die eerste 2 staan nog in de wachtrij iigquote:Op maandag 21 november 2011 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Clannad, Amagami SS, Infinite Stratos, Steins;Gate, Mirai Nikki.
Genoeg om nog te volgen hoor
14 tegelijk pffquote:Op maandag 21 november 2011 17:32 schreef .Cake. het volgende:
Het lijkt bij mij wel alsof ik elk seizoen meer series volg. Ik kijk er nu iets van 13 of 14 ofzo![]()
Maar ja, op het moment ben ik ook een beetje een no-lifer, zit alleen maar shit te regelen voor mn huis en m'n werk, en daar heb ik écht geen dagtaak aan
13 of 14, pffff...quote:Op maandag 21 november 2011 17:32 schreef .Cake. het volgende:
Het lijkt bij mij wel alsof ik elk seizoen meer series volg. Ik kijk er nu iets van 13 of 14 ofzo![]()
Maar ja, op het moment ben ik ook een beetje een no-lifer, zit alleen maar shit te regelen voor mn huis en m'n werk, en daar heb ik écht geen dagtaak aan
Realisitische neuzen passen niet in de moé-tijd van nuquote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hebben oude series wel realistische neuzen i.t.t. nu?
Dat is waarquote:Op maandag 21 november 2011 17:53 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Realisitische neuzen passen niet in de moé-tijd van nu
Merkte ik ook al op met Gundam ZZ. Niet alle van nu overigens, maar het valt wel op ja.quote:Op maandag 21 november 2011 17:51 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hebben oude series wel realistische neuzen i.t.t. nu?
quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Animé personages hadden ooit neuzen?
maar je hebt ook al iets van 4 of 5 maanden aan anime gekekenquote:Op maandag 21 november 2011 17:47 schreef SleepSub het volgende:
Watching: 37 animees...
Ik voel me opeens levenloos met jullie hier
als ik AniDB er op nasla: UTWquote:Op maandag 21 november 2011 18:26 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is de beste fansub voor Fate/Zero!?
Het is wel aan te raden eerst de FS/N visual novel te spelen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks
Blijkbaar is dat toch wel een leuke serie als ik de reacties hier een beetje volg
ook voor het eerst dat het stukje "movies" bij mij de meeste interesse opwekt... Series lijken me vooralsnog geen toppertjes tussen te staanquote:
Geen Nisemonogatari fan of P.A. Works fan?quote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ook voor het eerst dat het stukje "movies" bij mij de meeste interesse opwekt... Series lijken me vooralsnog geen toppertjes tussen te staan
Dat nieuwe project van P.A. ziet er wel veelbelovend uit. De anime's gebaseerd op een visual novel doen ze altijd goed, denk aan Angel Beats.quote:Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geen Nisemonogatari fan of P.A. Works fan?
Vond je Angel Beats niet goed dan?quote:Op maandag 21 november 2011 20:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
De enige P.A. Works serie die ik gezien heb en ook echt goed vond was Hanasaku Iroha![]()
TK was goddelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vond je Angel Beats niet goed dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste.
korte animatiebudget faal in het begin van 07.quote:Op maandag 21 november 2011 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm? (laatste ep nog niet gezien overigens)
Ik snapte die hype rond TK nooit echt...quote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
TK was goddelijk.
Maar de rest van die serie![]()
die is heel leuk tot dat ze je met een hakbijl opwacht in de vroege ochtendquote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste.
Ik vind haar hoofd niet zo knap.quote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste.
Niet? haar ogen zijn vreemd maar volgens mij komt dat door lenzen. Anyway ik welquote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd niet zo knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |