Dat is toch geen excuus ? Als ik bijvoorbeeld al lees dat je hem moet gaan vertellen die ie zich moet douchen omdat hij stinkt, vind ik echt bizar.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:41 schreef LittleCthulhu het volgende:
Nee, dat is hij niet, maar hij studeert nog.
We hebben beiden een hekel aan de afwas dus verwisselen we die.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef Lienekien het volgende:
Met hem praten, dat allereerst.
Verder is het mijn ervaring dat het beter werkt om vaste taken te hebben, dus niet zo'n rooster waarbij het steeds wisselt.
Ik zeg niet dat je het uit moet maken, ik zeg dat je rust voor jezelf met creëren. Dat doe je niet in dat huis waar je nu in zit.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Ik ben nu bezig met mijn scriptie en kan een breakup of verhuizing er niet bij hebben.
Als ik mijn vriend er op aanspreek zegt hij "waarom ga je dan niet bij je moeder wonen?"of "als je me niet meer aantrekkelijk vind dan zoek je toch een ander?" In plaats van naar zichzelf te kijken chanteert hij me alleen maar...
Hij doet het uiteindelijk uit zichzelf maar dan is het alweer 2 uur, ipv dat hij meteen na het opstaan doucht.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef iamsurroundedbyidiots het volgende:
[..]
Dat is toch geen excuus ? Als ik bijvoorbeeld al lees dat je hem moet gaan vertellen die ie zich moet douchen omdat hij stinkt, vind ik echt bizar.
Sommige taken wissel je af. Maar overwegend vaste taken werkt beter.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
We hebben beiden een hekel aan de afwas dus verwisselen we die.
Hij mag toch zeker zelf wel weten wanneer hij zich doucht zolang het maar hygiënische blijft toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Hij doet het uiteindelijk uit zichzelf maar dan is het alweer 2 uur, ipv dat hij meteen na het opstaan doucht.
Meid, dan is het toch simpel? Je verdient beter en je maakt het uit, of je blijft bij hem en blijft zijn moeder spelen. Jouw keuze.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Ik ben nu bezig met mijn scriptie en kan een breakup of verhuizing er niet bij hebben.
Als ik mijn vriend er op aanspreek zegt hij "waarom ga je dan niet bij je moeder wonen?"of "als je me niet meer aantrekkelijk vind dan zoek je toch een ander?" In plaats van naar zichzelf te kijken chanteert hij me alleen maar...
Lijkt me echt heerlijk om op zo'n moment "Okay, doei!" te zeggen en te vertrekken.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Dus hij doet de dingen niet op de momenten dat jij het wil?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Hij doet het uiteindelijk uit zichzelf maar dan is het alweer 2 uur, ipv dat hij meteen na het opstaan doucht.
Tja als ik je verhaal lees, dan kan ik alleen maar de conclusie trekken dat hij totaal niet volwassen is en geen zin heeft om taken uit te voeren, en hij komt er ook nog mee weg, omdat als hij het niet doet, jij het voor hem doet.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Al 2 jaar.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef zarGon het volgende:
[..].
Je ergert je wel aan de kleeeeinste dingen. Lang zal het niet standhouden.
Ik geef het nog 2 maanden. Hij zal niet veranderen voor jou, zoveel is wel duidelijk. De vraag is hoeveel en hoelang jij nog dit pikt.quote:
Zo lang heeft 't geduurd voordat je bent waar je nu bent. Vanaf nu gaat alles alleen maar sneller verlopen, mocht er niets veranderen.quote:
Ja sorry hoor maar daar is toch ook niet meteen wat mis mee?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |