quote:Sylvie van der Vaart baalt van de kijkcijfers van haar tv-programma The Face op RTL 5. Dat laat ze blijken in haar column in Grazia. Afgelopen maandag keken er een magere 329.000 kijkers naar de modellenwedstrijd. “Ik ben en blijf een enorme streber en vind ook echt dat The Face topkijkcijfers verdient. Maar wat ik er dan weer van leer, is dat de dingen niet altijd gaan zoals je wilt of hoopt. En dat het soms buiten je bereik ligt om daar wat aan te doen“, zo laat de voetbalvrouw weten.
Desondanks is Van der Vaart erg trots op haar programma. “Het belangrijkste is dat ik het met heel veel plezier heb gemaakt, positieve reacties krijg van vrienden en familie en dat het een trending topic is op Twitter.” Bron
Ik moet ineens denken aan die XXXXXL canvasjes van Syl in de woonkamerquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:26 schreef Copycat het volgende:
Hou je dan in het vervolg vooral bezig met home movies.
Het zal ook wel wennen zijn voor haar, in Duitsland vinden ze alles natuurlijk ganz fantastisch wat ze maakt!quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:23 schreef Karina het volgende:
De kijkcijfers zijn nog verder gedaald. De vraag is nu inderdaad of het programma tot het einde toe wordt uitgezonden:
[..]
Ik heb deze week voor het eerst gekeken, ik vind het jammer als ik zo'n shotje tussen 2 dingen in zie, waar Sylvie het vanuit een studio aan elkaar bept. Alsof ze niet in het programma betrokken is en alleen bij de jurering in het programma 'staat'.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is ook dan ook niet echt boeiend, dat had ik ook al. Ik heb even gekeken en toen weer doorgezapt naar iets anders. Verder heeft Sylvie in dat programma niet eens zo'n prominente rol, ze lult wat scenes aan elkaar dat is alles en verder staat er ze er maar wat mooi te zijn. Volgens mij trekt Beau nog meer kijkers dan The Face
"dat ik het met heel veel plezier heb gemaakt" zegt ze. Terwijl ze idd enkel vanuit een studio wat aan elkaar bept en er enkel met de beoordeling staat....... Veel werk zal ze dr echt niet aan gehad hebben.... Zo zie je gelukkig maar dat je met meer van hetzelfde niet automatisch weer kunt scoren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:23 schreef Karina het volgende:
De kijkcijfers zijn nog verder gedaald. De vraag is nu inderdaad of het programma tot het einde toe wordt uitgezonden:
[..]
Ja maar wanneer..quote:Op maandag 19 maart 2012 21:10 schreef megamandy het volgende:
John moet gewoon eens flink op zijn bek gaan
helemaal prima, wat een vervelende griet!quote:
Dat is wel heeel weinig. Ben benieuwd of ze gaan stoppen met uitzenden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:22 schreef Mylene het volgende:
The Face kunnen we nu wel als flop bestempelen. Nieuw dieptepunt: 278.000 kijkers.
Misschien zijn mensen ook weer moe, we hebben net HNTM en ANTM gehad...? Zou dat kunnen? Of zou Sylvie ook nog een factor zijn dat mensen sneller afhaken?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
Ergens vind ik het raar dat het niet vaak wordt bekeken. Het is drama, realiteit en mooie jonge mensen.
Het hangt als los zand aan elkaar, er zit geen lijn in, het is rommelig, de mensen zijn storend, maar niet boeiend. Mij interesseert het echt voor geen meter en ik ben normaliter groot fan van dit soort fashion-programma's.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
Ergens vind ik het raar dat het niet vaak wordt bekeken. Het is drama, realiteit en mooie jonge mensen.
Komt over als een leuke meid inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:29 schreef Iwanius het volgende:
Enige meisje wat ik wel iets fris en leuks vind hebben is die Janine Stoffer. Kort blonde kapsel en mooie ontwapende lach.( als ik de juiste voor mij heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |