quote:
Ja, ik vond Sylvie ook beter dan Daphe, al zegt dat natuurlijk niet zoveel. Wel jammer dat ze geen kort haar meer had trouwens, dat maakte haar toch wat aparter. Nu is ze weer zo het standaard voetbalvrouwplaatje.
Verder rammelde het programma wel wb de opzet: het duurde echt 2 afleveringen voor ik dat idiote systeem van coaches, die vervolgens 1 van hun eigen pupillen uit het team moeten nomineren, waarvan er weer 2 worden afgeschreven door de coaches van het andere geslacht, doorhad. Bijna net zo'n dom systeem als bij 'The Voice'.
Ook de 'coachings' waren meestal een lachertje: ze kwamen langs, verkondigden wat open deuren à la "Geloof in jezelf!" of "Probeer Los te Laten en er meer van te Genieten!" en weg waren ze weer. Met als absolute dieptepunt 'Booker Jeroen', die doorgewinterde kijkers al kenden van zijn falende deelname aan Project Catwalk. Dat was zó doorzichtig nep dat het lachwekkend werd! Hadden ze niet gewoon een verse acteur kunnen casten hiervoor?
Wat het voor mij wel redde waren eigenlijk de kandidaten. In tegenstelling tot de laatste rondes van HNTM, zag je hier wel wat mensen met echt potentie: behalve de winnares was John ook een geloofwaardig model (al had hij geen biefstukjes in Amerika moeten jatten!

), sowieso de laatste 3 finalisten. En ook de 2 model-coaches vond ik best okee. Die oversekste fotograaf was dan weer bespottelijk.