Haatbaarden haten niet. Je moet juist oppassen voor gladgeschoren mannetjes, met prachtig glanzend haar, strak naar achteren gekamd. Met hun sterke "Axe" geur pogen ze blonde meisje te lokken om ze vervolgens te penetreren.quote:
Ghehehe truequote:Op donderdag 17 november 2011 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haatbaarden haten niet. Je moet juist oppassen voor gladgeschoren mannetjes, met prachtig glanzend haar, strak naar achteren gekamd. Met hun sterke "Axe" geur pogen ze blonde meisje te lokken om ze vervolgens te penetreren.
Ik vind dat je punt hebt. Uitstekend geformuleerd.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie het slap geouwehoer dan mee naar discussietopic in NWS en POL?
Als ik iemand een vraag stel, wie ben jij om mij terrecht te wijzen, laat dat even over aan de persoon waar ik de vraag aan stel of ben jj iemand van de mond snoeren en meningen proberen te voorkomen?
De tijden van de DDR zijn voorbij al zal je daar met smacht naar terugverlangen als ik die radicale onzin van jou zo lees. Je kan niet van twee walletjes blijven eten
Maar dat is minder grappigquote:
No shit Sherlockquote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef De_Nuance het volgende:
Damn ik ben even op de laptop en wat is mijn UI lelijk
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:
Ik pleit gewoon subtiel voor een Chinese Klaas.
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.vidarholen.net/~vidar/rage/132155488430590.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |