abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:26:20 #151
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_108786159
Die "manager", Jeroen geloof ik heeft meegedaan aan Project Catwalk. Wat doet hij in hemelsnaam in deze functie bij dit programma?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_108786800
Bijna alles is in scene gezet.
pi_108786881
Je hebt contacten met mensen die aan het programma meewerken?
pi_108787889
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:55 schreef sbientje het volgende:
wel een leuk programma vind ik, ook al is het vreselijk over de top :D Wat een drama :D Die justin vind ik wel het toppunt, achterbakse roddelaar, heerlijk!
Ik vind hem wel een typische haute couture model.
signatuurloos
pi_108793638
Beetje jammer dat het uiteindelijk toch weer meer van hetzelfde in een net wat ander jasje is. Ik dacht dat die runway wel wat zou zijn aan het eind als er eentje uit moet. En laten ze dat nu net niet echt laten zien? En wederom dat gebitch in het huis. Dat kennen we onderhand nu wel een keertje... 1e aflevering vond ik wel aardig en leek me wat nieuws te brengen echter na de tweede helemaal niet meer.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_108806363
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:43 schreef pleeborstel het volgende:
Nee hoor, niet alles.
pi_108806901
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:43 schreef pleeborstel het volgende:
Dan zijn het extreem getalenteerde en geloofwaardige acteurs/actrices.
pi_108812454
Toen de jongens naar de sportschool gingen moest ik toch echt even lachen zeg. Bonenstaken. En die Mark die hun moest begeleiden is zelf niet eens gespierd.

Alleen Simon is in vorm, en die kreeg dan weer commentaar dat het niet ''te'' moest worden :')

Nigga please. Ik ben 19 en breder dan al die jongens daar. Mijn schouders zijn dus ook al breder dan van die Simon en ik moet als man dus nog gaan uitzetten. Vind juist dat als je een pak zou dragen dat net mooi zou zijn om brede schouders te hebben.

Ik begin me dus te bedenken dat ik zelf waarschijnlijk al als ''te breed'' word gezien voor een model, terwijl ik nog lang niet ben waar ik wil zijn met m'n sport.

Die modellencarrière kan ik dus wel al van m'n lijstje afstrepen _O-

Wat een vreemde schoonheidsidealen hebben die mensen toch :{
  woensdag 7 maart 2012 @ 14:14:16 #159
225540 Pugg
Friends forever
pi_108820551
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 00:58 schreef Sjappel het volgende:

[..]

Dan zijn het extreem getalenteerde en geloofwaardige acteurs/actrices.
Dits is toch sarcasme hoop ik? :?
  woensdag 7 maart 2012 @ 14:53:15 #160
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_108822217
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:30 schreef Moofasah het volgende:
Nigga please.
Die jongens hebben dus wel betere abs dan 90% van de jongens van hun leeftijd volgens mij...jij verwart een fotomodel met een fitness model. dat is heel ander terein...die jongens moeten passen in de maten die designers leuk vinden. Die maken voor shows hun kleden in een bepaalde maat. En dat is dus geen uitsmijter-schouders maat ;)
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_108822841
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Die jongens hebben dus wel betere abs dan 90% van de jongens van hun leeftijd volgens mij...jij verwart een fotomodel met een fitness model. dat is heel ander terein...die jongens moeten passen in de maten die designers leuk vinden. Die maken voor shows hun kleden in een bepaalde maat. En dat is dus geen uitsmijter-schouders maat ;)
Precies wat jij zegt, werd tijdens de uitzending ook al gezegd, je moet wel in die maten blijven passen natuurlijk, in principe ben je gewoon een wandelende kapstok natuurlijk. Persoonlijk vind ik slanker en een mooie definitie mooier dan dat opgepompte sportschool effect. Sommigen mogen echter wel wat meer aan hun lijf gaan doen trouwens. Die eerst jongen vorige week die bloot moest liep daar (weet niet hoe oud ie is) al met een paar hangbillen rond.....
pi_108828746
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Als je weinig eet heb je al snel zichtbare buikspieren.

Daarbij zouden de designers natuurlijk ook eens hun maten kunnen gaan aanpassen, aan een meer mannelijk postuur. Die maten die hun willen slaan nergens op.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:08 schreef Samson het volgende:

[..]

Precies wat jij zegt, werd tijdens de uitzending ook al gezegd, je moet wel in die maten blijven passen natuurlijk, in principe ben je gewoon een wandelende kapstok natuurlijk. Persoonlijk vind ik slanker en een mooie definitie mooier dan dat opgepompte sportschool effect. Sommigen mogen echter wel wat meer aan hun lijf gaan doen trouwens. Die eerst jongen vorige week die bloot moest liep daar (weet niet hoe oud ie is) al met een paar hangbillen rond.....
Wat is jouw definitie van ''slank en een mooie definitie''?

Vond de jongens nogal... jongensachtig, niet mannelijk.
pi_108829135
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Als je weinig eet heb je al snel zichtbare buikspieren.

Daarbij zouden de designers natuurlijk ook eens hun maten kunnen gaan aanpassen, aan een meer mannelijk postuur. Die maten die hun willen slaan nergens op.

[..]

Wat is jouw definitie van ''slank en een mooie definitie''?

Vond de jongens nogal... jongensachtig, niet mannelijk.
Smaken verschillen, zo zie je maar. Ik vind te gespierde sportschoollijven gewoon niet mooi en jij weer wel. Zo kan het zijn :)
pi_108829293
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Samson het volgende:

[..]

Smaken verschillen, zo zie je maar. Ik vind te gespierde sportschoollijven gewoon niet mooi en jij weer wel. Zo kan het zijn :)
Maar je valt dus ook op die mannen begrijp ik, als in homo?
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:47:33 #165
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108829418
Ik heb ook liever zo een modellenlichaam dan een sportschooltype, nee dankje dat vind ik echt niet mooi :N
吴 曼 迪
pi_108829967
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Maar je valt dus ook op die mannen begrijp ik, als in homo?
Typisch weer dit, ik beoordeel die jongens gewoon op hun uiterlijk en geef mn mening. Dat maakt me niet direct homo.... Ben zelf een fanatieke hardloper en heb zelf ook jaren in de sportschool rondgehangen maar vind mn lichaam nu mooier dan toen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:07:53 #167
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108830137
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef Samson het volgende:

[..]

Typisch weer dit, ik beoordeel die jongens gewoon op hun uiterlijk en geef mn mening. Dat maakt me niet direct homo.... Ben zelf een fanatieke hardloper en heb zelf ook jaren in de sportschool rondgehangen maar vind mn lichaam nu mooier dan toen.
Sommige mensen snappen niet dat mannen net zoals vrouwen naar hetzelfde geslacht kunnen kijken en dat lichaam kan beoordelen zonder er verliefd op te worden :')
吴 曼 迪
pi_108830273
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef megamandy het volgende:

[..]

Sommige mensen snappen niet dat mannen net zoals vrouwen naar hetzelfde geslacht kunnen kijken en dat lichaam kan beoordelen zonder er verliefd op te worden :')
Dat snap ik best, maar hij ging er nogal in op. Had kennenlijk ook grondig de konten van die jongens bekeken, wat ik als daadwerkelijk homo zijnde niet eens had gedaan. Dus het leek erop dat hij meer geïnteresseerd was in die naakte mannen dan ik. Nu was ik ook echt niet geïnteresseerd...
pi_108830741
Ik vind de meeste mannen wel knap daar eigenlijk. Wel echt een standaard modellen kop allemaal maar dat moet nou eenmaal. De enige die ik best lelijk vind is Stefan en die andere die geen Engels kan maar wel begrijp ik dat zij model zijn. John vind ik een heel goed model! Wauw! ;)

Ik vind Rabia op het eerste gezicht helemaal niet echt een mooie meid maar zij heeft ''het'' wel: staat goed op de foto, kan goed lopen, heeft een professionele houding en alles klopt. Die Italiaanse vind ik dan weer geen model; ze is mooi maar een standaard brunette, alhoewel ze wel een vreemde neus (pluspunt) heeft maar ook qua houding is zij geen professioneel en ervaren model.
pi_108831092
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:11 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Dat snap ik best, maar hij ging er nogal in op. Had kennenlijk ook grondig de konten van die jongens bekeken, wat ik als daadwerkelijk homo zijnde niet eens had gedaan. Dus het leek erop dat hij meer geïnteresseerd was in die naakte mannen dan ik. Nu was ik ook echt niet geïnteresseerd...
Nou, daar zijn we dan ook uit :) Ik kijk gewoon altijd kritisch naar andere mensen en dan let ik idd overal op. Gebeurt bijna automatisch als je zelf veel met je fysiek bezig bent denk ik.
pi_108831153
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:34 schreef Samson het volgende:

[..]

Nou, daar zijn we dan ook uit :) Ik kijk gewoon altijd kritisch naar andere mensen en dan let ik idd overal op. Gebeurt bijna automatisch als je zelf veel met je fysiek bezig bent denk ik.
Ik ben ook veel met m'n fysiek bezig. Maar meestal kijk ik alleen naar de mensen die ik er beter uit vind zien dan mezelf.

Deze jongens vond ik allemaal geen voorbeeld van hoe ik er zelf uit zou willen zien, dus daarom zal ik ze verder ook niet zo grondig bekeken hebben.
  zondag 11 maart 2012 @ 16:38:13 #172
1585 itsme
Chaoot!
pi_108974564
Zo. Ik heb net ook de 2 uitzendingen bekeken. Wat zijn die jongens erg zeg. Ik mag die John helemaal niet en Pluk is enorm irritant. Een druk ventje die zichzelf heel wat vind.
Moet soms wel lachen om die ene jongen. Die domme. Ik houd wel van dit soort shows maar snap soms de coaches niet zoals verleden week die ene jongen die een job had gewonnen toch weg moest.
pi_109026441
Ligt de leeftijd hier een stuk hoger dan bij HNTM? Ziet er wel leuk uit, veel betere koppies allemaal ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_109027403
hoe erg is dit! :D
Ik kijk de aflevering en realiseer me ineens dat ik vergeet om ook op Fok te zitten. Niet dat ik hier wat gemist heb, want dit topic is erg stil
Dat dit kan! :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_109028302
Ik kijk vandaag voor het eerst... wtf heet er iemand écht Pluk? -O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')