abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 november 2011 @ 12:30:36 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104431808
Voordat we verder gaan, eerst even een lijstje van dingen die in vorige delen al heel vaak genoemd zijn, dan hebben we die vast gehad. Deze dingen hoef je dus NIET MEER te vermelden.

De volgende steden/landen hadden/hebben verschillende namen:

Congo / Zaïre

Beijing / Peking

Mumbai / Bombay

Kolkata / Calcutta

Madras / Chennai

Birma / Myanmar

Gorkum / Gorinchem

's-Hertogenbosch / Den Bosch

's-Gravenhage / Den Haag

TV-programma's

- Voor de Bassie & Adriaan-fans onder ons: de rol van Vlugge Japie werd door Bassie gespeeld, en die van de Baron (in het begin) door Adriaan (later door Paul van Gorcum); (ja, echt waar!)

- Wicky de Viking is een jongetje :o Maar zijn stem wordt ingesproken door een vrouw, net als die van Bart Simpson

- Dat 'Tatort' niet de naam is van de hoofdrolspeler uit die serie, maar 'plaats delict' (Tat-Ort) betekent (het 'daad-oord' dus eigenlijk);

-Dat Dolf de kraai uit A.J. Kwak eigenlijk Hitler moet voorstellen.



Afkortingen en merken/logo's

- Horeca staat voor Hotel, Restaurant, Café

- Benelux staat voor België, Nederland, Luxemburg

- De naam van benzinepomp Q8 komt van Kuwait; Esso komt van S.O., wat staat voor Standard Oil. BP heeft zijn oorsprong in British Petroleum, niet in BenzinePomp.

- Dat het sportmerk Asics heet, wat staat voor Anima Sana In Corpore Sano (een gezonde geest in een gezond lichaam), in plaats van Oasics.

- Dat er 'Disney' in het bekende logo stond, en niet 'Disnep' of 'Gisnep';



- Dat 'rinse' in 'Rinse appelstroop' geen merk of plaatsnaam is, maar 'lichtelijk zuur' betekent

- Brinta is de afkorting van BReakfast INstant TArwe

- Dat het Fila is en niet fils

Diversen

- Veel mensen kwamen er pas jaaaaaren later achter dat 'Ausfahrt' (in Duitsland) en 'Sortie' (in Frankrijk) géén plaatsnamen zijn, maar gewoon 'uitrit' betekent;

- En dat 'Einbahnstraße' geen straatnaam is, maar gewoon een eenrichtingsweg aanduidt...; ('Waar sta je nu?' 'Ehhh... even kijken... oh, in de Einbahnstraße...!' )

- Dat de wereld vóór de uitvinding van de kleurentelevisie en de kleurenfotografie NIET zwart-wit was...

- Dat er géén nieuwslezers, omroepsters of zelfs hele kinderkoren in je TV-toestel zitten, en dat die jou ook niet kunnen zien als je in de huiskamer staat...;

- Dat de muziek niet elke keer weer live gezongen wordt als je je radio aanzet;

- Oh ja, en dat TVP 'terugvindpost' betekent... en dat het niet zo gewaardeerd wordt als je alleen die afkorting post in een topic, zonder verder zelf wat zinnigs toe te voegen... (hint, hint )

- Dat OP 'openingspost' betekent (eentje zoals deze dus), de eerste reactie daarop een FiPo (First Post) heet, de tweede een SePo (Second Post) en ga zo maar door...

En natuurlijk zijn er dan ook nog woorden die je altijd verkeerd gelezen hebt, zoals bommelding (bom-melding, ja), pollepel, pijpetuitje, en uiteraard ons eigen Fok!woord 'banaanvraag'... Voor dit soort dingen kan je terecht in het topic normale woorden die bij verkeerd lezen raar zijn

Vorige delen:
Topicreeks: Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt

Deze OP is hier te vinden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 16 november 2011 @ 12:32:23 #2
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_104431860
Jempo - Tempo is zeker al langsgeweest? :')

  woensdag 16 november 2011 @ 12:46:35 #3
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_104432284
Toen ik 4 was vroeg mijn oom een keer of ik een patatje van de snackbar wilde. Jahoor zei ik. Wat wil je erop vroeg hij. Ik zei 'gesmolten mayonaise'.

Bij ons thuis stond de goedkope pauper-mayo altijd in de koelkast. Dat was natuurlijk zo koud en grof als maar kan. Bij de snackbar zitten de sauzen in een stalen pomp dat ook licht verwarmd wordt. Waardoor de mayonaise lekker romig en warm blijft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_104432485
Goh dat benelux wisten we nog niet _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_104432635
Toen ik klein was ging ik wel eens met mijn moeder mee boodschappen doen. Als we dan bij de kaas- of vleesafdeling waren en m'n moeder bestelde wat, vroeg ik me altijd af wat die medewerker nou precies zei, omdat het 1 woord leek. Jaren later kwam ik erachter dat ze dan 'Anders nog iets?' vroegen.
  woensdag 16 november 2011 @ 12:59:24 #6
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104432640
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Toen ik 4 was vroeg mijn oom een keer of ik een patatje van de snackbar wilde. Jahoor zei ik. Wat wil je erop vroeg hij. Ik zei 'gesmolten mayonaise'.

Bij ons thuis stond de goedkope pauper-mayo altijd in de koelkast. Dat was natuurlijk zo koud en grof als maar kan. Bij de snackbar zitten de sauzen in een stalen pomp dat ook licht verwarmd wordt. Waardoor de mayonaise lekker romig en warm blijft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mayonas die verwarmd wordt? Is dat een geintje?
pi_104432755
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:59 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

De mayonas die verwarmd wordt? Is dat een geintje?
Ja. Aangezien het vaak warm is in een snackbar is de saus gewoon op kamertemperatuur. En niet steen koud uit de koelkast ;)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_104433326
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:25 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Haha, rolt wat makkelijker.
:')
Belastbaarheid zul je bedoelen
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  woensdag 16 november 2011 @ 13:28:10 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104433531
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:59 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

De mayonas die verwarmd wordt? Is dat een geintje?
Ja, want snackbars hebben geen mayo, maar frietessaus
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104433728
Brandweerman = Mannen die brand weren.....
Ongeveer 2 maanden geleden gerealiseerd...
pi_104433889
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:35 schreef Phrenic het volgende:
Brandweerman = Mannen die brand weren.....
Ongeveer 2 maanden geleden gerealiseerd...
Ik ongeveer 2 minuten geleden.
pi_104433975


Dat het logo in de O een wetboek met daarop een handgranaat moet voorstellen.
pi_104434166
quote:
4s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:41 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[ afbeelding ]

Dat het logo in de O een wetboek met daarop een handgranaat moet voorstellen.
Ik moest het opzoeken voor ik het geloofde! Wow. Het wetboek met idd een handgranaat.
pi_104434469
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:47 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Ik moest het opzoeken voor ik het geloofde! Wow. Het wetboek met idd een handgranaat.
Volgens wiki is het een wetboek met een waakvlam er op. Voor waakzaamheid. Dat klinkt mij echt een stuk realistischer in de oren.

Edit: bronnen:

http://www.goodlogo.com/extended.info/2973
http://nl.wikipedia.org/wiki/Politie_in_Nederland
pi_104434676
Veel bronnen vermelden een handgranaat. Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.
pi_104434898
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:03 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Veel bronnen vermelden een handgranaat. Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.
Doe eens zo'n bron dan :)
pi_104434945
Mijn probleem is een beetje dat dit soort logo's altijd heel symbolisch zijn, en een handgranaat geen symbool van ordehandhaving is. Het heeft niets met de politie te maken. Een dolk bijvoorbeeld had ik meteen geloofd.
pi_104435328


Dat er een vuist verborgen zit in het logo van de PvdA.



En twee biddende handjes bij de CU. Ik dacht dat het gewoon een blauw vlakje met een streepje was.
  woensdag 16 november 2011 @ 15:36:16 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_104438131
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:11 schreef Tchock het volgende:
Mijn probleem is een beetje dat dit soort logo's altijd heel symbolisch zijn, en een handgranaat geen symbool van ordehandhaving is. Het heeft niets met de politie te maken. Een dolk bijvoorbeeld had ik meteen geloofd.
quote:
Het logo van de Koninklijke Marechaussee is, als bij veel buitenlandse gendarmeriekorpsen, een zogeheten springende granaat. In de 17e eeuw werd een nieuw wapen in Europa ingevoerd: de handgranaat. Dit waren bollen van glas of metaal, gevuld met buskruit. Ze werden ontstoken met een lont. Het werpen van deze granaten was erg gevaarlijk. De soldaten die dit werk deden, werden grenadiers genoemd. Ze moesten extra moedig zijn en kregen ook iets meer betaald. Zo werden de grenadiers de elitetroepen van alle Europese legers. Als teken van hun elitaire status droegen de grenadiers op hun uniform een gestileerde springende (of vlammende) granaat van messing. Dit teken werd al gauw het symbool voor militaire elite-eenheden.

Overigens was de vlammende granaat (maar dan in een achtpuntige ster) ook het logo van de in 1994 opgeheven Rijkspolitie. In het huidige ceremoniële tenue van de Marechaussee is een deel van deze historie nog terug te vinden. Met name de traditie van een bereden wapen is nadrukkelijk aanwezig. Dit is ook de reden dat de Koninklijke Marechaussee een standaard voert in plaats van de vaandel zoals gebruikelijk is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koninklijke_Marechaussee

Het oude logo van de Rijkspolitie was duidelijker een handgranaat

There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_104438197
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Koninklijke_Marechaussee

Het oude logo van de Rijkspolitie was duidelijker een handgranaat

[ afbeelding ]
Oké, ik moet toegeven dat ik dat wel in dat logo herken, maar ik heb nog steeds geen bron gezien dat het dat is :P
pi_104438314
Ja, maar dat is dus het oude logo :P

het nieuwe logo is echt een waakvlam hoor ...
pi_104438565
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:40 schreef Gattaca het volgende:
Ja, maar dat is dus het oude logo :P

het nieuwe logo is echt een waakvlam hoor ...
Ik ben de koningin. Echt hoor! Doe nou eens een bron joh :')
pi_104438754
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ben de koningin. Echt hoor! Doe nou eens een bron joh :')
http://nl.wikipedia.org/wiki/Politie_in_Nederland
quote:
Bord van een politiebureau; de ruit in het logo staat voor het wetboek en de daarop getekende vlam, voor waakzaamheid
pi_104438804
quote:
Laat maar joh :') Door mij eerder genoemde bron gebruiken om een punt aan te tonen dat niet in de bron staat. Chapeau.
pi_104438840
quote:
Dude, hoe dom ben je? Dat is -weer- dezelfde bron als ik net gaf, met bewijs voor MIJN standpunt. Dat het geen granaat is, maar een vlam.
  woensdag 16 november 2011 @ 15:55:43 #27
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_104438849
quote:
Oude logo van de rijkspolitie:

I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_104438889
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dude, hoe dom ben je? Dat is -weer- dezelfde bron als ik net gaf, met bewijs voor MIJN standpunt. Dat het geen granaat is, maar een vlam.
Zeg, "dude", ik zeg al de hele tijd dat het een waakvlam is.
  woensdag 16 november 2011 @ 15:57:29 #29
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_104438912
En dat logo is weer afgeleid van het logo van de marechaussee:

I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_104438921
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:56 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Zeg, "dude", ik zeg al de hele tijd dat het een waakvlam is.
Waarom geef je mij dan mijn eigen bronnen als bewijs? En 'dude', omdat ik gozer zo'n rotwoord vind.
pi_104438960
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom geef je mij dan mijn eigen bronnen als bewijs? En 'dude', omdat ik gozer zo'n rotwoord vind.
Omdat ik het eens ben met jou?

En ik wist niet dat jij die links al had gepost, ze stonden bij mij ook bovenaan bij google.
pi_104438987
oude logo = handgranaat
nieuwe logo = vlammetje
  woensdag 16 november 2011 @ 16:01:13 #33
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_104439059
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:59 schreef Gattaca het volgende:
oude logo = handgranaat
nieuwe logo = vlammetje
Precies, maar wel gebaseerd op de handgranaat. Maar dat kunnen ze nu natuurlijk niet meer verkopen, dus zeggen ze dat het een waakvlam is.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_104439135
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:01 schreef Bart het volgende:

[..]

Precies, maar wel gebaseerd op de handgranaat. Maar dat kunnen ze nu natuurlijk niet meer verkopen, dus zeggen ze dat het een waakvlam is.
Ik begin nu zelf te twijfelen aan die waakvlam. Sowieso is wiki niet heilig, en de vorm (met het bolletje onderaan) lijkt er wel verdacht veel op.
pi_104439172
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:01 schreef Bart het volgende:

[..]

Precies, maar wel gebaseerd op de handgranaat. Maar dat kunnen ze nu natuurlijk niet meer verkopen, dus zeggen ze dat het een waakvlam is.
dat zou kunnen
pi_104439356
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Doe eens zo'n bron dan :)
http://www.infopolitie.nl(...)preekbeurt&Itemid=62
quote:
Regiopolitie

Het nieuwe logo is een samenvoeging van beide oude logo's. De stervorm is verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor de cirkel aan de onderkant. Daarboven staat een wetboek (van de gemeentepolitie) met daarop de ontploffende granaat (van de rijkspolitie). De maretak is in enkelvoud terug gekomen. Onder in de cirkel staat de naam van de regio.
pi_104440773
Ik ontdek zojuist na jaren dat wanneer je gaat discussiëren over bronnen en plaatjes het forum lekker snel vult.

Op naar reeks 57 :Y
pi_104442369
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:42 schreef marcel.nl het volgende:
Ik ontdek zojuist na jaren dat wanneer je gaat discussiëren over bronnen en plaatjes het forum lekker snel vult.

Op naar reeks 57 :Y
Moet je voor de gein eens opmerken dat Ducktales een woordspeling is op ducktails.
pi_104442639
quote:
6s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Moet je voor de gein eens opmerken dat Ducktales een woordspeling is op ducktails.
Heerlijk was dat _O- erg gelachen.
  woensdag 16 november 2011 @ 17:30:28 #40
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_104442723
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Heerlijk was dat _O- erg gelachen.
Het kutte daarmee is dat er altijd mongolen zijn die dat ook gaan geloven :')
pi_104446882
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Het kutte daarmee is dat er altijd mongolen zijn die dat ook gaan geloven :')
Hoezo? Het klopt gewoon hoor.
pi_104446913
Guys don't do this
pi_104447091
En dan komt de vergelijking met Whiskers van Whiskas weer.
pi_104447095
Ik heb nooit gezien dat het logo van Shell een schelp was. :{
pi_104447129
Heel laat achterkomen dat john scatman dood was ;(
  woensdag 16 november 2011 @ 19:20:45 #46
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_104447146
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:20 schreef Doublepain het volgende:
Heel laat achterkomen dat john scatman dood was ;(
Oh da scutman
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_104447249
ik dacht altijd dat Phil Collins een Amerikaan was. Dat heb ik wel vaker met Brits (of Amerikaanse) artiesten ...
pi_104447300
Waarom zou Ducktales geen leuke dubbelzinnigheid zijn?
pi_104455706
Ik ben er vandaag achter gekomen dat van die blauwe UV-lampen drugsgebruik tegen gaan, omdat je dan je aders niet kunt zien.
pi_104455758
quote:
11s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:13 schreef Jirdo het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat van die blauwe UV-lampen drugsgebruik tegen gaan, omdat je dan je aders niet kunt zien.
Niet UV, hé. Dat kunnen mensen niet zien. Gewoon blauwe lampen.
pi_104456586
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niet UV, hé. Dat kunnen mensen niet zien. Gewoon blauwe lampen.
Ik ken het spectrum van die lampen niet, maar goede kans dat ze ook UV uitzenden.
To err is human, to forgive bovine.
pi_104456810
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:30 schreef ß het volgende:

[..]

Ik ken het spectrum van die lampen niet, maar goede kans dat ze ook UV uitzenden.
Kan best, maar dat maakt het nog geen UV-lampen. En het stuk waardoor ze hun functie hebben is niet UV.
pi_104457207
quote:
11s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:13 schreef Jirdo het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat van die blauwe UV-lampen drugsgebruik tegen gaan, omdat je dan je aders niet kunt zien.
Op stations, scholen etc (in grote steden) in de toiletten hangen die lampen toch? Tegen de junkies
  donderdag 17 november 2011 @ 00:11:21 #54
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_104461343
Ik dacht als kind lange tijd dat Pindakaas toch ergens als 1 van de ingrediënten....kaas moest hebben. Een vorm van smeerkaas met pindasmaak of zo. :')
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_104461460
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef maartena het volgende:
Ik dacht als kind lange tijd dat Pindakaas toch ergens als 1 van de ingrediënten....kaas moest hebben. Een vorm van smeerkaas met pindasmaak of zo. :')
Weet je waar de naam vandaan komt? :D Het Amerikaanse Peanutbutter was er eerst, en toen het geïntroduceerd werd in Nederland moest het dus Pindaboter heten. Maar boter is hier een beschermde term (heeft met het vetgehalte te maken, daarom ook halvarine) dus combineerden ze pinda en smeerkaas :D
  donderdag 17 november 2011 @ 00:16:27 #56
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_104461551
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef Tchock het volgende:
Weet je waar de naam vandaan komt? :D Het Amerikaanse Peanutbutter was er eerst, en toen het geïntroduceerd werd in Nederland moest het dus Pindaboter heten. Maar boter is hier een beschermde term (heeft met het vetgehalte te maken, daarom ook halvarine) dus combineerden ze pinda en smeerkaas :D
En hop. Weer iets wat ik pas jaaaaaaaaaaaaaaaaren later begrepen heb. :D :D
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 17 november 2011 @ 01:01:04 #57
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_104462683
Jup dat blijft altijd een leuk verjaardagsverhaal en dan de mensen ´oh dat wist ik heul niet´ Ik snap ook niet dat het nog geen algemene kennis is want ´iedereen´ lijkt het zich af te vragen. (pindakaas verhaal)

Niet echt jaaaaren later maar meer een paar uur later. Ik zat de intocht te kijken en onze oude nieuwe vriend droeg zijn mijter verkeerd om op zijn hoofd. Niet echt wereld schokkend maar toch... details he jongens er zitten daar toch betaalde mensen.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_104476320
Ik weet nog dat ik na het horen van het woord tenenkaas opeens minder zin had in smeerkaas.
pi_104476864
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Weet je waar de naam vandaan komt? :D Het Amerikaanse Peanutbutter was er eerst, en toen het geïntroduceerd werd in Nederland moest het dus Pindaboter heten. Maar boter is hier een beschermde term (heeft met het vetgehalte te maken, daarom ook halvarine) dus combineerden ze pinda en smeerkaas :D
Oke, en weet je ook hoe het zit met leverkaas dan? :D
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_104476930
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niet UV, hé. Dat kunnen mensen niet zien. Gewoon blauwe lampen.
Die dingen worden gewoon UV-lampen genoemd hoor. Het zijn de bekende blacklights uit de discotheek.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 17 november 2011 @ 15:36:37 #61
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_104477213
Nee het zijn echt blauwe lampen want uv kunnen wij niet zien. De blacklights zijn dan ook paars met uv, daarom zie je dus wel de verborgen markeringen op papiergeld bij blacklights.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_104477290
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:27 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Oke, en weet je ook hoe het zit met leverkaas dan? :D
En hoofdkaas (andere benaming van zure zult).
De toevoeging kaas wordt gebruikt om aan te geven dat het (redelijk) smeerbaar is. .
  donderdag 17 november 2011 @ 15:40:04 #63
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_104477325
Net als leverpastei en smeerworst of pathé.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  donderdag 17 november 2011 @ 16:31:06 #64
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_104479192
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:40 schreef whY... het volgende:
pathé.
Te vaak naar de film geweest?
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 17 november 2011 @ 16:50:55 #65
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_104479871
Ik bedoel paté, sorry voor de bioscoop associatie.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_104481050
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Weet je waar de naam vandaan komt? :D Het Amerikaanse Peanutbutter was er eerst, en toen het geïntroduceerd werd in Nederland moest het dus Pindaboter heten. Maar boter is hier een beschermde term (heeft met het vetgehalte te maken, daarom ook halvarine) dus combineerden ze pinda en smeerkaas :D
Ik geef dan ook steevast de (room)boter door als men aan tafel om de boter vraagt, en niet de halvarine of margarine. :Y
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_104481232
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:24 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Ik geef dan ook steevast de (room)boter door als men aan tafel om de boter vraagt, en niet de halvarine of margarine. :Y
Wij hebben nooit boter op tafel staan, dus geen last van. En als we het dan hebben, zeker niet beide :P
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:27 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Oke, en weet je ook hoe het zit met leverkaas dan? :D
Volgens wiki staat kaas voor het feit dat je het kunt snijden. Ik neem aan, om zo verschil te maken met leverpastei?
pi_104481653
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:24 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Ik geef dan ook steevast de (room)boter door als men aan tafel om de boter vraagt, en niet de halvarine of margarine. :Y
Als je dat echt doet vind ik je echt een mierenneuker eerste klas.. Boter is in spreektaal gewoon gelijkwaardig aan margarine/ halvarine :')
pi_104481715
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:40 schreef Funkel het volgende:

[..]

Als je dat echt doet vind ik je echt een mierenneuker eerste klas.. Boter is in spreektaal gewoon gelijkwaardig aan margarine/ halvarine :')
Bij ons is dus margarine margarine, roomboter roomboter en boter wat maar het eerst voor handen is :')
  donderdag 17 november 2011 @ 17:56:55 #70
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104482206
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:40 schreef Funkel het volgende:

[..]

Als je dat echt doet vind ik je echt een mierenneuker eerste klas.. Boter is in spreektaal gewoon gelijkwaardig aan margarine/ halvarine :')
Hier staan er stokslagen op mensen die boter tegen mergarine zeggen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 17 november 2011 @ 19:37:40 #71
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_104486260
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hier staan er stokslagen op mensen die boter tegen mergarine zeggen.
Maar jij bent dan ook topkok.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_104487348
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:27 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Oke, en weet je ook hoe het zit met leverkaas dan? :D
Leverworst in de vorm van kaas. w/
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:38 schreef Teslynd het volgende:

[..]

En hoofdkaas (andere benaming van zure zult).
De toevoeging kaas wordt gebruikt om aan te geven dat het (redelijk) smeerbaar is. .
Jij kan leverkaas smeren? Ja alles is te smeren, maar volgens mij klopt het niet wat je zegt :P
pi_104490271
... dat het à propos is :{ Ik ben een beetje in shock nu :{
  donderdag 17 november 2011 @ 21:19:34 #74
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_104491683
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:54 schreef Tchock het volgende:
... dat het à propos is :{ Ik ben een beetje in shock nu :{
Wat dacht jij dan?
Ok stelletje hokboeren
pi_104491761
Leverkaas is toch dat paté-achtige spul met een wit spekrandje eromheen? Dat kan je net als leverwordt uitduwen op je brood. Gewone kaas kan je ook niet uitsmeren. Het is het verschil tussen vast en vloeibaar, in de buurt van vast.

Tchock, waarom ben je dan van je à propos?
pi_104492727
Ik kom er net achter dat er een pijltje in dit logo te zien is en dat dat ook bewust zo ontworpen is. Nog nooit opgevallen.



:P.
  donderdag 17 november 2011 @ 21:52:37 #77
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104493707
quote:
9s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:36 schreef Modus het volgende:
Ik kom er net achter dat er een pijltje in dit logo te zien is en dat dat ook bewust zo ontworpen is. Nog nooit opgevallen.

[ afbeelding ]

:P.
Nooit gezien inderdaad, maar als het daadwerkelijk zo bedoeld is dan is het ook matig ontworpen.
pi_104493940
Dat Schiphol gemeente Haarlemmermeer is en niet gemeente Amsterdam.
Life is Music
pi_104494104
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:19 schreef padlarf het volgende:

[..]

Wat dacht jij dan?
apropos.
pi_104494133
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Nooit gezien inderdaad, maar als het daadwerkelijk zo bedoeld is dan is het ook matig ontworpen.
Bedoeld :Y

pi_104494403
quote:
9s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:36 schreef Modus het volgende:
Ik kom er net achter dat er een pijltje in dit logo te zien is en dat dat ook bewust zo ontworpen is. Nog nooit opgevallen.

[ afbeelding ]

:P.
Echt, dat plaatje komt elke 25 posts weer terug geloof ik.

Kom je zo ook met het BCC mannetje?
pi_104494447
De LaPo moet FedEx gewoon even in de TT zetten.
pi_104494722
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:21 schreef Teslynd het volgende:
Leverkaas is toch dat paté-achtige spul met een wit spekrandje eromheen? Dat kan je net als leverwordt uitduwen op je brood. Gewone kaas kan je ook niet uitsmeren. Het is het verschil tussen vast en vloeibaar, in de buurt van vast.
Leverkaas wordt gesneden in (dunne) plakjes door de slager. Dat hoef je niet uit te smeren. Het is zover ik weet gewoon leverworst met een randje vet.

-Edit-
Van Wikipedia
quote:
Leverkaas behoort tot de vleeswaren en is sterk verwant aan leverpastei, maar het is door toevoegingen als zetmelen steviger geworden.

Het voordeel daarvan is dat het in dunne plakjes te snijden is en door de slager of vleeswarenindustrie voorgesneden kan worden verkocht. Het snijverlies is minimaal. Om leverkaas, dat blokvormig is, zit vaak een karakteristiek laagje spekvet. De aanduiding kaas slaat op de snijdbaarheid. Een ronde variant op leverkaas is de Berliner leverworst. Leverkaas is voornamelijk gemaakt van varkenslever en -vlees.
pi_104494784
quote:
9s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:36 schreef Modus het volgende:
Ik kom er net achter dat er een pijltje in dit logo te zien is en dat dat ook bewust zo ontworpen is. Nog nooit opgevallen.

[ afbeelding ]

:P.
Waar dan?
Ik zie niets
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_104494818
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:11 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Waar dan?
Ik zie niets
Dude ..
Life is Music
pi_104494862
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Echt, dat plaatje komt elke 25 posts weer terug geloof ik.

Kom je zo ook met het BCC mannetje?
Ja en de beer in de Toblerone berg ook...
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:35:40 #87
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_104500598
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

apropos.
apropos en a propos zijn 2 verschillende dingen
Ok stelletje hokboeren
pi_104502276
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:40 schreef Funkel het volgende:

[..]

Als je dat echt doet vind ik je echt een mierenneuker eerste klas.. Boter is in spreektaal gewoon gelijkwaardig aan margarine/ halvarine :')
Mag ik jou dan ook een potje zwavel geven als je om zout vraagt? Moet je maar om tafelzout vragen hoor. :')

Margarine is plastic man, heeft met boter niks te maken. :r
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_104502906
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:12 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Dude ..
Ik zie het ook niet! :D

Toch wel :P

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2011 08:16:20 ]
pi_104504619
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:35 schreef padlarf het volgende:

[..]

apropos en a propos zijn 2 verschillende dingen
quote:
'apropos' is geschreven volgens de regels van 1995, 'à propos' volgens de regels van 2005.
http://www.mijnwoordenboe(...)?begin=%C3%A0+propos
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_104515184
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:11 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Waar dan?
Ik zie niets
Even serieus, ik ben niet aan het trollen.

Ik zie echt geen pijltje in het logo van Fedex. Ik word gek, omdat ik maar blijf kijken maar ik zie niets
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_104515236
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_104516564
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:40 schreef Funkel het volgende:

[..]

Als je dat echt doet vind ik je echt een mierenneuker eerste klas.. Boter is in spreektaal gewoon gelijkwaardig aan margarine/ halvarine :')
lighten up. :s)
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  vrijdag 18 november 2011 @ 18:43:04 #94
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_104521921
Ik weet er weer eentje. Ik heb heel lang gedacht dat de solo's die gespeeld worden tijdens een liedje in een band altijd geïmproviseerd waren. Dus de kunst en flow van het lied gebruiken om je skills te showen tijdens de liedjes die je speelt. 95% van de keren is dat dus niet zo, tenminste het is niet spontaan.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  vrijdag 18 november 2011 @ 19:58:35 #95
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_104525212
Dit zal na 56 topics wellicht ook een oude zijn, maar aangezien ik geen zin om de voorgaande 55 topics door te nemen post ik het hier toch....



Ik kwam er pas onlangs achter nadat iemand het zei..... dat Amazon "alles van A tot Z" heeft, en dat daarom een pijl tussen de A en de Z staat......

:o
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 18 november 2011 @ 20:07:49 #96
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_104525641
Voor de compleetheid:
Als TS even naar deze post linkt :).

Toblerone, beer in de berg:


Amazon van A tot Z:


NBC is een pauw:


In de ruimte tussen de 'e' en de 'x' zit een pijl:


LG heeft een pacman (of dit origineel het idee was is niet bekend):


In het carrefourlogo zit een witte 'C':


In de ruimte tussen de F en de vlag staat een 1:


Unileverlogo is gemaakt van producten:


Sony vaio. va = variabel, aangegeven met het golfje. Variabel = analoog. IO = 10 = digitaal + "input/output":


En het SUN-logo. UN vormt de S:


[ Bericht 3% gewijzigd door PiRANiA op 18-11-2011 23:26:03 ]
pi_104535269
Voor VAIO: I/O is ook Input/Output
  vrijdag 18 november 2011 @ 23:11:49 #98
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104535382
LG logo heeft niet alleen een l en een g, maar ook een gezichtje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104536948
En dat gele pijltje van de a naar de z in het Amazon-logo doet ook denken aan een tevreden glimlach, ik denk dat dat ook wel met opzet zo gedaan is.

NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  zaterdag 19 november 2011 @ 09:02:20 #100
333374 Lithia
Too serious
pi_104543454
Vroeger als kind zong ik altijd mee 'no women, no cry'. Ik wist een paar jaar later pas wat hij daarmee bedoelde.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_104545329
Dat SUN-logo is echt te geniaal.
Life is Music
pi_104545399
Ik vind alle eigenlijk geniaal :D
  zaterdag 19 november 2011 @ 11:37:04 #103
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_104545765
quote:
8s.gif Op zaterdag 19 november 2011 09:02 schreef Lithia het volgende:
Vroeger als kind zong ik altijd mee 'no women, no cry'. Ik wist een paar jaar later pas wat hij daarmee bedoelde.
Wat bedoelde hij dan volgens jou?
  zaterdag 19 november 2011 @ 11:39:54 #104
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_104545839
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:37 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Wat bedoelde hij dan volgens jou?
Veel mensen denken:
No women, no cry = als er geen vrouwen zijn (no women), dan is er geen verdriet (no cry)

Er wordt bedoeld: No woman, don't cry. :s).
pi_104546683
Die kan ondertussen ook wel in de OP.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_104549162
Zeker weten. Aan het eind van het vorige topic nog een discussie over geweest van minstens een pagina.
Dingen die je pas jaaaaaaaaaaaaaaaaaren later begrepen hebt #55
pi_104553555
Ik heb een tijdje gedacht dat "Lyrics" een hele goede zanger was. Nu weet ik beter. xD
pi_104553714
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 15:54 schreef Atemno het volgende:
Ik heb een tijdje gedacht dat "Lyrics" een hele goede zanger was. Nu weet ik beter. xD
HAHAHA _O-
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_104586931
Ik ben nu oud genoeg om te weten dat je als loonslaaf geen miljoenen kunt verdienen, ook al haal je goede cijfers op school (uitzonderingen daargelaten)
pi_104588637
Niet echt iets van jaren later... maar wel een leuk feitje...

Mensen zeggen vaak als iets op internet moet worden afgesloten: Klik op het rode kruisje rechtsbovenin...

Het kruisje is echter alleen wit....
  zondag 20 november 2011 @ 15:36:22 #111
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_104588769
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:33 schreef ejvdb het volgende:
Niet echt iets van jaren later... maar wel een leuk feitje...

Mensen zeggen vaak als iets op internet moet worden afgesloten: Klik op het rode kruisje rechtsbovenin...

Het kruisje is echter alleen wit....
Is nog overgebleven uit de XP-tijd gok ik.

Voor niet-windows operatingsystemen werkt die tip sowieso niet. ;).
  zondag 20 november 2011 @ 15:36:39 #112
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104588781
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 15:54 schreef Atemno het volgende:
Ik heb een tijdje gedacht dat "Lyrics" een hele goede zanger was. Nu weet ik beter. xD
Zijn broer heet Anonymus.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 20 november 2011 @ 15:39:48 #113
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_104588903
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 15:54 schreef Atemno het volgende:
Ik heb een tijdje gedacht dat "Lyrics" een hele goede zanger was. Nu weet ik beter. xD
Net als de band Various Artists en het platenlabel CD-R. Erg populair.
pi_104589044
Een hele poos gedacht dat 'blaastest' sloeg op een urinetest, het testen van de inhoud van je blaas, zeg maar.
En niet blaastest als in lucht blazen met een ademtest. :')
  zondag 20 november 2011 @ 15:48:35 #115
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_104589245
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Een hele poos gedacht dat 'blaastest' sloeg op een urinetest, het testen van de inhoud van je blaas, zeg maar.
En niet blaastest als in lucht blazen met een ademtest. :')
Hehe, da's niet eens zo'n gekke gedachte _O-.
  zondag 20 november 2011 @ 15:49:35 #116
333374 Lithia
Too serious
pi_104589280
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:37 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Wat bedoelde hij dan volgens jou?
Ik kende als kind als kind geen Engels.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_104589460
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 14:53 schreef Verwerker het volgende:
Ik ben nu oud genoeg om te weten dat je als loonslaaf geen miljoenen kunt verdienen, ook al haal je goede cijfers op school (uitzonderingen daargelaten)
Had je ooit anders verwacht dan?

Duurde ff voor ik doorhad dat dit niet het salaristopic is nadat ik je naam zag. :')
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_104630192
Dat dít Coole Piet Diego is (van de Sinterklaasseries van Fox Kids, of hoe het dan ook heet):

En hij presenteert zo'n belspelletje van Pokertv of iets.

Oh en ik heb nooit begrepen waarom 'blowjob' zo genoemd wordt want je blaast tenslotte niet maar als je 'blow' zegt, vormt je mond een pijpmond, voor de 'job'. :') Al weet ik niet of dat de juiste verklaring is. :P
pi_104631144
To blow = pijpen
Pfeifen = fluiten

Ja waarom heet het eigenlijk pijpen :')
pi_104631310
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:24 schreef frame-saw het volgende:
To blow = pijpen
Pfeifen = fluiten

Ja waarom heet het eigenlijk pijpen :')
Pfeifen? In het Duits noemen ze dat blasen. In het Frans is het trouwens ook het Franse equivalent van blazen. Dat je mond zo :o staat als je 'blow' zegt vind ik wel een heel originele trouwens _O-.
  maandag 21 november 2011 @ 15:29:54 #121
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_104631372
quote:
blow job
also blowjob, 1961, from blow + job. Exactly which blow is meant is the subject of some debate; the word might have begun as a euphemism for suck (thus from blow (1)), or it might refer to the explosive climax of an orgasm (thus blow (2)). Unlike much sex slang, its date of origin probably is pretty close to the date it first is attested in print: as recently as the early 1950s, military pilots could innocently talk of their jet planes as blow jobs according to the "Thesaurus of American Slang." Cf. blow (v.1).
pi_104631470
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:01 schreef vencodark het volgende:
Dat dít Coole Piet Diego is (van de Sinterklaasseries van Fox Kids, of hoe het dan ook heet):
[ afbeelding ]
En hij presenteert zo'n belspelletje van Pokertv of iets.

Oh en ik heb nooit begrepen waarom 'blowjob' zo genoemd wordt want je blaast tenslotte niet maar als je 'blow' zegt, vormt je mond een pijpmond, voor de 'job'. :') Al weet ik niet of dat de juiste verklaring is. :P
nueken? :@
pi_104635005
Niet echt jaren later begrepen....maargoed, kwam er onlangs achter dat het toch echt Wordfeud is zonder R, dus niet Wordfreud :')
pi_104635291
Oja, en kwam er recent achter dat Feigling zo heet omdat er vijgen (Feige) inzitten. En je spreekt het dus vermoedelijk ook uit als Feigling. Stond er nooit zo bij stil en ik sprak het ook meer uit als 'Fightling' dan als Feigling.
  maandag 21 november 2011 @ 17:27:50 #125
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_104636854
@Bulbjes, je spreekt het ook uit als Wordfjuwt en niet Wordfeut. Het is namelijk een Engels woord, alhoewel google translate de Nederlandse variant als feut uitspreekt.

Sowieso gewoon lekker scrabble spelen in plaats van Wordfeud. Vertaald is het een woord vete, just saying.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_104636985
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef picodealion het volgende:

[..]

Pfeifen? In het Duits noemen ze dat blasen. In het Frans is het trouwens ook het Franse equivalent van blazen. Dat je mond zo :o staat als je 'blow' zegt vind ik wel een heel originele trouwens _O-.
Ik zeg toch de pfeifen juist fluiten betekent ;)
Misschien hebben wij het van de Duitsers dan. Fluiten is wel enigszins dezelfde beweging met de mond (met een hele kleine piemel dan wel).
pi_104644239
Dat noreply niet nieuwsbrief betekent -O-
  maandag 21 november 2011 @ 19:50:56 #128
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_104644382
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 19:48 schreef Hatsee het volgende:
Dat noreply niet nieuwsbrief betekent -O-
Noreply & no cry lijkt wel op elkaar :P.

Ik vind dontreply@example.com dan ook duidelijker dan noreply@example.com.

Misschien is "noreply" ook wel door een jamaicaan bedacht :D.
pi_104644812
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 15:48 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Hehe, da's niet eens zo'n gekke gedachte _O-.
zo lust ik er nog wel 1.

Paar jaar geleden moest ik 's morgens om 0900 uur bloed prikken bij de dokter.
Dus ik denk dat is goed, geen probleem.

Bleek die meting nogal vreemde waardes te hebben en of ik even langs wilde komen.

Vraagt de dokter aan mij of ik wel nuchter was tijdens het prikken.
Dus ik zo van ja natuurlijk, denk je dat ik 's morgens om 0900 uur al gezopen heb of wat :D

Die keek me wel raar aan toen ik dat zei. Ik had geen idee. Avond ervoor gewoon om half 1 ofzo nog even bij de shoarmatent geweest, 's morgens wat gegeten en hup; nuchter bloed prikken.

Ik was toen gok ik 28 ofzo :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_104644936
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Noreply & no cry lijkt wel op elkaar :P.

Ik vind dontreply@example.com dan ook duidelijker dan noreply@example.com.

Misschien is "noreply" ook wel door een jamaicaan bedacht :D.
:D
pi_104645410
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef vosss het volgende:

[..]

zo lust ik er nog wel 1.

Paar jaar geleden moest ik 's morgens om 0900 uur bloed prikken bij de dokter.
Dus ik denk dat is goed, geen probleem.

Bleek die meting nogal vreemde waardes te hebben en of ik even langs wilde komen.

Vraagt de dokter aan mij of ik wel nuchter was tijdens het prikken.
Dus ik zo van ja natuurlijk, denk je dat ik 's morgens om 0900 uur al gezopen heb of wat :D

Die keek me wel raar aan toen ik dat zei. Ik had geen idee. Avond ervoor gewoon om half 1 ofzo nog even bij de shoarmatent geweest, 's morgens wat gegeten en hup; nuchter bloed prikken.

Ik was toen gok ik 28 ofzo :@
Hoe vaak zouden ze dat mee maken? :D
pi_104645931
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef vosss het volgende:

[..]

zo lust ik er nog wel 1.

Paar jaar geleden moest ik 's morgens om 0900 uur bloed prikken bij de dokter.
Dus ik denk dat is goed, geen probleem.

Bleek die meting nogal vreemde waardes te hebben en of ik even langs wilde komen.

Vraagt de dokter aan mij of ik wel nuchter was tijdens het prikken.
Dus ik zo van ja natuurlijk, denk je dat ik 's morgens om 0900 uur al gezopen heb of wat :D

Die keek me wel raar aan toen ik dat zei. Ik had geen idee. Avond ervoor gewoon om half 1 ofzo nog even bij de shoarmatent geweest, 's morgens wat gegeten en hup; nuchter bloed prikken.

Ik was toen gok ik 28 ofzo :@
Ik kan het me voorstellen. Net zoiets als een positieve uitslag krijgen. Dat moet je als arts wel effe heel goed uitleggen. :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_104646121
Ja ik kom zelden daar en de laatste keer dat ik bloed geprikt had was toen ik een ventje van 5 ofzo was gok ik samen met mn moeder.

Toen lag ik dus al op tijd in bed en heb ik waarschijnlijk pas vreten gekregen toen we terug waren.

Hoe moet ik dat nou weten? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_104646807
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef vosss het volgende:
Ja ik kom zelden daar en de laatste keer dat ik bloed geprikt had was toen ik een ventje van 5 ofzo was gok ik samen met mn moeder.

Toen lag ik dus al op tijd in bed en heb ik waarschijnlijk pas vreten gekregen toen we terug waren.

Hoe moet ik dat nou weten? :)
Mee eens, Daarentegen heb ik wel eens gedacht om de dokter te narren om dan eens iets heel geks in te leveren, dat men daar groen wegtrekt maar dan later blijkt geen lichaamssappen van mij te bevatten. Maar het narren van anderen is vast een ander topic, sorry :+
pi_104647014
Hoe Lang is een chinees.
pi_104647100
Doktoren stellen wel vaker vreemde vragen, zoals hoe is de ontlasting?

Ja eehmz, warm en bruin dokter :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_104647407
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef 1lluminati het volgende:
Hoe Lang is een chinees.
Ik ook! ik wou m net posten.
  maandag 21 november 2011 @ 20:45:14 #138
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_104648098
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef BossBoss87 het volgende:

[..]

Ik ook! ik wou m net posten.
Weet je ook hoe zijn hond heet?
(niezen) Hachie.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_104648616
Dat 'dubbele cijfers' bij bijvoorbeeld voetbal niet betekent dat je (minstens) twee keer zo veel goals maakt als je tegenstander...
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_104648735
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef Rucky het volgende:

[..]

Weet je ook hoe zijn hond heet?
(niezen) Hachie.
het duurde even, maar ik snap 'm :)
pi_104649031
patatje oorlog
  maandag 21 november 2011 @ 21:09:37 #142
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_104650196
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef 1lluminati het volgende:
Hoe Lang is een chinees.
En Wii is zijn console
Ok stelletje hokboeren
  maandag 21 november 2011 @ 21:44:43 #143
256829 Sokz
Livin' the life
pi_104652739
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef 1lluminati het volgende:
Hoe Lang is een chinees.
Ik snap de humor hiervan nog steeds niet. :P
pi_104653219
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef BossBoss87 het volgende:
patatje oorlog
Waar komt dat vandaan?
pi_104653386
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Waar komt dat vandaan?
De toevoeging oorlog is een verwijzing naar het slordige toevoegen van de ingrediënten, alsof het om een slagveld gaat. Ook de toevoeging van curry (in het verleden vaak ketchup) zal in het ontstaan van de naam hebben bijgedragen en zo bezien een lugubere naam. Er waren nog wel andere namen voor dit recept in omloop, die soms een even nare connotatie hebben, zoals het patatje overweg of patatje rotzooi. Er is getracht een minder lugubere benaming in te voeren ('frietje feest' en 'friet vrede' o.a.), maar dit sloeg in het geheel niet aan.

Of gewoon omdat alles doorelkaar zit.
pi_104692261
Dat "fok forum verbeterd je leven!" een leugen was. :'(
Wat een kuttopic :')
pi_104693025
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Dat "fok forum verbeterd je leven!" een leugen was. :'(
Inderdaad, wat het Fok!-forum verbetert je leven!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_104693279
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:11 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Inderdaad, wat het Fok!-forum verbetert je leven!
Oh, ik maar denken dat het FOK!-forum je leven verbetert!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104696073
ik had vroeger altijd gedacht dat michael jackson een vrouw was :@
  dinsdag 22 november 2011 @ 22:33:53 #150
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104699141
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef ohyeahtherewego het volgende:
ik had vroeger altijd gedacht dat michael jackson een vrouw was :@
Had een klasgenoot die Divine een lekker wijf vond..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104722265
Adje is een typetje WTF. Zie ik die kerel in eens normaal doen bij de Pelgrim's code.
  woensdag 23 november 2011 @ 18:21:58 #152
359150 rangeroverlover
Genius is my middle name
pi_104727244
Kwam er pas achter dat snert erwtensoep is...
  Redactie Frontpage woensdag 23 november 2011 @ 18:22:45 #153
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_104727270
Dat 'the system' echt zuigt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_104727768
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef 1lluminati het volgende:
Hoe Lang is een chinees.
Zolang zn zuster
pi_104740343
Ik dacht jarenlang dat een eierkoker gewoon zo'n wekker in de vorm van een ei was. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_104742368
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef ohyeahtherewego het volgende:
ik had vroeger altijd gedacht dat michael jackson een vrouw was :@
Ik dacht dat het liedje 'Ben' gezongen werd door een vrouw :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 23 november 2011 @ 22:50:27 #157
353115 strbo
1Pa6Sas8WfyjGuiMZvKxsE6R2bQBB1
pi_104742964
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Noreply & no cry lijkt wel op elkaar :P.

Ik vind dontreply@example.com dan ook duidelijker dan noreply@example.com.

Misschien is "noreply" ook wel door een jamaicaan bedacht :D.
Noreply in dit geval betekent dan ook niet 'geen reageren', maar 'geen reactie' :).

Hoe dan ook, ik kwam er recentelijk pas achter dat 'vrijwel altijd', 'bijna altijd' betekent en niet 'altijd'. Ik heb me aan talloze artikelen geërgerd omdat ik zeker wist dat er wel een uitzondering was :')
  woensdag 23 november 2011 @ 23:14:50 #158
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_104744251
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef Pietverdriet het volgende:
LG logo heeft niet alleen een l en een g, maar ook een gezichtje
Dit dacht ik juist altijd. Ik kwam er een paar dagen geleden pas achter dat het de letters L en G zijn.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_104753077
quote:
3s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:36 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Zolang zn zuster
Ik moest lachen. ;(

quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef Sokz het volgende:

[..]

Ik snap de humor hiervan nog steeds niet. :P
Waarom niet? Het is eigenlijk een vraag, waardoor ik hem nooit begreep. Ik dacht: ja wtf, hoe lang? Dus zei ik altijd maar iets van '1 meter 30' en zat ik om mezelf te lachen, maar in feite is het gewoon een constatering: Hoe Lang is een Chinees. Net als dat ik zeg: Piet is een Nederlander.
In feite slaat het nergens op en er is geen moraal, maar zulke simpele grappen kunnen leuk zijn. :')
pi_104753661
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht dat het liedje 'Ben' gezongen werd door een vrouw :Y
Ik dacht dat Staying Alive door een groep vrouwen werd gezongen.
pi_104754958
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:48 schreef 1lluminati het volgende:

[..]

Ik moest lachen. ;(

[..]

Waarom niet? Het is eigenlijk een vraag, waardoor ik hem nooit begreep. Ik dacht: ja wtf, hoe lang? Dus zei ik altijd maar iets van '1 meter 30' en zat ik om mezelf te lachen, maar in feite is het gewoon een constatering: Hoe Lang is een Chinees. Net als dat ik zeg: Piet is een Nederlander.
In feite slaat het nergens op en er is geen moraal, maar zulke simpele grappen kunnen leuk zijn. :')
Hij snapt wel hoe het werkt, maar snapt de humor niet.
Ik snap ook hoe het bedoeld is, maar heb het ook nooit grappig gevonden.
pi_104755139
Ik dacht eerst dat Justin Bieber een jongetje was :@.
pi_104755346
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:10 schreef picodealion het volgende:

Ik dacht dat Staying Alive door een groep vrouwen werd gezongen.
Ook heel logisch! :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104758213
quote:
11s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:00 schreef picodealion het volgende:
Ik dacht eerst dat Justin Bieber een jongetje was :@.
Dat is hij toch ook?
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  donderdag 24 november 2011 @ 14:37:01 #165
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_104760407
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Dat is hij toch ook?
Ja dat denken veel mensen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_104761397
Dat Ramses Shaffy bi-seksueel was met een sterke voorkeur voor mannen. Las het zojuist.
  donderdag 24 november 2011 @ 22:37:49 #167
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104784085


ik snap nu pas waarom er een duif op de V staat :')

Jezus, faal.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_104784169
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:37 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

ik snap nu pas waarom er een duif op de V staat :')

Jezus, faal.
_O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 24 november 2011 @ 22:40:15 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104784239
:|W
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_104784549
quote:
9s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef Qwea het volgende:
:|W
Sorry. :*
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_104786767
Waarom staat die er dan? :@
pi_104787150
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom staat die er dan? :@
Dove is duif in het Engels. ;)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_104787218
quote:
2s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dove is duif in het Engels. ;)
Ach, vandaar :P
  donderdag 24 november 2011 @ 23:45:07 #174
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_104787964
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom staat die er dan? :@
Duif
Ok stelletje hokboeren
pi_104787984
Ow gaan we die ook weer beginnen, deze kan beter in de OP denk ik. Zo dadelijk gaat er weer iemand zeggen dat hij het niet eerder had gezien omdat hij alleen het andere Engelse woord voor duif kende. Daarop zegt dan iemand 'wat is het verschil dan tussen die twee?' en dan gaat er weer iemand uitleggen dat er in het Engels verschil in die witte en die ander duiven zit oid.
pi_104789121
Zo zijn er nog wel meer dieren waar in het Engels 2 woorden voor zijn:
Ape/monkey
Hound/dog
turtle/turtoise
En waarschijnlijk nog wel meer.
To err is human, to forgive bovine.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:20:57 #177
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_104789263
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef ß het volgende:
Zo zijn er nog wel meer dieren waar in het Engels 2 woorden voor zijn:
Ape/monkey
Hound/dog
turtle/turtoise
En waarschijnlijk nog wel meer.
Dat zijn allemaal verschillende dieren oO<
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_104789360
Ja, maar we hebben er in het Nederlands maar 1 woord voor.
To err is human, to forgive bovine.
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:37:00 #179
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_104789736
Maar wij kunnen onderscheid maken tussen kameel en dromedaris
Ok stelletje hokboeren
pi_104790987
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:37 schreef padlarf het volgende:
Maar wij kunnen onderscheid maken tussen kameel en dromedaris
OMG OP EEN PAKJE DROMEDARIS STAAT MANNEKE PIS IN DIE CAMEL WTFZOMG!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_104793942
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:29 schreef vosss het volgende:

[..]

OMG OP EEN PAKJE DROMEDARIS CAMEL STAAT MANNEKE PIS IN DIE CAMEL WTFZOMG!!!!
fixed
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:15:36 #182
155008 Fip
Jezus redt
pi_104837504
Dat 'handheld' (als in, een gameboy o.i.d.) Engels is voor 'in de hand vastgehouden' en dus niet, op z'n Nederlands, een 'held' op zakformaat. ;(
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:18:08 #183
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_104837572
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 11:15 schreef Fip het volgende:
Dat 'handheld' (als in, een gameboy o.i.d.) Engels is voor 'in de hand vastgehouden' en dus niet, op z'n Nederlands, een 'held' op zakformaat. ;(
_O- Daar begreep ik ook al niks van.
pi_104837575
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef ß het volgende:
Zo zijn er nog wel meer dieren waar in het Engels 2 woorden voor zijn:
Ape/monkey
Hound/dog
turtle/turtoise
En waarschijnlijk nog wel meer.
Een tortoise is een landschildpad. Een turtle is een waterschildpad.

En volgens mij is ook niet elke 'dog' meteen een 'hound'.
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:26:27 #185
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104837773
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 november 2011 11:18 schreef picodealion het volgende:

[..]

Een tortoise is een landschildpad. Een turtle is een waterschildpad.

En volgens mij is ook niet elke 'dog' meteen een 'hound'.
Turtle/Tortoise zijn verschillende families van schildpad voor biologen, heeft niets met water of land te maken, maar ik het taalgebruik is het zo ingeburgerd.
Een hound is een bepaald soort Jachthond die helpt bij het achtervolgen van wild, zo heb je ook Gun dogs, die wijzen waar het wild zit, en retrievers die het geschoten wild ophalen.
Zo is de Teckel, of dachshund een hond specifiek voor de dassenjacht, en een Bulldog voor het vechten met een stier.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104837835
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 11:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Turtle/Tortoise zijn verschillende families van schildpad voor biologen, heeft niets met water of land te maken, maar ik het taalgebruik is het zo ingeburgerd.
Een hound is een bepaald soort Jachthond die helpt bij het achtervolgen van wild, zo heb je ook Gun dogs, die wijzen waar het wild zit, en retrievers die het geschoten wild ophalen.
Zo is de Teckel, of dachshund een hond specifiek voor de dassenjacht, en een Bulldog voor het vechten met een stier.
:o je komt nu wel met een heleboel dingen die ik niet wist :o
Snap ik eindelijk de golden retriever _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104837924
Schuurmiddel. Dat was vroeger voor mij een middel dat je in de schuur gebruikt. :+
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:46:17 #188
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104838265
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 november 2011 11:32 schreef CindieY het volgende:
Schuurmiddel. Dat was vroeger voor mij een middel dat je in de schuur gebruikt. :+
Je weet het verschil tussen een raaf en een bus vim?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:50:12 #189
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104838363
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 11:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o je komt nu wel met een heleboel dingen die ik niet wist :o
Snap ik eindelijk de golden retriever _O-
Een pointer is ook een klassieke wild aanwijshond, en een cocker spaniel is voor het jagen op Snippen ( woodcock)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104838718
Dat het niet "akward" is maar "awkward" ;(
pi_104839689
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:03 schreef SomePerson het volgende:
Dat het niet "akward" is maar "awkward" ;(
Dankzij die serie op MTV? :P
  zaterdag 26 november 2011 @ 12:49:03 #192
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104839943
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dankzij die serie op MTV? :P
Denk dat zijn vriendin Ahwk! Warts! Riep toen ze hem moest pijpen..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104839947
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dankzij die serie op MTV? :P
Ja :')
  zaterdag 26 november 2011 @ 14:30:52 #194
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104842602
Dat " pech " van teer of beter, pek komt, in het Duits pech, je maakte een stok met pek om raven en andere vogels te vangen, dat waren dan Pechraben of pechvogels.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104843006
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat " pech " van teer of beter, pek komt, in het Duits pech, je maakte een stok met pek om raven en andere vogels te vangen, dat waren dan Pechraben of pechvogels.
die hadden dus gewoon pech :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_104843539
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat " pech " van teer of beter, pek komt, in het Duits pech, je maakte een stok met pek om raven en andere vogels te vangen, dat waren dan Pechraben of pechvogels.
:D
pi_104846815
Ik volg dit topic eigenlijk al best wel lang en ben maar een heel enkele keer iets tegengekomen dat ik nog niet wist, maar gisteren dan eindelijk de eerste die ik zelf tegenkwam.

Ik zat "The Time Machine" van H.G. Wells te lezen toen ik daar de zinsnede "breaking the fast" tegenkwam. Blijkt dat breakfast inderdaad afgeleid is van het breken van de vast tijdens de nachtrust, was me nog nooit opgevallen.
Transforming into a new existence...
pi_104860877
Leerde ik indertijd op school bij engels.
pi_104891669
Dat het liedje van zeg ken jij de mosselman niet eindigd op Scheveneden.. maar natuurlijk Scheveningen :')
iedereen heeft recht op mijn mening, dat ik het even weet..
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 20:21:14 #200
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104892719
Dat de zanger van neutral milk hotel niet Jeff Magnum heet maar Jeff mangum.

En in de same vein dat het album untilted van autechre niet untitled heet
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_104892890
quote:
2s.gif Op zondag 27 november 2011 20:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat de zanger van neutral milk hotel niet Jeff Magnum heet maar Jeff mangum.

En in de same vein dat het album untilted van autechre niet untitled heet
En dat s/t selftitled is (oftewel, als er een album van Autechre is dat Autechre heet, dat s/t wordt genoemd).
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 20:26:29 #202
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_104893024
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef frame-saw het volgende:

[..]

En dat s/t selftitled is (oftewel, als er een album van Autechre is dat Autechre heet, dat s/t wordt genoemd).
Dat wist ik dan weer wel :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_104897566
Dat meisjes/vrouwen hun periode enzo niet alleen tijdens de puberteit krijgen, maar voor heel hun leven.
  zondag 27 november 2011 @ 21:32:29 #204
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_104897671
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:30 schreef BossBoss87 het volgende:
Dat meisjes/vrouwen hun periode enzo niet alleen tijdens de puberteit krijgen, maar voor heel hun leven.
Ooit wel eens gehoord van menopauze?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_104897807
ja sinds :') een paar jaar terug pas
pi_104898427
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:30 schreef BossBoss87 het volgende:
Dat meisjes/vrouwen hun periode enzo niet alleen tijdens de puberteit krijgen, maar voor heel hun leven.
:') Jouw oma wordt nog ongesteld?
pi_104915740
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef SomePerson het volgende:

[..]

:') Jouw oma wordt nog ongesteld?
Nee, die is dood :'(
pi_104948357
Een tiener is iemand die tussen de 10 en twintig jaar is.
Ik kwam er op mijn 20ste verjaardag pas achter toen een meisje zei: he, nu ben je ook een twintiger -_-'
  Forum Admin maandag 28 november 2011 @ 22:59:37 #209
232445 crew  Specularium
pi_104949017
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2011 22:48 schreef wuh het volgende:
Een tiener is iemand die tussen de 10 en twintig jaar is.
Schijnt van 13 t/m 19 te zijn. Omdat bij 13 pas de tien in de naam van de leeftijd zit.
Komt ook meer overeen met de puberteit.
  maandag 28 november 2011 @ 23:01:17 #210
20720 brother52
Dus..........
pi_104949125
quote:
9s.gif Op maandag 28 november 2011 22:59 schreef Specularium het volgende:

[..]

Schijnt van 13 t/m 19 te zijn. Omdat bij 13 pas de tien in de naam van de leeftijd zit.
Als je 10 bent niet dan?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_104949128
Ach is ook zo
  maandag 28 november 2011 @ 23:01:23 #212
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_104949130
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2011 22:48 schreef wuh het volgende:
Een tiener is iemand die tussen de 10 en twintig jaar is.
Ik kwam er op mijn 20ste verjaardag pas achter toen een meisje zei: he, nu ben je ook een twintiger -_-'
Een tiener is iemand van 13 t/m 19: dertien, zeventien
Zo ook in engels...teenager: fourteen, nineteen

Zo heb ik het altijd begrepen :)
pi_104949422
Ohja, en als mensen zeggen: "even de bloemetjes buiten zetten", dat ze dan niet bedoelen dat ze de bloemen buiten gaan zetten
pi_104949430
quote:
2s.gif Op zondag 27 november 2011 20:21 schreef Bosbeetle het volgende:

En in de same vein dat het album untilted van autechre niet untitled heet
Nu je 't zegt :o.
pi_104951006
Haha ja Untilted, die doen veel mensen fout :P

Met de naam hebben ook veel mensen moeite :P Hoewel ze in een interview zeiden dat het niet veel uitmaakt, men moet het zelf weten :P
pi_105041021
Dat huizen die op een heuvel/scheve helling staan van binnen gewoon recht/waterpas zijn. Ik dacht altijd dat de mensen die er woonden hun bord vast moesten houden bij het eten. Vond het altijd zo onhandig... :)

Zoiets dus..
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
  donderdag 1 december 2011 @ 12:50:11 #217
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_105048302



kom hier net pas achter :D
pi_105050121
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 08:43 schreef Finch het volgende:
Dat huizen die op een heuvel/scheve helling staan van binnen gewoon recht/waterpas zijn. Ik dacht altijd dat de mensen die er woonden hun bord vast moesten houden bij het eten. Vond het altijd zo onhandig... :)

Zoiets dus..
[ afbeelding ]
dat dacht ik altijd bij de kubuswoningen, dat die mensen half rechtop sliepen maar dus ook helemaal achterover op de bank zaten :D

En idd dat je pannen vast moest houden op t gas :')
pi_105054201
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

kom hier net pas achter :D
Zou het? :')
pi_105054232
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

kom hier net pas achter :D
Ik ook :@
pi_105056642
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef hugsy33 het volgende:

[..]

dat dacht ik altijd bij de kubuswoningen, dat die mensen half rechtop sliepen maar dus ook helemaal achterover op de bank zaten :D

En idd dat je pannen vast moest houden op t gas :')
Waardeloze dingen die Kubuswoningen. Als je een kast neerzet komt die een heel eind je kamer in en erachter allemaal loze ruimte. Leuk, zoveel m2 vloeroppervlak, je hebt er alleen geen bal aan.
  donderdag 1 december 2011 @ 16:57:03 #222
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105058449
Architecten, die gehele beroepsgroep moeten ze aan hun duimen ophangen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105059223
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Architecten, die gehele beroepsgroep moeten ze aan hun duimen ophangen
:')
pi_105059230
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Architecten, die gehele beroepsgroep moeten ze aan hun duimen ophangen
:') :') :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  donderdag 1 december 2011 @ 17:22:23 #225
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105059405
Ik wil eigenlijk een nog erger straf, ze dwingen te wonen in de huizen die ze ontwerpen voor anderen, maar dat is te onmenselijk...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105060409
Ah, dat herinnert me aan dit forum (en zie in opening soortgelijke topics)

Of bekijk deze eens :r
pi_105125240
Op de basisschool was mij verteld dat de maanden (muv Feb) met 30 en 31 dagen om en om waren. Pas jaren later viel het me op dat zowel Juli als Augustus 31 dagen hadden, en dat die theorie dus helemaal niet klopte.
  Forum Admin zaterdag 3 december 2011 @ 03:45:03 #228
232445 crew  Specularium
pi_105125667
Je moet je knokkels en die dalletjes ertussen als ezelsbrug gebruiken. Vanaf de wijsvinger.
Knokkel is 31 dagen en het dalletje ernaast 30 enz...
En je zult zien dat je bij Juli en Augustus 2x knokkel telt.

Vergeet dat gekut met februari en minder dagen, niet relevant in dit geval, telt gewoon als een korte maand.
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:59:46 #229
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105126456
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:49 schreef marcel.nl het volgende:
Ah, dat herinnert me aan dit forum (en zie in opening soortgelijke topics)

Of bekijk deze eens :r
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105127434
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja over smaak valt niet te twisten. Maar dat geeft in dit geval niet, dit is namelijk "geen smaak" :')
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:31:40 #231
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105127461
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:29 schreef marcel.nl het volgende:

[..]

Ja over smaak valt niet te twisten. Maar dat geeft in dit geval niet, dit is namelijk "geen smaak" :')
Los van de smaak, parkeer jij snachts je stevige wintermaaltijd daar, dan moet je in de stank slapen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105128525
Het is een paar jaar mode geweest om in je slaapkamer een open badkamer te laten bouwen. Gewoon een gekke uit de hand gelopen vorm van luxe kan niet gek genoeg zijn. Maar die mode zal in de praktijk lelijk tegen gevallen zijn, het liep niet jaaaaaaaaaren lang
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:01:07 #233
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_105132083
Tijdens een comedy centrel presents show had een caberetier het over een string.
"They put strings between their cheecks."
Ik dacht goh ja. Zo simpel is de naam.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:03:12 #234
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_105132146
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Tijdens een comedy centrel presents show had een caberetier het over een string.
"They put strings between their cheecks."
Ik dacht goh ja. Zo simpel is de naam.
Je weet waar de 'g' van 'g-string' vandaan komt? :D.
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:08:34 #235
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_105132296
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:03 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Je weet waar de 'g' van 'g-string' vandaan komt? :D.
Nope. Vertel ;)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:17:43 #236
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_105132544
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:08 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Nope. Vertel ;)
Van 'groin', da's engels voor 'lies'.
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:40:09 #237
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_105133160
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:17 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Van 'groin', da's engels voor 'lies'.
Ah! Dan zou de C van C-string wel staan voor Crotch.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_105137710
En blijft die zitten als je er alleen een rok over draagt?
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:42:09 #239
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_105141864
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:18 schreef Teslynd het volgende:
En blijft die zitten als je er alleen een rok over draagt?
Dat weet ik niet. Ik ben een man dus draag dat niet.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_105155702
Toch had je er ervaring mee kunnen hebben :9
pi_105158807
"Wat is vleermuis in het Engels?

"Bat"

"Bad? Of spel je het dan met een T?

"yup!"

"Oh, net zoals in Batman! Die lijkt trouwens wel een beetje op een vleermuis, met die cape!"
  zondag 4 december 2011 @ 10:15:56 #242
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105158845
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 10:12 schreef _Arual_ het volgende:
"Wat is vleermuis in het Engels?

"Bat"

"Bad? Of spel je het dan met een T?

"yup!"

"Oh, net zoals in Batman! Die lijkt trouwens wel een beetje op een vleermuis, met die cape!"
LOL
Wie was dat? Jij?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105158880
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 10:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
Wie was dat? Jij?
Ja. En er waren heel veel mensen in de buurt die dit gesprekje opvingen...
  zondag 4 december 2011 @ 10:30:43 #244
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105159071
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 10:17 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ja. En er waren heel veel mensen in de buurt die dit gesprekje opvingen...
Oh dear, arme jij, en toen je het realiseerde had je een vertigo effect gevoel?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105159191
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oh dear, arme jij, en toen je het realiseerde had je een vertigo effect gevoel?
Je zag bijna een lampje boven mijn hoofd verschijnen!
pi_105159677
Ik realiseerde me gister tijdens het tikken van een smsje dat ansicht uit ansichtkaart natuurlijk Duits is.. 8)7
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_105159906
Ik realiseerde me vrijdag toen ik Rio zat te kijken ineens waar angrybirds vandaan komt :@
pi_105160027
Van de Finse ontwikkelaar Rovio? :? angry birds komt uit 2009 en Rio uit 2011. Er is wel een angry birds Rio versie, maar ook alleen omdat allebei vogels en angry birds populair.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_105160266
Hmm ik vond de film verdacht veel lijken op het spel
pi_105165897
Ja want een animatiefilm maken doe je binnen een jaar....
pi_105166339
quote:
Saldanha first had the idea for the film back in 1995, involving a penguin being washed up on the beaches of Ipanema; it was changed to the current story after he learned of Happy Feet and Surf's Up (two other films involving penguins) being produced. He pitched the idea to Chris Wedge at Blue Sky in 2006.[6] Saldanha showed the animators maps and books with geographic landmarks and measurements, from which they built a digital version of Rio. Later, a group of artists from the company visited Rio to see the various story locations.[7] The animators also met with an expert on macaws at the Bronx Zoo to gain insight into their movement and personalities.[8]
quote:
In early 2009, Rovio staff began reviewing proposals for potential games. One such proposal came from senior game designer Jaakko Iisalo[12] in the form of a simulated screenshot featuring some angry-looking birds with no visible legs or wings.[13]
:W
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_105171048
Dat rozijnen gemaakt zijn van gedroogde druiven. :')
pi_105171086
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:40 schreef Leanishibe het volgende:
Dat rozijnen gemaakt zijn van gedroogde druiven. :')
Gemaakt zijn van?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_105171168
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:41 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Gemaakt zijn van?
Rozijnen zijn dus gedroogde druiven.
  zondag 4 december 2011 @ 17:56:44 #255
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105174074
Hmm, ik kom er net achter dat de usernaam SCH van de ex-fokker staat voor zijn geliefde voetbalclub, Sport Club Heereveen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105176270
Ik kwam er een paar jaar geleden achter dat haarballen van katten helemaal geen balvorm hebben maar langwerpig zijn. De eerste keer dat mijn kat een haarbal uit had gebraakt dacht ik dat hij een drol achter had gelaten. Pas later besefte ik dat het een haarbal was geweest.
pi_105212061
Dat General Chat geen generaal is die Chat heet, maar gewoon iets als een algemeen forum is.
pi_105212278
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:53 schreef BossBoss87 het volgende:
Dat General Chat geen generaal is die Chat heet, maar gewoon iets als een algemeen forum is.
_O-
  maandag 5 december 2011 @ 16:08:06 #259
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_105212704
quote:
Who is this General Failure and Major Error and why are they following me?
zo dan... :(

[ Bericht 17% gewijzigd door Thijz op 05-12-2011 19:06:04 ]
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  maandag 5 december 2011 @ 18:04:22 #260
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_105217308
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Thijz het volgende:

[..]

Het typen van Generel ipv General is een Major Error opzich _O- :')
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 5 december 2011 @ 19:17:13 #261
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_105219966
En Generaal Pardon, wie is dat dan?
Ok stelletje hokboeren
  maandag 5 december 2011 @ 19:35:05 #262
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105220772
Om nog even in te haken op het "scream" schilderij:



Amerikaans stopcontact:



Ik kan nu nooit meer kijken naar een stop contact en NIET denken aan Munch's Scream. :D
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 5 december 2011 @ 20:07:10 #263
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_105222518
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 19:35 schreef maartena het volgende:
Om nog even in te haken op het "scream" schilderij:

[ afbeelding ]

Amerikaans stopcontact:

[ afbeelding ]

Ik kan nu nooit meer kijken naar een stop contact en NIET denken aan Munch's Scream. :D
Je woont niet in NL?
  maandag 5 december 2011 @ 20:08:52 #264
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105222662
quote:
5s.gif Op maandag 5 december 2011 20:07 schreef PiRANiA het volgende:
Je woont niet in NL?
Nee.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 5 december 2011 @ 20:15:11 #265
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_105223054
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee.
Nee, je woont niet of Nederland? Of: nee, ik woon niet niet in Nederland :?
  maandag 5 december 2011 @ 20:16:11 #266
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105223105
'Nee, ik woon niet in Nederland' denk? :D
We zullen zien, zei de blinde.
  maandag 5 december 2011 @ 20:17:48 #267
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105223240
quote:
5s.gif Op maandag 5 december 2011 20:15 schreef PiRANiA het volgende:
Nee, je woont niet of Nederland? Of: nee, ik woon niet niet in Nederland :?
RTFS.

(Read the fucking signature).
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_105223551
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef maartena het volgende:

[..]

RTFS.

(Read the fucking signature).
NFSOML,SJSIYB
(No Fucking Signature On Mobile Layout, So Just Say It You Bastard)
  maandag 5 december 2011 @ 20:24:07 #269
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_105223614
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef maartena het volgende:
[..]
RTFS.

(Read the fucking signature).
Signatures heb ik uitgezet ;).
  maandag 5 december 2011 @ 20:34:29 #270
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105224278
quote:
3s.gif Op maandag 5 december 2011 20:24 schreef PiRANiA het volgende:
Signatures heb ik uitgezet ;).
Dan mis je toch bepaalde informatie. ;)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 5 december 2011 @ 20:35:47 #271
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_105224350
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Dan mis je toch bepaalde informatie. ;)
Eerste keer in 2 jaar ofzo :P.

Maar weer OT gaan?
  maandag 5 december 2011 @ 20:38:51 #272
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_105224564
quote:
6s.gif Op maandag 5 december 2011 20:35 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Eerste keer in 2 jaar ofzo :P.

Maar weer OT gaan?
Wel grappig dat je zelf ook een signature heb. :)
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_105224697
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 19:35 schreef maartena het volgende:
Om nog even in te haken op het "scream" schilderij:

[ afbeelding ]

Amerikaans stopcontact:

[ afbeelding ]

Ik kan nu nooit meer kijken naar een stop contact en NIET denken aan Munch's Scream. :D
En bedankt }:| o|O ...
  maandag 5 december 2011 @ 21:10:55 #274
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_105226712
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:38 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wel grappig dat je zelf ook een signature heb. :)
Oja :D
pi_105282642
VOiceDAtateleFONE
Wat een kuttopic :')
pi_105282648
Jaren later besefte TS dat zijn moeder ontrouw is geweest aan zijn zogenaamde vader.
Hetgeen ook verklaarde zijn donkere wenkbrauwen en kroeshaar rond zijn piemelotje.
  woensdag 7 december 2011 @ 07:20:09 #277
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_105283051
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 02:40 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
VOiceDAtateleFONE
:o
  woensdag 7 december 2011 @ 08:47:30 #278
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_105283853
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 02:40 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
VOiceDAtateleFONE
Nice :D.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:23:17 #279
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105294542
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 02:42 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
Jaren later besefte TS dat zijn moeder ontrouw is geweest aan zijn zogenaamde vader.
Hetgeen ook verklaarde zijn donkere wenkbrauwen en kroeshaar rond zijn piemelotje.
Que?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105294666
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:

Que?
Je ontdekt toch niet nu pas dat er debiele fokkers zijn die vooral zichzelf grappig vinden? ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 7 december 2011 @ 14:39:04 #281
47102 Elvi
miemkwien
pi_105295114
Iets waar ik 2 of 3 jaar geleden achter kwam.... En ik hoop dat het een herkenbare grap is die ouders uithalen. Lees eerst de begeleidende tekst en kijk dan pas naar het plaatje... dat maakt een hoop duidelijk.

Mijn ouders hebben mij geleerd hoe je een kat moet tekenen, om precies te zijn een kat die uit een schaaltje drinkt. Je begint met de basis en dan teken je daaromheen het hoofd en wat details. Alleen kwam ik er dus een paar jaar geleden achter wat ik nou precies aan het tekenen was als basis ;( Ik snap nu ook pas waarom mijn ouders heel erg moesten lachen toen ze het me lieten zien (is me altijd bijgebleven, ondanks dat ik 5 of 6 was).

Het roze is de basis waar je mee begint te tekenen, het zwarte zijn de 'details'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 20 jaar over gedaan om te zien wat er nou zo hilarisch aan was. -O-
pi_105295392
Whaha toffe ouders :P
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 14:48:46 #283
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105295445
Ik vind het nogal een kinderachtige grap :{
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 14:53:51 #284
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_105295635
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:39 schreef Elvi het volgende:
Iets waar ik 2 of 3 jaar geleden achter kwam.... En ik hoop dat het een herkenbare grap is die ouders uithalen. Lees eerst de begeleidende tekst en kijk dan pas naar het plaatje... dat maakt een hoop duidelijk.

Mijn ouders hebben mij geleerd hoe je een kat moet tekenen, om precies te zijn een kat die uit een schaaltje drinkt. Je begint met de basis en dan teken je daaromheen het hoofd en wat details. Alleen kwam ik er dus een paar jaar geleden achter wat ik nou precies aan het tekenen was als basis ;( Ik snap nu ook pas waarom mijn ouders heel erg moesten lachen toen ze het me lieten zien (is me altijd bijgebleven, ondanks dat ik 5 of 6 was).

Het roze is de basis waar je mee begint te tekenen, het zwarte zijn de 'details'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 20 jaar over gedaan om te zien wat er nou zo hilarisch aan was. -O-
Dat zijn grappen die pubers uithalen met hun broertjes, voor ouders is het behoorlijk sneu als je zoiets met je kinderen uithaalt :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:57:50 #285
47102 Elvi
miemkwien
pi_105295794
Ach stel je niet aan... Ik vind het achteraf wel grappig en ik heb jarenlang met veel plezier katten getekend :P
pi_105295868
Ik heb zojuist uitgevonden hoe ik een pak suiker goed open maak zonder die hele doos stuk te scheuren
pi_105295887
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat zijn grappen die pubers uithalen met hun broertjes, voor ouders is het behoorlijk sneu als je zoiets met je kinderen uithaalt :').
In de categorie je 3 jarige koter de bierflesjes laten leeglurken op een verjaardag...
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 15:00:17 #288
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105295910
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:57 schreef Elvi het volgende:
Ach stel je niet aan... Ik vind het achteraf wel grappig en ik heb jarenlang met veel plezier katten getekend :P
Als jij er geen trauma's aan over hebt gehouden is het mij allang goed ^O^
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_105295968
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef lipper het volgende:
Ik heb zojuist uitgevonden hoe ik een pak suiker goed open maak zonder die hele doos stuk te scheuren
Jij scheurde een doos kapot bij het openen van een pak suiker? Ik vind het bijzonder :')
  woensdag 7 december 2011 @ 15:03:01 #290
47102 Elvi
miemkwien
pi_105295998
Oh shit die overdreven reacties vind ik nog het leukste _O-
pi_105296098
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 02:40 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
VOiceDAtateleFONE
:o
pi_105296170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:01 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Jij scheurde een doos kapot bij het openen van een pak suiker? Ik vind het bijzonder :')
Heb je een beetje extra uitleg
Nodig?
pi_105296187
quote:
Yeay for 9gag...
pi_105296406
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:39 schreef Elvi het volgende:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 20 jaar over gedaan om te zien wat er nou zo hilarisch aan was. -O-
:').
Neil LOVES Carrots!
  woensdag 7 december 2011 @ 23:14:55 #295
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_105321612
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:39 schreef Elvi het volgende:
Iets waar ik 2 of 3 jaar geleden achter kwam.... En ik hoop dat het een herkenbare grap is die ouders uithalen. Lees eerst de begeleidende tekst en kijk dan pas naar het plaatje... dat maakt een hoop duidelijk.

Mijn ouders hebben mij geleerd hoe je een kat moet tekenen, om precies te zijn een kat die uit een schaaltje drinkt. Je begint met de basis en dan teken je daaromheen het hoofd en wat details. Alleen kwam ik er dus een paar jaar geleden achter wat ik nou precies aan het tekenen was als basis ;( Ik snap nu ook pas waarom mijn ouders heel erg moesten lachen toen ze het me lieten zien (is me altijd bijgebleven, ondanks dat ik 5 of 6 was).

Het roze is de basis waar je mee begint te tekenen, het zwarte zijn de 'details'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 20 jaar over gedaan om te zien wat er nou zo hilarisch aan was. -O-
Nog een, speciaal voor jou:

  woensdag 7 december 2011 @ 23:20:33 #296
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_105321901
Niet helemaal ontopic, wel leuk:

'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_105324475
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:20 schreef MichielPH het volgende:
Niet helemaal ontopic, wel leuk:

[ afbeelding ]
He, zo teken ik ze ook altijd :D
pi_105339471
Uit Scott Pilgrim vs. The Word:

Pac-man heet oorspronkelijk Pakkuman. Dat komt van Japanse paku-paku, wat het geluid is als je je mond opent en dichtdoet.

Ze hebben het Pac-man genoemd aangezien Pakkuman of Puck-man door "vandalen" in Fuck-man zou kunnen worden veranderd.
pi_105340249
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:07 schreef lipper het volgende:

[..]

Heb je een beetje extra uitleg
Nodig?
Dit is een doos:


En dit is een pak:


Hoe kan je het ene beschadigen als je het andere opent???
  donderdag 8 december 2011 @ 16:33:21 #300
354487 K4rJ4kC
Steelt geen auto's.
pi_105342010
dat een palindroom geen palingdroom is
Just for one moment, thought I'd found my way.
Destiny unfolded, I watched it slip away.
  donderdag 8 december 2011 @ 16:33:36 #301
354487 K4rJ4kC
Steelt geen auto's.
pi_105342020
LAPO *O* *O* *O*
Just for one moment, thought I'd found my way.
Destiny unfolded, I watched it slip away.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')