eensquote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Dit zie ik ze in een Amerikaanse show echt niet doen
Sowieso is haar hoofd erg achteruit gegaan opeensquote:Op maandag 27 februari 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Frederique lijkt wel een travo naast Sylvie.
Ik vind hem ook zo griezel.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Het klinkt best fout als hij het zegt, de eerste jongen die ik kies... maar dat komt meer omdat ik hem een engerd vind.
ik heb liever haar dan wendyquote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Sylvie is nog erger dan Wendy.
Het mannelijke model, Mark, vind ik wel een aardige gast trouwens.
De mannelijke deelnemers zijn eigenlijk best lelijk in het "echt"Zo zie je maar weer wat fotogeniek zijn met je doet.
Ik moet zeggen, rijkelijk laat!quote:Op zondag 20 november 2011 11:14 schreef Karina het volgende:
Ik moet zeggen, ik word zo langzamerhand wel een beetje moe van alle talentenjachten/modellenwedstrijden.
Ik ken die rotkop ergens van... Heeft die een keer meegedaan aan project catwalk ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef megamandy het volgende:
Die booker kan ik nu al niet uitstaan
Hmm zou kunnen, kwam mij ook bekend voor. Lijkt inderdaad op die kleine wat ervaring als duo had met die jongen wat eruit is gegaan wegens "plagiaat". Kom nu even niet op namenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ken die rotkop ergens van... Heeft die een keer meegedaan aan project catwalk ofzo?
Oh.. dat is dat andere .. even denken!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen, kwam mij ook bekend voor. Lijkt inderdaad op die kleine wat ervaring als duo had met die jongen wat eruit is gegaan wegens "plagiaat". Kom nu even niet op namen
Dat heb ik ook met ANTM. Het blijft voor een groot deel het zelfde, maar toch volg ik het telkens weer.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]En ik kijk toch weer
Je ergeren is ook leuk.
Ja... dat is m.,.. Is van project catwalk 2quote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef megamandy het volgende:
Die wat ik bedoelde was Jeroen Panders. Zit mobiel dus is moeilijk zoekennu even zoeken of die van The Face ook zo heet
ik twijfel nogquote:Op maandag 27 februari 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik Sylvie toch wel erger vind dan Wendy.
ik ookquote:
Heerlijk dat soort figuren. Vind het nu al leuk.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
En die Pluk ook.. OMG.. wat een gays..
In september trok HNTM 662.000 kijkers, veel meer dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:26 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Ik vond het echt ubertraag. Wel een paar goede karakters er tussen!
Score is 396000... Wat deed de laatste Nederlandse TopModel reeks?
Nee die lolly was die met 2,7 op engels. Logisch dat je met dat soort taalcijfers, een show doet om interationaal door te brekenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef Samson het volgende:
Is die pluk die met die lollie? Die wist daar idd wel weg mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |