Ik ga toch gniffelen als ze de morgan jatten.quote:
Het dolfinariumquote:Op donderdag 17 november 2011 20:52 schreef eriksd het volgende:
Als je even niet mijn werkgever zou willen vermelden, danku.
Lekker belangrijkquote:
Mijn hele leven is eigenlijk een linkse hobby momenteel.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 17 november 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
Ik heb alleen maar rechtse hobby's eigenlijk
Ik was er vandaag nog.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:28 schreef waht het volgende:
Vanmiddag belandde ik bijna in Amsterdam. Gelukkig heb ik tijdig mijn fout weten te corrigeren.
Gehuld in dichte mist zal het er niet beter op zijn geweest nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik was er vandaag nog.
Wel een mistroostig stadje
PvdA-rally?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:29 schreef De_Nuance het volgende:
De NS deelde in Leiden vandaag gratis koffie en thee uit.
Als dat gebeurt weet je hoe laat het is.
U snapt hem.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:31 schreef waht het volgende:
[..]
Gehuld in dichte mist zal het er niet beter op zijn geweest nee.
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik was er vandaag nog.
Wel een mistroostig stadje
Ach, al die enge alpha-studenten, compleet met rare fratsen zoals een sociaal leven, een fris en uitgeslapen gelaat of decadente frivoliteiten zoals hobbies en sport. Veel te confronterend voor me.quote:
Wat voor SSD heb je besteld?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
Zo, dat was een lekkere indiaan, nu naar de Knarie.
Ow en m'n SSD schijf is ook eindelijk binnen bij MyCom en wordt vanavond verzonden, heb ik 'm zaterdag dus.
Ben ik eigenlijk een alpha-student. Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, al die enge alpha-studenten, compleet met rare fratsen zoals een sociaal leven, een fris en uitgeslapen gelaat of decadente frivoliteiten zoals hobbies en sport. Veel te confronterend voor me.
Fransie in de bochtquote:De kosten voor werkgevers liggen op iets minder dan 15 miljoen euro. Woensdagavond ging de Tweede Kamer niet in op een voorstel van staatssecretaris Frans Weekers (Financiën) om de regeling per direct te stoppen. Een ruime Kamermeerderheid wil de spaarloonregeling gewoon tot einde van dit jaar openhouden.
Ik niet. Leid aan permanente insomnia.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk een alpha-student. Ik zou het niet weten.
[..]
Fransie in de bocht
Cafeïne? Of gewoon onderdeel van je lifestyle?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik niet. Leid aan permanente insomnia.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:25 schreef Tem het volgende:
Was gewoon een truc om die smiley te rippen van B_A.
Nah, ik ben eigenlijk gewend 4-5 uur te slapen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:42 schreef waht het volgende:
[..]
Cafeïne? Of gewoon onderdeel van je lifestyle?
Verhip, mijn wederhelft spreekt Nederlands.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
Hij doet weinig tot niks in huis of aan zichzelf
Schande!
Wat een zeikwijf.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
Schande!
Samen graaien bij de voedselbank.quote:
Korveeroosters binnen een relatie.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
Schande!
Met minder dan 6 uur ga ik mopperen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nah, ik ben eigenlijk gewend 4-5 uur te slapen.
Met een beetje mazzel trekt dat wel bij in het weekend.
Uberhaupt aan welke hogere huishoudschool studeert ze afquote:Op donderdag 17 november 2011 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Korveeroosters binnen een relatie.
Dat zou dan wel hilarisch zijn als je voor elkaar dingen op het rooster mag zetten. Dat kan alleenmaar tot succes leiden.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:59 schreef Picchia het volgende:
Vandaag is het tijd om je vagina te scheren. Staat op het rooster.
Het is toch prachtig om POL-users te ontmaskeren.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef Reya het volgende:
Ondertussen loopt KoosVogels opzichtig te klonen:
zo ontzettend verdrietig
Dat lijkt meer op Drugshondquote:Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef Reya het volgende:
Ondertussen loopt KoosVogels opzichtig te klonen:
zo ontzettend verdrietig
Een beetje de RTL boulevard van de fora.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:08 schreef Tem het volgende:
Ik kijk nooit in R&P, toch een soort van ramptoerisme.
Meer Oh Oh Cherso.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een beetje de RTL boulevard van de fora.
Take Me Out?quote:
De onkunde en naiviteit van mensen is best humor.quote:
Ik verdenk PietVerdriet nog steeds het alter ego te zijn van Albert Verlinde.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een beetje de RTL boulevard van de fora.
Dan had hij beter StukVerdriet als nickname kunnen kiezen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik verdenk PietVerdriet nog steeds het alter ego te zijn van Albert Verlinde.
In the animal world we call it "natural selection". Deal with it.quote:
In de USAquote:
Het is watquote:
Die mensen zijn te dom om te begrijpen dat ze het aan zichzelf te danken hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |