Dat kan twee dingen betekenen:quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:53 schreef redboyke het volgende:
[..]
thx eerst dexter downloadenzit al voorbij mijn datalimiet maar internet werkt nog kan ik evengoed blijven downloaden
heb geen abbo meestal herlaad ik als ik smsje krijg met "je bent nu betalend aan het surfen" en heb die nog niet gekregen dus kan ik net zogoed door blijven downloaden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:00 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dat kan twee dingen betekenen:
• Je wordt afgeknepen dus je download langzamer.
• Je krijgt aan het einde van de maand een rekening waar niet over heen te springen is.
van wie? gotwoot is toch goed?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Maar als je een dag of twee langer kan wachten dan heb je een betere release.
Belgiëquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb geen abbo meestal herlaad ik als ik smsje krijg met "je bent nu betalend aan het surfen" en heb die nog niet gekregen dus kan ik net zogoed door blijven downloaden.
snelheid word niet minder max snelheid is 110KB/s t'is oftewel internet of niet
hey strawberry wil je een belgische vriend die af en toe komt downloaden?
hij zit via telefoon als ik me niet vergis?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:57 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
België![]()
Ik heb het twintigvoudige en zonder datalimiet, leuk als je een middelmatig abonnement hebt. Een maat van me heeft 't duurste (losstaand van zijn telefoon en televisie), en die is weer drie keer sneller.
Dus wanneer verhuis je?
Hoop ik niet voor 'm, tetheren via GSM vindt de provider niet leuk, laat staan dat je file transfers gaat doen. In Nederland kan je daar voor afgesloten worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
hij zit via telefoon als ik me niet vergis?
het staat inderdaad in de voorwaardes, maar vraag mij af of ze het wel echt mogen..quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:12 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Hoop ik niet voor 'm, tetheren via GSM vindt de provider niet leuk, laat staan dat je file transfers gaat doen. In Nederland kan je daar voor afgesloten worden.
downloaden is sowieso illegaal in belgie. volgens mij was het zo dat als je iets download je dat max 24uur op je harde schijf mag laten staan dacht ik maar weet het niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
het staat inderdaad in de voorwaardes, maar vraag mij af of ze het wel echt mogen..
ik doelde vooral op het laaste stukje, hoe het in belgie zit heb ik geen kaas van gegetenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
downloaden is sowieso illegaal in belgie. volgens mij was het zo dat als je iets download je dat max 24uur op je harde schijf mag laten staan dacht ik maar weet het niet.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 07:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, zonder de episode te hebben gezien![]()
Nieuwsgierigheid is een bitch.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Yuki je balzak voelt lichter aan dan dat hij hoort. Je hebt toch niks gedaan zonder mij he? /SLASH
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:20 schreef outcast_within het volgende:]
Ja dat klopt. En je hebt hopelijk gehoord wat ze erbij zei. Nog wel enigszins belangrijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar meestal doen ze eerst een snelle versie: GotSpeedquote:
ow zo, mja ik ging er eigenlijk vanuit dattie zowiezo wel de gotwoot paktequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, maar meestal doen ze eerst een snelle versie: GotSpeed
Daarna doen ze een paar dagen later een betere versie: GotWoot.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat klopt. En je hebt hopelijk gehoord wat ze erbij zei. Nog wel enigszins belangrijk.Ja maar waarom beide niet dan en daar afmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien denkt ze datquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja maar waarom beide niet dan en daar afmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: testOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:27 schreef redboyke het volgende:
test?SPOILER: testOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wist niet hoe je zo titel bij spoiler moest zetten, nu staat er overal spoiler maar je weet niet over wat het gaat.quote:
Gundam unicorn is nog steeds de beste mechaquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Beste Series Over het algemeen - Fate/Zero (ook al is 'ie volgend jaar pas klaar)
Beste Slife - Usagi Drop
Beste Komedie - Steins/Hanasaku/C:TMoSaPc/
Beste Harem - Fate/Zero (Sabers manharem + Iri)
Beste Actie - (vooralsnog) Madoka
Beste Plot - Steins; Gate
Beste Mecha - Inifinite Stratos (Omdat Gundam Unicorn vorig jaar al begon iirc)
Beste noitaminA - murdniugneP urawaM
Beste Aflevering - de eerste Hanasaku Iroha aflevering
Beste OP - Persona
Beste ED - Madoka
= sky girlsquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:39 schreef outcast_within het volgende:
harem harem harem harem badpak robotpak
quote:PLEASE NOTE: These titles are NOT what we consider to be anti-Christian. The purpose of this list is to keep the peace, not tell you which shows you should or shouldn't watch. These titles were selected because they have caused trouble in the past or are extremely likely to given the content.
The staff has decided it would be extremely beneficial for us to post which titles we'd prefer not be discussed. These titles are either highly controversial, extremely inappropriate, or both. We have noticed all discussions in the past on these titles has only erupted into tension, rude posts, etc., for the sake of keeping the peace, these are the titles we ask you discuss privately amongst yourselves via PM or off-site:
Neon Genesis Evangelion End of Evangelion Evangelion: Death and Rebirth Angel Sanctuary Bible Black Gravitation FAKE Yami No Matsuei Earthian Revolutionary Girl Utena Any hentai titles whatosever, no exceptions!
If you have a suggestion for a title to be added to this list, please PM me. Violators will have their thread closed, deleted, and most likely a private chat with one of the staffers.
Om te benadrukken dat er op Gundam Unicorn na dit jaar niets dat noemenswaardig is op mecha gebied is uitgekomen.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dit snap ik dan weer niet, dat mensen dit doen..
Ik bedoel, melk bij je pizza?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dit snap ik dan weer niet, dat mensen dit doen..
Ik bedoel, melk bij je pizza?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER: epi 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee nog niet denk morgen pas. postbode komt hier maar ene keer per dag.quote:
Tot aan de lente bedoel je zeker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we er dan ook nog 1,5 season van genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |