Wat vreemd, bij mij dus precies andersomquote:Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Niet? haar ogen zijn vreemd maar volgens mij komt dat door lenzen. Anyway ik welik vind het geen wat ze uitbeeld zo jammer echter
Niet?quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd niet zo knap.
Ogen op de 2e foto kloppen niet, de kleur is onnatuurlijk, lijkt geen pupil te hebben en het oogwit is veelstewit. Ik vermoed een soep op die ogen naast wazige lenzenquote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zijn vooral die ogen. Ik weet eigenlijk niet, voel me er niet tot aangetrokken.
Dat zou het ook kunnen zijnquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ogen op de 2e foto kloppen niet, de kleur is onnatuurlijk, lijkt geen pupil te hebben en het oogwit is veelstewit. Ik vermoed een soep op die ogen naast wazige lenzenSowieso als ik kijk naar het ontbreken van vlekjes etc. op dr gehele huis vermoed ik dat ie zwaar geshopped is
Maar de vorm van haar gezicht is wel mooi
ze beeld een japanse vrouw uit, what else is new.quote:Op maandag 21 november 2011 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zou het ook kunnen zijn
Oh en ze is flat chested.
een wat? ze is gewoon heel erg jong gok ik zoquote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ze is waarschijnlijk dan ook een loli.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
een wat? ze is gewoon heel erg jong gok ik zo
dat helpt nietquote:
Hoi Chris,quote:
Just take a seat over here.quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoi Chris,
Mag ik in Nederland loli's aantrekkelijk vinden
gr gr
Alsjeblieft, aardbei.quote:
Giga-aardbei.quote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alsjeblieft, aardbei.
Oh wacht, dat is volgens mij een tomaat
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Giga-aardbei.GIGA-PUDDING!!!~~~SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PUDDI PUDDI
Tijdje geleden dat ik die gehoord heb
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2011 21:47:48 ]
Saved.quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef robin007bond het volgende:
Dit vind ik dus zo schattig.
[ afbeelding ]
De ED is van Kei Ogura. Sommigen refereren naar hem als de Frank Sinatra van Japan. Ik ga een verschrikkelijke lul zijn door te zeggen dat de ED van seizoen 4 het mooist is maar ook, zoals alles EDs in LotGH, een giga spoiler als je nog niet bij dat seizoen bent. Even wachten dus...quote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef robin007bond het volgende:
Wat een prachtige OP.
Een van de beste intronummers ooit bijna.
En ending ook nog eens.
Ik heb twee leuke leessuggesties voor je: de TV Tropes pagina van token loli en Vladimir Nabokovs roman Lolita.quote:
Dat is wat ik zei.quote:ze is gewoon heel erg jong gok ik zo
awwww... *hoog stemmetje* cutequote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef robin007bond het volgende:
Dit vind ik dus zo schattig.
[ afbeelding ]
[ultra-consumptiemaatschappij-instelling]quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Waarom zou je een onderbroek weggooien?
Dan verkoop je hem toch /ultraquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:45 schreef mschol het volgende:
[..]
[ulta-consumptiemaatschappij-instelling]
je hebt hem gebruikt, dan gooi je em toch weg
[/ulta-consumptiemaatschappij-instelling]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee want dat is niet het idee van de huidige consumptiemaatschappij..quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dan verkoop je hem toch /ultra
quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:19 schreef outcast_within het volgende:
Oh nieuwe ep? Kut, dan kan ik nog niet naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: epi 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb het gelezen, zonder de episode te hebben gezienSPOILER: epi 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nieuwsgierigheid is een bitch.![]()
Of als suprise gebruiken voor de sint! Beter nog, het is het cadeau zelf! Moehahahahahahaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Daar is niks 'ultra' aan, het is zelfs alledaags.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 07:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, zonder de episode te hebben gezien![]()
Nieuwsgierigheid is een bitch.
neem een kijkje op http://www.nyaa.eu/ of bij http://gotwoot-subs.net/quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:59 schreef redboyke het volgende:
waar kan je ep 7 van mirai nikki downloaden want staat niet op pirate bay
Yuki je balzak voelt lichter aan dan dat hij hoort. Je hebt toch niks gedaan zonder mij he? /SLASHSPOILER: epi 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: epi 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door outcast_within op 22-11-2011 12:32:41 ]
Maar als je een dag of twee langer kan wachten dan heb je een betere release.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
neem een kijkje op http://www.nyaa.eu/ of bij http://gotwoot-subs.net/
thx eerst dexter downloadenquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
neem een kijkje op http://www.nyaa.eu/ of bij http://gotwoot-subs.net/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |