Bij battlefield vloek ik meestal in die 50/50 encounters, dus dat je eigenlijk 1 op 1 staat met iemand en dan NET dat duel verliest... Of als je denkt een voltreffer te maken met een bom ofzo, en er NET naast zit en vervolgens zelf afgeknald wordt...quote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik speel meestal counterstrike tegen de AI bots(27) en ik zeg altijd dat het fcuking cheaters zijn
vroeger veel battlefield gespeeld 1948 en vietnam maar daarbij zei ik altijd klote of fuck
maar bots scheld ik altijd uit voor cheaters :p
Natuurlijk wel. Het downloaden kunnen ze sowieso niet echt aanpakken/tegengaan, of tenminste, tot dusver is dat niet gelukt...quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef redboyke het volgende:
[..]
de kans is klein dat anime in usa banned gaat zijn maar dan nog stel dat het gebanned zou zijn dan zou niemand meer english subs willen maken
Die actie zelf is ook gewoon een trollquote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het downloaden kunnen ze sowieso niet echt aanpakken/tegengaan, of tenminste, tot dusver is dat niet gelukt...
Daarnaast voeg ik mijn handtekeningen niet toe om de actie te steunen, maar om wat mensen achter die actie hopelijk een beetje te irriteren...
ik hou niet van voetbal. bij voetbal heb ik altijd het gevoel dat mijn team altijd trager naar de bal loopt dan de tegenstander.quote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij battlefield vloek ik meestal in die 50/50 encounters, dus dat je eigenlijk 1 op 1 staat met iemand en dan NET dat duel verliest... Of als je denkt een voltreffer te maken met een bom ofzo, en er NET naast zit en vervolgens zelf afgeknald wordt...
Of als je in een team met idioten zit.
Bij FIFA is het gewoon kut als je AI teamgenoten lopen te kutten of je een pass verkeerd geeft terwijl je het gevoel hebt dat je hem goed gaf....
Ik volg geen "normale" series.quote:Op zondag 20 november 2011 22:14 schreef redboyke het volgende:
volgen jullie eigenlijk normale series ook of alleen anime?
ik volg: american dad, chuck, dexter, fringe, supernatural the big bang theory, the office, the walking dead, true blood, weeds, how i met your mother.
moet je eens voor de grap Drawn Together kijkenquote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik volg geen "normale" series.
South Park als uitzondering![]()
Meh. Het trekt me gewoon niet meer.quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef redboyke het volgende:
[..]
moet je eens voor de grap Drawn Together kijken
is soort van big brother house met verschillende catoonen
Big Bang Theory en Walking Dead, al heb ik spijt van de laatste serie. Episode 1 was echt vreselijk goed en na de 3e episode geen donder meer aan. S2 is al helemaal niet leuk meer.quote:Op zondag 20 november 2011 22:14 schreef redboyke het volgende:
ik volg: american dad, chuck, dexter, fringe, supernatural the big bang theory, the office, the walking dead, true blood, weeds, how i met your mother.
ja ik vind walking dead ook niet zo heel goed eigenlijk. ik blijf gewoon kijken in de hoop dat het beter word. het had meer een resident evil achtige serie moeten zijn. ik denk gewoon dat die serie binnenkort gewoon suspended gaat zijn net zoals jerichoquote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Big Bang Theory en Walking Dead, al heb ik spijt van de laatste serie. Episode 1 was echt vreselijk goed en na de 3e episode geen donder meer aan. S2 is al helemaal niet leuk meer.
een tijd terug heb ik 2 seizoenen RIzzoli & isles gekeken + the walking dead S1, maar daar houdt het wel bij op..quote:Op zondag 20 november 2011 22:14 schreef redboyke het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/the-walking-dead-seizoen-twee/quote:Op zondag 20 november 2011 22:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja ik vind walking dead ook niet zo heel goed eigenlijk. ik blijf gewoon kijken in de hoop dat het beter word. het had meer een resident evil achtige serie moeten zijn. ik denk gewoon dat die serie binnenkort gewoon suspended gaat zijn net zoals jericho
Gamekingsquote:Op zondag 20 november 2011 22:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.gamekings.tv/videos/the-walking-dead-seizoen-twee/
ik vind Fringe echt heel goed doet denken aan the X filesquote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
een tijd terug heb ik 2 seizoenen RIzzoli & isles gekeken + the walking dead S1, maar daar houdt het wel bij op..
Reden dat ik 'm erbij zette is omdat ik het zelf heel leuk vind om die TV Tropes te lezen en hoopte het aan wat meer mensen te introducerenquote:
Ik ken het heel erg, met FIFA.quote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij battlefield vloek ik meestal in die 50/50 encounters, dus dat je eigenlijk 1 op 1 staat met iemand en dan NET dat duel verliest... Of als je denkt een voltreffer te maken met een bom ofzo, en er NET naast zit en vervolgens zelf afgeknald wordt...
Of als je in een team met idioten zit.
Bij FIFA is het gewoon kut als je AI teamgenoten lopen te kutten of je een pass verkeerd geeft terwijl je het gevoel hebt dat je hem goed gaf....
Akira niet gezien (quote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
Welke film raden jullie aan om te kijken? Princess Mononoke of Akira?
Toen ze naar TMF gingen was het minder leuk geworden. En nu naar MTV is het tergend slecht. Helemaal niets over de Tokyo GameShow en over gamenieuws is zelfs FOK!Games snellerquote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gamekings
Alleen Donny vind ik goed, Stefan ook wel.
Hmm, ik heb Akira vorige week gekeken toevallig. Mononoke al een tijdje geleden.quote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
Welke film raden jullie aan om te kijken? Princess Mononoke of Akira?
quote:Op zondag 20 november 2011 23:25 schreef redboyke het volgende:
Een Belgische aannemer wordt gevraagd een geluidsmuur van 5 km aan de E40 te verven. Slim als hij is gaat hij hiervoor de Hollander Henk aanspreken. De eerste dag verft Henk 2,5 km. “Wauw” denkt de Belg, “dat gaat hier morgen gedaan zijn”. De tweede dag verft Henk maar 1,25 km. “Een slechte dag” denkt de Belg, “we zullen morgen zien.” De derde dag 500 meter en dat gaat zo door. Aan het einde van de week is de zaak compleet, maar de Belgische aannemer vraagt Henk hoe het komt. "Nou", zegt Henk, "in het begin staat de pot nog dichtbij, maar op het einde is dat wel een afstand hoor."
een belg die een mop post over hollanders op een hollands forum moet kunnen
Thanksquote:Op zondag 20 november 2011 23:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm, ik heb Akira vorige week gekeken toevallig. Mononoke al een tijdje geleden.
Princess Mononoke is beter te volgen en te begrijpen maar Akira is zeker geen slechte film! De vraag is meer of je van een cyberpunk setting of van een fantasy setting houdt.
Bovendien is Akira een verfilming van 2 uur van een manga die geloof ik een jaar of 5 liep, terwijl Princess Mononoke een anime original is van Ghibli, wat weer verklaart dat Mononoke iets beter te volgen is omdat bij Akira heel wat achtergronden en informatie noodgedwongen is weggelaten.
Dus afhankelijk van wat je leuk vindt en of je enige "ervaring" hebt met anime kijken zou ik Princess Mononoke aanraden als je niet zoveel kijkt omdat die iets vriendelijker is voor de nieuwkomer, en anders hangt het af van je voorkeur.
Amen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:24 schreef robin007bond het volgende:
Fate/Zero was dit keer zo FUCKING EPISCH!
Je zag het bloed bijna letterlijk op het scherm stollen.quote:Heerlijk hoe een goed verhaal en bloedstollende gevechten afgewisseld worden. Die animatie weer, de tering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Niet dusquote:Op zondag 20 november 2011 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
ThanksIk heb Akira verder nooit gelezen of wat dan ook, en zoveel ervaring in anime heb ik nou ook weer niet. Maar ze zullen het wel even introduceren voor de nieuwskomers neem ik aan? Dat je niet alle achtergrondinformatie mee krijgt, soit.
Omdat dit vorige week al gebeurde.quote:Op zondag 20 november 2011 23:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het enige probleem dat ik een beetje met deze aflevering had was dat de gevechten geen gevoel van urgentie hadden. Ze namen te weinig tijd om de spanning op te bouwen.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat die concept-wet al in zo'n ver gevorderd stadium is geraakt dat 'ie haast wel wet zal worden, maar dat was een blog en zonder controleerbare bron, en iedereen die niet zijn geld verdient met het exploiteren van licenties heeft er een hekel aan.quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef redboyke het volgende:
[..]
de kans is klein dat anime in usa banned gaat zijn maar dan nog stel dat het gebanned zou zijn dan zou niemand meer english subs willen maken
Noooooo!quote:Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat betekent alleen dat Amerika massaal aan de proxy servers gaat en dat wij vaker Horrible subs kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de laatste cool.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op maandag 21 november 2011 10:19 schreef Xaryna het volgende:
Gasai Yuno cosplay!Die is best gaaf ja, maar die derde wint wat mij betreft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de laatste cool.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op maandag 21 november 2011 10:19 schreef Xaryna het volgende:
Gasai Yuno cosplay!Die laatste en derde inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de laatste cool.![]()
Ben zelf ook wel van de tweede als ik mag kiezen. Straalt ook het meeste "ik ben freaky en toch soms best lief" uit wat mij betreft.quote:Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vind de tweede ook een leuk gezicht hebbenjammer dat dat plaatje zo bewerkt is.
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 14:33 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Eng hoor. Mss niet zoals zij/hij het bedoelt maar toch
Straks steekt ze haar oog eruit.quote:Op maandag 21 november 2011 14:33 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Ewwwquote:Op maandag 21 november 2011 14:33 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je Time Crisis doen ofzo?quote:
Islamisering van anime ftw.quote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nieuwe episode Hunter X Hunter alleen te vinden met arabische subs, wtf
Maria Holic die zich afspeelt op een Islamitische school, in Japan?quote:Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
krijgen we dan ook een alternatieve versie van maria holic, genaamd Mohammed Holic ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |