In mijn omgeving ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In jouw omgeving wellicht niet nee.
Je kent mij, aangenaam.quote:
Aangenaam, wat is je afkomst als ik vragen mag?quote:
Hangt ervan af waar je woont.quote:
Eensch, geldt ook voor vrouwen quota.. Positieve discriminatie is ook discriminatie.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je woont.
De PvdA Amsterdam bijvoorbeeld wil een minimumquota voor allochtonen in de ambtenarij en dat soort fratsen. Mensen moeten op kwaliteit geslecteerd worden, en niet op afkomst.
Türkiye , maar geboren in Hollandaquote:Op donderdag 17 november 2011 17:34 schreef Sayex het volgende:
[..]
Aangenaam, wat is je afkomst als ik vragen mag?
Lolquote:Op donderdag 17 november 2011 17:37 schreef Picchia het volgende:
Robin zei in een DM dat hij zich op de meet afvroeg of ik Mutant of De_Nuance was.
Aah, ja dat vind ik persoonlijk al geen allochtoon meer het spijt me. vanaf nu krijg je het label autochtoon.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Türkiye , maar geboren in Hollanda
Oke bedankt denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:41 schreef Sayex het volgende:
[..]
Aah, ja dat vind ik persoonlijk al geen allochtoon meer het spijt me. vanaf nu krijg je het label autochtoon.
Hmm, goed geformuleerd. Ik weet niet of het een compliment is om Nederlander te zijn.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef Sayex het volgende:
[..]
Eensch, geldt ook voor vrouwen quota.. Positieve discriminatie is ook discriminatie.
Muttie en jij zijn als twee druppels water.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:37 schreef Picchia het volgende:
Robin zei in een DM dat hij zich op de meet afvroeg of ik Mutant of De_Nuance was.
Sinds wanneer is dat?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je woont.
De PvdA Amsterdam bijvoorbeeld wil een minimumquota voor allochtonen in de ambtenarij en dat soort fratsen. Mensen moeten op kwaliteit geslecteerd worden, en niet op afkomst.
quote:07 januari 2010
PvdA: Gemeente moet alleen allochtonen aannemen
De Amsterdamse collegepartijen PvdA en GroenLinks willen dat de gemeente Amsterdam een scherp voorkeursbeleid gaat voeren voor allochtone ambtenaren. Hogere functies in het ambtelijke apparaatmoeten alleen voor allochtonen beschikbaar zijn, dat schrijft het Parool.
Momenteel is 21 procent van de Amsterdamse ambtenaren allochtoon. Eind 2010 moet dat 27 procent zijn. PvdA'er Peggy Burke pleitte woensdag daaromvoor een ´reserveringsbeleid´ voor allochtonen. ´Want dit schiet niet op´. Het ambtelijk apparaat zou een afspiegeling moeten zijn van de etnische samenleving, meent Burke.
Oppositiepartijen CDA, VVD en D66 zijn tegen een reserveringsbeleid. Volgens D66 staat dat gelijk aan positieve discriminatie.`En daar zijn we tegen. Dat wekt de indruk dat iemand alleen een functie heeft gekregen door zijn afkomst,´ zegt D66-fractieleider Ivar Manuel. Het CDA vindt het plan ‘principieel een stap te ver' omdat het autochtonen uitsluit.
Verantwoordelijk wethouder Marijke Vos denkt dat een voorkeursbeleid voorlopig voldoende is. Bij gelijke geschiktheid wordt nu gekozen voor een kanidaat van allochone afkomst. Mocht dat toch niet zo zijn, dan laat Vos de mogelijkheid open om een functie exclusief voor een allochtoon te reserveren, zo meldt het Parool.
Dat weiger ik te geloven.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Muttie en jij zijn als twee druppels water.
Welles nietes welles nietes welles nietes.quote:
Het eerste of het tweede bericht?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:29 schreef KoosVogels het volgende:
Clan, hier hoef je zo'n bericht in ieder geval niet te plaatsen.
Van Markje?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:33 schreef De_Nuance het volgende:
Kreeg wel brok in de keel door EénVandaag net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |