Wie ?quote:
Hij spreekt een hele groep aan op het wangedrag van enkelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Alle allochtonen is onzin. Hij heeft het voornl. over de islamitische groeperingen en de Antilianen.
Dat is ook overdreven. De PvdA wou oorspronkelijk niet eens gastarbeiders toelaten, maar toen dat er door rechtse kabinetten doorheen is gedrukt vond de PvdA dat je ook goed voor die mensen moest zorgen.quote:De Cohenadepten met hun "allochtonen zijn zielig" hebben ruimte voor Pim Fortuyn en later voor de PVV gemaakt.
Je hebt in feite twee soorten rechtsextremisten:quote:Op donderdag 17 november 2011 16:58 schreef De_Nuance het volgende:
Breivik is geen antisemiet bijvoorbeeld
Ik moest gniffelenquote:
Jup, maar wat betreft ironie, het zijn vaak niet al te snuggere mensen dus niet verrassend helaas.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je hebt in feite twee soorten rechtsextremisten:
- Groepje 1 tegen allochtonen, incl. joden: die Duitse neo-nazi's.
- Groepje 2 tegen moslims/allochtonen, maar wel pro-joods: Wilders' aanhang.
Ironisch in de zin dat groepje 2 70 jaar geleden waarschijnlijk in groepje 1 zou zijn opgegaan.
Wat is de oplossing?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die rechts-populistische partijen in Europa.
Dat doet hij inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij spreekt een hele groep aan op het wangedrag van enkelen.
Dat goed zorgen is dus uit de hand gelopen. Allochtonen zijn niet zielig; ze kunnen prima voor zichzelf zorgen. In een situatie met een schrale verzorgingsstaat zouden allochtonen zelf de taal zijn gaan leren en zich in de maatschappij verdiepen, omdat geen baan = geen eten.quote:Dat is ook overdreven. De PvdA wou oorspronkelijk niet eens gastarbeiders toelaten, maar toen dat er door rechtse kabinetten doorheen is gedrukt vond de PvdA dat je ook goed voor die mensen moest zorgen.
Lastig.quote:
Het ergste is dat een Nederlandse Brevik op den duur het heft in eigen hand gaat nemen. Ik zou de komende tijd maar geen PvdA-congres bezoeken.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:03 schreef De_Nuance het volgende:
Zozo, ook al in NL lees ik nu:
In NL: @eenvandaag zo over vuurwapens bij aanhouding rechtsextremisten in Heerhugowaard + reactie Jaap van Donselaar over dreiging in NL.
Dat 'zielig' komt ook uit de roeptoeter van Wilders, de PvdA heeft allochtonen nooit zo benoemd of gezien. Feit is wel dat er te weinig de nadruk op inburgering is gelegd, dat geef ik toe.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat doet hij inderdaad.
[..]
Dat goed zorgen is dus uit de hand gelopen. Allochtonen zijn niet zielig; ze kunnen prima voor zichzelf zorgen. In een situatie met een schrale verzorgingsstaat zouden allochtonen zelf de taal zijn gaan leren en zich in de maatschappij verdiepen, omdat geen baan = geen eten.
Zegt je glazen bol ?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het ergste is dat een Nederlandse Brevik op den duur het heft in eigen hand gaat nemen. Ik zou de komende tijd maar geen PvdA-congres bezoeken.
Ik doel op zielig in de zin van de uitgebreide verzorgingsstaatquote:Op donderdag 17 november 2011 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat 'zielig' komt ook uit de roeptoeter van Wilders, de PvdA heeft allochtonen nooit zo benoemd of gezien. Feit is wel dat er te weinig de nadruk op inburgering is gelegd, dat geef ik toe.
Waarschijnlijk is er wel zoiets nodig voordat er actie ondernomen wordt.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het ergste is dat een Nederlandse Brevik op den duur het heft in eigen hand gaat nemen. Ik zou de komende tijd maar geen PvdA-congres bezoeken.
Ook me eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat 'zielig' komt ook uit de roeptoeter van Wilders, de PvdA heeft allochtonen nooit zo benoemd of gezien. Feit is wel dat er te weinig de nadruk op inburgering is gelegd, dat geef ik toe.
Hoop het niet, ken aardig wat PvdA'ers persoonlijkquote:Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef Sayex het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er wel zoiets nodig voordat er actie ondernomen wordt.
Sja, Europa glijdt sowieso weer af richting barbaarsheid. Het is een illusie dat binnen Europa én binnen Europese landen altijd vrede zal blijven, gezien de gewelddadige geschiedenis.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef Sayex het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er wel zoiets nodig voordat er actie ondernomen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |