Bij mij is het een grote plooi geworden, dus dat lost zich vanzelf opquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij is het een grote plooi geworden, dus dat lost zich vanzelf op
Te oudquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Lennie kan denk ik door naar the voice of Kids
Iedereen wacht met posten behalve Bennyquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Benny scoort meer lapo's dan Marco boners!
Ze is de pilot.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:29 schreef Livra het volgende:
The Voice Kids komt toch pas na deze editie?
Ik ben in mijn jork gepruptquote:
27-01quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:29 schreef Livra het volgende:
The Voice Kids komt toch pas na deze editie?
Ik ga met je meequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik stem op Daniel, maar wmb allemaal eruit
Ik keek gisteren Toddlers & Tiara's, daar kan ze zo aan meedoen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:
Alsof het achtjarige nichtje van Barbie aan een playbackshow meedoet.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:29 schreef MissJ het volgende:
Antonie zong dit veel mooier.
AntonieRIP
God, ik ben zo trots op je.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:
Alsof het achtjarige nichtje van Barbie aan een playbackshow meedoet.
Er was geen battle.quote:
Ik las tamponquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:32 schreef Studiotje het volgende:
Hoe zou lennie's lampion er uit hebben gezien?
Er is wel de meeste groei(hihiquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
't Is een beetje een one trick pony.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
Lang leve Angela's juiste gebruik van haar eierstokskes.
HPquote:
Charlie Sheen's roast?quote:
Peter van der vrostiequote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is Marco hard. Zeker iemand die zijn piem niet deed groeien.
Zo hond kind zo baasquote:
Tom Waitsquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:35 schreef tong80 het volgende:
Er zit nog steeds geen Joe Cocker of Tom Waits tussen.
Nope, ik denk ook niet dat die in Nederland te vinden zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:35 schreef tong80 het volgende:
Er zit nog steeds geen Joe Cocker of Tom Waits tussen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, ik denk ook niet dat die in Nederland te vinden zijn
Omdat hij te lui is om missionaris te doen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:36 schreef psychosomatic het volgende:
Frans, je kut wijf zit overal bovenop!
Dat is USAquote:
Jochie of meisje? Jochie heeft 4 bossen haarquote:
Want je ziet er lekker uit?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Jeetje, ik wil ineens naar Diemen-Zuid.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jochie of meisje? Jochie heeft 4 bossen haar
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Jeetje, ik wil ineens naar Diemen-Zuid.
Je moest eens wetenquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:39 schreef Livra het volgende:
Ik vind het meest schokkende tot nu toe nog die relatief grote boekenkast.
Deze man is een kogelharde baas en ik wil cd's.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
D'n Josh van het huidige (eerste) seizoen van X-Factor USA.
Onze ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:40 schreef Cee het volgende:
Mijn slaapkamer is groter dan die van Lange Frans.
Dat doen alle BN'ers geloof ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Een foto van jezelf boven je bed
Nog even geduld, hij moet nog een paar weekjes doorbikkelen en dan hopen dat ie wint.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze man is een kogelharde baas en ik wil cd's.
Als hij maar zo "lelijk" blijft zingenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog even geduld, hij moet nog een paar weekjes doorbikkelen en dan hopen dat ie wint.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij maar zo "lelijk" blijft zingenWát een baas.
Kan een verwerkingsmanier zijn, ik bedoel ze was erg begrijpend in alles maar er zal toch wel iets blijven hangen van woede, hij liet haar wel achter met 2 kindjes????quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:42 schreef Livra het volgende:
Zij praat me toch iets te graag over zijn dood. Of ben ik nu heel fout?
Love letters was tof, maar Winnie... weet het nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Let's get married.... nieuwe loveletters![]()
?
Winston is wel tofquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Love letters was tof, maar Winnie... weet het niet
Ik weet wel dat hij altijd al zo depri was, maar vraag me af of het ook was toen ze elkaar leerden kennen...quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan een verwerkingsmanier zijn, ik bedoel ze was erg begrijpend in alles maar er zal toch wel iets blijven hangen van woede, hij liet haar wel achter met 2 kindjes????
Jawel, in Boulevard prima te doen, maar een uur lang een grijnzend bakkes, ik moet het nog zien in een eigen showquote:
Jezus FUCK.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze is van deze week en is nog gheyler.
Ik denk van wel, hij straalde het altijd wel uitquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij altijd al zo depri was, maar vraag me af of het ook was toen ze elkaar leerden kennen...
Dat was gewoon de beste battlequote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat Frans het niet horen, hij gooit zo een ijsklontje in je nek.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, daar was daadwerkelijk het ijsklontje.
Serieus dat woord viel hier net ookquote:
quote:
Dat verbaast mij nietsquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus dat woord viel hier net ook
Ik liep verleden week in A'dam en zei al hier zijn dus al die fietsen, die hebben de Duitsers helemaal nietquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik liep verleden week in A'dam en zei al hier zijn dus al die fietsen, die hebben de Duitsers helemaal niet
Waarop een ander zei hier worden ze idd gestolen, toen kwam er net iemand voorbij met een fiets die nog op slot zat
+1quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind Isa persoonlijk wel een beetje een heldinnetje.
Zeker!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Missschien zijn ze de reclames er nog erin aan het plakkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:01 schreef MrEarcheese het volgende:
Wat raar, als ik de aflevering van TVOH wil terugkijken is de aflevering maar 32 minuten lang, in plaats van anderhalf uur zoals de vorige battle-afleveringen.
Meh.
QFTquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Echt hequote:
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:02 schreef Kally het volgende:
Ze ziet er wel uit alsof ze nog slecht slaapt
Hmmm, wel raar. De online aflevering begint namelijk met Maria Goossen die een battle wint. Wat daarvoor gebeurd is gewoon onvindbaar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Missschien zijn ze de reclames er nog erin aan het plakken
Mij ook, altijd alquote:
Ja ze is erg sterkquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
JaMaar 't komt wel goed met haar
![]()
Symphquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan me wel vinden in de keuzes van de coaches
Nou, en voor zijn dood dus ook dikke ellende!! Heftig allemaal!quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Laysa het volgende:
Ze is wel echt oud geworden van alle ellende
Ja Peter is een echte lieverd!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens doet Peter van de Frosty dit heel erg goed, hij houdt zijn muil tijdens haar verhaal.
Volgens mij zit/zat hij net als ons met 't hart in de keel het verhaal met ingehouden adem te volgen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens doet Peter van de Frosty dit heel erg goed, hij houdt zijn muil tijdens haar verhaal.
Alles okee, Fannie?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat kan ze er ongelofelijk nuchter over praten
ja ik heb voor de verandering eens met jullie meegekeken![]()
Ja, er is trouwens wel geknipt duidelijk, ze had net tranen en het volgende shot niet meer, het raakt haar diep heel diep.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij zit/zat hij net als ons met 't hart in de keel het verhaal met ingehouden adem te volgen.
Knippen en plakken Fanniequote:Op vrijdag 18 november 2011 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat kan ze er ongelofelijk nuchter over praten
ja ik heb voor de verandering eens met jullie meegekeken![]()
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... met jullie ook allemaal?
Hoi ander lekker wijfquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja zat ik ook te denken, geen traantje niks...
hoi !lekker wijf
![]()
O ja en niet meelezen, meepostenquote:
Echt he? Tuurlijk wil ze niet dat mama weggaat, papa was ook ineens wegquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop maar dat de kindjes niet té veel van papa weghebben, als jullie begrijpen wat ik bedoel
Nogmaals. Harde waarheden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oh... Ga niet wegdat was ''ril''
Michael is niet luchtigquote:
In een interview vertelde Antonie dat hij tegen Merlijn had gezegd dat als hij ergens meezit altijd met iemand kan praten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop maar dat de kindjes niet té veel van papa weghebben, als jullie begrijpen wat ik bedoel
Her name was Lola, She was a showgirlquote:
Music en pasionquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Her name was Lola, She was a showgirl
Ik wist niet eens dat die gosert nog leefdequote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Her name was Lola, She was a showgirl
Was always the fashion at the Copa, we fall in loveeeeeeeeeeeeequote:
quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en dat met zijn muziek dat kenniequote:
quote:
Beter, zit alles er tenminste inquote:
Buttplugquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:33 schreef iBenny het volgende:
Ah, volgende week wordt dus ook interessant
Mooi, maar nogmaals hoiquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga weer proberen in te haken hier met de liveshows
Wedje leggen?quote:
Doei Fanniequote:Op vrijdag 18 november 2011 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als ik het niet vergeet kom ik volgende week weer langs![]()
Doeiiiiiiisee joe leter !!!
Ga 's niet zitten haten?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's m'n poging tot een TVOH blog, kippeke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |