abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104355096
Ik irriteer me er mateloos aan.. is er een probleem of ontstaat er een ruzie,zal ik dat altijd in volkomen kalmte proberen op te lossen. Allemaal leuk en aardig, maar heb het gevoel dat ik hierdoor veel actie misloop en mijn beeld naar anderen negatief wordt beïnvloed.

Als iemand me maar een opmerking geeft, dat ik verrot ben en ik vervolgens vraag waar ie dat in godsnaam op baseert krijg ik als antwoord terug: vanwege je kop.

Kijkend naar hoe ik daar vroeger--

(ongeveer 6 jaar geleden.. voordat ik veranderde... voor de scheiding van mijn ouders.. voordat ik in een allochtonenwijk kwam te zitten waar alleen maar allochtonen zitten en ik vanwege omstandigheden uit mijn jeugd een grote onbewuste afkeer tegen heb gecreëerd, en dus om mee te communiceren.)

--op gereageerd zou hebben, zou ik nu waarschijnlijk bij de politie zitten voor poging tot doodslag; maar het tegendeel gebeurt. Ik denk bij mezelf: "wat een ongelovelijke idiote tievus mongool :'), die moet ik negeren."- en daar blijft het dan ook bij..

Iets terug zeggen heb ik geen baat bij, want dat kunnen ze niet begrijpen, lieg ik mezelf voor (ja, voor mijn gevoel zit ik bij veel megolen in de klas (MBO)). Degene waar ik goed mee op kan schieten daar (ongeveer de helft) is van normaal niveau. Maar veel hip-hop-gekkies die je provoceren en beledigen zonder ook maar zinnige argumenten erachter te stellen.

"HAHA, JIJ BENT DOM! OMDAT... je blond bent! HAHA " <-- dit voorbeeld is nog beter beargumenteerd dan dat van hen. Kan je nagaan hoe laag het niveau daar ligt bij sommige.

Maar ontopic: Hoe zorg ik er voor dat ik weer mezelf wordt? Dat ik kwaad of in ieder geval de reactie krijg om iets te doen tegen dat uitdagende gedrag van sommige mensen? Een soort van harmonie creëren tussen aardig zijn tegen iedereen en toch jezelf niet laten kennen.
Ik weet van mezelf dat ik eigenlijk doe wat "juist" is, niet dat ik straks met die persoon(en) lig te vechten en er chaos uitbreekt, maar ik wil wel mijn eigen trots verdedigen. Iemand tips?
  maandag 14 november 2011 @ 16:08:38 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104355153
Ga met fatsoenlijke mensen om.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 14 november 2011 @ 16:09:05 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104355169
Andere kringen opzoeken.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_104355189
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:09 schreef Id_do_her het volgende:
Andere kringen opzoeken.
Het gebeurt meestal in de klas. Was ik even vergeten erbij te vertellen. Maar als ik ze stomp, dan zit ik zelf in de problemen.
pi_104355204
zoek en gij zal vinden

Oke en nu serieus:

geenidee :@
  maandag 14 november 2011 @ 16:10:01 #6
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104355208
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:09 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Het gebeurt meestal in de klas. Was ik even vergeten erbij te vertellen.
Volhouden tot je er klaar mee bent of proberen wat hoger onderwijs te gaan volgen.
  maandag 14 november 2011 @ 16:10:18 #7
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_104355219
Gewoon negeren. Reageren is totaal zinloos. Vinden ze vaak zelfs nog leuk ook.
Na school ben je van ze af.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 16:11:43 #8
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_104355269
Gewoon iedereen uitschelden. Schelden is gezond.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_104355323
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gewoon iedereen uitschelden. Schelden is gezond.
Serieus?

quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2011 16:10 schreef MissVanity het volgende:
Gewoon negeren. Reageren is totaal zinloos. Vinden ze vaak zelfs nog leuk ook.
Na school ben je van ze af.
Ik probeer het. Maar als ze iets zeggen en ik negeer het, gaan ze een stapje verder af en toe. Ik heb ergens gewoon het idee dat ik of mondiger moet worden, of ik moet gewoon echt even een paar stoten uitdelen? Of zet me dat op een slecht plaatje voor de rest? Dat ze mij als de agressieve geflipte zien?
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 16:16:42 #10
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_104355469
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 16:12 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Serieus?

[..]

Ik probeer het. Maar als ze iets zeggen en ik negeer het, gaan ze een stapje verder af en toe. Ik heb ergens gewoon het idee dat ik of mondiger moet worden, of ik moet gewoon echt even een paar stoten uitdelen? Of zet me dat op een slecht plaatje voor de rest? Dat ze mij als de agressieve geflipte zien?
Nee, niet geheel serieus, maar als jij merkt dat het negeren van dat soort volk voor jou niet werkt kun je proberen om eens een tijdje een grote bek op te zetten. Misschien werkt dat voor jou wel.

En ja, dat is makkelijker gezeg dan gedaan, maarja, je kan altijd een poging wagen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 14 november 2011 @ 16:20:33 #11
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104355614
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 16:12 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Serieus?

[..]

Beter dat dan dat ze je als een pakje boter zien die met zich laat sollen.
  maandag 14 november 2011 @ 16:23:04 #12
342898 MissVanity
pi_104355717
quote:

[..]

Serieus?

[..]

Je moet uitstralen dat je schijt aan ze hebt. En dat de dingen die ze zeggen jou niet raken.
Is vrij lastig maar het werkt echt.
  maandag 14 november 2011 @ 16:23:20 #13
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104355727
Waarom zou je überhaupt zij besteden aan die gasten?
Met de andere helft kun je normaal omgaan dus ik zie het nut er niet van in.

Negeren lijkt me het beste.
Je moeder is een hamster
pi_104356123
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:23 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Je moet uitstralen dat je schijt aan ze hebt. En dat de dingen die ze zeggen jou niet raken.
Is vrij lastig maar het werkt echt.
Ik ga dat proberen. Dankje iedereen.
  maandag 14 november 2011 @ 16:45:15 #15
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_104356655
Waarschijnlijk straalt je lichaamshouding en manier van doen zwakte uit en dat zullen anderen gaan uitbuiten. Loop wat breder, borst naar voren, hoofd recht omhoog ipv slungelend naar voren, kijk mensen recht aan wanneer je tegen ze praat en spreek duidelijk.

Nooit laten blijken dat ze je emotioneel geraakt hebben met hun opmerkingen. Het zijn ook hele domme opmerkingen dus weinig reden om erdoor geraakt te worden. Ik denk het beste is wat terugzeggen om te laten zien dat je niet met je laat sollen en voor de rest over ophouden.

"Jij bent echt verrot"

Zijn opmerking slaat nergens op en het heeft geen zin om er echt op in te gaan:

"Moet jij nodig zeggen"

---

"HAHA, JIJ BENT DOM! OMDAT... je blond bent! HAHA"

Je schrijft alsof het op een hele debiele manier gezegd is, imiteer die debiele stem:

"HAHA, JIJ BENT DOM! OMDAT... je geen hersens hebt! HAHA"
  maandag 14 november 2011 @ 16:54:01 #16
342898 MissVanity
pi_104357052
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Ik ga dat proberen. Dankje iedereen.
Succes!
  maandag 14 november 2011 @ 17:07:10 #17
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_104357653
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:45 schreef Premium_Quality het volgende:
Waarschijnlijk straalt je lichaamshouding en manier van doen zwakte uit en dat zullen anderen gaan uitbuiten. Loop wat breder, borst naar voren, hoofd recht omhoog ipv slungelend naar voren, kijk mensen recht aan wanneer je tegen ze praat en spreek duidelijk.

Nooit laten blijken dat ze je emotioneel geraakt hebben met hun opmerkingen. Het zijn ook hele domme opmerkingen dus weinig reden om erdoor geraakt te worden. Ik denk het beste is wat terugzeggen om te laten zien dat je niet met je laat sollen en voor de rest over ophouden.

"Jij bent echt verrot"

Zijn opmerking slaat nergens op en het heeft geen zin om er echt op in te gaan:

"Moet jij nodig zeggen"

---

"HAHA, JIJ BENT DOM! OMDAT... je blond bent! HAHA"

Je schrijft alsof het op een hele debiele manier gezegd is, imiteer die debiele stem:

"HAHA, JIJ BENT DOM! OMDAT... je geen hersens hebt! HAHA"
Goeie!

Alleen hoop ik niet dat TS dan zo iemand is zoals ik; achteraf bedenk ik pas zulk soort gevatte antwoorden.. :') :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')