Ik vind hem wel een typische haute couture model.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:55 schreef sbientje het volgende:
wel een leuk programma vind ik, ook al is het vreselijk over de topWat een drama
Die justin vind ik wel het toppunt, achterbakse roddelaar, heerlijk!
Dits is toch sarcasme hoop ik?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:58 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Dan zijn het extreem getalenteerde en geloofwaardige acteurs/actrices.
Die jongens hebben dus wel betere abs dan 90% van de jongens van hun leeftijd volgens mij...jij verwart een fotomodel met een fitness model. dat is heel ander terein...die jongens moeten passen in de maten die designers leuk vinden. Die maken voor shows hun kleden in een bepaalde maat. En dat is dus geen uitsmijter-schouders maatquote:
Precies wat jij zegt, werd tijdens de uitzending ook al gezegd, je moet wel in die maten blijven passen natuurlijk, in principe ben je gewoon een wandelende kapstok natuurlijk. Persoonlijk vind ik slanker en een mooie definitie mooier dan dat opgepompte sportschool effect. Sommigen mogen echter wel wat meer aan hun lijf gaan doen trouwens. Die eerst jongen vorige week die bloot moest liep daar (weet niet hoe oud ie is) al met een paar hangbillen rond.....quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Die jongens hebben dus wel betere abs dan 90% van de jongens van hun leeftijd volgens mij...jij verwart een fotomodel met een fitness model. dat is heel ander terein...die jongens moeten passen in de maten die designers leuk vinden. Die maken voor shows hun kleden in een bepaalde maat. En dat is dus geen uitsmijter-schouders maat
Als je weinig eet heb je al snel zichtbare buikspieren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Die jongens hebben dus wel betere abs dan 90% van de jongens van hun leeftijd volgens mij...jij verwart een fotomodel met een fitness model. dat is heel ander terein...die jongens moeten passen in de maten die designers leuk vinden. Die maken voor shows hun kleden in een bepaalde maat. En dat is dus geen uitsmijter-schouders maat
Wat is jouw definitie van ''slank en een mooie definitie''?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt, werd tijdens de uitzending ook al gezegd, je moet wel in die maten blijven passen natuurlijk, in principe ben je gewoon een wandelende kapstok natuurlijk. Persoonlijk vind ik slanker en een mooie definitie mooier dan dat opgepompte sportschool effect. Sommigen mogen echter wel wat meer aan hun lijf gaan doen trouwens. Die eerst jongen vorige week die bloot moest liep daar (weet niet hoe oud ie is) al met een paar hangbillen rond.....
Smaken verschillen, zo zie je maar. Ik vind te gespierde sportschoollijven gewoon niet mooi en jij weer wel. Zo kan het zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als je weinig eet heb je al snel zichtbare buikspieren.
Daarbij zouden de designers natuurlijk ook eens hun maten kunnen gaan aanpassen, aan een meer mannelijk postuur. Die maten die hun willen slaan nergens op.
[..]
Wat is jouw definitie van ''slank en een mooie definitie''?
Vond de jongens nogal... jongensachtig, niet mannelijk.
Maar je valt dus ook op die mannen begrijp ik, als in homo?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Smaken verschillen, zo zie je maar. Ik vind te gespierde sportschoollijven gewoon niet mooi en jij weer wel. Zo kan het zijn
Typisch weer dit, ik beoordeel die jongens gewoon op hun uiterlijk en geef mn mening. Dat maakt me niet direct homo.... Ben zelf een fanatieke hardloper en heb zelf ook jaren in de sportschool rondgehangen maar vind mn lichaam nu mooier dan toen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar je valt dus ook op die mannen begrijp ik, als in homo?
Sommige mensen snappen niet dat mannen net zoals vrouwen naar hetzelfde geslacht kunnen kijken en dat lichaam kan beoordelen zonder er verliefd op te wordenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Typisch weer dit, ik beoordeel die jongens gewoon op hun uiterlijk en geef mn mening. Dat maakt me niet direct homo.... Ben zelf een fanatieke hardloper en heb zelf ook jaren in de sportschool rondgehangen maar vind mn lichaam nu mooier dan toen.
Dat snap ik best, maar hij ging er nogal in op. Had kennenlijk ook grondig de konten van die jongens bekeken, wat ik als daadwerkelijk homo zijnde niet eens had gedaan. Dus het leek erop dat hij meer geïnteresseerd was in die naakte mannen dan ik. Nu was ik ook echt niet geïnteresseerd...quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen niet dat mannen net zoals vrouwen naar hetzelfde geslacht kunnen kijken en dat lichaam kan beoordelen zonder er verliefd op te worden
Nou, daar zijn we dan ook uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:11 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat snap ik best, maar hij ging er nogal in op. Had kennenlijk ook grondig de konten van die jongens bekeken, wat ik als daadwerkelijk homo zijnde niet eens had gedaan. Dus het leek erop dat hij meer geïnteresseerd was in die naakte mannen dan ik. Nu was ik ook echt niet geïnteresseerd...
Ik ben ook veel met m'n fysiek bezig. Maar meestal kijk ik alleen naar de mensen die ik er beter uit vind zien dan mezelf.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Nou, daar zijn we dan ook uitIk kijk gewoon altijd kritisch naar andere mensen en dan let ik idd overal op. Gebeurt bijna automatisch als je zelf veel met je fysiek bezig bent denk ik.
ja, erg hequote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk vandaag voor het eerst... wtf heet er iemand écht Pluk?
Ja, dat had ik ook niet verwacht.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef wc-eendjuh het volgende:
Wie zullen er weggaan?
Cynthia mag blijven, jammer![]()
Trekt dit (veel) minder kijkers dan HNTM?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef Samson het volgende:
Ik denk dat het snel voorbij is met dit programma, het boeit eigenlijk helemaal niet wat er allemaal gebeurt en die Sylvie staat er ook maar een beetje ongeinteresseerd bij....
Kijkcijfers waren niet al te best. Morgenochtend even checkenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trekt dit (veel) minder kijkers dan HNTM?
Ik ga sowieso stuk om hem met dat kapsel ook. Zo eigenwijs.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:55 schreef megamandy het volgende:
Ze laten gewoon niet genoeg zien van het modellenwerk zelf
Wel grappig dat John gepikeerd was dat hij maar wat stil moest staan bij Supertrash
Logisch dat ie t naar achteren doet, anders vallen die flaporen veel meer op...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ga sowieso stuk om hem met dat kapsel ook. Zo eigenwijs.![]()
Mwa die Saskia was ook niet super goedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:27 schreef Sjappel het volgende:
Zo matig dat ze Saskia hebben geëlimineerd en Cinzia niet..
Justin is trouwens ook verreweg de beste runway model
Ik snap ook helemaal niks van hun keuzes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:27 schreef Sjappel het volgende:
Zo matig dat ze Saskia hebben geëlimineerd en Cinzia niet..
Justin is trouwens ook verreweg de beste runway model
Ik vind het het zoveelste trieste programma van typetjes die niet door hebben dat ze puur en alleen als middel worden gebruikt om het zoveelste goedkope reality(fake) programma op de buis te brengen waar men kijkcijfers voor wil genereren. Geen van ze zal ooit via dit soort programma's een echt topmodel zoals Doutzen Kroes of een Lara Stone worden,hooguit in het uiterste geval het zoveelste modelletje dan eens een show mag lopen of catalogus werk ergens mag doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:53 schreef Cher- het volgende:
Ik vind het juist een lachwekkend programma.Ben ik de enige.
Niet bij de Top 25, zag ik..quote:Op maandag 12 maart 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijkcijfers waren niet al te best. Morgenochtend even checken
Zij had anders wel echt goede foto's deze week. Kijk zelf ook altijd even na de uitzending wat ik van de foto's vind, en was het inderdaad eens met de jury wat betreft die van haar. En qua karakter vind ik haar zekern iet de ergste in dat huis.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:17 schreef wc-eendjuh het volgende:
Ik ook niet, Sharona (?) had er van mij part allang uit gelegen. Stom mokkel
Vind inderdaad haar loopje slecht, en het valt me nu in dit spotje ook echt op. En ze deed ook nog zo arrogant in de laatste aflevering, beweren dat ze veel beterk on lopen dan een van de andere meidenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:19 schreef Iwanius het volgende:
Btw,al gezien dat dat meisje Cinzia in de Hans Anders reclame is te zien (halverwege)
http://www.youtube.com/user/HansAndersTV/featured
[ afbeelding ]
Ik vind niks leuks aan die John, hij heeft wel echt een gezicht voor modellenwerk maar hij moet wel zijn mond houden, hij praat alsof hij nog iets achter erin heeft zitten ...die stem past niet bij zijn kopquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb het gisteravond eens voor een gedeelte bekeken maar ik vond het eerlijk gezegd best saai. Die mannen vind ik engerds met een heel erg hoog nichtengehalte. Die mooiboy John doet me denken aan een jonge Macauly Culkin kwa face dan, verder vond ik zijn haar idd niets als ie het naar beneden moest doen zoals die stylist hem sommeerde. Echt heel erg boeiend vind ik het allemaal niet, een soort slap aftreksel van ANTM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |