abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110418096
aaaah okee Chelsey heeft gewonnen, thanx voor de update! :D
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 11:52:49 #102
9859 crew  Karina
Woman
pi_110433012
Er keek inderdaad geen hond :D
quote:
The Face sluit af met magere kijkcijfers

The Face moest de The Voice van de modellentelevisie worden, maar presentatrice Sylvie van der Vaart en producent John de Mol slaagden er niet in om de realityshow tot een succes te maken. Het eerste seizoen sloot maandag af met een magere 309.000 kijkers op RTL 5. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. The Face begon eind februari met een magere 396.000 kijkers. Het programma is er nooit in geslaagd om de grens van 400.000 kijkers te passeren.

Al vlak na de start reageerde Van der Vaart in de media teleurgesteld op de cijfers. “Wat ik er dan weer van leer, is dat de dingen niet altijd gaan zoals je wilt of hoopt. En dat het soms buiten je bereik ligt om daar wat aan te doen“, zei ze.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_110439542
En nu maar hopen dat men bij RTL inziet dat het tijdperk van realitytv allang over zijn hoogtepunt heen is! (zijn wij gelukkig verlost van die bagger op de buis.)
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:04:46 #104
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_110441018
Ik weet zeker dat L'Oreal gewoon betaald heeft om het niet van de buis te laten schoppen...een beetje film doet op dat tijdstip meer kijkers dan dit volgens mij!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_110447312
Chelseyyy! en eh al met al, vond het een goed programma hoor! jammer dat het is mislukt!
pi_110462613
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:52 schreef Karina het volgende:
Er keek inderdaad geen hond :D

[..]

Weet je wat het programma mist? gewoon wat meer menselijkheid. Zeker die Sylvie, die heeft de uitstraling van een drie sterren koelkast. Die leeft en ademt gewoon het woord Fake. Daar ging het dus al mis. Als je haar vergelijkt met een Tyra Banks snap je hoe het ook anders kan. Die zal die modellen ook geen hol echt interesseren, maar die maakt er wel leuke tv van.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_111027388
Het is nog verkocht in Amerika ook :o

quote:
Oxygen today announced The Face, a new reality modeling competition series. Supermodel Naomi Campbell will be one of the three coaches that lead contestants through the Shine America-produced series as they battle on and off the runway to be a national spokesperson. Scouting and picking aspiring models from all over the world, Campbell and the other two coaches, as yet unnamed, will mentor a team through the rigors of the modeling industries. The winner of The Face will become the face of a major brand, also as yet unnamed.
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:30:09 #108
123170 alors
zlata1234
pi_111027617
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef Samson het volgende:

[..]

Weet je wat het programma mist? gewoon wat meer menselijkheid. Zeker die Sylvie, die heeft de uitstraling van een drie sterren koelkast. Die leeft en ademt gewoon het woord Fake. Daar ging het dus al mis. Als je haar vergelijkt met een Tyra Banks snap je hoe het ook anders kan. Die zal die modellen ook geen hol echt interesseren, maar die maakt er wel leuke tv van.
Ik vond Sylvie leuker presenteren dan Daphne 'knipper eens met je ogen' Deckers.
know'm sayin?
word? word.
pi_111050382
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:30 schreef alors het volgende:

[..]

Ik vond Sylvie leuker presenteren dan Daphne 'knipper eens met je ogen' Deckers.
Ja, ik vond Sylvie ook beter dan Daphe, al zegt dat natuurlijk niet zoveel. Wel jammer dat ze geen kort haar meer had trouwens, dat maakte haar toch wat aparter. Nu is ze weer zo het standaard voetbalvrouwplaatje.

Verder rammelde het programma wel wb de opzet: het duurde echt 2 afleveringen voor ik dat idiote systeem van coaches, die vervolgens 1 van hun eigen pupillen uit het team moeten nomineren, waarvan er weer 2 worden afgeschreven door de coaches van het andere geslacht, doorhad. Bijna net zo'n dom systeem als bij 'The Voice'.

Ook de 'coachings' waren meestal een lachertje: ze kwamen langs, verkondigden wat open deuren à la "Geloof in jezelf!" of "Probeer Los te Laten en er meer van te Genieten!" en weg waren ze weer. Met als absolute dieptepunt 'Booker Jeroen', die doorgewinterde kijkers al kenden van zijn falende deelname aan Project Catwalk. Dat was zó doorzichtig nep dat het lachwekkend werd! Hadden ze niet gewoon een verse acteur kunnen casten hiervoor?

Wat het voor mij wel redde waren eigenlijk de kandidaten. In tegenstelling tot de laatste rondes van HNTM, zag je hier wel wat mensen met echt potentie: behalve de winnares was John ook een geloofwaardig model (al had hij geen biefstukjes in Amerika moeten jatten! o|O ), sowieso de laatste 3 finalisten. En ook de 2 model-coaches vond ik best okee. Die oversekste fotograaf was dan weer bespottelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')