Zal ik zo doen, effe een restaurant opzoeken in de buurt.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
Remlof, lees de nieuwe Von der Dunk op VK.nl. Mooi is die.
Van de docu kutmarokkaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Luie Turk:
http://www.hollanddoc.nl/
quote:In een reactie zegt De Pers-hoofdredacteur Jan-Jaap Heij: ‘Meneer Graus veegt hier in het openbaar z’n poeperd af met de Grondwet en de vrijheid van meningsuiting. Een volksvertegenwoordiger wil de politie afsturen op een krant die een stuk afdrukt dat hij niet leuk vindt, ik vind het echt volkomen schandalig. Je mag toch hopen dat Wilders die imbeciel nu een keer uit z’n fractie gooit, anders moet zijn partij echt eens van naam gaan veranderen.’
PvdA staat op 23 zetels, dat is ook een behoorlijke winst tov de vorige peiling volgens mijquote:Op donderdag 17 november 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
PVV wint twee zetels in de peilingen door het knappe optreden van Graus.
Ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tering je bent echt lui he.
http://www.hollanddoc.nl/
En hij zat er al voor een jodenfooi.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Cruijff is nochtans een flinke jodenstreek geleverd.
En negatiever over dat van de SPquote:Op donderdag 17 november 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
Nah, is Synovate. Die is altijd wat positiever over het zetelaantal van de PvdA.
Als je niet stopt met dit soort antisemitisme, ga ik je prikken.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:58 schreef Tem het volgende:
[..]
En hij zat er al voor een jodenfooi.
Bel Geert, hij betaalt vast goed voor de gouden tip!quote:Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja.
Ik laat mocro's gaat het werk doen.
Aangezien het hier courante Nederlandse uitdrukkingen betreft, neem ik aan dat u lijdt onder een gebrek aan integratie.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je niet stopt met dit soort antisemitisme, ga ik je prikken.
Cool nummer.quote:
Haatbaard.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je niet stopt met dit soort antisemitisme, ga ik je prikken.
Waarom nemen jullie het slap geouwehoer dan mee naar discussietopic in NWS en POL?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:32 schreef KoosVogels het volgende:
Gaat niet om de inhoud, maar om het feit dat hier geen inhoudelijke discussie op gang gaat komen. Het cafe is voor slap geouwehoer.
Dude, waar heb je het overquote:Op donderdag 17 november 2011 19:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie het slap geouwehoer dan mee naar discussietopic in NWS en POL?
Als ik iemand een vraag stel, wie ben jij om mij terrecht te wijzen, laat dat even over aan de persoon waar ik de vraag aan stel of ben jj iemand van de mond snoeren en meningen proberen te voorkomen?
De tijden van de DDR zijn voorbij al zal je daar met smacht naar terugverlangen als ik die radicale onzin van jou zo lees. Je kan niet van twee walletjes blijven eten
Christus te paard, ga met Breivik chatten ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie het slap geouwehoer dan mee naar discussietopic in NWS en POL?
Als ik iemand een vraag stel, wie ben jij om mij terrecht te wijzen, laat dat even over aan de persoon waar ik de vraag aan stel of ben jj iemand van de mond snoeren en meningen proberen te voorkomen?
De tijden van de DDR zijn voorbij al zal je daar met smacht naar terugverlangen als ik die radicale onzin van jou zo lees. Je kan niet van twee walletjes blijven eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |