Echt nu pas? ik had dat al na Idols 1quote:Ik moet zeggen, ik word zo langzamerhand wel een beetje moe van alle talentenjachten/modellenwedstrijden.
Ik had het al na de Mini-playbackshow.quote:Op zondag 20 november 2011 11:27 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Echt nu pas? ik had dat al na Idols 1
Ja dat heb ik overgeslagen. Ik kreeg altijd jeuk van henny huisman. En niet bepaald fijne jeuk.quote:Op zondag 20 november 2011 11:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik had het al na de Mini-playbackshow.
Het verschil met HNTM is dat het nu gaat om modellen die al bezig zijn in het vak, maar hogerop willen komen (B-modellen dus waarschijnlijkquote:Op zondag 20 november 2011 11:24 schreef Apotheose het volgende:
origineel: the voice.. the face... Ik ga niet kijken. Hou niet van modellenshowsEen talentenjacht als Voice vind ik leuk. Maar al die pubers die denken model te zijn....
quote:Sylvie van der Vaart gaat aan de slag bij RTL 5. Ze wordt presentatrice van de nieuwe modellenwedstrijd The Face, die in februari van start gaat. Dat heeft het tv-station woensdag bekendgemaakt. Het is een nieuwe carrièrestap voor Van der Vaart, die de laatste jaren vooral voor de Duitse televisie werkt. “Het is geen groot geheim dat ik een enorme passie heb voor fashion en beauty. Dit format staat dus zo dicht bij me dat ik het dolgraag wil doen“, laat de voetbalvrouw weten in een reactie.
Het stijlicoon hoefde niet lang na te denken. “Ik was meteen razend enthousiast toen de programmamakers mij benaderden voor ‘The Face’. Extra leuk is dat het ook binnen de RTL-familie is, net als de programma’s die ik in Duitsland presenteer.”
Paul Cormont, zenderdirecteur van RTL 5, is trots op haar komst. “Sylvie van der Vaart was voor RTL 5 al direct dé aangewezen persoon om het gezicht van dit nieuwe programma te worden. We zijn zeer vereerd dat zij haar agenda heeft vrijgemaakt om zich helemaal op The Face te storten.”
In The Face gaan ervaren modellen de strijd aan om de absolute wereldtop te bereiken. Een perfect format voor Van der Vaart, vindt de televisiebaas. “Deze vakvrouw heeft niet alleen veel ervaring in het presentatievak, maar weet ook nog eens hoe de modellenwereld in elkaar steekt.”
Er doen zowel vrouwelijke als mannelijke modellen mee aan The Face. De namen van de coaches worden binnenkort door RTL 5 bekendgemaakt.
The Face is op 27 februari voor het eerst te zien op RTL 5.
Bron
quote:John de Mol droomt van Sylvie van der Vaart
van onze redactie
AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart is dolblij dat John de Mol haar heeft gevraagd voor het programma The Face. "Hij noemde me zijn droompresentatrice."
"Het is een programma waar ik met plezier naar zou kijken", schrijft de vrouw van voetballer Rafael van der Vaart in haar column in Grazia. "Dus hoe cool is het om dat te mogen presenteren."
Sylvie (33) krijgt het wel een beetje warm als ze een blik werpt in haar overvolle agenda. Ze woont met haar gezin in Londen en is in Duitsland zeer succesvol als presentatrice. Nu komt Nederland er ook weer bij. "Ik hou er nu eenmaal van om mijn droom te leven." Maar: "Ik zal toch ook ergens mijn nachtrust moeten krijgen."
The Face is vanaf eind februari te zien op RTL 5.
En dan met een brede grijns op haar (voor haar lichaam te grote) pancake kopquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:36 schreef female81 het volgende:
Ik zie al helemaal voor me hoe ze dat zegt, met dat gemaakte, truttige stemmetje.
Je wordt moe van al dat reality gebeuren op tv.quote:Op zondag 20 november 2011 11:14 schreef Karina het volgende:
En er is alweer een Talentenjacht op komst, ditmaal The Face, vanaf 27 februari a.s. te zien op RTL 5.
[ afbeelding ]
Nieuw modellenprogramma The face bij RTL 5
RTL 5 geeft een nieuwe draai aan de bekende formule van modellenprogramma's. In het nieuwe The face doen ervaren, al werkende Nederlandse modellen een gooi naar een internationale doorbraak.
RTL 5 is momenteel druk bezig kandidaten te selecteren, zowel mannen als vrouwen mogen een gooi doen naar een plekje op de internationale catwalk.
Een woordvoerster van RTL waarschuwt toekomstige kandidaten echter dat deelname aan The face niet zomaar iets is. "De lat ligt hoog voor hen, want alle opdrachten zijn echt. Zij gaan naar serieuze castings, lopen bestaande catwalk shows en poseren tijdens echte fotoshoots".
De modellen worden begeleid door vier coaches uit de fashion scene, waarvan de namen op een later moment bekendgemaakt worden.
The face is volgend jaar bij RTL 5 te zien, naar alle waarschijnlijkheid als onderdeel van maandag modedag.
Bron
Ik moet zeggen, ik word zo langzamerhand wel een beetje moe van alle talentenjachten/modellenwedstrijden.
Ah, misschien is dat de "nieuwe" waar de Mol mee kwam maar nog niet wilde zeggen welke dat zou zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je wordt moe van al dat reality gebeuren op tv.![]()
Maar je hebt gelijk want er zit nog 1 aan te komen en wel Scouted.
Als ik de omschrijving zo lees is het inderdaad gewoon weer hetzelfde als al die andere.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:37 schreef Iwanius het volgende:
Elke zondagavond op E-Online een episode en gisteravond was de eerste.
Modellen zijn maar zo zo en het programma is niet veel anders dan andere 'modellen' search programma's.
De meeste mannen tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:02 schreef Iwanius het volgende:
Je bedoelt: Zolang de beeldbuis aanstaat en leuke koppies zijn te zien ben jij in je element?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |