Oh ja, sorry, ik heb dat ook gezien. Triest inderdaad en griezelig dat er zulke zieke figuren rondlopen.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:37 schreef De_Nuance het volgende:
Nee Disana ze hadden een interview met de ouders van een van de slachtoffers van de Döner moorden daarvoor.
Triest verhaal voor die ouders, die pa zag het zo goed als gebeuren.
Niet zo hard als je moeder.quote:
Alleen heeft die geen inbreng en Babyboombelangen des te meerquote:Op donderdag 17 november 2011 18:36 schreef robin007bond het volgende:
JOVD is tegen de hypotheekrenteaftrek
Kiezers herkennen zich in hem.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
PVV wint twee zetels in de peilingen door het knappe optreden van Graus.
Hij wil op deze manier zijn bewondering voor Whiskers uitspreken.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij heeft besloten dat de POLSC eng is.
Ik ben er inmiddels dan ook van overtuigd dat 90% van de Nederlandse bevolking extreem retarded is. No offence. Zeker sinds ik nu met het openbaar vervoer naar mijn werk ga.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
Maakt niet uitquote:Op donderdag 17 november 2011 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, ik heb dat ook gezien. Triest inderdaad en griezelig dat er zulke zieke figuren rondlopen.
Doodsverwensing, mods?quote:
Wat was daarmee?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kreeg gisteren een brok in mijn keel van die docu op NL2 over dat Indonesische gezin.
Hippe brilletjes en dom gezwets zijn inderdaad gemeengoed geworden in dit land.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft een Whiskertje gedaan.
Heb je de naam toevallig ?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon de docu bekijken. Van HollandDoc.
quote:Ook met Occupy Binnenhof wil het niet lukken. Dion Graus, die hoogstpersoonlijk schending van vrouwenrechten met opkomen voor dierenrechten compenseert, is uit de commissie-De Wit weggelopen, terwijl hij daar toch 'alle grote ondervragingen zou gaan doen'. Althans volgens Dion Graus.
Ik denk dat we bij de volgende verkiezingen een aparte lijst Graus hebbenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb het al zwaar genoeg ja. Dat gezeik bij Ajax wordt ook alleen maar erger.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je drijft vanzelf de juiste kant op.
Sterktequote:Op donderdag 17 november 2011 18:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb het al zwaar genoeg ja. Dat gezeik bij Ajax wordt ook alleen maar erger.
Ik ga maar eens een pizza in de oven knallen. Oh ja en bier drinken. Het is weekend.
Zal ik zo doen, effe een restaurant opzoeken in de buurt.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
Remlof, lees de nieuwe Von der Dunk op VK.nl. Mooi is die.
Van de docu kutmarokkaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Luie Turk:
http://www.hollanddoc.nl/
quote:In een reactie zegt De Pers-hoofdredacteur Jan-Jaap Heij: ‘Meneer Graus veegt hier in het openbaar z’n poeperd af met de Grondwet en de vrijheid van meningsuiting. Een volksvertegenwoordiger wil de politie afsturen op een krant die een stuk afdrukt dat hij niet leuk vindt, ik vind het echt volkomen schandalig. Je mag toch hopen dat Wilders die imbeciel nu een keer uit z’n fractie gooit, anders moet zijn partij echt eens van naam gaan veranderen.’
PvdA staat op 23 zetels, dat is ook een behoorlijke winst tov de vorige peiling volgens mijquote:Op donderdag 17 november 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tering je bent echt lui he.
http://www.hollanddoc.nl/
En hij zat er al voor een jodenfooi.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Cruijff is nochtans een flinke jodenstreek geleverd.
En negatiever over dat van de SPquote:Op donderdag 17 november 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
Nah, is Synovate. Die is altijd wat positiever over het zetelaantal van de PvdA.
Als je niet stopt met dit soort antisemitisme, ga ik je prikken.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:58 schreef Tem het volgende:
[..]
En hij zat er al voor een jodenfooi.
Bel Geert, hij betaalt vast goed voor de gouden tip!quote:Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja.
Ik laat mocro's gaat het werk doen.
Aangezien het hier courante Nederlandse uitdrukkingen betreft, neem ik aan dat u lijdt onder een gebrek aan integratie.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je niet stopt met dit soort antisemitisme, ga ik je prikken.
Cool nummer.quote:
Haatbaard.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je niet stopt met dit soort antisemitisme, ga ik je prikken.
Waarom nemen jullie het slap geouwehoer dan mee naar discussietopic in NWS en POL?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:32 schreef KoosVogels het volgende:
Gaat niet om de inhoud, maar om het feit dat hier geen inhoudelijke discussie op gang gaat komen. Het cafe is voor slap geouwehoer.
Dude, waar heb je het overquote:Op donderdag 17 november 2011 19:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie het slap geouwehoer dan mee naar discussietopic in NWS en POL?
Als ik iemand een vraag stel, wie ben jij om mij terrecht te wijzen, laat dat even over aan de persoon waar ik de vraag aan stel of ben jj iemand van de mond snoeren en meningen proberen te voorkomen?
De tijden van de DDR zijn voorbij al zal je daar met smacht naar terugverlangen als ik die radicale onzin van jou zo lees. Je kan niet van twee walletjes blijven eten
Christus te paard, ga met Breivik chatten ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie het slap geouwehoer dan mee naar discussietopic in NWS en POL?
Als ik iemand een vraag stel, wie ben jij om mij terrecht te wijzen, laat dat even over aan de persoon waar ik de vraag aan stel of ben jj iemand van de mond snoeren en meningen proberen te voorkomen?
De tijden van de DDR zijn voorbij al zal je daar met smacht naar terugverlangen als ik die radicale onzin van jou zo lees. Je kan niet van twee walletjes blijven eten
Haatbaarden haten niet. Je moet juist oppassen voor gladgeschoren mannetjes, met prachtig glanzend haar, strak naar achteren gekamd. Met hun sterke "Axe" geur pogen ze blonde meisje te lokken om ze vervolgens te penetreren.quote:
Ghehehe truequote:Op donderdag 17 november 2011 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haatbaarden haten niet. Je moet juist oppassen voor gladgeschoren mannetjes, met prachtig glanzend haar, strak naar achteren gekamd. Met hun sterke "Axe" geur pogen ze blonde meisje te lokken om ze vervolgens te penetreren.
Ik vind dat je punt hebt. Uitstekend geformuleerd.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Maar dat is minder grappigquote:
No shit Sherlockquote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef De_Nuance het volgende:
Damn ik ben even op de laptop en wat is mijn UI lelijk
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:
Ik pleit gewoon subtiel voor een Chinese Klaas.
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.vidarholen.net/~vidar/rage/132155488430590.html
Ik zie een toekomst als docent voor je weggelegd.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:36 schreef waht het volgende:
Wat is studeren toch heerlijk vergeleken met werken.
En wat is werken toch heerlijk vergeleken met studeren.
Geel=chineesquote:
Er moet een andere mogelijkheid zijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zie een toekomst als docent voor je weggelegd.
Een baan zoeken met heel veel cursussen?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:41 schreef waht het volgende:
[..]
Er moet een andere mogelijkheid zijn.
Bazen hebben nivea. Of de deovariant van hun aftershave.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
Jullie gebruiken zeker 8x4.
Waarom heet het eigenlijk 8x4?
Willen ze zeggen dat het maarliefst 32 uur werkt?
Niveaquote:Op donderdag 17 november 2011 19:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bazen hebben nivea. Of de deovariant van hun aftershave.
Een baan met afwisseling zal volstaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een baan zoeken met heel veel cursussen?
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bazen hebben nivea. Of de deovariant van hun aftershave.
Heel veel van die producten komen van Beiersdorf.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef De_Nuance het volgende:
In 1951 ontwikkelde het Duitse bedrijf Beiersdorf een nieuwe deodorant. Het werkende bestanddeel daarvan had de ingewikkelde naam Hexachlordihydroxydephenylmethan. Voor de eenvoud kreeg dit bestanddeel bij Beiersdorf de naam B32, naar het aantal letters waaruit het woord bestond. Door deze afkorting kwam de reclameman van Beiersdorf, Juan Gregorio Clausen, op het idee voor de naam 8x4.
(8x4=32)
Wat een zeer boeiend verhaal is dit , ben echt blij dat ik dit nu weet.
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:46 schreef Tem het volgende:
Al die fucking smilies zijn zeker ook chinezen ? met hier en daar een Indiaan.
Uiteraard.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:46 schreef Tem het volgende:
Al die fucking smilies zijn zeker ook chinezen ? met hier en daar een Indiaan.
Het is allemaal niet zo ingewikkeldquote:Op donderdag 17 november 2011 19:47 schreef De_Nuance het volgende:
De Chinezen hebben fok overgenomen.
Verklaart ook het gebrek aan democratie en de rode kleur van de admins.
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:53 schreef Tem het volgende:
Ik vind die boze vuist smiley van B_A wel tof.
Dat waren pas tijden. Met groep 8 op reis. Ik ruik de doordringende Axe-aroma nog steeds.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:53 schreef GSbrder het volgende:
De normale deodorant stinkt naar een gemiddeld puberfeest.
Ik vind deze wel okay
Ik heb dat zwart/wit geval.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:53 schreef GSbrder het volgende:
De normale deodorant stinkt naar een gemiddeld puberfeest.
Ik vind deze wel okay
[ afbeelding ]
Bedankt voor die info, ik vroeg het me laatst ook al af.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef De_Nuance het volgende:
In 1951 ontwikkelde het Duitse bedrijf Beiersdorf een nieuwe deodorant. Het werkende bestanddeel daarvan had de ingewikkelde naam Hexachlordihydroxydephenylmethan. Voor de eenvoud kreeg dit bestanddeel bij Beiersdorf de naam B32, naar het aantal letters waaruit het woord bestond. Door deze afkorting kwam de reclameman van Beiersdorf, Juan Gregorio Clausen, op het idee voor de naam 8x4.
(8x4=32)
Wat een zeer boeiend verhaal is dit , ben echt blij dat ik dit nu weet.
Of met een aansteker er een vlammenwerper van makenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Dat waren pas tijden. Met groep 8 op reis. Ik ruik de doordringende Axe-aroma nog steeds.
ijzertje eraf, en doordraaien maar.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of met een aansteker er een vlammenwerper van maken
Het is ook een wat dubbelzinnige smiley inderdaad.quote:
GMTA.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Bedankt voor die info, ik vroeg het me laatst ook al af.
Die indiceert zijn voortdurende gemoedstoestand.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:53 schreef Tem het volgende:
Ik vind die boze vuist smiley van B_A wel tof.
En de hooggespannen verwachtingen die we hadden over lokaroma’s!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Dat waren pas tijden. Met groep 8 op reis. Ik ruik de doordringende Axe-aroma nog steeds.
Van de deobus bedoelde ikquote:Op donderdag 17 november 2011 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
ijzertje eraf, en doordraaien maar.
Nee, die uitvoering van vievje kwam uit de jaren 80quote:Op donderdag 17 november 2011 20:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zit eriksd weer aan je telefoon?
quote:
Zit hier nog tot 23:00quote:
Ga op bed liggen. Of op de bank.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:28 schreef eriksd het volgende:
De rugleuning van mijn stoel is kapot, zo kan ik natuurlijk niet lekker een filmpje kijken.
Ik ga toch gniffelen als ze de morgan jatten.quote:
Het dolfinariumquote:Op donderdag 17 november 2011 20:52 schreef eriksd het volgende:
Als je even niet mijn werkgever zou willen vermelden, danku.
Lekker belangrijkquote:
Mijn hele leven is eigenlijk een linkse hobby momenteel.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 17 november 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
Ik heb alleen maar rechtse hobby's eigenlijk
Ik was er vandaag nog.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:28 schreef waht het volgende:
Vanmiddag belandde ik bijna in Amsterdam. Gelukkig heb ik tijdig mijn fout weten te corrigeren.
Gehuld in dichte mist zal het er niet beter op zijn geweest nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik was er vandaag nog.
Wel een mistroostig stadje
PvdA-rally?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:29 schreef De_Nuance het volgende:
De NS deelde in Leiden vandaag gratis koffie en thee uit.
Als dat gebeurt weet je hoe laat het is.
U snapt hem.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:31 schreef waht het volgende:
[..]
Gehuld in dichte mist zal het er niet beter op zijn geweest nee.
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik was er vandaag nog.
Wel een mistroostig stadje
Ach, al die enge alpha-studenten, compleet met rare fratsen zoals een sociaal leven, een fris en uitgeslapen gelaat of decadente frivoliteiten zoals hobbies en sport. Veel te confronterend voor me.quote:
Wat voor SSD heb je besteld?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
Zo, dat was een lekkere indiaan, nu naar de Knarie.
Ow en m'n SSD schijf is ook eindelijk binnen bij MyCom en wordt vanavond verzonden, heb ik 'm zaterdag dus.
Ben ik eigenlijk een alpha-student. Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, al die enge alpha-studenten, compleet met rare fratsen zoals een sociaal leven, een fris en uitgeslapen gelaat of decadente frivoliteiten zoals hobbies en sport. Veel te confronterend voor me.
Fransie in de bochtquote:De kosten voor werkgevers liggen op iets minder dan 15 miljoen euro. Woensdagavond ging de Tweede Kamer niet in op een voorstel van staatssecretaris Frans Weekers (Financiën) om de regeling per direct te stoppen. Een ruime Kamermeerderheid wil de spaarloonregeling gewoon tot einde van dit jaar openhouden.
Ik niet. Leid aan permanente insomnia.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk een alpha-student. Ik zou het niet weten.
[..]
Fransie in de bocht
Cafeïne? Of gewoon onderdeel van je lifestyle?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik niet. Leid aan permanente insomnia.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:25 schreef Tem het volgende:
Was gewoon een truc om die smiley te rippen van B_A.
Nah, ik ben eigenlijk gewend 4-5 uur te slapen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:42 schreef waht het volgende:
[..]
Cafeïne? Of gewoon onderdeel van je lifestyle?
Verhip, mijn wederhelft spreekt Nederlands.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
Hij doet weinig tot niks in huis of aan zichzelf
Schande!
Wat een zeikwijf.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
Schande!
Samen graaien bij de voedselbank.quote:
Korveeroosters binnen een relatie.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
Schande!
Met minder dan 6 uur ga ik mopperen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nah, ik ben eigenlijk gewend 4-5 uur te slapen.
Met een beetje mazzel trekt dat wel bij in het weekend.
Uberhaupt aan welke hogere huishoudschool studeert ze afquote:Op donderdag 17 november 2011 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Korveeroosters binnen een relatie.
Dat zou dan wel hilarisch zijn als je voor elkaar dingen op het rooster mag zetten. Dat kan alleenmaar tot succes leiden.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:59 schreef Picchia het volgende:
Vandaag is het tijd om je vagina te scheren. Staat op het rooster.
Het is toch prachtig om POL-users te ontmaskeren.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef Reya het volgende:
Ondertussen loopt KoosVogels opzichtig te klonen:
zo ontzettend verdrietig
Dat lijkt meer op Drugshondquote:Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef Reya het volgende:
Ondertussen loopt KoosVogels opzichtig te klonen:
zo ontzettend verdrietig
Een beetje de RTL boulevard van de fora.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:08 schreef Tem het volgende:
Ik kijk nooit in R&P, toch een soort van ramptoerisme.
Meer Oh Oh Cherso.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een beetje de RTL boulevard van de fora.
Take Me Out?quote:
De onkunde en naiviteit van mensen is best humor.quote:
Ik verdenk PietVerdriet nog steeds het alter ego te zijn van Albert Verlinde.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een beetje de RTL boulevard van de fora.
Dan had hij beter StukVerdriet als nickname kunnen kiezen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik verdenk PietVerdriet nog steeds het alter ego te zijn van Albert Verlinde.
In the animal world we call it "natural selection". Deal with it.quote:
In de USAquote:
Het is watquote:
Die mensen zijn te dom om te begrijpen dat ze het aan zichzelf te danken hebben.quote:
Gewoontjes...quote:
Prima.quote:
We zouden niet durvenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:53 schreef du_ke het volgende:
Even ter herinnering, Google-ads is niet lief en staat geen complete blote borsten toe.
Gelukkig maarquote:
VS wordt voorgetrokkenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Anders moet ik jullie aangeven bij de directie hier
Laat de SGP het niet horen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS wordt voorgetrokken
Die mag zelfs ontblote borsten als avaters.
Ik heb wat tegen haar hoofd. Eigenlijk geen reden voor.quote:
Ha, ik heb weer iets tegen haar hoofd.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb wat tegen haar hoofd. Eigenlijk geen reden voor.
Dit![]()
[imghttp://ns223506.ovh.net/r(...)62514.jpg]afbeelding[/img]
Reon Kadena is momenteel het mooiste bezit van Japan...quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef waht het volgende:
3-voud is gezegend met een goede smaak.
Is niet erg. Je bent niet alleen hier.quote:
Gelukkig heb je dan nog scat.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben van alle markten thuis.
Behalve gay, shemale en golden shower
Ik hou wel van een mix waar Aziatisch in zit. Die nieuwe prinses van Bhutan is niet mis.quote:
Pfff... geen idee waar je het over hebt. Wil het denk ik ook niet weten.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kunnen we ongetwijfeld nog een heel rijtje aan toevoegen, maar ik weet niet goed wat het is.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is vrouwelijkheid? Een breedbeeldvisie, kleine tietjes en een dot haar op den poes?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Pfff... geen idee waar je het over hebt. Wil het denk ik ook niet weten.
Geef mij maar Aziaten. De enige vrouwen ter wereld die nog bezitten over... vrouwelijkheid.
Ze zien er allemaal uit als kleine jongetjes.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef 3-voud het volgende:
Geef mij maar Aziaten. De enige vrouwen ter wereld die nog bezitten over... vrouwelijkheid.
Dat waren ze vroeger ookquote:Op donderdag 17 november 2011 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zien er allemaal uit als kleine jongetjes.
Het tegenovergestelde van grote waffel, ego van hier tot NewYork, dat soort dingen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat is vrouwelijkheid? Een breedbeeldvisie, kleine tietjes en een dot haar op den poes?
Ah. Daar val ik eigenlijk wel op.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van grote waffel, ego van hier tot NewYork, dat soort dingen.
Nee, doe mij maar down to earth met een beetje respect voor de omgeving/wereld.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah. Daar val ik eigenlijk wel op.
Hoe leuker ze zichzelf vinden, hoe beter
Gatverdamme, furry schoot me te binnenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kunnen we ongetwijfeld nog een heel rijtje aan toevoegen, maar ik weet niet goed wat het is.
Alleen als ze halfaziatisch zijn kunnen ze, naar mijn bescheiden mening, nog wel eens knap zijn.
Een huishoudster noemen ze zoiemand.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van grote waffel, ego van hier tot NewYork, dat soort dingen.
Daarom is dat hier ook fout gegaan: stempelsquote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een huishoudster noemen ze zoiemand.
Wat was die nieuwste rage daar nu?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef robin007bond het volgende:
Sommige Japanse dames zijn zeer goed te doen.
Niet allemaal hebben ze kleine borsten en schaamhaar. Japan is aan het verwesteren.
Das hun enige nadeel: de kinderlijke uitstraling die ze nastreven.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat was die nieuwste rage daar nu?
O ja, Yaeba. Opzettelijk je bek laten vernaggelen.
[ afbeelding ]
WTF.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Das hun enige nadeel: de kinderlijke uitstraling die ze nastreven.
Alhoewel...
quote:
WTF, daar wist ik gelukkig niets van.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Porno kijken is voor kneuzen die iets te kort komen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
Die Japanse porno ook.
Meisjes kunnen daar twee dingen:
irritant giechelen of
janken en gillen
Daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 17 november 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
Die Japanse porno ook.
Meisjes kunnen daar twee dingen:
irritant giechelen of
janken en gillen
Nu ben je te overdreven aan het trollen, vrindquote:Op donderdag 17 november 2011 23:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Porno kijken is voor kneuzen die iets te kort komen.
Nope. Ik heb die gespeelde vrijheid niet nodig om mijn gebrek weg te poetsen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu ben je te overdreven aan het trollen, vrind
Gespeelde watte?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nope. Ik heb die gespeelde vrijheid niet nodig om mijn gebrek weg te poetsen.
Gespeelde vrijheid.quote:
En het is natuurlijk absurd.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gespeelde vrijheid.
Sinds 10 jaar is het ineens geen taboe meer om porno te kijken. We zijn elkaar na gaan praten over hoe normaal het is.
Anniewee, mooie uitkomst voor de forever alone types. Die hoeven zich niet meer te schamen.
Een groot percentage mensen kijkt porno met zijn partner.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gespeelde vrijheid.
Sinds 10 jaar is het ineens geen taboe meer om porno te kijken. We zijn elkaar na gaan praten over hoe normaal het is.
Anniewee, mooie uitkomst voor de forever alone types. Die hoeven zich niet meer te schamen.
Daarom. Dus GTFOquote:Op donderdag 17 november 2011 23:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het is natuurlijk absurd.
Net zoals het heel vreemd is om met een stel mafketels op een forum te zitten.
Zijn we in tien jaar tijd ook normaal gaan vinden.
Is ook grappig.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een groot percentage mensen kijkt porno met zijn partner.
Daarom, het wordt steeds normaler. Taboes bestaan bijna niet meer. Terwijl ze juist al die dingen leuker maken.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een groot percentage mensen kijkt porno met zijn partner.
Niet allemaal, maar ik denk een groter deel dan de meeste mensen denken.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is ook grappig.
Chicks kijken ook porno.
Wil nog niet zeggen dat het altijd beter is.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat het altijd beter is.
Sowiesoquote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar ik denk een groter deel dan de meeste mensen denken.
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat het altijd beter is.
Maarja, diegenen die het verdedigen zijn vaak ook degenen die niet zonder kunnen.quote:
Mogelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maarja, diegenen die het verdedigen zijn vaak ook degenen die niet zonder kunnen.
Subjectief.
Ik ga wel meequote:Op donderdag 17 november 2011 23:37 schreef 3-voud het volgende:
Ik ga mijn werkgebied uitbreiden naar Japan. Sodeknetters
Klopt. Dat is het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |