Mwah, ANTM begint me ook steeds meer te vervelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het hangt als los zand aan elkaar, er zit geen lijn in, het is rommelig, de mensen zijn storend, maar niet boeiend. Mij interesseert het echt voor geen meter en ik ben normaliter groot fan van dit soort fashion-programma's.
Gelukkig hebben we ATNM, Project Runway All Stars en Fashion Star nog.
Ja ik was ook verbaasd. Kon mij dat ook totaal niet herinneren.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:49 schreef Sjappel het volgende:
Verbaasde me wel toen ik hoorde dat Chelsea en Anne slechts 15 jaar zijn.
ik vind haar juist best wel een noordhollands accent hebben. Niet amsterdams, dat ben ik wel met je eens. Een beetje Zaai-achtigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:24 schreef Samson het volgende:
Ik begrijp niet hoe die Chelsey zo kan praten. Ik zie dat ze uit Oostzaan komt maar ze praat een soort van vreemd semi-plat Amsterdams zoals je dat in Amsterdam helemaal niet hoort?
Dat is toch niet meer? Was wel een mooi programma, ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:22 schreef Sjappel het volgende:
Next topmodel vind ik sowieso een matig format, ik kijk veel liever naar dit of Janice Dickinson Modeling Agency
Zo zie je maar dat zo'n programma ook valt of staat met de presentatie. Die Janice is gewoon helemaal gek maar dat maakt het wel leuk om te kijken, net als met Tyra. Dan krijg je hier zo'n modepopje als Meis die echt niets anders kan dan maar een beetje mooi staan te zijn en verder helemaal niets.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:57 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer? Was wel een mooi programma, ja.
Nou mevrouw Topmodel zie ik ook alleen maar langskomen om te praten, volgens mij is Phippe de enige van de groep die ook actief bezig is met zijn modellen om iets aan te leren/kapsels etc.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:02 schreef Sjappel het volgende:
Die coaches zijn op zich nog wel goed, maar mevrouw Meis is inderdaad aan de saaie kant.
Je wilt natuurlijk nooit dat je eigen model naar huis gaat, dus dan zou je daar niet uit kunnen komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:29 schreef Mylene het volgende:
Ik begrijp dat ''tegenstrijdige belangen'' niet bij wie naar huis moet. Dus dat de mannelijke coaches moeten beslissen wie van de twee meisjes naar huis moet en omgekeerd. Weet iemand dat?
ja zoals jij het zegt klopt het idd.. Is toch niet zo heel gek?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:29 schreef Mylene het volgende:
Ik begrijp dat ''tegenstrijdige belangen'' niet bij wie naar huis moet. Dus dat de mannelijke coaches moeten beslissen wie van de twee meisjes naar huis moet en omgekeerd. Weet iemand dat?
Nee, ik blijf me erover verbazen dat ze elke week dat weer vertellen alsof het een enorm mirakel is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja zoals jij het zegt klopt het idd.. Is toch niet zo heel gek?
praat zij dan ook alsof ze een komkommer in haar reet heeft steken?? Want die john praat echt als een flikkerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:38 schreef evarulesz het volgende:
face is zoiezo onzin.... je hoort toch niks meer van ze als ze winnen., ik kijk het ook niet omdat het zusje van die john bij mij in de klas en zij net zo vertiefd arrogant en lelijk is als hijzelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |