Echt nu pas? ik had dat al na Idols 1quote:Ik moet zeggen, ik word zo langzamerhand wel een beetje moe van alle talentenjachten/modellenwedstrijden.
Ik had het al na de Mini-playbackshow.quote:Op zondag 20 november 2011 11:27 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Echt nu pas? ik had dat al na Idols 1
Ja dat heb ik overgeslagen. Ik kreeg altijd jeuk van henny huisman. En niet bepaald fijne jeuk.quote:Op zondag 20 november 2011 11:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik had het al na de Mini-playbackshow.
Het verschil met HNTM is dat het nu gaat om modellen die al bezig zijn in het vak, maar hogerop willen komen (B-modellen dus waarschijnlijkquote:Op zondag 20 november 2011 11:24 schreef Apotheose het volgende:
origineel: the voice.. the face... Ik ga niet kijken. Hou niet van modellenshowsEen talentenjacht als Voice vind ik leuk. Maar al die pubers die denken model te zijn....
quote:Sylvie van der Vaart gaat aan de slag bij RTL 5. Ze wordt presentatrice van de nieuwe modellenwedstrijd The Face, die in februari van start gaat. Dat heeft het tv-station woensdag bekendgemaakt. Het is een nieuwe carrièrestap voor Van der Vaart, die de laatste jaren vooral voor de Duitse televisie werkt. “Het is geen groot geheim dat ik een enorme passie heb voor fashion en beauty. Dit format staat dus zo dicht bij me dat ik het dolgraag wil doen“, laat de voetbalvrouw weten in een reactie.
Het stijlicoon hoefde niet lang na te denken. “Ik was meteen razend enthousiast toen de programmamakers mij benaderden voor ‘The Face’. Extra leuk is dat het ook binnen de RTL-familie is, net als de programma’s die ik in Duitsland presenteer.”
Paul Cormont, zenderdirecteur van RTL 5, is trots op haar komst. “Sylvie van der Vaart was voor RTL 5 al direct dé aangewezen persoon om het gezicht van dit nieuwe programma te worden. We zijn zeer vereerd dat zij haar agenda heeft vrijgemaakt om zich helemaal op The Face te storten.”
In The Face gaan ervaren modellen de strijd aan om de absolute wereldtop te bereiken. Een perfect format voor Van der Vaart, vindt de televisiebaas. “Deze vakvrouw heeft niet alleen veel ervaring in het presentatievak, maar weet ook nog eens hoe de modellenwereld in elkaar steekt.”
Er doen zowel vrouwelijke als mannelijke modellen mee aan The Face. De namen van de coaches worden binnenkort door RTL 5 bekendgemaakt.
The Face is op 27 februari voor het eerst te zien op RTL 5.
Bron
quote:John de Mol droomt van Sylvie van der Vaart
van onze redactie
AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart is dolblij dat John de Mol haar heeft gevraagd voor het programma The Face. "Hij noemde me zijn droompresentatrice."
"Het is een programma waar ik met plezier naar zou kijken", schrijft de vrouw van voetballer Rafael van der Vaart in haar column in Grazia. "Dus hoe cool is het om dat te mogen presenteren."
Sylvie (33) krijgt het wel een beetje warm als ze een blik werpt in haar overvolle agenda. Ze woont met haar gezin in Londen en is in Duitsland zeer succesvol als presentatrice. Nu komt Nederland er ook weer bij. "Ik hou er nu eenmaal van om mijn droom te leven." Maar: "Ik zal toch ook ergens mijn nachtrust moeten krijgen."
The Face is vanaf eind februari te zien op RTL 5.
En dan met een brede grijns op haar (voor haar lichaam te grote) pancake kopquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:36 schreef female81 het volgende:
Ik zie al helemaal voor me hoe ze dat zegt, met dat gemaakte, truttige stemmetje.
Je wordt moe van al dat reality gebeuren op tv.quote:Op zondag 20 november 2011 11:14 schreef Karina het volgende:
En er is alweer een Talentenjacht op komst, ditmaal The Face, vanaf 27 februari a.s. te zien op RTL 5.
[ afbeelding ]
Nieuw modellenprogramma The face bij RTL 5
RTL 5 geeft een nieuwe draai aan de bekende formule van modellenprogramma's. In het nieuwe The face doen ervaren, al werkende Nederlandse modellen een gooi naar een internationale doorbraak.
RTL 5 is momenteel druk bezig kandidaten te selecteren, zowel mannen als vrouwen mogen een gooi doen naar een plekje op de internationale catwalk.
Een woordvoerster van RTL waarschuwt toekomstige kandidaten echter dat deelname aan The face niet zomaar iets is. "De lat ligt hoog voor hen, want alle opdrachten zijn echt. Zij gaan naar serieuze castings, lopen bestaande catwalk shows en poseren tijdens echte fotoshoots".
De modellen worden begeleid door vier coaches uit de fashion scene, waarvan de namen op een later moment bekendgemaakt worden.
The face is volgend jaar bij RTL 5 te zien, naar alle waarschijnlijkheid als onderdeel van maandag modedag.
Bron
Ik moet zeggen, ik word zo langzamerhand wel een beetje moe van alle talentenjachten/modellenwedstrijden.
Ah, misschien is dat de "nieuwe" waar de Mol mee kwam maar nog niet wilde zeggen welke dat zou zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je wordt moe van al dat reality gebeuren op tv.![]()
Maar je hebt gelijk want er zit nog 1 aan te komen en wel Scouted.
Als ik de omschrijving zo lees is het inderdaad gewoon weer hetzelfde als al die andere.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:37 schreef Iwanius het volgende:
Elke zondagavond op E-Online een episode en gisteravond was de eerste.
Modellen zijn maar zo zo en het programma is niet veel anders dan andere 'modellen' search programma's.
De meeste mannen tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:02 schreef Iwanius het volgende:
Je bedoelt: Zolang de beeldbuis aanstaat en leuke koppies zijn te zien ben jij in je element?
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
Wel leuk dat er ook mannen meedoen, of eigenlijk: jongens.
Nee ik ook niet, te gay en te soft.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef MissJ het volgende:
naakte mannen![]()
maar volgens mij zit er niks lekker tussen. Ik hou van niet van fotomodel mannen.
dus ditquote:
eensquote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Dit zie ik ze in een Amerikaanse show echt niet doen
Sowieso is haar hoofd erg achteruit gegaan opeensquote:Op maandag 27 februari 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Frederique lijkt wel een travo naast Sylvie.
Ik vind hem ook zo griezel.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Het klinkt best fout als hij het zegt, de eerste jongen die ik kies... maar dat komt meer omdat ik hem een engerd vind.
ik heb liever haar dan wendyquote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Sylvie is nog erger dan Wendy.
Het mannelijke model, Mark, vind ik wel een aardige gast trouwens.
De mannelijke deelnemers zijn eigenlijk best lelijk in het "echt"Zo zie je maar weer wat fotogeniek zijn met je doet.
Ik moet zeggen, rijkelijk laat!quote:Op zondag 20 november 2011 11:14 schreef Karina het volgende:
Ik moet zeggen, ik word zo langzamerhand wel een beetje moe van alle talentenjachten/modellenwedstrijden.
Ik ken die rotkop ergens van... Heeft die een keer meegedaan aan project catwalk ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef megamandy het volgende:
Die booker kan ik nu al niet uitstaan
Hmm zou kunnen, kwam mij ook bekend voor. Lijkt inderdaad op die kleine wat ervaring als duo had met die jongen wat eruit is gegaan wegens "plagiaat". Kom nu even niet op namenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ken die rotkop ergens van... Heeft die een keer meegedaan aan project catwalk ofzo?
Oh.. dat is dat andere .. even denken!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen, kwam mij ook bekend voor. Lijkt inderdaad op die kleine wat ervaring als duo had met die jongen wat eruit is gegaan wegens "plagiaat". Kom nu even niet op namen
Dat heb ik ook met ANTM. Het blijft voor een groot deel het zelfde, maar toch volg ik het telkens weer.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]En ik kijk toch weer
Je ergeren is ook leuk.
Ja... dat is m.,.. Is van project catwalk 2quote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef megamandy het volgende:
Die wat ik bedoelde was Jeroen Panders. Zit mobiel dus is moeilijk zoekennu even zoeken of die van The Face ook zo heet
ik twijfel nogquote:Op maandag 27 februari 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik Sylvie toch wel erger vind dan Wendy.
ik ookquote:
Heerlijk dat soort figuren. Vind het nu al leuk.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
En die Pluk ook.. OMG.. wat een gays..
In september trok HNTM 662.000 kijkers, veel meer dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:26 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Ik vond het echt ubertraag. Wel een paar goede karakters er tussen!
Score is 396000... Wat deed de laatste Nederlandse TopModel reeks?
Nee die lolly was die met 2,7 op engels. Logisch dat je met dat soort taalcijfers, een show doet om interationaal door te brekenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef Samson het volgende:
Is die pluk die met die lollie? Die wist daar idd wel weg mee
Precies mijn gedachte.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:46 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk wijf dit. Nieuwe Sylvia Geersen.
Klopt.. het is gewoon de mannelijk Britt!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte.
Frederique van der Wal vind ik een vreselijk mens.
En die Dennis, die is natuurlijk leuk voor de tv, daarom mag hij nog even blijven.
Dat laatste is gewoon de insteek van dit soort reality programma's.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:26 schreef Crohnjurist het volgende:
Net dit teruggekeken. Mijn god wat een gaylords zijn die gozers!
Maar wel vermakelijke televisie vind ik
Die was echt eng hèquote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef female81 het volgende:
Ja, heb ik ook regelmatig. Dat zijn dan meestal mensen die daadwerkelijk knap zijn, in plaats van het zuur kijkende, grauw ogende mormel die ze dan zo geweldig vinden (laatste winnares ANTM...), maar die ik mooi vind zijn dan zogenaamd 'te commercieel' of zo.
Cliché gayquote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef RobbieBoy het volgende:
net herhaling gezien. Mooie jongens. Wel grappig dat sommigen schrokken toen ze hoorden dat ze bloot moesten posseren, maar dat mogen ze van mij elke week wel doen
Dat dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef Samson het volgende:
Ik begrijp alleen niet goed hoe ze nu die ene gozer naar huis kunnen sturen. Hij had die opdracht in Parijs binnen en volgens mij ging dat best goed? Dat is toch waar ze je naar toe willen brengen? Geen idee waar je dan nog op kunt vertrouwen als positieve opdrachtresultaten je juist niet verder brengen in dit programma?
Zolang ze maar goed op de foto staan en het product verkopen. Zelf kijk ik ook niet zo naar het uiterlijk, maar meer wat ze presteren. Daar is mooi zijn ook nog eens subjectief.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef female81 het volgende:
Ja, heb ik ook regelmatig. Dat zijn dan meestal mensen die daadwerkelijk knap zijn, in plaats van het zuur kijkende, grauw ogende mormel die ze dan zo geweldig vinden (laatste winnares ANTM...), maar die ik mooi vind zijn dan zogenaamd 'te commercieel' of zo.
Nee, dat begreep ik ook niet, maar aan de andere kant neem ik dat programma ook niet zo serieus.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef Samson het volgende:
Ik begrijp alleen niet goed hoe ze nu die ene gozer naar huis kunnen sturen. Hij had die opdracht in Parijs binnen en volgens mij ging dat best goed? Dat is toch waar ze je naar toe willen brengen? Geen idee waar je dan nog op kunt vertrouwen als positieve opdrachtresultaten je juist niet verder brengen in dit programma?
Mooi zijn is denk ik ook niet echt een must: het gaat meer om fotogeniek zijn en bij modellen die shows lopen om hoe ze bewegen. Met de juiste make-up is bijna iedereen wel mooi te maken.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zolang ze maar goed op de foto staan en het product verkopen. Zelf kijk ik ook niet zo naar het uiterlijk, maar meer wat ze presteren. Daar is mooi zijn ook nog eens subjectief.
Dat zou eigenlijk best grappig zijn, als je iemand ziet waarvan je denkt: nou dat is echt een artiest, maar dan hoor je de stem...quote:Op maandag 5 maart 2012 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht eigenlijk bij de titel dat het programma anders was, een soort The Voice maar dan zonder geluid, de jury ziet alleen de face van de zanger/zangeres en pas als hij drukt hoort hij ook de stem.
Mooi en fotogeniek kan ook best samen gaan. Er zit nog een heel grijs gebied tussen een mooi doch oninteressant catalogushoofd en high-fashion-maar-wel-ontzettend-freaky.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:10 schreef Karina het volgende:
Mooi zijn is denk ik ook niet echt een must: het gaat meer om fotogeniek zijn en bij modellen die shows lopen om hoe ze bewegen. Met de juiste make-up is bijna iedereen wel mooi te maken.
Vandaar ook dat de meisjes die "wij" mooi vinden vaak als commercieel worden betiteld (wat female81 zei), mooi voor in een catalogus maar niet fotogeniek genoeg voor in bijvoorbeeld de Vogue.
Oh ja hoor natuurlijk, het was meer voor mezelf een verklaring waarom ik soms modellen totaal niet mooi vind maar dat ze wel gekozen worden door de jury omdat ze fotogeniek zijn. Nu moet ik zeggen dat ik er totaal geen verstand van hebquote:Op maandag 5 maart 2012 13:26 schreef female81 het volgende:
[..]
Mooi en fotogeniek kan ook best samen gaan. Er zit nog een heel grijs gebied tussen een mooi doch oninteressant catalogushoofd en high-fashion-maar-wel-ontzettend-freaky.
Deze namen bijvoorbeeld zeggen mij echt helemaal nietsquote:Ik kijk bijvoorbeeld graag naar zo'n opkomend Noors modelletje, Frida Aasen genaamd. Wel aandachttrekkend en high fashion, maar toch nog mooi. Of 'onze' Lara Stone (maar bijna iedereen hier vindt haar kop om op te kotsen, om wat voor reden dan ook).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:41 schreef MissJ het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard over 1 van de kandidaten:Is dat die met het bontkraagje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:41 schreef MissJ het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard over 1 van de kandidaten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Model van The Face opgepakt
AMSTERDAM - De politie Gelderland-Midden heeft zondag de 19-jarige John, deelnemer van de modellenwedstrijd The Face, opgepakt voor huiselijk geweld.
Dat meldt RTL Boulevard.
Toen John zijn computer vastliep, heeft hij zijn moeder bij de keel gegrepen en haar geslagen. Daarna vernielde hij ook nog een deur in huis. De jongen werd hierop meegenomen naar het bureau.
Het model is sinds maandagmiddag weer op vrije voeten, maar hij blijft wel verdachte. Wanneer hij zich voor de rechter moet verantwoorden, is nog niet bekend.
Schrikken
RTL, de maker van het programma The Face, heeft inmiddels aan Boulevard bevestigd dat het inderdaad om John gaat. "Wij schrikken hiervan", reageren zij. "Het programma is al opgenomen en wij distantiëren ons hiervan."
Het modellenprogramma wordt gepresenteerd door Sylvie van der Vaart en is sinds 27 februari iedere maandagavond op de buis. De eerste aflevering wist met 396 duizend kijkers de top 25 van best bekeken programma's niet te halen.
Inderdaaaaad lelijk!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef Mylene het volgende:
Die bril staat Timothy niet. Het is sowieso een lelijk ding.
Zou je toch niet van hem verwachten, maar zo zie je maarquote:
Pluk is ook nogal oud om nu nog door te willen breken (voor een model dan, zie dat ie al tegen de 30 loopt nl...)quote:Op maandag 5 maart 2012 21:44 schreef Mylene het volgende:
Pluk is mij te aanwezig, ik mag hem niet zo. Ik vind Cinzia ook niet leuk,komt arrogant over. Favorieten bij de mannen is Simon, gewoon een nuchtere jongen. En bij de dames Rabia, zelfverzekerd, maar niet arrogant.
Mannelijke modellen kunnen rond die leeftijd heel zeker nog wel aan de bak komen. Zijn vooral de vrouwen die heel jong moeten zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Pluk is ook nogal oud om nu nog door te willen breken (voor een model dan, zie dat ie al tegen de 30 loopt nl...)
Zou kunnen, je hebt er enkel wat minder jaartjes nog wat aan lijkt me.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:55 schreef Moofasah het volgende:
+
[..]
Mannelijke modellen kunnen rond die leeftijd heel zeker nog wel aan de bak komen. Zijn vooral de vrouwen die heel jong moeten zijn.
Ben je dan verplicht om er naar te kijken? Nee toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:51 schreef steekhond het volgende:
Alsjeblieft mensen, jullie gaan hier toch niet weer (massaal) naar lopen kijken?
Het ene kutprogramma na het andere en het blijft maar aanslaan... Zo komen we toch nooit van die rotzooi af?
Niet eens 400k kijkers die eerste aflevering.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:51 schreef steekhond het volgende:
Alsjeblieft mensen, jullie gaan hier toch niet weer (massaal) naar lopen kijken?
Het ene kutprogramma na het andere en het blijft maar aanslaan... Zo komen we toch nooit van die rotzooi af?
Ik dacht ook al: het lijkt wel wijvennijd, zoals die mannen onderling over elkaar praten.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die zijn net zo erg als de meiden.
Ik volg al die andere talentenjachten niet: ''The Voice'', ''So You Think You Can Dance'', ''The Voice'', ''Holland's Got Talent, ''The Voice'', ''The Winner Is'', ''The Voice'', ''The Ultimate Dancebattle'', ''The Voice''...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:51 schreef steekhond het volgende:
En de aflevering van gisteren heeft nog minder kijkers getrokken:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:05 schreef Vice. het volgende:
[..]
Niet eens 400k kijkers die eerste aflevering.
quote:De modellenwedstrijd The Face met Sylvie van der Vaart heeft maandagavond kijkers verloren op RTL 5. De tweede aflevering trok een publiek van 343.000 kijkers, ruim dertien procent lager dan de week ervoor. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Op hetzelfde uitzendmoment wisten drie van de negen andere top tien-zenders meer publiek te boeien. Bron
Maar die opmerking 3 zenders hadden meer kijkers, dat valt dan toch nog mee?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En de aflevering van gisteren heeft nog minder kijkers getrokken:
[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik die opmerking niet helemaal, ze komen niet eens voor in de top 25.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar die opmerking 3 zenders hadden meer kijkers, dat valt dan toch nog mee?
Ohquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik die opmerking niet helemaal, ze komen niet eens voor in de top 25.
Ik vind hem wel een typische haute couture model.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:55 schreef sbientje het volgende:
wel een leuk programma vind ik, ook al is het vreselijk over de topWat een drama
Die justin vind ik wel het toppunt, achterbakse roddelaar, heerlijk!
Dits is toch sarcasme hoop ik?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:58 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Dan zijn het extreem getalenteerde en geloofwaardige acteurs/actrices.
Die jongens hebben dus wel betere abs dan 90% van de jongens van hun leeftijd volgens mij...jij verwart een fotomodel met een fitness model. dat is heel ander terein...die jongens moeten passen in de maten die designers leuk vinden. Die maken voor shows hun kleden in een bepaalde maat. En dat is dus geen uitsmijter-schouders maatquote:
Precies wat jij zegt, werd tijdens de uitzending ook al gezegd, je moet wel in die maten blijven passen natuurlijk, in principe ben je gewoon een wandelende kapstok natuurlijk. Persoonlijk vind ik slanker en een mooie definitie mooier dan dat opgepompte sportschool effect. Sommigen mogen echter wel wat meer aan hun lijf gaan doen trouwens. Die eerst jongen vorige week die bloot moest liep daar (weet niet hoe oud ie is) al met een paar hangbillen rond.....quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Die jongens hebben dus wel betere abs dan 90% van de jongens van hun leeftijd volgens mij...jij verwart een fotomodel met een fitness model. dat is heel ander terein...die jongens moeten passen in de maten die designers leuk vinden. Die maken voor shows hun kleden in een bepaalde maat. En dat is dus geen uitsmijter-schouders maat
Als je weinig eet heb je al snel zichtbare buikspieren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Die jongens hebben dus wel betere abs dan 90% van de jongens van hun leeftijd volgens mij...jij verwart een fotomodel met een fitness model. dat is heel ander terein...die jongens moeten passen in de maten die designers leuk vinden. Die maken voor shows hun kleden in een bepaalde maat. En dat is dus geen uitsmijter-schouders maat
Wat is jouw definitie van ''slank en een mooie definitie''?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt, werd tijdens de uitzending ook al gezegd, je moet wel in die maten blijven passen natuurlijk, in principe ben je gewoon een wandelende kapstok natuurlijk. Persoonlijk vind ik slanker en een mooie definitie mooier dan dat opgepompte sportschool effect. Sommigen mogen echter wel wat meer aan hun lijf gaan doen trouwens. Die eerst jongen vorige week die bloot moest liep daar (weet niet hoe oud ie is) al met een paar hangbillen rond.....
Smaken verschillen, zo zie je maar. Ik vind te gespierde sportschoollijven gewoon niet mooi en jij weer wel. Zo kan het zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als je weinig eet heb je al snel zichtbare buikspieren.
Daarbij zouden de designers natuurlijk ook eens hun maten kunnen gaan aanpassen, aan een meer mannelijk postuur. Die maten die hun willen slaan nergens op.
[..]
Wat is jouw definitie van ''slank en een mooie definitie''?
Vond de jongens nogal... jongensachtig, niet mannelijk.
Maar je valt dus ook op die mannen begrijp ik, als in homo?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Smaken verschillen, zo zie je maar. Ik vind te gespierde sportschoollijven gewoon niet mooi en jij weer wel. Zo kan het zijn
Typisch weer dit, ik beoordeel die jongens gewoon op hun uiterlijk en geef mn mening. Dat maakt me niet direct homo.... Ben zelf een fanatieke hardloper en heb zelf ook jaren in de sportschool rondgehangen maar vind mn lichaam nu mooier dan toen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar je valt dus ook op die mannen begrijp ik, als in homo?
Sommige mensen snappen niet dat mannen net zoals vrouwen naar hetzelfde geslacht kunnen kijken en dat lichaam kan beoordelen zonder er verliefd op te wordenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Typisch weer dit, ik beoordeel die jongens gewoon op hun uiterlijk en geef mn mening. Dat maakt me niet direct homo.... Ben zelf een fanatieke hardloper en heb zelf ook jaren in de sportschool rondgehangen maar vind mn lichaam nu mooier dan toen.
Dat snap ik best, maar hij ging er nogal in op. Had kennenlijk ook grondig de konten van die jongens bekeken, wat ik als daadwerkelijk homo zijnde niet eens had gedaan. Dus het leek erop dat hij meer geïnteresseerd was in die naakte mannen dan ik. Nu was ik ook echt niet geïnteresseerd...quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen niet dat mannen net zoals vrouwen naar hetzelfde geslacht kunnen kijken en dat lichaam kan beoordelen zonder er verliefd op te worden
Nou, daar zijn we dan ook uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:11 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat snap ik best, maar hij ging er nogal in op. Had kennenlijk ook grondig de konten van die jongens bekeken, wat ik als daadwerkelijk homo zijnde niet eens had gedaan. Dus het leek erop dat hij meer geïnteresseerd was in die naakte mannen dan ik. Nu was ik ook echt niet geïnteresseerd...
Ik ben ook veel met m'n fysiek bezig. Maar meestal kijk ik alleen naar de mensen die ik er beter uit vind zien dan mezelf.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Nou, daar zijn we dan ook uitIk kijk gewoon altijd kritisch naar andere mensen en dan let ik idd overal op. Gebeurt bijna automatisch als je zelf veel met je fysiek bezig bent denk ik.
ja, erg hequote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk vandaag voor het eerst... wtf heet er iemand écht Pluk?
Ja, dat had ik ook niet verwacht.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef wc-eendjuh het volgende:
Wie zullen er weggaan?
Cynthia mag blijven, jammer![]()
Trekt dit (veel) minder kijkers dan HNTM?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef Samson het volgende:
Ik denk dat het snel voorbij is met dit programma, het boeit eigenlijk helemaal niet wat er allemaal gebeurt en die Sylvie staat er ook maar een beetje ongeinteresseerd bij....
Kijkcijfers waren niet al te best. Morgenochtend even checkenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trekt dit (veel) minder kijkers dan HNTM?
Ik ga sowieso stuk om hem met dat kapsel ook. Zo eigenwijs.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:55 schreef megamandy het volgende:
Ze laten gewoon niet genoeg zien van het modellenwerk zelf
Wel grappig dat John gepikeerd was dat hij maar wat stil moest staan bij Supertrash
Logisch dat ie t naar achteren doet, anders vallen die flaporen veel meer op...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ga sowieso stuk om hem met dat kapsel ook. Zo eigenwijs.![]()
Mwa die Saskia was ook niet super goedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:27 schreef Sjappel het volgende:
Zo matig dat ze Saskia hebben geëlimineerd en Cinzia niet..
Justin is trouwens ook verreweg de beste runway model
Ik snap ook helemaal niks van hun keuzes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:27 schreef Sjappel het volgende:
Zo matig dat ze Saskia hebben geëlimineerd en Cinzia niet..
Justin is trouwens ook verreweg de beste runway model
Ik vind het het zoveelste trieste programma van typetjes die niet door hebben dat ze puur en alleen als middel worden gebruikt om het zoveelste goedkope reality(fake) programma op de buis te brengen waar men kijkcijfers voor wil genereren. Geen van ze zal ooit via dit soort programma's een echt topmodel zoals Doutzen Kroes of een Lara Stone worden,hooguit in het uiterste geval het zoveelste modelletje dan eens een show mag lopen of catalogus werk ergens mag doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:53 schreef Cher- het volgende:
Ik vind het juist een lachwekkend programma.Ben ik de enige.
Niet bij de Top 25, zag ik..quote:Op maandag 12 maart 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijkcijfers waren niet al te best. Morgenochtend even checken
Zij had anders wel echt goede foto's deze week. Kijk zelf ook altijd even na de uitzending wat ik van de foto's vind, en was het inderdaad eens met de jury wat betreft die van haar. En qua karakter vind ik haar zekern iet de ergste in dat huis.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:17 schreef wc-eendjuh het volgende:
Ik ook niet, Sharona (?) had er van mij part allang uit gelegen. Stom mokkel
Vind inderdaad haar loopje slecht, en het valt me nu in dit spotje ook echt op. En ze deed ook nog zo arrogant in de laatste aflevering, beweren dat ze veel beterk on lopen dan een van de andere meidenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:19 schreef Iwanius het volgende:
Btw,al gezien dat dat meisje Cinzia in de Hans Anders reclame is te zien (halverwege)
http://www.youtube.com/user/HansAndersTV/featured
[ afbeelding ]
Ik vind niks leuks aan die John, hij heeft wel echt een gezicht voor modellenwerk maar hij moet wel zijn mond houden, hij praat alsof hij nog iets achter erin heeft zitten ...die stem past niet bij zijn kopquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb het gisteravond eens voor een gedeelte bekeken maar ik vond het eerlijk gezegd best saai. Die mannen vind ik engerds met een heel erg hoog nichtengehalte. Die mooiboy John doet me denken aan een jonge Macauly Culkin kwa face dan, verder vond ik zijn haar idd niets als ie het naar beneden moest doen zoals die stylist hem sommeerde. Echt heel erg boeiend vind ik het allemaal niet, een soort slap aftreksel van ANTM.
quote:Sylvie van der Vaart baalt van de kijkcijfers van haar tv-programma The Face op RTL 5. Dat laat ze blijken in haar column in Grazia. Afgelopen maandag keken er een magere 329.000 kijkers naar de modellenwedstrijd. “Ik ben en blijf een enorme streber en vind ook echt dat The Face topkijkcijfers verdient. Maar wat ik er dan weer van leer, is dat de dingen niet altijd gaan zoals je wilt of hoopt. En dat het soms buiten je bereik ligt om daar wat aan te doen“, zo laat de voetbalvrouw weten.
Desondanks is Van der Vaart erg trots op haar programma. “Het belangrijkste is dat ik het met heel veel plezier heb gemaakt, positieve reacties krijg van vrienden en familie en dat het een trending topic is op Twitter.” Bron
Ik moet ineens denken aan die XXXXXL canvasjes van Syl in de woonkamerquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:26 schreef Copycat het volgende:
Hou je dan in het vervolg vooral bezig met home movies.
Het zal ook wel wennen zijn voor haar, in Duitsland vinden ze alles natuurlijk ganz fantastisch wat ze maakt!quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:23 schreef Karina het volgende:
De kijkcijfers zijn nog verder gedaald. De vraag is nu inderdaad of het programma tot het einde toe wordt uitgezonden:
[..]
Ik heb deze week voor het eerst gekeken, ik vind het jammer als ik zo'n shotje tussen 2 dingen in zie, waar Sylvie het vanuit een studio aan elkaar bept. Alsof ze niet in het programma betrokken is en alleen bij de jurering in het programma 'staat'.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is ook dan ook niet echt boeiend, dat had ik ook al. Ik heb even gekeken en toen weer doorgezapt naar iets anders. Verder heeft Sylvie in dat programma niet eens zo'n prominente rol, ze lult wat scenes aan elkaar dat is alles en verder staat er ze er maar wat mooi te zijn. Volgens mij trekt Beau nog meer kijkers dan The Face
"dat ik het met heel veel plezier heb gemaakt" zegt ze. Terwijl ze idd enkel vanuit een studio wat aan elkaar bept en er enkel met de beoordeling staat....... Veel werk zal ze dr echt niet aan gehad hebben.... Zo zie je gelukkig maar dat je met meer van hetzelfde niet automatisch weer kunt scoren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:23 schreef Karina het volgende:
De kijkcijfers zijn nog verder gedaald. De vraag is nu inderdaad of het programma tot het einde toe wordt uitgezonden:
[..]
Ja maar wanneer..quote:Op maandag 19 maart 2012 21:10 schreef megamandy het volgende:
John moet gewoon eens flink op zijn bek gaan
helemaal prima, wat een vervelende griet!quote:
Dat is wel heeel weinig. Ben benieuwd of ze gaan stoppen met uitzenden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:22 schreef Mylene het volgende:
The Face kunnen we nu wel als flop bestempelen. Nieuw dieptepunt: 278.000 kijkers.
Misschien zijn mensen ook weer moe, we hebben net HNTM en ANTM gehad...? Zou dat kunnen? Of zou Sylvie ook nog een factor zijn dat mensen sneller afhaken?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
Ergens vind ik het raar dat het niet vaak wordt bekeken. Het is drama, realiteit en mooie jonge mensen.
Het hangt als los zand aan elkaar, er zit geen lijn in, het is rommelig, de mensen zijn storend, maar niet boeiend. Mij interesseert het echt voor geen meter en ik ben normaliter groot fan van dit soort fashion-programma's.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
Ergens vind ik het raar dat het niet vaak wordt bekeken. Het is drama, realiteit en mooie jonge mensen.
Komt over als een leuke meid inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:29 schreef Iwanius het volgende:
Enige meisje wat ik wel iets fris en leuks vind hebben is die Janine Stoffer. Kort blonde kapsel en mooie ontwapende lach.( als ik de juiste voor mij heb)
Mwah, ANTM begint me ook steeds meer te vervelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het hangt als los zand aan elkaar, er zit geen lijn in, het is rommelig, de mensen zijn storend, maar niet boeiend. Mij interesseert het echt voor geen meter en ik ben normaliter groot fan van dit soort fashion-programma's.
Gelukkig hebben we ATNM, Project Runway All Stars en Fashion Star nog.
Ja ik was ook verbaasd. Kon mij dat ook totaal niet herinneren.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:49 schreef Sjappel het volgende:
Verbaasde me wel toen ik hoorde dat Chelsea en Anne slechts 15 jaar zijn.
ik vind haar juist best wel een noordhollands accent hebben. Niet amsterdams, dat ben ik wel met je eens. Een beetje Zaai-achtigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:24 schreef Samson het volgende:
Ik begrijp niet hoe die Chelsey zo kan praten. Ik zie dat ze uit Oostzaan komt maar ze praat een soort van vreemd semi-plat Amsterdams zoals je dat in Amsterdam helemaal niet hoort?
Dat is toch niet meer? Was wel een mooi programma, ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:22 schreef Sjappel het volgende:
Next topmodel vind ik sowieso een matig format, ik kijk veel liever naar dit of Janice Dickinson Modeling Agency
Zo zie je maar dat zo'n programma ook valt of staat met de presentatie. Die Janice is gewoon helemaal gek maar dat maakt het wel leuk om te kijken, net als met Tyra. Dan krijg je hier zo'n modepopje als Meis die echt niets anders kan dan maar een beetje mooi staan te zijn en verder helemaal niets.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:57 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer? Was wel een mooi programma, ja.
Nou mevrouw Topmodel zie ik ook alleen maar langskomen om te praten, volgens mij is Phippe de enige van de groep die ook actief bezig is met zijn modellen om iets aan te leren/kapsels etc.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:02 schreef Sjappel het volgende:
Die coaches zijn op zich nog wel goed, maar mevrouw Meis is inderdaad aan de saaie kant.
Je wilt natuurlijk nooit dat je eigen model naar huis gaat, dus dan zou je daar niet uit kunnen komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:29 schreef Mylene het volgende:
Ik begrijp dat ''tegenstrijdige belangen'' niet bij wie naar huis moet. Dus dat de mannelijke coaches moeten beslissen wie van de twee meisjes naar huis moet en omgekeerd. Weet iemand dat?
ja zoals jij het zegt klopt het idd.. Is toch niet zo heel gek?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:29 schreef Mylene het volgende:
Ik begrijp dat ''tegenstrijdige belangen'' niet bij wie naar huis moet. Dus dat de mannelijke coaches moeten beslissen wie van de twee meisjes naar huis moet en omgekeerd. Weet iemand dat?
Nee, ik blijf me erover verbazen dat ze elke week dat weer vertellen alsof het een enorm mirakel is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja zoals jij het zegt klopt het idd.. Is toch niet zo heel gek?
praat zij dan ook alsof ze een komkommer in haar reet heeft steken?? Want die john praat echt als een flikkerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:38 schreef evarulesz het volgende:
face is zoiezo onzin.... je hoort toch niks meer van ze als ze winnen., ik kijk het ook niet omdat het zusje van die john bij mij in de klas en zij net zo vertiefd arrogant en lelijk is als hijzelf!
nee zij praat precies hetzelfde als dennis!! ze heeft enorme neuzelstem !! khan het nooit lang aanhoren..,. verder is ze ontzettend eigenwijs en oversekst als john... ze heeft in dit halfjaar van mijn schooltijd 4 klasgenoten gepijpt terwijl ze een vriendje heeft.,quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
praat zij dan ook alsof ze een komkommer in haar reet heeft steken?? Want die john praat echt als een flikker
En daarom kijk je het niet. Brugklas?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:38 schreef evarulesz het volgende:
face is zoiezo onzin.... je hoort toch niks meer van ze als ze winnen., ik kijk het ook niet omdat het zusje van die john bij mij in de klas en zij net zo vertiefd arrogant en lelijk is als hijzelf!
Mijn probleem?quote:Op zondag 1 april 2012 14:10 schreef evarulesz het volgende:
uhh sorry begrijp jouw probleem niet?? en nee geen brugklas ?!
maar zoals de reden die ik aan het BEGIN heb gezegd... je hoort toch nooit meer wat van ze + dat er al genoeg van dit soort onzin shows zijn..... tjaa en de reden daarbij... heb niet echt zin om naar zn kop te staren:Pquote:Op zondag 1 april 2012 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn probleem?
Ik vind het enkel brugklasserig om iets niet te kijken omdat het zusje van een van de hoofdpersonen een trut in je klas is.
hij is echt het typische voorbeeld van hoe fake sommige modellen eigenlijk zijn....op de foto ziet hij er in eerste instantie goed uit...Maar als je hem dan in het echt ziet dan kom je tpch wel van een koude kermis thuis en zijn mond kan die beter helemaal dichthouden want daar springen je helemaal de tranen van in de ogen...ik vind het echt bedrog...hetzelfde geld ook voor die Dennis..jeetje zegquote:Op zondag 1 april 2012 17:37 schreef Floor71 het volgende:
John heeft blijkbaar ook een gastrolletje gehad in HNTM 2011. Hij was een van de mannelijke modellen die in aflevering 5 het huis bezocht. Daar was hij ook al een player, blijkbaar. Een dag later moesten de meiden met hem op de foto.http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/6.gif
Olcay met haar eendenbekquote:Op maandag 2 april 2012 21:52 schreef Cher- het volgende:
En Olcay.Zet daar gewoon professionals neer die ook daadwerkelijk met modellen te maken hebben ipv deze lui.
Te zwart?quote:Op maandag 2 april 2012 21:20 schreef Cher- het volgende:
Mja, Rabia gaat er sowieso uit. Weet ik nu al. Maar waarom eigenlijk?
Denk ik ook. Jammer eigenlijk. Lullig/hard voor haar ook.quote:Op maandag 2 april 2012 23:27 schreef female81 het volgende:
[..]
Te zwart?
Tja, hoeveel donkere meisjes zie je nou eigenlijk op de internationale catwalks?
Schijnt sinds de crisis nog erger geworden te zijn, dat donkere modellen nóg minder vaak 'in the picture' zijn.
Iedereen zeurt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:43 schreef megamandy het volgende:
Ik vond Rabia juist ook in eerdere afleveringen zeuren tijdens de duo shoots. Of ze wilde niet met een belaald iemand (was dat niet Pluk?) samenwerken en ze vond het meteen te sexy.
En John
En wat zijn ''de looks'' dan volgens jou?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:28 schreef Sjappel het volgende:
Terecht dat Rabia en Simon eruit moesten, ze hebben niet de looks en hebben de laatste weken niet goed genoeg gepresteerd.
John, Stefan, Anne, Chelsea en Sherona hebben wel de looksquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En wat zijn ''de looks'' dan volgens jou?
Degene met flaporen wint het meeste voor zover ik weet. Daarnaast heb je een oude homo die wel goed zijn best doet en een jonge blonde talent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik moet bij die Sharoona steeds aan Kim Feenstra en die Sylvia denken.. en die zien er dan beter uit.
Ik denk alleen dat deze serie een man gaat winnen. Hopelijk niet die eikel met die flaporen die jammer genoeg fotogeniek is, maar die andere die steeds alles wint (weet de namen niet).
Bij die Anne zie ik het dus totaal niet. Was dan ook pas later in het programma dat ik überhaupt wist dat ze meedeed, toen er al een boel mensen waren afgevallen. In het begin viel ze me helemaal niet op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:30 schreef Sjappel het volgende:
[..]
John, Stefan, Anne, Chelsea en Sherona hebben wel de looks
Pluk is leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ga Pluk steeds leuker vinden, juist omdat die andere twee jongens die er nu nog inzitten me steeds meer gaan iriteren.
Welke Tessaquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:58 schreef sherezade het volgende:
pluk is leuk ja alhoewel ik denk dat hij niet gaat winnen, hij is toch wel aan de kleine kant en best iel gebouwd...
bij Anne zie ik het ook niet maar beter als die Tessa...daar zou ik het echt niet mee kunnen doen als ik een man was
*Kijkt even op de site.*quote:
Ik vind die Pluk zo schattig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Pluk is leukgeweldige kop heeft die
Echter kan ze (net als Doutzen) beter dr mond houden....quote:Op woensdag 4 april 2012 13:44 schreef Deceit het volgende:
Chelsey mag van mij winnen! Beste attitude en prachtig meisje
Waarom post je dan -.-quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:38 schreef Samson het volgende:
Vertel maar niet, echter interesseert het volgens mij ook helemaal niemand wie dit wint..... het zal mij eerlijk gezegd worst zijn.
Mag je enkel iets positiefs posten dan volgens jou?quote:
Jouw post is niet eens negatief maar totaal niets toevoegend, waarom zou je dan postenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Mag je enkel iets positiefs posten dan volgens jou?
Ik post als ik daar zin in heb en post wat ik wil. Met jou heb ik niets te makenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:18 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Jouw post is niet eens negatief maar totaal niets toevoegend, waarom zou je dan posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |