Ik zeg toch de pfeifen juist fluiten betekentquote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Pfeifen? In het Duits noemen ze dat blasen. In het Frans is het trouwens ook het Franse equivalent van blazen. Dat je mond zostaat als je 'blow' zegt vind ik wel een heel originele trouwens
.
Noreply & no cry lijkt wel op elkaarquote:
zo lust ik er nog wel 1.quote:Op zondag 20 november 2011 15:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hehe, da's niet eens zo'n gekke gedachte.
quote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Noreply & no cry lijkt wel op elkaar.
Ik vind dontreply@example.com dan ook duidelijker dan noreply@example.com.
Misschien is "noreply" ook wel door een jamaicaan bedacht.
Hoe vaak zouden ze dat mee maken?quote:Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef vosss het volgende:
[..]
zo lust ik er nog wel 1.
Paar jaar geleden moest ik 's morgens om 0900 uur bloed prikken bij de dokter.
Dus ik denk dat is goed, geen probleem.
Bleek die meting nogal vreemde waardes te hebben en of ik even langs wilde komen.
Vraagt de dokter aan mij of ik wel nuchter was tijdens het prikken.
Dus ik zo van ja natuurlijk, denk je dat ik 's morgens om 0900 uur al gezopen heb of wat
Die keek me wel raar aan toen ik dat zei. Ik had geen idee. Avond ervoor gewoon om half 1 ofzo nog even bij de shoarmatent geweest, 's morgens wat gegeten en hup; nuchter bloed prikken.
Ik was toen gok ik 28 ofzo
Ik kan het me voorstellen. Net zoiets als een positieve uitslag krijgen. Dat moet je als arts wel effe heel goed uitleggen.quote:Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef vosss het volgende:
[..]
zo lust ik er nog wel 1.
Paar jaar geleden moest ik 's morgens om 0900 uur bloed prikken bij de dokter.
Dus ik denk dat is goed, geen probleem.
Bleek die meting nogal vreemde waardes te hebben en of ik even langs wilde komen.
Vraagt de dokter aan mij of ik wel nuchter was tijdens het prikken.
Dus ik zo van ja natuurlijk, denk je dat ik 's morgens om 0900 uur al gezopen heb of wat
Die keek me wel raar aan toen ik dat zei. Ik had geen idee. Avond ervoor gewoon om half 1 ofzo nog even bij de shoarmatent geweest, 's morgens wat gegeten en hup; nuchter bloed prikken.
Ik was toen gok ik 28 ofzo
Mee eens, Daarentegen heb ik wel eens gedacht om de dokter te narren om dan eens iets heel geks in te leveren, dat men daar groen wegtrekt maar dan later blijkt geen lichaamssappen van mij te bevatten. Maar het narren van anderen is vast een ander topic, sorryquote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef vosss het volgende:
Ja ik kom zelden daar en de laatste keer dat ik bloed geprikt had was toen ik een ventje van 5 ofzo was gok ik samen met mn moeder.
Toen lag ik dus al op tijd in bed en heb ik waarschijnlijk pas vreten gekregen toen we terug waren.
Hoe moet ik dat nou weten?
Weet je ook hoe zijn hond heet?quote:
het duurde even, maar ik snap 'mquote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Weet je ook hoe zijn hond heet?
(niezen) Hachie.
De toevoeging oorlog is een verwijzing naar het slordige toevoegen van de ingrediėnten, alsof het om een slagveld gaat. Ook de toevoeging van curry (in het verleden vaak ketchup) zal in het ontstaan van de naam hebben bijgedragen en zo bezien een lugubere naam. Er waren nog wel andere namen voor dit recept in omloop, die soms een even nare connotatie hebben, zoals het patatje overweg of patatje rotzooi. Er is getracht een minder lugubere benaming in te voeren ('frietje feest' en 'friet vrede' o.a.), maar dit sloeg in het geheel niet aan.quote:
Inderdaad, wat het Fok!-forum verbetert je leven!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Dat "fok forum verbeterd je leven!" een leugen was.
Oh, ik maar denken dat het FOK!-forum je leven verbetert!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Inderdaad, wat het Fok!-forum verbetert je leven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had een klasgenoot die Divine een lekker wijf vond..quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef ohyeahtherewego het volgende:
ik had vroeger altijd gedacht dat michael jackson een vrouw was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |