Ik ben er inmiddels dan ook van overtuigd dat 90% van de Nederlandse bevolking extreem retarded is. No offence. Zeker sinds ik nu met het openbaar vervoer naar mijn werk ga.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
PVV wint twee zetels in de peilingen door het knappe optreden van Graus.
Maakt niet uitquote:Op donderdag 17 november 2011 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, ik heb dat ook gezien. Triest inderdaad en griezelig dat er zulke zieke figuren rondlopen.
Doodsverwensing, mods?quote:
Wat was daarmee?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kreeg gisteren een brok in mijn keel van die docu op NL2 over dat Indonesische gezin.
Hippe brilletjes en dom gezwets zijn inderdaad gemeengoed geworden in dit land.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft een Whiskertje gedaan.
Heb je de naam toevallig ?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon de docu bekijken. Van HollandDoc.
quote:Ook met Occupy Binnenhof wil het niet lukken. Dion Graus, die hoogstpersoonlijk schending van vrouwenrechten met opkomen voor dierenrechten compenseert, is uit de commissie-De Wit weggelopen, terwijl hij daar toch 'alle grote ondervragingen zou gaan doen'. Althans volgens Dion Graus.
Ik denk dat we bij de volgende verkiezingen een aparte lijst Graus hebbenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
PVV wint twee zetels in de peilingen door het knappe optreden van Graus.
Ik heb het al zwaar genoeg ja. Dat gezeik bij Ajax wordt ook alleen maar erger.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je drijft vanzelf de juiste kant op.
Sterktequote:Op donderdag 17 november 2011 18:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb het al zwaar genoeg ja. Dat gezeik bij Ajax wordt ook alleen maar erger.
Ik ga maar eens een pizza in de oven knallen. Oh ja en bier drinken. Het is weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |