quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb wel weer zin in een grote Cruijff/Ten Have show vrijdag.
Ik niet. Krijg je weer die hele speech van Johan D. die we inmiddels allemaal wel kunnen dromen...quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb wel weer zin in een grote Cruijff/Ten Have show vrijdag.
Klopt wel. Hij weet het wel altijd leuk te brengen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik niet. Krijg je weer die hele speech van Johan D. die we inmiddels allemaal wel kunnen dromen...
Nog meer goede ingrediënten iddquote:Op donderdag 17 november 2011 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Derksen is pro Cruijff en anti van Gaal, is het al vrijdag 20:30?
Nou dat valt wel mee, hij voegt er toch iedere keer weer iets nieuws aan toe. Zoals die kwekkende juffrouw op hoge hakjes laatst.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik niet. Krijg je weer die hele speech van Johan D. die we inmiddels allemaal wel kunnen dromen...
En dat de NOS de scoop kreeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef Smoofie het volgende:
Hij gaat zeker iets zeggen over het feit dat Arno en Ten Have naast elkaar zaten
Gaf ook verkeerde indruk he.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef Smoofie het volgende:
Hij gaat zeker iets zeggen over het feit dat Arno en Ten Have naast elkaar zaten
Zelfs over die kwekkende juffrouw heb ik hem nu al meerdere keren gehoord. Helaas.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, hij voegt er toch iedere keer weer iets nieuws aan toe. Zoals die kwekkende juffrouw op hoge hakjes laatst.
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, hij voegt er toch iedere keer weer iets nieuws aan toe. Zoals die kwekkende juffrouw op hoge hakjes laatst.
Het begint wat vervelend te worden idd.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs over die kwekkende juffrouw heb ik hem nu al meerdere keren gehoord. Helaas.
Hmm dan kijk ik te weinig Derksen.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs over die kwekkende juffrouw heb ik hem nu al meerdere keren gehoord. Helaas.
Derksen is niet anti Van Gaal hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Derksen is pro Cruijff en anti van Gaal, is het al vrijdag 20:30?
Hoe is dat mogelijk danquote:Op donderdag 17 november 2011 01:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hmm dan kijk ik te weinig Derksen.
Gaat een herhaling van zetten worden denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef Paul-89 het volgende:
Johan zit vrijdag weer vol emotie dus een mooi moment voor Genee om te trollen.
Dat is het al een tijdje :'_)quote:Op donderdag 17 november 2011 02:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Gaat een herhaling van zetten worden denk ik.
Daarom kraakt hij hem elke aflevering af toen hij nog trainer was van Bayernquote:Op donderdag 17 november 2011 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen is niet anti Van Gaal hoor.
hij heeft niets tegen de vakman, alleen tegen het theatrale gedoe en de eigenwijsheid.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom kraakt hij hem elke aflevering af toen hij nog trainer was van Bayern
Professor Doctorandusquote:Op donderdag 17 november 2011 09:05 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik denk dat de Vrije Universiteit het weer zal moeten ontgelden morgen.
Als Derksen begint met "ik heb niets tegen.." weet je dat er een stortvloed kritiek komt.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
hij heeft niets tegen de vakman, alleen tegen het theatrale gedoe en de eigenwijsheid.
Bescheidenheid zelve, die Jackquote:'Eigenlijk heb ik te veel knowhow om alleen maar gespreksleider te zijn. Dat er dan iemand aan tafel iets zegt,waarvan ik denk: Hoe komt-ie erbij? Misschien is het verstandiger dat er een andere presentator komt en dat ikzelf aan tafel ga zitten. Het is inderdaad zo dat ik soms meer over een onderwerp weet dan de vier gasten bij elkaar.'
Sport vereniging zwaluwen wierden, wat een klote naam zegquote:Op donderdag 17 november 2011 11:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
HANSIE HANSIE
Hans Kraay jr. en Piet de Kruijff zijn de rest van het seizoen trainer/coach bij zaterdagtopklasser SVZW. Dat maakte de club uit Wierden woensdagavond bekend.
hehequote:Op donderdag 17 november 2011 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sport vereniging zwaluwen wierden, wat een klote naam zeg.
Inderdaad, dat kan mooie televisie worden.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef Paul-89 het volgende:
Johan zit vrijdag weer vol emotie dus een mooi moment voor Genee om te trollen.
Benieuwd welke kant Derksen gaat kiezen.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen Ajax/Cruijff/Ten Have/Van Gaal-gejank
Stiekem ben ik toch wel een beetje benieuwd na de tirade van Johanquote:Op donderdag 17 november 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd welke kant Derksen gaat kiezen.
Hihihi
Mja, of hij speelt het slim en geeft geen meningquote:Op donderdag 17 november 2011 19:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Stiekem ben ik toch wel een beetje benieuwd na de tirade van Johan
Ik erger me telkens zo aan dat eenzijdige, onpartijdige en voorspelbare gedram en hoe hij doet als Genee probeert een kritische vraag te stellen. Wel komisch hoe die dan vervolgens met bijna overslaande stem en omgeven door twijfelwoordjes en onbegrip blijft proberen en dan helemaal gedesilussioneerd is. Soms denk ik dat Johan heel af en toe zit te overdrijven en die ene millimeter expres niet toe geeft puur om te stangen.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Stiekem ben ik toch wel een beetje benieuwd na de tirade van Johan
Hij heeft gewoon schijt en 50.000 euro.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
50.000 in een ochtend verdient, zou ik ook voor tekenen
Ze mogen mij zo een hele dag in zo'n oranje pak hijsen hoor voor een halve ton.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zou er een week voor in zo'n oranje pak lopenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze mogen mij zo een hele dag in zo'n oranje pak hijsen hoor voor een halve ton.
En als hij het wat slimmer had gespeeld had hij misschien wel 2 ton kunnen hebben, voor een ochtendje werk.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon schijt en 50.000 euro.
Je verziekt de markt.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou er een week voor in zo'n oranje pak lopen
precies. Ik doe er een jaar overquote:Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan Derksen weer een jaartje eerder met pensioen, ik geef hem groot gelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
precies. Ik doe er een jaar over
Naja... als een Natasha Froger echt 3 ton heeft gevangen had Derksen wel iets langer mogen onderhandelen. Hij staat momenteel een stuk meer in de belangstelling dan Frogers vrouw ooit heeft gedaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tja±quote:Op donderdag 17 november 2011 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja... als een Natasha Froger echt 3 ton heeft gevangen had Derksen wel iets langer mogen onderhandelen. Hij staat momenteel een stuk meer in de belangstelling dan Frogers vrouw ooit heeft gedaan.
Hij vindt het niet genant om in zo'n reclame te spelen?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tja±
"Ik heb een bedrag gevraagd wat ik er voor wilde hebben en wat voor de markt, want die ken ik wel, heel erg laag is. Maar ik vind het gęnant om dat soort bedragen te vragen voor één ochtendje werk."
Goede vraag voor morgen in de uitzendingquote:Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef arucard het volgende:
[..]
Hij vindt het niet genant om in zo'n reclame te spelen?
Zolang je maar geen personality acteert.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef arucard het volgende:
[..]
Hij vindt het niet genant om in zo'n reclame te spelen?
Echt he, is nu al de 3e persoon in een week die dat aanheeft. Wie doet die styling daar?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:57 schreef Majkool het volgende:
Frits ook weer hetzelfde shirtje aan in DWDD zo te zien
Dat was meer een ad rem geintje volgens mij.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hadden toch ook een keer reclame gemaakt voor Gillette in de oude Doordekken studio?
Toen pakten ze een pakket uit, en toen zei Johan "Oh, dat is jammer voor je Wilfred, er zit helaas geen föhn bij." Was ook slecht geacteerd, maar was tenminste nog humor om te lachen.
Dat shirt heeft wat met serious request te maken of zoquote:Op donderdag 17 november 2011 20:39 schreef Type-R het volgende:
[..]
Echt he, is nu al de 3e persoon in een week die dat aanheeft. Wie doet die styling daar?
Alsof ie het bij de Blokker heeft gekocht.quote:Eric poseerde apetrots met zijn nieuwe aanwinst op het medium.
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het anders behoorlijk veel blabla wah wah wah van de man zonder wenkbrauw.
Je vergeet Blatter...quote:Op donderdag 17 november 2011 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
• Johan die Ajax professor doctor meester gaat bashen
• Johan die Peter r de Vries gaat bashen (denk ik)
• Duitsland - Nederland
• Eredivisie begint weer
• Maarten van Rossem
• Hopelijk Gijpie! (denk het niet)
[ afbeelding ]
Sjempions League/Europa league aankomende week is ook nog een mogelijkheid als ze het echt niet meer weten.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
• Johan die Ajax gaat bashen
• Johan die Peter r de Vries gaat bashen (denk ik)
• Duitsland - Nederland
• Eredivisie begint weer
• Maarten van Rossem
• Hopelijk Gijpie! (denk het niet)
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn daar een paar frames weggevallen, of niet? Lijkt zo net of WG een spastische aanval heeft.quote:
Verdomme, ik begin mijn vertrouwen in een terugkeer te verliezen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:06 schreef Veerboot het volgende:
Geen Gijp morgen (maandag trouwens ook niet), maar Emileke
Wie is er nou morgen? Schelvis of Molenaar?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:39 schreef Zipportal het volgende:
Programma kwam net voorbij op RTL 7 Darts. Die verdomde Keje Swaffelaar zit er morgen in.
Rot gewoon op en zet er iemand neer zonder Ajax kop. Gewoon andere mensen met een andere kijk. Wat Keje gaat zeggn, is nu al invulbaar.
Molenaar & Van Rossem.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is er nou morgen? Schelvis of Molenaar?
Als het maar niet ten koste van van Rossem gaat.
gadver, nu al geen zin meer erin.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:39 schreef Zipportal het volgende:
Programma kwam net voorbij op RTL 7 Darts. Die verdomde Keje Swaffelaar zit er morgen in.
Rot gewoon op en zet er iemand neer zonder Ajax kop. Gewoon andere mensen met een andere kijk. Wat Keje gaat zeggn, is nu al invulbaar.
Een studie is ook niet zo rulluvant.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Johan is dan de enige aan tafel die niet gestudeerd heeft, die is streetwise.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Elke hansworst kan gaan studeren, professoren genoeg, maar die komen dan naar een studio in een duur pak om dan anderhalf uur hun mond te houden.
Ik doe dat niet, ik geef slechts mijn mening.
Je kan verwachten dat het 90% over ajax gaat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:38 schreef ZuidGrens het volgende:
MolenaarGeen onsympathieke kerel, maar ik zit niet op een Ajax-uitzending te wachten eerlijk gezegd.
Dan morgen maar op het gemakje op RTL XL terugkijken.
Aardig en beschaafde man inderdaad, maar weinig kans op vuurwerk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:38 schreef ZuidGrens het volgende:
MolenaarGeen onsympathieke kerel, maar ik zit niet op een Ajax-uitzending te wachten eerlijk gezegd.
Dan morgen maar op het gemakje op RTL XL terugkijken.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:39 schreef Zipportal het volgende:
De hoogmoed en val van Oranje; EK2012.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:32 schreef Ties02 het volgende:
MolenaarAjax uitzending dus, maarja waar moeten ze het dan een uitzending mee vullen? Duitsland-Nederland
Zeker, wie interesseert het nu nog ? Het is gewoon en priveoorlogje tusen ten Have en Cruijff.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:28 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Ik heb ook het vermoeden dat het vanavond voor 2/3 over Ajax gaat. Eigenlijk zouden ze gewoon een klokje moeten zetten op 15 minuten, en dat het daarna niet meer over Ajax mag gaan.
en de jaarcijfers van Feyenoord bv.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:34 schreef pberends het volgende:
[..]
De hoogmoed en val van Oranje; EK2012.
En vooruitblik op Eredivisie-voetbal natuurlijk.
En de visie van Maarten over voetbal in het algemeen (trek daar gerust 45 minuten voor uit).
Waarom? Het is nogal het nieuws van deze week.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:28 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Ik heb ook het vermoeden dat het vanavond voor 2/3 over Ajax gaat. Eigenlijk zouden ze gewoon een klokje moeten zetten op 15 minuten, en dat het daarna niet meer over Ajax mag gaan.
hij zal nu toch met de billen bloot moeten, die voorzitter kwam immers uit zijn koker en hij dacht dat dat samen met zijn held johan een goede combi was...quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aardig en beschaafde man inderdaad, maar weinig kans op vuurwerk.
Nou idd je kan dat vanavond zeker verwachten.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
twitter:SigaarSnor twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 13:23:12Grappig dat allerlei showrubrieken vandaag melden dat Derksen & Genee een EK-cd gaan opnemen. Was allang bekend: http://t.co/WpUmYZqK #VItv reageer retweet
twitter:Gertjakobs64 twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 13:29:36@SigaarSnor ben zeer benieuwd naar sexrelaterte song dat Moët echt wel een geweldige meezingkraker worden en vanavond weer fijn #vi kijken reageer retweet
twitter:SigaarSnor twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 13:33:25@Gertjakobs64 "sexrelaterte song"? Zing jij ook een deuntje mee? reageer retweet
Wat een (onnavolgbare) koning is die Gertje toch ooktwitter:Gertjakobs64 twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 13:35:52@SigaarSnor als dat zou kunnen uiteraard geen probleem ik doe Zo mee hoor mooi mannn #knalllnnnn reageer retweet
Vreselijk jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waarom? Het is nogal het nieuws van deze week.
je moet het als een soapserie zien en er was deze week een wending die zo bizar was dat iedereen het met eigen ogen wilde zien. En ook aan deze soap komt nooit een eindquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vreselijk ja. "Het gaat niet goed met de Euro, blabla, Griekenland enzo, maar eerst natuurlijk naar Amsterdam, waar het rommelt bij Ajax". Godskolere, laten we even heel realistisch en relativerend zijn: Er is dus een belangrijke meneer die Ajax wil sturen, maar de belangrijkere meneren die er al zijn vinden zijn voorstellen niet overtuigend en stellen een andere belangrijke meneer aan. De beide belangrijke meneren mogen elkaar niet". Wereldnieuws hoor...
(Ja, meen ik. Van een afstandje bekeken is het gewoon niet zó belangrijk als de media ons doet geloven).
ze hebben niets tegen NOS/Langs de Lijn alleen tegen van Gelder en Arno Vermeulen, omdat zij vinden dat Studio Voetbal journalistiek bedrijf en VI maar een cafepraatprogramma is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:30 schreef rubje het volgende:
[..]
Nou idd je kan dat vanavond zeker verwachten.Ik voorzie weer verwijten aan de hele RvC,hoe geweldig en uniek JC wel niet is,ook anno 2011
en hoe de hele zakenwereld geen bal verstand heeft van voetbal en beter weg kan blijven uit het voetbal
( en waar Johan D ook gretig gebruik van maakt natuurlijk,maar dat vermelden we natuurlijk niet
) kortom vanavond voorzie ik weer de geoliede PR machine van Cruijff,Molenaar,Swart ten voeten uit onder aanvoering van Johan Derksen en misschien Jaap de Groot als speciale gast?
![]()
Benieuwd of Wilfred Genee er even flink tegenin gaat met wat pro Van Gaal riedel zodat Johan Derksen weer uit zijn slof schiet zoals laatst met het verhaal van de energie maatschappij![]()
ps: kan iemand mij uitleggen wat Derksen en co tegen de NOS/Langs de Lijn en Arno Vermeulen hebben?![]()
Koning? Nigga pleasequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:38 schreef Veerboot het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 13:23:12Grappig dat allerlei showrubrieken vandaag melden dat Derksen & Genee een EK-cd gaan opnemen. Was allang bekend: http://t.co/WpUmYZqK #VItv reageer retweet
twitter:Gertjakobs64 twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 13:29:36@SigaarSnor ben zeer benieuwd naar sexrelaterte song dat Moët echt wel een geweldige meezingkraker worden en vanavond weer fijn #vi kijken reageer retweet
twitter:SigaarSnor twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 13:33:25@Gertjakobs64 "sexrelaterte song"? Zing jij ook een deuntje mee? reageer retweet
Wat een (onnavolgbare) koning is die Gertje toch ooktwitter:Gertjakobs64 twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 13:35:52@SigaarSnor als dat zou kunnen uiteraard geen probleem ik doe Zo mee hoor mooi mannn #knalllnnnn reageer retweet
In 2012 komt het allemaal weer goed, gijpie terug, genee weer wat rustiger, en de reclame van derksen zijn we vergeten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:13 schreef Rickazio het volgende:
Jammer dat het programma totaal niet meer is wat het was.
[ afbeelding ]
-Van der Gijp komt nooit meer terug blijkbaar
-Genee wordt steeds een grotere troll
-Derksen, de man van zogenaamde principes, is door de mand gevallen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:13 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moeten die dingen op Derksen en Gijp's hoofd voorstellenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:13 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:14 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
In 2012 komt het allemaal weer goed, gijpie terug, genee weer wat rustiger, en de reclame van derksen zijn we vergeten.
gijp staat op zwart en derksen heeft een nem logoquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat moeten die dingen op Derksen en Gijp's hoofd voorstellen
wat is nieuw? Is altijd al zo geweest, alleen nu het weer over ajax gaat valt iedereen er weer overquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vreselijk ja. "Het gaat niet goed met de Euro, blabla, Griekenland enzo, maar eerst natuurlijk naar Amsterdam, waar het rommelt bij Ajax". Godskolere, laten we even heel realistisch en relativerend zijn: Er is dus een belangrijke meneer die Ajax wil sturen, maar de belangrijkere meneren die er al zijn vinden zijn voorstellen niet overtuigend en stellen een andere belangrijke meneer aan. De beide belangrijke meneren mogen elkaar niet". Wereldnieuws hoor...
(Ja, meen ik. Van een afstandje bekeken is het gewoon niet zó belangrijk als de media ons doet geloven).
Wijze woorden!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:14 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
In 2012 komt het allemaal weer goed, gijpie terug, genee weer wat rustiger, en de reclame van derksen zijn we vergeten.
Plus dat zuurstofgebrek bij de geboorte.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Continu die ijle lucht van al die bergbeklimmingen, dan krijg je dat.
Ik snap echt niet wat hij bedoelt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Continu die ijle lucht van al die bergbeklimmingen, dan krijg je dat.
sexrelated.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat hij bedoelt.
Er wordt gedoeld op een hersenbeschadiging door overmatige blootstelling aan ijle lucht (lucht met minder zuurstof).quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat hij bedoelt.
hij zal niet op jou slaan, anders had er wel gestaan 'ik snap niet wat je bedoelt'quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er wordt gedoeld op een hersenbeschadiging door overmatige blootstelling aan ijle lucht (lucht met minder zuurstof).
Nee nee, dat bedoelt hij niet hoor.quote:
Ah.quote:
wat rook jij?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee nee, dat bedoelt hij niet hoor.
Gertje is een literair meester en weet dus dat 'sexrelarte' een anagram is van 'seer relaxt'.
Geniaal dus, maar iemand moet hem wel erop wijzen dat je dat woord schrijft met een z (zeer relaxt).
Dan wel seksgerelateerde al vind ik persoonlijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:34 schreef Adames het volgende:
[..]
of de nederlandse variant, sex(ge)relateerde
Aannemelijker.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee nee, dat bedoelt hij niet hoor.
Gertje is een literair meester en weet dus dat 'sexrelarte' een anagram is van 'seer relaxt'.
Geniaal dus, maar iemand moet hem wel erop wijzen dat je dat woord schrijft met een z (zeer relaxt).
anagramquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij welk woord werd het te moeilijk voor je?
Doe mij een gramana.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een nieuw type harddrug, echt een aanrader.
Tegen Arno Vermeulen omdat die kritisch is op Cruijff natuurlijk. Ze hadden vanavond beter Peter R. de Vries kunnen uitnodigenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
ze hebben niets tegen NOS/Langs de Lijn alleen tegen van Gelder en Arno Vermeulen, omdat zij vinden dat Studio Voetbal journalistiek bedrijf en VI maar een cafepraatprogramma is.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het tijdschrift VI ooit in financiële problemen komt of wat dan ook, kunnen ze altijd Sierd de Vos bellen aangezien zijn naam een anagram is voor
S.O.S.: Red de VI!
Die heb je niet zelf bedacht.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het tijdschrift VI ooit in financiële problemen komt of wat dan ook, kunnen ze altijd Sierd de Vos bellen aangezien zijn naam een anagram is voor
S.O.S.: Red de VI!
Ehm, jawel, maar wat mij betreft mag je een website opzoeken waar die al op staat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Die heb je niet zelf bedacht.
Zo leuk is hij nou ook weer nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Die heb je niet zelf bedacht.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:13 schreef Doublepain het volgende:
Vi: show vandaag
90% johan cruijff en ajax
10% leuk
Verwacht ik
want alles moet boordevol grappen zitten? Alles moet naar jouw zin?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:13 schreef Doublepain het volgende:
Vi: show vandaag
90% johan cruijff en ajax
10% leuk
Verwacht ik
Dat zegt ie niet he?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
want alles moet boordevol grappen zitten? Alles moet naar jouw zin?
hopelijk geeft hij het woord niet meer af als hij het eenmaal heeft !!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond baas van Rossem...heb er zin in
Ja?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:56 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat? Komt van Rossem bij VI? Samen met Keje?
Zit jij nu tegenwoordig ook al banshees te maken?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef Caland het volgende:
Cruijff's laatste kunstje als speler was met Feyenoord de dubbel winnen.
Zijn laatste kunstje als vakman is nu Ajax naar de klote helpen.![]()
Weet men wel zeker dat het zo'n Ajacied is?![]()
Ajacied is.˛
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:56 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat? Komt van Rossem bij VI? Samen met Keje?
Dat is waar vi bekend om is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
want alles moet boordevol grappen zitten? Alles moet naar jouw zin?
Ja hoor, denk nou eens na. Van rossem bij VIquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:01 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ik vraag het toch,
Van_Poppel
Voormalig kopman van Gert
Vanavond baas van Rossem...heb er zin in
, Hierdoor vraag ik het.
Van mij mogen ze rustig 90 minuten over Ajax praten, mits het enkel gaat over wat voor teringbende het is en hoe zich dat op de spelersgroep pakt.quote:
Van mij ook, maar een half jaar over hetzelfde lullen mag eens stoppen. De hele tijd over hetzelfde probleem lullen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van mij mogen ze rustig 90 minuten over Ajax praten, mits het enkel gaat over wat voor teringbende het is en hoe zich dat op de spelersgroep pakt.
Nouja, dit is wel een echte update. Johan gaat hier natuurlijk helemaal van uit zijn paddestoel, wat fantastische tv op gaat leveren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van mij ook, maar een half jaar over hetzelfde lullen mag eens stoppen. De hele tijd over hetzelfde probleem lullen.
Precies dit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:17 schreef Yi-Long het volgende:
Het probleem is natuurlijk dat we van te voren vaak allang weten wat Derksen gaat zeggen. We hebben dat hele verhaal al tig keer gehoord en na een tijdje gaat dat toch een beetje vervelen...
Prof dokter meester en eng vrouw gaan genoemd worden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:17 schreef Yi-Long het volgende:
Het probleem is natuurlijk dat we van te voren vaak allang weten wat Derksen gaat zeggen. We hebben dat hele verhaal al tig keer gehoord en na een tijdje gaat dat toch een beetje vervelen...
Als hij nou nog af en toe wat andere bewoordingen zou gebruiken....quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:17 schreef Yi-Long het volgende:
Arno Vermeulen met zijn poepoog ook. Van Gaal is wel een man met kwaliteiten, maar op het menselijke vlak een verschrikkelijk onplezierige en koppige betweterige man, en Johan zal niet gek opkijken als straks meerdere Ajax-coryfeeen een statement zullen maken door zich solidair met Johan te verklaren en de club de rug toe te keren...quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prof dokter meester en eng vrouw gaan genoemd worden.
Precies. Zo wordt de Johan Derksen Bingo wel erg makkelijk in te vullenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als hij nou nog af en toe wat andere bewoordingen zou gebruiken....
Maar nee, kras in de plaat.
Of JUIST de kans om te schijnen: 1 van de grootste rellen in de NLse voetballerij van de laatste jaren, en dan heb je mr. 'Meh' daar zitten die het allemaal rustig gaat relativeren...quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:30 schreef De_kromme het volgende:
Had liever gezien dat die hele kutsoap met Ajax een weekje later was gebeurd.
Nu krijgt van Rossem waarschijnlijk amper de kans om te shinen.
Bij voetbal gebruiken ze tenminste geen beschermingquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:38 schreef Specularium het volgende:
Van Rossem zou ook kunnen benadrukken dat ze in de VS soccer maar een mietjessport vinden.
Je praat jezelf wel heel erg tegen zegquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij voetbal gebruiken ze tenminste geen bescherming(op schenen na)
Vergeet de maskers en helmen niet als je ooit in je leven een hersenschudding hebt gehad. Voetbal = pussy sport.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij voetbal gebruiken ze tenminste geen bescherming(op schenen na)
Jij bent zeker een vrouw?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:47 schreef Jmsls het volgende:
Waarom boeit het mensen zo veel of iets een pussysport is of niet
Schelvisje?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:47 schreef koemleit het volgende:
wie zijn er vanavond te gast?
Keje Molenaar.. en?
van Rossem. Lezen.quote:
Kansloos dit, echt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:19 schreef idefixo het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)-bemiddelen-bij-ajax
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Eberhard van der Laan houdt niet van Ajax, Eberhard van der Laan houdt niet van Amsterdam, Eberhard van der Laan houdt alleen van Eberhard van der Laan.
Er zijn wel meer mensen die er niets mee te maken hebben, iedereen bemoeit zich ermee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Eberhardt.Wat heeft hij er mee te maken zeg, tering hee.
Volgens mij denkt een aantal mensen nog steeds dat het te mooi is om waar te zijn. Op de site van VI wordt echter ook weer gemeld dat Van Rossem er toch echt bij zit.quote:
Als je wat nuttigs te vertellen hebt. Doe dat dan ook.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:27 schreef idefixo het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die er niets mee te maken hebben, iedereen bemoeit zich ermee.
Leuk om te volgen, dit.![]()
Ga straks VI kijken.
Ik vind het echt hilarisch, en geniet met volle teugen van de alsmaar voortdurende 020-soap.quote:
Ik vind het ronduit stuitend dat een burgermeester zich met dergelijke zaken gaat bemoeien. Helemaal gezien de grafstad die hij bestuurt. Genoeg andere problemen, me dunkt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind het echt hilarisch, en geniet met volle teugen van de alsmaar voortdurende 020-soap.
Oh, Dan is elke stad een grafstad volgens jouw anti-voetbalstedenfilosofie. Mooi. Goede les.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit stuitend dat een burgermeester zich met dergelijke zaken gaat bemoeien. Helemaal gezien de grafstad die hij bestuurt. Genoeg andere problemen, me dunkt.
Wat brabbel jij nou weer?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, Dan is elke stad een grafstad volgens jouw anti-voetbalstedenfilosofie. Mooi. Goede les.
watquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, Dan is elke stad een grafstad volgens jouw anti-voetbalstedenfilosofie. Mooi. Goede les.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan draait het ook nog allemaal om iemand die in Spanje woont en hier nooit is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind het echt hilarisch, en geniet met volle teugen van de alsmaar voortdurende 020-soap.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit stuitend dat een burgermeester zich met dergelijke zaken gaat bemoeien. Helemaal gezien de grafstad die hij bestuurt. Genoeg andere problemen, me dunkt.
Lekker anderhalf uur lang Ajax.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:15 schreef Eenskijken het volgende:
* Eenskijken zit er klaar voor, met popcorn en bier
Van mij mag het nu wel over Ajax gaan hoor. Heel die club staat in de brand.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:20 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker zeiken over hoe VI ander half uur over ajax gaat
Ze hopen dat de vele kijkers van die tokkie-soap blijven hangen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom altijd de VI reclame net voor VI?
Lijkt me best interessant, zijn mening over de linksbuiten van LA Galaxyquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:34 schreef planethugo het volgende:
Misschien gaat de complete uitzending wel over het Amerikaanse voetbal en heeft van Rossem daar een verhaal over
Anal fisting mag voor 10 uur niet op de openbare TV...quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cruijff vanavond bij P&W? Waarom niet VI?
Misschien iets met de tijd ofzo. Hij doet wel moeite ineens.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cruijff vanavond bij P&W? Waarom niet VI?
Vast niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:24 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd of ze iets over Ajax zullen gaan zeggen.
Hoezo? Is er iets gebeurt ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:24 schreef GGMM het volgende:
Dat mag ook, en dat doen ze ook altijd.. maar niet de hele show of uberhaubt de helft ervanquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mag het nu wel over Ajax gaan hoor. Heel die club staat in de brand.
Is toch heerlijk man?
Vrij weinig denk ik, het nieuws van de week is toch de nieuwe club van Hansie Hansiequote:Op vrijdag 18 november 2011 20:24 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:25 schreef Eenskijken het volgende:
zou wel epic zijn als ze er gewoon geen seconde aandacht aan zouden besteden
ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:29 schreef RemcoW23 het volgende:
Heel die Ajax-soap niet gevolgd.. Dus ben wel benieuwd naar deze aflevering
68.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef BB-King het volgende:
Zullen we vandaag tellen hoe vaak de naam Cruijff wordt genoemd in het programma?
IK gok op 32x
Je kent 'm niet. Hij is geniaal.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar van die stem val je wel in slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |