Geen Nisemonogatari fan of P.A. Works fan?quote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ook voor het eerst dat het stukje "movies" bij mij de meeste interesse opwekt... Series lijken me vooralsnog geen toppertjes tussen te staan
Dat nieuwe project van P.A. ziet er wel veelbelovend uit. De anime's gebaseerd op een visual novel doen ze altijd goed, denk aan Angel Beats.quote:Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geen Nisemonogatari fan of P.A. Works fan?
Vond je Angel Beats niet goed dan?quote:Op maandag 21 november 2011 20:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
De enige P.A. Works serie die ik gezien heb en ook echt goed vond was Hanasaku Iroha![]()
TK was goddelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vond je Angel Beats niet goed dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste.
korte animatiebudget faal in het begin van 07.quote:Op maandag 21 november 2011 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm? (laatste ep nog niet gezien overigens)
Ik snapte die hype rond TK nooit echt...quote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
TK was goddelijk.
Maar de rest van die serie![]()
die is heel leuk tot dat ze je met een hakbijl opwacht in de vroege ochtendquote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste.
Ik vind haar hoofd niet zo knap.quote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste.
Niet? haar ogen zijn vreemd maar volgens mij komt dat door lenzen. Anyway ik welquote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd niet zo knap.
Wat vreemd, bij mij dus precies andersomquote:Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Niet? haar ogen zijn vreemd maar volgens mij komt dat door lenzen. Anyway ik welik vind het geen wat ze uitbeeld zo jammer echter
Niet?quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd niet zo knap.
Ogen op de 2e foto kloppen niet, de kleur is onnatuurlijk, lijkt geen pupil te hebben en het oogwit is veelstewit. Ik vermoed een soep op die ogen naast wazige lenzenquote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zijn vooral die ogen. Ik weet eigenlijk niet, voel me er niet tot aangetrokken.
Dat zou het ook kunnen zijnquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ogen op de 2e foto kloppen niet, de kleur is onnatuurlijk, lijkt geen pupil te hebben en het oogwit is veelstewit. Ik vermoed een soep op die ogen naast wazige lenzenSowieso als ik kijk naar het ontbreken van vlekjes etc. op dr gehele huis vermoed ik dat ie zwaar geshopped is
Maar de vorm van haar gezicht is wel mooi
ze beeld een japanse vrouw uit, what else is new.quote:Op maandag 21 november 2011 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zou het ook kunnen zijn
Oh en ze is flat chested.
een wat? ze is gewoon heel erg jong gok ik zoquote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ze is waarschijnlijk dan ook een loli.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
een wat? ze is gewoon heel erg jong gok ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |