Ik heb dat zwart/wit geval.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:53 schreef GSbrder het volgende:
De normale deodorant stinkt naar een gemiddeld puberfeest.
Ik vind deze wel okay
[ afbeelding ]
Bedankt voor die info, ik vroeg het me laatst ook al af.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef De_Nuance het volgende:
In 1951 ontwikkelde het Duitse bedrijf Beiersdorf een nieuwe deodorant. Het werkende bestanddeel daarvan had de ingewikkelde naam Hexachlordihydroxydephenylmethan. Voor de eenvoud kreeg dit bestanddeel bij Beiersdorf de naam B32, naar het aantal letters waaruit het woord bestond. Door deze afkorting kwam de reclameman van Beiersdorf, Juan Gregorio Clausen, op het idee voor de naam 8x4.
(8x4=32)
Wat een zeer boeiend verhaal is dit , ben echt blij dat ik dit nu weet.
Of met een aansteker er een vlammenwerper van makenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Dat waren pas tijden. Met groep 8 op reis. Ik ruik de doordringende Axe-aroma nog steeds.
ijzertje eraf, en doordraaien maar.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of met een aansteker er een vlammenwerper van maken
Het is ook een wat dubbelzinnige smiley inderdaad.quote:
GMTA.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Bedankt voor die info, ik vroeg het me laatst ook al af.
Die indiceert zijn voortdurende gemoedstoestand.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:53 schreef Tem het volgende:
Ik vind die boze vuist smiley van B_A wel tof.
En de hooggespannen verwachtingen die we hadden over lokaroma’s!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Dat waren pas tijden. Met groep 8 op reis. Ik ruik de doordringende Axe-aroma nog steeds.
Van de deobus bedoelde ikquote:Op donderdag 17 november 2011 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
ijzertje eraf, en doordraaien maar.
Nee, die uitvoering van vievje kwam uit de jaren 80quote:Op donderdag 17 november 2011 20:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zit eriksd weer aan je telefoon?
quote:
Zit hier nog tot 23:00quote:
Ga op bed liggen. Of op de bank.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:28 schreef eriksd het volgende:
De rugleuning van mijn stoel is kapot, zo kan ik natuurlijk niet lekker een filmpje kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |