abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108512637
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:46 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk wijf dit. Nieuwe Sylvia Geersen.
Precies mijn gedachte.

Frederique van der Wal vind ik een vreselijk mens.

En die Dennis, die is natuurlijk leuk voor de tv, daarom mag hij nog even blijven.
pi_108517308
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:18 schreef Mylene het volgende:

[..]

Precies mijn gedachte.

Frederique van der Wal vind ik een vreselijk mens.

En die Dennis, die is natuurlijk leuk voor de tv, daarom mag hij nog even blijven.
Klopt.. het is gewoon de mannelijk Britt!
pi_108535163
Net dit teruggekeken. Mijn god wat een gaylords zijn die gozers!
Maar wel vermakelijke televisie vind ik O-)
pi_108637907
Leuk programma, jammer dat Lotte (duidelijk de knapste van de meisjes) eruit moest. Saskia en John zijn mijn favoriet.
pi_108662873
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:26 schreef Crohnjurist het volgende:
Net dit teruggekeken. Mijn god wat een gaylords zijn die gozers!
Maar wel vermakelijke televisie vind ik O-)
Dat laatste is gewoon de insteek van dit soort reality programma's.
pi_108698824
Ik vind het wel een leuk programma. Ook leuk dat ook de mannelijke modellen eens een keer belicht worden. Ga zeker verder kijken.

Vond het wel raar dat die Tim en Requillio eruit gingen. Kan nooit pijlen hoe die mode guru's redeneren.

Soms zijn er mensen bij in zo'n programma waar ik echt TOTAAL niets in zie, en die worden dan de hemel in geprezen ik weet niet hoe. En dan zijn er mensen die in je eigen ogen uitstraling hebben of een bepaalde kwaliteit, en die vliegen er dan uit.
pi_108700345
Ja, heb ik ook regelmatig. Dat zijn dan meestal mensen die daadwerkelijk knap zijn, in plaats van het zuur kijkende, grauw ogende mormel die ze dan zo geweldig vinden (laatste winnares ANTM...), maar die ik mooi vind zijn dan zogenaamd 'te commercieel' of zo. :{
pi_108700715
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef female81 het volgende:
Ja, heb ik ook regelmatig. Dat zijn dan meestal mensen die daadwerkelijk knap zijn, in plaats van het zuur kijkende, grauw ogende mormel die ze dan zo geweldig vinden (laatste winnares ANTM...), maar die ik mooi vind zijn dan zogenaamd 'te commercieel' of zo. :{
Die was echt eng hè :o

Ik heb het niet gevolgd maar heb toevallig de herhaling van die finale gezien. De manier hoe ze op de catwalk liep, net een lijk met die wijde ogen. En het lichaam, niet om hatelijk te zijn, maar was gewoon ECHT niet mooi.

Sloeg nergens op die uitslag :')
pi_108703148
Voor de liefhebbers van 'knappe'smoeltjes en ranke lijven is er vanavond vanaf 20:15 uur op ARTE een heuse Fashionweek met een inkijk in de modewereld met allerlei modellen en ateliers en hype die er mee gepaard gaat.
  zondag 4 maart 2012 @ 21:55:10 #110
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_108720337
net herhaling gezien. Mooie jongens. Wel grappig dat sommigen schrokken toen ze hoorden dat ze bloot moesten posseren, maar dat mogen ze van mij elke week wel doen _O_
pi_108723118
Ik begrijp alleen niet goed hoe ze nu die ene gozer naar huis kunnen sturen. Hij had die opdracht in Parijs binnen en volgens mij ging dat best goed? Dat is toch waar ze je naar toe willen brengen? Geen idee waar je dan nog op kunt vertrouwen als positieve opdrachtresultaten je juist niet verder brengen in dit programma?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_108723575
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef RobbieBoy het volgende:
net herhaling gezien. Mooie jongens. Wel grappig dat sommigen schrokken toen ze hoorden dat ze bloot moesten posseren, maar dat mogen ze van mij elke week wel doen _O_
Cliché gay
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef Samson het volgende:
Ik begrijp alleen niet goed hoe ze nu die ene gozer naar huis kunnen sturen. Hij had die opdracht in Parijs binnen en volgens mij ging dat best goed? Dat is toch waar ze je naar toe willen brengen? Geen idee waar je dan nog op kunt vertrouwen als positieve opdrachtresultaten je juist niet verder brengen in dit programma?
Dat dus.
pi_108726912
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef female81 het volgende:
Zolang ze maar goed op de foto staan en het product verkopen. Zelf kijk ik ook niet zo naar het uiterlijk, maar meer wat ze presteren. Daar is mooi zijn ook nog eens subjectief. :)
signatuurloos
pi_108726970
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef Samson het volgende:
Nee, dat begreep ik ook niet, maar aan de andere kant neem ik dat programma ook niet zo serieus.
signatuurloos
pi_108727032
Ik dacht eigenlijk bij de titel dat het programma anders was, een soort The Voice maar dan zonder geluid, de jury ziet alleen de face van de zanger/zangeres en pas als hij drukt hoort hij ook de stem.
  Moderator maandag 5 maart 2012 @ 13:10:48 #116
9859 crew  Karina
Woman
pi_108738883
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 00:01 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Zolang ze maar goed op de foto staan en het product verkopen. Zelf kijk ik ook niet zo naar het uiterlijk, maar meer wat ze presteren. Daar is mooi zijn ook nog eens subjectief. :)
Mooi zijn is denk ik ook niet echt een must: het gaat meer om fotogeniek zijn en bij modellen die shows lopen om hoe ze bewegen. Met de juiste make-up is bijna iedereen wel mooi te maken.

Vandaar ook dat de meisjes die "wij" mooi vinden vaak als commercieel worden betiteld (wat female81 zei), mooi voor in een catalogus maar niet fotogeniek genoeg voor in bijvoorbeeld de Vogue.

Wat ik leuk vind aan dit programma is dat het een beetje oridinair is, met dat meteen in je nakie poseren bijvoorbeeld :D ik had zoiets van "WAT is dit".

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht eigenlijk bij de titel dat het programma anders was, een soort The Voice maar dan zonder geluid, de jury ziet alleen de face van de zanger/zangeres en pas als hij drukt hoort hij ook de stem.
Dat zou eigenlijk best grappig zijn, als je iemand ziet waarvan je denkt: nou dat is echt een artiest, maar dan hoor je de stem...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_108739375
quote:
99s.gif Op maandag 5 maart 2012 13:10 schreef Karina het volgende:
Mooi zijn is denk ik ook niet echt een must: het gaat meer om fotogeniek zijn en bij modellen die shows lopen om hoe ze bewegen. Met de juiste make-up is bijna iedereen wel mooi te maken.

Vandaar ook dat de meisjes die "wij" mooi vinden vaak als commercieel worden betiteld (wat female81 zei), mooi voor in een catalogus maar niet fotogeniek genoeg voor in bijvoorbeeld de Vogue.
Mooi en fotogeniek kan ook best samen gaan. Er zit nog een heel grijs gebied tussen een mooi doch oninteressant catalogushoofd en high-fashion-maar-wel-ontzettend-freaky. :)

Ik kijk bijvoorbeeld graag naar zo'n opkomend Noors modelletje, Frida Aasen genaamd. Wel aandachttrekkend en high fashion, maar toch nog mooi. Of 'onze' Lara Stone (maar bijna iedereen hier vindt haar kop om op te kotsen, om wat voor reden dan ook). Bregje Heinen is er ook zoëen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2012 13:27:37 ]
pi_108739416
Dit land gaat naar de klote.

Nee wacht, de wereld gaat naar de klote.
  Moderator maandag 5 maart 2012 @ 13:29:32 #119
9859 crew  Karina
Woman
pi_108739463
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 13:26 schreef female81 het volgende:

[..]

Mooi en fotogeniek kan ook best samen gaan. Er zit nog een heel grijs gebied tussen een mooi doch oninteressant catalogushoofd en high-fashion-maar-wel-ontzettend-freaky. :)
Oh ja hoor natuurlijk, het was meer voor mezelf een verklaring waarom ik soms modellen totaal niet mooi vind maar dat ze wel gekozen worden door de jury omdat ze fotogeniek zijn. Nu moet ik zeggen dat ik er totaal geen verstand van heb ;)
quote:
Ik kijk bijvoorbeeld graag naar zo'n opkomend Noors modelletje, Frida Aasen genaamd. Wel aandachttrekkend en high fashion, maar toch nog mooi. Of 'onze' Lara Stone (maar bijna iedereen hier vindt haar kop om op te kotsen, om wat voor reden dan ook).
Deze namen bijvoorbeeld zeggen mij echt helemaal niets :D
niet zo tof doen
pi_108739523
Even googelen dan maar.

Lara Stone verdient inmiddels tonnen, en Bregje Heinen is sinds kort dingen voor Victoria's Secret aan het doen.
  Moderator maandag 5 maart 2012 @ 13:37:24 #121
9859 crew  Karina
Woman
pi_108739736
Een van de eerste foto's van Lara toont een flinke blote boezem :D Eerlijk gezegd zijn deze meisjes niet mijn "type". Over het algemeen vind ik meisjes met donker haar mooier. Ik ken geen namen helaas.

Ik kijk ook eigenlijk alleen omdat ik talentenjachten leuk vind, niet zozeer omdat ik fotomodellen zo interessant vind.
niet zo tof doen
pi_108742531
Ik ben benieuwd hoeveel de coaches dit keer meekrijgen van 'hun' modellen voordat ze weggestuurd werden.

Hopelijk ook weer goede reality!
pi_108749208
Vind het vreemd dat elke coach er eentje uit zijn of haar groep moest gooien. Stel dat er in een groep allemaal goede potentiële modellen zitten en in een andere groep allemaal bagger.

Wel vermakelijke televisie en leuk dat het ook met mannelijke modellen is.

Vanavond weer. *O*
pi_108750411
Zometeen in RTL Boulevard over 1 van de kandidaten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_108750751
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:41 schreef MissJ het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard over 1 van de kandidaten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat die met het bontkraagje?
signatuurloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')