Precies mijn gedachte.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:46 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk wijf dit. Nieuwe Sylvia Geersen.
Klopt.. het is gewoon de mannelijk Britt!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte.
Frederique van der Wal vind ik een vreselijk mens.
En die Dennis, die is natuurlijk leuk voor de tv, daarom mag hij nog even blijven.
Dat laatste is gewoon de insteek van dit soort reality programma's.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:26 schreef Crohnjurist het volgende:
Net dit teruggekeken. Mijn god wat een gaylords zijn die gozers!
Maar wel vermakelijke televisie vind ik
Die was echt eng hèquote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef female81 het volgende:
Ja, heb ik ook regelmatig. Dat zijn dan meestal mensen die daadwerkelijk knap zijn, in plaats van het zuur kijkende, grauw ogende mormel die ze dan zo geweldig vinden (laatste winnares ANTM...), maar die ik mooi vind zijn dan zogenaamd 'te commercieel' of zo.
Cliché gayquote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef RobbieBoy het volgende:
net herhaling gezien. Mooie jongens. Wel grappig dat sommigen schrokken toen ze hoorden dat ze bloot moesten posseren, maar dat mogen ze van mij elke week wel doen
Dat dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef Samson het volgende:
Ik begrijp alleen niet goed hoe ze nu die ene gozer naar huis kunnen sturen. Hij had die opdracht in Parijs binnen en volgens mij ging dat best goed? Dat is toch waar ze je naar toe willen brengen? Geen idee waar je dan nog op kunt vertrouwen als positieve opdrachtresultaten je juist niet verder brengen in dit programma?
Zolang ze maar goed op de foto staan en het product verkopen. Zelf kijk ik ook niet zo naar het uiterlijk, maar meer wat ze presteren. Daar is mooi zijn ook nog eens subjectief.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef female81 het volgende:
Ja, heb ik ook regelmatig. Dat zijn dan meestal mensen die daadwerkelijk knap zijn, in plaats van het zuur kijkende, grauw ogende mormel die ze dan zo geweldig vinden (laatste winnares ANTM...), maar die ik mooi vind zijn dan zogenaamd 'te commercieel' of zo.
Nee, dat begreep ik ook niet, maar aan de andere kant neem ik dat programma ook niet zo serieus.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef Samson het volgende:
Ik begrijp alleen niet goed hoe ze nu die ene gozer naar huis kunnen sturen. Hij had die opdracht in Parijs binnen en volgens mij ging dat best goed? Dat is toch waar ze je naar toe willen brengen? Geen idee waar je dan nog op kunt vertrouwen als positieve opdrachtresultaten je juist niet verder brengen in dit programma?
Mooi zijn is denk ik ook niet echt een must: het gaat meer om fotogeniek zijn en bij modellen die shows lopen om hoe ze bewegen. Met de juiste make-up is bijna iedereen wel mooi te maken.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zolang ze maar goed op de foto staan en het product verkopen. Zelf kijk ik ook niet zo naar het uiterlijk, maar meer wat ze presteren. Daar is mooi zijn ook nog eens subjectief.
Dat zou eigenlijk best grappig zijn, als je iemand ziet waarvan je denkt: nou dat is echt een artiest, maar dan hoor je de stem...quote:Op maandag 5 maart 2012 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht eigenlijk bij de titel dat het programma anders was, een soort The Voice maar dan zonder geluid, de jury ziet alleen de face van de zanger/zangeres en pas als hij drukt hoort hij ook de stem.
Mooi en fotogeniek kan ook best samen gaan. Er zit nog een heel grijs gebied tussen een mooi doch oninteressant catalogushoofd en high-fashion-maar-wel-ontzettend-freaky.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:10 schreef Karina het volgende:
Mooi zijn is denk ik ook niet echt een must: het gaat meer om fotogeniek zijn en bij modellen die shows lopen om hoe ze bewegen. Met de juiste make-up is bijna iedereen wel mooi te maken.
Vandaar ook dat de meisjes die "wij" mooi vinden vaak als commercieel worden betiteld (wat female81 zei), mooi voor in een catalogus maar niet fotogeniek genoeg voor in bijvoorbeeld de Vogue.
Oh ja hoor natuurlijk, het was meer voor mezelf een verklaring waarom ik soms modellen totaal niet mooi vind maar dat ze wel gekozen worden door de jury omdat ze fotogeniek zijn. Nu moet ik zeggen dat ik er totaal geen verstand van hebquote:Op maandag 5 maart 2012 13:26 schreef female81 het volgende:
[..]
Mooi en fotogeniek kan ook best samen gaan. Er zit nog een heel grijs gebied tussen een mooi doch oninteressant catalogushoofd en high-fashion-maar-wel-ontzettend-freaky.
Deze namen bijvoorbeeld zeggen mij echt helemaal nietsquote:Ik kijk bijvoorbeeld graag naar zo'n opkomend Noors modelletje, Frida Aasen genaamd. Wel aandachttrekkend en high fashion, maar toch nog mooi. Of 'onze' Lara Stone (maar bijna iedereen hier vindt haar kop om op te kotsen, om wat voor reden dan ook).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:41 schreef MissJ het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard over 1 van de kandidaten:Is dat die met het bontkraagje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:41 schreef MissJ het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard over 1 van de kandidaten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Model van The Face opgepakt
AMSTERDAM - De politie Gelderland-Midden heeft zondag de 19-jarige John, deelnemer van de modellenwedstrijd The Face, opgepakt voor huiselijk geweld.
Dat meldt RTL Boulevard.
Toen John zijn computer vastliep, heeft hij zijn moeder bij de keel gegrepen en haar geslagen. Daarna vernielde hij ook nog een deur in huis. De jongen werd hierop meegenomen naar het bureau.
Het model is sinds maandagmiddag weer op vrije voeten, maar hij blijft wel verdachte. Wanneer hij zich voor de rechter moet verantwoorden, is nog niet bekend.
Schrikken
RTL, de maker van het programma The Face, heeft inmiddels aan Boulevard bevestigd dat het inderdaad om John gaat. "Wij schrikken hiervan", reageren zij. "Het programma is al opgenomen en wij distantiëren ons hiervan."
Het modellenprogramma wordt gepresenteerd door Sylvie van der Vaart en is sinds 27 februari iedere maandagavond op de buis. De eerste aflevering wist met 396 duizend kijkers de top 25 van best bekeken programma's niet te halen.
Inderdaaaaad lelijk!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef Mylene het volgende:
Die bril staat Timothy niet. Het is sowieso een lelijk ding.
Zou je toch niet van hem verwachten, maar zo zie je maarquote:
Pluk is ook nogal oud om nu nog door te willen breken (voor een model dan, zie dat ie al tegen de 30 loopt nl...)quote:Op maandag 5 maart 2012 21:44 schreef Mylene het volgende:
Pluk is mij te aanwezig, ik mag hem niet zo. Ik vind Cinzia ook niet leuk,komt arrogant over. Favorieten bij de mannen is Simon, gewoon een nuchtere jongen. En bij de dames Rabia, zelfverzekerd, maar niet arrogant.
Mannelijke modellen kunnen rond die leeftijd heel zeker nog wel aan de bak komen. Zijn vooral de vrouwen die heel jong moeten zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Pluk is ook nogal oud om nu nog door te willen breken (voor een model dan, zie dat ie al tegen de 30 loopt nl...)
Zou kunnen, je hebt er enkel wat minder jaartjes nog wat aan lijkt me.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:55 schreef Moofasah het volgende:
+
[..]
Mannelijke modellen kunnen rond die leeftijd heel zeker nog wel aan de bak komen. Zijn vooral de vrouwen die heel jong moeten zijn.
Ben je dan verplicht om er naar te kijken? Nee toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:51 schreef steekhond het volgende:
Alsjeblieft mensen, jullie gaan hier toch niet weer (massaal) naar lopen kijken?
Het ene kutprogramma na het andere en het blijft maar aanslaan... Zo komen we toch nooit van die rotzooi af?
Niet eens 400k kijkers die eerste aflevering.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:51 schreef steekhond het volgende:
Alsjeblieft mensen, jullie gaan hier toch niet weer (massaal) naar lopen kijken?
Het ene kutprogramma na het andere en het blijft maar aanslaan... Zo komen we toch nooit van die rotzooi af?
Ik dacht ook al: het lijkt wel wijvennijd, zoals die mannen onderling over elkaar praten.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die zijn net zo erg als de meiden.
Ik volg al die andere talentenjachten niet: ''The Voice'', ''So You Think You Can Dance'', ''The Voice'', ''Holland's Got Talent, ''The Voice'', ''The Winner Is'', ''The Voice'', ''The Ultimate Dancebattle'', ''The Voice''...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:51 schreef steekhond het volgende:
En de aflevering van gisteren heeft nog minder kijkers getrokken:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:05 schreef Vice. het volgende:
[..]
Niet eens 400k kijkers die eerste aflevering.
quote:De modellenwedstrijd The Face met Sylvie van der Vaart heeft maandagavond kijkers verloren op RTL 5. De tweede aflevering trok een publiek van 343.000 kijkers, ruim dertien procent lager dan de week ervoor. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Op hetzelfde uitzendmoment wisten drie van de negen andere top tien-zenders meer publiek te boeien. Bron
Maar die opmerking 3 zenders hadden meer kijkers, dat valt dan toch nog mee?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En de aflevering van gisteren heeft nog minder kijkers getrokken:
[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik die opmerking niet helemaal, ze komen niet eens voor in de top 25.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar die opmerking 3 zenders hadden meer kijkers, dat valt dan toch nog mee?
Ohquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik die opmerking niet helemaal, ze komen niet eens voor in de top 25.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |