neequote:Op maandag 14 november 2011 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doen we niet aan laporegel hier
Dit optreden kan ook weer bij zijn verzameling voor later om terug te kijken.quote:Op maandag 14 november 2011 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
je zal maar zo op tv komen... tokkies...
Ik ben gewend aan vasthouden aan tradities, begrijp je.quote:Op maandag 14 november 2011 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
neesinds de reeksen al niet meer. je bent nog te oldskool sint
Helpt dat?quote:Op maandag 14 november 2011 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als ik dat zonnebankpopje zie praten, heb ik zin om stukjes brood naar de tv te gooien.
Net als Stacey Rookhuizen. Veelbelovend onderneemster en nu elke avond in een paneltje of jurietje.quote:Op maandag 14 november 2011 23:40 schreef waxmask het volgende:
Ja dit zijn top drukke ondernemers...hebben elke week tijd om voor deze onzin op te komen draven. Dit kan je niet als je 80 uur per week werkt...nuff said...
haha nicequote:Op maandag 14 november 2011 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan vasthouden aan tradities, begrijp je.
En die razend slechte chipsreclame waar ze denkt dat ze lekker is.quote:Op maandag 14 november 2011 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Net als Stacey Rookhuizen. Veelbelovend onderneemster en nu elke avond in een paneltje of jurietje.
Was ze dat toch wel? Dacht dat die gast gewoon op dat type lelijke vrouwen viel...quote:Op maandag 14 november 2011 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
En die razend slechte chipsreclame waar ze denkt dat ze lekker is.
Stacie Rookhuizen lijkt op het gehandicapte nichtje van Kim Holland.quote:Op maandag 14 november 2011 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
En die razend slechte chipsreclame waar ze denkt dat ze lekker is.
hahahahaquote:
Jij hebt een liedje gezongenquote:Op maandag 14 november 2011 23:47 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
hahahaha
Ik ben ook een keertje bij KvK geweest, heel vroeger. Staat waarschijnlijk ook op youtube.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:47 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
hahahaha
Ik ben ook een keertje bij KvK geweest, heel vroeger. Staat waarschijnlijk ook op youtube.
Het was een sinterklaas uitzending. Ik zal 'm eens opzoeken. Ik zing en dans mee.quote:Op maandag 14 november 2011 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij hebt een liedje gezongenpost
Dus je woont/woonde in 't gooiquote:Op maandag 14 november 2011 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Het was een sinterklaas uitzending. Ik zal 'm eens opzoeken. Ik zing en dans mee.
Shiiiiine, shiiiiine SHIIIINEquote:Op maandag 14 november 2011 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, internationale allure hoor, Goor.
Die gitaar ook.... Veeul te hardquote:Op maandag 14 november 2011 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog niet zo erg als Gordon & Replay
waar was je?quote:Op maandag 14 november 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Van dit soort muziek moet ik spontaan schijten
Blaricum.quote:Op maandag 14 november 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus je woont/woonde in 't gooi?
Dacht dat die pianist grijs was geworden ....quote:Op maandag 14 november 2011 23:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jezus, Ben Cramer mag wel weer eens naar de kapper.
Daarom is het ook schijtmuziek.quote:Op maandag 14 november 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die gitarist komt wel binnen hoor, beetje basisacooorden spelen en een gouden plaat krijgen
Nou ja, zij laten ook alles gewoon lopen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
En iedereen weet dat die pure kwaliteit afleveren.quote:Op maandag 14 november 2011 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'een Brits onderzoeksbureau'
Geen idee, maar dit komt niet van de C&A.quote:Op maandag 14 november 2011 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou je bij de C&A korting krijgen als je 5 dezelfde jasjes koopt?
Ah oké, jij kent 'm beter dan ik kennelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, maar dit komt niet van de C&A.
Gordon neukt nog liever een vrouw dan dat ie dat draagt.
Oh ik volg het verder niet, kijk ook niet, maar elk dom nieuwsbericht met beweringen als 'Mannen scheren steeds meer lichaamshaar' 'Vrouwen houden van mannen met paarse ogen' etc, staat ook alitjd dat dat door 'een Brits onderzoeksbureau' is onderzochtquote:Op maandag 14 november 2011 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maarja waar gaat dat hele onderzoek uit bestaan vraag ik me dan af
quote:Op maandag 14 november 2011 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik volg het verder niet, kijk ook niet, maar elk dom nieuwsbericht met beweringen als 'Mannen scheren steeds meer lichaamshaar' 'Vrouwen houden van mannen met paarse ogen' etc, staat ook alitjd dat dat door 'een Brits onderzoeksbureau' is onderzocht
Meen je dit?quote:
deze slijmmuziek is erg populair bij veel mensen hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Meen je dit?.
Ik begrijp niets van dit concept en ben verbaasd dat het kennelijk aanslaat. Vind het niet om aan te horen en dat heeft niets met Gordon te maken want ik vind het een aardige jongen.
vind er geen zak aanquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
deze slijmmuziek is erg populair bij veel mensen hoor.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Libelleforum zal er vast andrs over denken
ja ik vond niks mis mee. Gordan altijdquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Meen je dit?.
Ik begrijp niets van dit concept en ben verbaasd dat het kennelijk aanslaat. Vind het niet om aan te horen en dat heeft niets met Gordon te maken want ik vind het een aardige jongen.
van haneghemquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef golfer het volgende:
Eerste 2 gasten voor vanavond zijn al bekend:
Willem van Hanegem
Voetbalicoon bekijkt de oefenwedstrijd Duitsland - Nederland.
Eberhard van der Laan
Wil problemen met jonge veelplegers oplossen met het 'Top 600-plan'
Oh jottem; een analyse van Van Hanegemquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef golfer het volgende:
Willem van Hanegem
Eberhard van der Laan
quote:
quote:
En verder ooknog:quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef golfer het volgende:
Willem van Hanegem
Eberhard van der Laan
Als niemand het doet hoeft Dolf het ook niet te doen.quote:Dolf Jansen
Over de oudejaarsvoorstelling 'Als ik het niet doe, doet niemand het...'
Gevalletje "Laten we lekker links gaan doen" vanavond. Best interessant.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
En verder ooknog:
Ferry Mengele Mingelen
Politiek verslaggever schreef het boek "Graven rond het Binnenhof".
en
Dolf Jansen
Over de oudejaarsvoorstelling 'Als ik het niet doe, doet niemand het...'
Nee Eberhard. Díe slaat een deuk in een pakje boter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef pberends het volgende:
Oh jottem; een analyse van Van Hanegem![]()
.
"in 1974 lieten we ze niet zo vrij lopen"quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef Specularium het volgende:
Gaat een feest worden zo met Willem.
Ik vind zijn wederhelft Sibbel solo erg goed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:02 schreef Cynix ® het volgende:
Hoewel Dolf mij iets té geëngageerd is, kan ik 'm nog wel handelen. Hij doet tenminste nog geen commercials voor de Nederlandse Energie Maatschappij.
Toch wel radar ingelicht voor de loden loeki hequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:02 schreef Cynix ® het volgende:
Hoewel Dolf mij iets té geëngageerd is, kan ik 'm nog wel handelen. Hij doet tenminste nog geen commercials voor de Nederlandse Energie Maatschappij.
ik vind hem behoorlijk krachtdadig optredenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee Eberhard. Díe slaat een deuk in een pakje boter.
Misschien moet ik ook maar crimineel worden..quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:12 schreef Cracka-ass het volgende:
We gaan criminelen aan de vrouw brengen begrijp ik.
Ik weet niet precies wat zijn plan is, maar dat W-W-W is al vrij oud en effectief gebleken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:12 schreef Cracka-ass het volgende:
We gaan criminelen aan de vrouw brengen begrijp ik.
Tsja, PvdAquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Lang geleden dat ik hardop heb gelachen om de naďviteit van een burgemeester.
Kwa bewoording. Het blijft altijd bij woorden en plannen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
En toch een wereld van verschil met Job.
Nederlaag zelfsquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:20 schreef UncleDolan het volgende:
Oh God, gaan we het nu over een oefenwedstrijd hebben?
Er zitten best wat aardige zaken in. Maar als je in 2011 werkelijk gelooft dat een draaideur crimineel naar school laten brengen door de politie indruk maakt, zou je geen burgemeester moeten kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:20 schreef alors het volgende:
Maar wat is jullie plan dan? Gewoon laten en draaideurcriminelen laten zijn die steeds overlast geven om daarna weer een tijdje op onze kosten in de bak te zitten? En dan hun hele leven lang?
Eberhard heeft gelijk als er een keer werk gemaakt moet worden van die geesteszieken en mentaal zwakkeren. Maar dan moet die gemeenschap zelf ook eens toegeven dat die dingen bestaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:20 schreef alors het volgende:
Maar wat is jullie plan dan? Gewoon laten en draaideurcriminelen laten zijn die steeds overlast geven om daarna weer een tijdje op onze kosten in de bak te zitten? En dan hun hele leven lang?
Het plan klinkt op zich wel aardig, maar er worden al jaren plannetjes gemaakt en daar blijft het bij. Allemaal gelul in de ruimte.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:20 schreef alors het volgende:
Werkkamp. Eerst een half jaar, dan een jaar, daarna 5 of 10 jaar en niet al te veel luxe. Geen onnodig geld in steken om ze op het rechte pad te praten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:20 schreef alors het volgende:
Hoe zag je dat voor je dan? Bij werkweigering? Nog maar een extra jaar op onze kosten zitten? Op wil je ze met de zweep achterna?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Werkkamp. Eerst een half jaar, dan een jaar, daarna 5 of 10 jaar en niet al te veel luxe. Geen onnodig geld in steken om ze op het rechte pad te praten.
Tsja, zou ik verder uit moeten werken. Niettemin zijn er nu eenmaal mensen bij wie het niet zo veel indruk maakt als je ze vriendelijk vraagt of ze deze maand de juwelier alsjeblieft een keer niet willen overvallen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:25 schreef alors het volgende:
Hoe zag je dat voor je dan? Bij werkweigering? Nog maar een extra jaar op onze kosten zitten? Op wil je ze met de zweep achterna?
Er zijn genoeg sanctie- en beloning structuren te bedenken om dat geen optie te laten zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe zag je dat voor je dan? Bij werkweigering? Nog maar een extra jaar op onze kosten zitten? Op wil je ze met de zweep achterna?
Daverend succes was dat jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:27 schreef Specularium het volgende:
Waarom hoor ik eigenlijk nooit meer iets over Glenn Mills?
Zijn ze helemaal weg?
Die anti-Nederland houding bij die figuren schijnt zo vaak door als je ze in de media hoort/ziet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, zou ik verder uit moeten werken. Niettemin zijn er nu eenmaal mensen bij wie het niet zo veel indruk maakt als je ze vriendelijk vraagt of ze deze maand de juwelier alsjeblieft een keer niet willen overvallen.
In een syrische talkshow, weet niet hoe ze heten of wat ze zijn, ik ben op zoek naar meer info erover maar heb te weinig kernwoorden om het te vinddenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef Cynix ® het volgende:
Waar was dat dat ze met stoelen gooiden?![]()
63.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uren lang in spanning tot die deur opengaat.
En het 40 jaar volhouden, hoorde ik dat goed, hoe oud is hij dan wel
Ze zitten nu op 47-letter Lingo, toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gelukkig is Lingo niet verdwenen, heb binnenkort kandidatenselectie
Met Francoise was het 5-letter, de afgelopen jaren 6-letter en tegenwoordig 7-letterlingo. Lastig wordt het dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze zitten nu op 47-letter Lingo, toch?
Schijnt dat ze ook elke keer de podia 10 cm opschuiven zodat Lucille verder moet lopen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met Francoise was het 5-letter, de afgelopen jaren 6-letter en tegenwoordig 7-letterlingo. Lastig wordt het dus
Ze was een hele tijd ziekquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook elke keer de podia 10 cm opschuiven zodat Lucille verder moet lopen.
Ach, hij praat snel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
krijgt dolf nou nog 5 minuten?
Hij is ook zo'n vieze kraker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat heeft hij dan te maken met occupy
Ik zal wel weer stereotiep denken, maar hoeven die mensen niet te werken of zo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vriend van me is hoofdcoördinator op occupy amsterdam, ging er met hem naartoe op 15 oktober, hij is nog steeds niet teruggekomen
Hij is klaar met z'n studie en steekt zijn tijd nu hier in, hij werkt erg hard vrijwillig daar en heb veel respect voor hemquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zal wel weer stereotiep denken, maar hoeven die mensen niet te werken of zo?
Wat voor studie heeft hij gedaan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is klaar met z'n studie en steekt zijn tijd nu hier in, hij werkt erg hard vrijwillig daar en heb veel respect voor hem
Zijn ook mensen die wel werken en 's avonds daar zitten, maar zijn er inderdaad weinig.
Licht & geluid.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat voor studie heeft hij gedaan?
Je hebt veel organisatorisch werk verricht en verantwoordelijkheid op je genomen, maanden lang vrijwillig.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Staat dat goed op je CV, hoofdcoördinator Occupy?
Ja. En wat zijn je resultaten?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je hebt veel organisatorisch werk verricht en verantwoordelijkheid op je genomen, maanden lang vrijwillig.
Elke week workshops en lezingen van internationale gasten, filmtentoonstellingen, bijeenkomsten per kerngroep (security, voedsel, schoonmaak, visie, debatten). Duidelijke informatiepunten voor bezoekers en de kans voor veel kleinere werkgroepen zich te manifesteren. Het bewustmaken van de massa staat voorop.quote:
Bewustmaking van het huidige financiële systeem.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk ben ik nog steeds niet zo bewust van het punt dat ze nu willen maken. Tegen het kapitalisme of de banken of de euro of het rookverbod ofzo.
In het bewust maken van de massa is men juist niet geslaagd. Dat is, vind ik, de tragiek van de Occupy-beweging. Althans in Nederland. Het is vrijblivend gekanker in de marge met een vleugje web 2.0 en oubollig hippie-elan. Campingengagement.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Elke week workshops en lezingen van internationale gasten, filmtentoonstellingen, bijeenkomsten per kerngroep (security, voedsel, schoonmaak, visie, debatten). Duidelijke informatiepunten voor bezoekers en de kans voor veel kleinere werkgroepen zich te manifesteren. Het bewustmaken van de massa staat voorop.
Dit organiseren en onderhouden vergt werk en professionaliteit en dat dit toch van de grond komt bij mensen zonder eventmanagement achtergrond vind ik toch wel petje af.
Er zijn heeeel veel mensen die er over nadenken die er eerst niet bij stilstonden, en dat er zóveel steden wereldwijd hetzelfde initiatief nemen en zich kennelijk aangesproken voelen geeft voor mij het idee dat het zeer succesvol is.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
In het bewust maken van de massa is men juist niet geslaagd. Dat is, vind ik, de tragiek van de Occupy-beweging. Althans in Nederland. Het is vrijblivend gekanker in de marge met een vleugje web 2.0 en oubollig hippie-elan. Campingengagement.
Lastig referenties natrekken als iedereen knetter stoned is de hele dag.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Staat dat goed op je CV, hoofdcoördinator Occupy?
Welk standpunt?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Licht & geluid.
Maar ik zie het als vrijwilligerswerk, er word altijd weer teruggekomen op 'krakers/geen werk/sloebers' en er zitten ook wat types tussen, maar de harde kern zijn gewoon hard werkende mensen die veel organisatorisch werk verrichten om iets groots op te zetten en te behouden om zo hun standpunt hard te maken.
Daar word je door de mainstream media mee doodgegooid.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bewustmaking van het huidige financiële systeem.
tja das gewoon generaliserenquote:Op woensdag 16 november 2011 00:18 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Lastig referenties natrekken als iedereen knetter stoned is de hele dag.
Er zijn talloze sites van occupy waar op alle sites ongeveer dezelfde standpunten staanquote:[..]
Welk standpunt?
Wáár bij stilstaan, waarover nadenken? Dat het misschien hip zou kunnen zijn om in een tentje naast het Beursplein te bivakkeren? Dat het stoer is om te doen alsof jij een 99%-armoedzaaier bent -- terwijl juist je eigen 1%-privileges dit soort hobby's mogelijk maken?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zijn heeeel veel mensen die er over nadenken die er eerst niet bij stilstonden, en dat er zóveel steden wereldwijd hetzelfde initiatief nemen en zich kennelijk aangesproken voelen geeft voor mij het idee dat het zeer succesvol is.
En er zijn mensen die willen laten horen dat ze het er niet mee eens zijn. Heel veel mensen zelfs. Waarom is dat fout?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:20 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Daar word je door de mainstream media mee doodgegooid.
Pff ik ben ook geen super occupyvoorstander, maar ik vind het wel irritant als mensen blijven generaliseren dat alle occupyers werkloze blowende schooiers zijn die het voor hun lol doen. Tuurlijk zitten die er tussen, maar de kern bestaat uit hard werkende vrijwilligersquote:Op woensdag 16 november 2011 00:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wáár bij stilstaan, waarover nadenken? Dat het misschien hip zou kunnen zijn om in een tentje naast het Beursplein te bivakkeren? Dat het stoer is om te doen alsof jij een 99%-armoedzaaier bent -- terwijl juist je eigen 1%-privileges dit soort hobby's mogelijk maken?
Denk niet dat ruiten van banken ingooien en auto's verbranden een goeie optie is. Het is in bijna alle occupy's vredig verlopen tot nu toe.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:24 schreef Ringo het volgende:
Als je de wereldzoalsdieis wil veranderen, maak de wereldzoalsdieis dan eerst kapot.
Geen goede optie. Een noodzakelijkheid. Die zelfgeroemde vreedzaamheid (lees: het niet durven aansturen op resultaten) is het grote manco van de beweging.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk niet dat ruiten van banken ingooien en auto's verbranden een goeie optie is. Het is in bijna alle occupy's vredig verlopen tot nu toe.
Precies. Zolang een grote meerderheid een baan en voedsel heeft zal dit nooit tot iets leiden.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:31 schreef Ringo het volgende:
Massaliteit is een vorm van psychologisch geweld. De 99% waar Occupy het over had, is veel te hoog gegrepen. Minstens de helft daarvan voelt zich diep van binnen 1%'er. Waarschijnlijk terecht. De crisis gaat nog lang niet diep genoeg, niet hier. Next war, new chances.
Ben het er mee eens dat de 'shine' er wat van af is, maar het hoogtepunt was dan ook al een maand geleden. Toch interessant te kijken hoe lang dit nog blijft leven.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:37 schreef Cynix ® het volgende:
Oh, ik heb best sympathie voor de gedachte achter de Occupy-beweging. En ik was ook verheugd dat het dit keer anders leek te gaan. Dat ook de man met de stropdas zich achter deze initiatieven schaarde en dat er dit keer écht iets ging veranderen.
Maar nu blijkt het eigenlijk toch weer een tentenkamp met hippies en wereldverbeteraars en een handjevol idealisten. De man met de stropdas is allang weer aan het werk, al dan niet gedesillusioneerd.
Omdat de mensen die echt gefucked zijn door het systeem geen tijd hebben om ergens hun tentje op te tuigen. Die moeten namelijk werken voor hun geld maar slapen wel aan het einde van de dag in eenzelfde huis als die 'vrijwilligers'.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En er zijn mensen die willen laten horen dat ze het er niet mee eens zijn. Heel veel mensen zelfs. Waarom is dat fout?
Voor de doelgroep die te arm is staat de occupy beweging toch al helemaal. Er is nu een grote groep mensen die op staan ook voor hen. Anders gebeurt er niks.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:43 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Omdat de mensen die echt gefucked zijn door het systeem geen tijd hebben om ergens hun tentje op te tuigen. Die moeten namelijk werken voor hun geld maar slapen wel aan het einde van de dag in eenzelfde huis als die 'vrijwilligers'.
Dat is wat er mis is met de occupy beweging in Nederland. Degene die nu (nog) het hardst boe roepen hebben het minst reden tot klagen. Zij kunnen onmogelijk draagvlak creëren. En al helemaal niet bij eerder genoemde benadeelde groep.
Zelfs jij, sympathisant, ziet die hele beweging als niet meer dan een media-hype. Je bent een meemompelende toeschouwer. 'Interessant', 'even kijken hoe lang het nog leeft'. De massa bewust maken, prima, hee, natuurlijk -- maar ik ben de massa niet dus laat mij maar aan de zijlijn staan.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben het er mee eens dat de 'shine' er wat van af is, maar het hoogtepunt was dan ook al een maand geleden. Toch interessant te kijken hoe lang dit nog blijft leven.
Doelgroep? Occupy staat voor 99%. Wij, wij allemaal, het volk. Enzovoort. Weet je het nog?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor de doelgroep die te arm is staat de occupy beweging toch al helemaal. Er is nu een grote groep mensen die op staan ook voor hen. Anders gebeurt er niks.
Ik ben van nature geen wereldverbeteraar maar een observator, net als jij, alleen heb ik nog sympathie voor de beweging en jij niet. Komt het een beetje op neer.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zelfs jij, sympathisant, ziet die hele beweging als niet meer dan een media-hype. Je bent een meemompelende toeschouwer. 'Interessant', 'even kijken hoe lang het nog leeft'. De massa bewust maken, prima, hee, natuurlijk -- maar ik ben de massa niet dus laat mij maar aan de zijlijn staan.
Ik ben nooit fan geweest van de leus 'WE ARE THE 99%'quote:Op woensdag 16 november 2011 00:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Doelgroep? Occupy staat voor 99%. Wij, wij allemaal, het volk. Enzovoort. Weet je het nog?
Burgers zijn de marketeers van hun eigen levensgeluk geworden. Gewoon, omdat het kan.
Herhaling, inderdaad. Enjoy to be bored.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben van nature geen wereldverbeteraar maar een observator, net als jij, alleen heb ik nog sympathie voor de beweging en jij niet. Komt het een beetje op neer.
En bewustmaken is gewoon mensen er over laten nadenken. Net zoals SOA projecten mensen laten nadenken over het onderwerp. En de een is het er niet mee eens en de ander wel, maar toch gaat veel meer mensen zich in de stof verdiepen (eindeloze put, dat wel) en dat is een beetje de kern en daar vind ik de beweging in geslaagd.
Maargoed we vallen in herhaling
Slaap lekker, tot P&Wquote:Op woensdag 16 november 2011 00:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Herhaling, inderdaad. Enjoy to be bored.
Occupy is een wekker die te vroeg afging.
Let's snooze!
Derksen is te groot geworden voor P&W.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:35 schreef Jac0bus het volgende:
Dé kans om Derksen uit te nodigen, maar dat doen ze niet
Inderdaad, dat past nooit met Tim Knol aan 1 tafel.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Derksen is te groot geworden voor P&W.
quote:Vanavond ook in Pauw & Witteman: Sportjournalist Jaap de Groot over het aanstellen van Louis van Gaal als directeur van Ajax.
Omdat ie er al jarenlang woont, misschien?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:54 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom was Simek ook al weer een Italië-kenner?
Ik woon al mijn hele leven in NL, maakt mij dat een NL-kenner?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef golfer het volgende:
Omdat ie er al jarenlang woont, misschien?
Woont elk jaar een half jaar in Calabriëquote:Op woensdag 16 november 2011 21:54 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom was Simek ook al weer een Italië-kenner?
jammer dat je beeld niet kunt mutenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Cynix ® het volgende:
Oh, díe Jaap de Groot. Wat een penose-kop.
Gewoon in een ander venster hangen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
jammer dat je beeld niet kunt muten
Tim is toch wel een goeie peer?quote:
Mag hopen van wel. Zo niet? RAUS!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef Modus het volgende:
Ik woon al mijn hele leven in NL, maakt mij dat een NL-kenner?.
Hij maakt van die ellendige muziekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chaos bij Ajaxquote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef waxmask het volgende:
Ah we kijken Nieuwsuur bij P&W en wel het alllleeeeeeer belangrijkste van de wereld....voetbal...
Moet je dan ook aan Ajax denken?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef alors het volgende:
Als ik die Sta op tegen kanker spotjes zie of hoor, dan komt er altijd iets anders in mijn hoofd![]()
Bij DWDD kwam het ook nog even voorbij, ik heb al die programmas daarom niet gekeken. en dit ga ik ook muten, oprotten met dat Ajax gejankquote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef waxmask het volgende:
Ah we kijken Nieuwsuur bij P&W en wel het alllleeeeeeer belangrijkste van de wereld....voetbal...
En dat terwijl de Wereld in brand staat. Yeah, yeah.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef waxmask het volgende:
Inderdaad, waar is Ingeborg?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dat terwijl de Wereld in brand staat. Yeah, yeah.
Nee Cruijff wil daar graag Ling aanstellenquote:
Nee dan hoor ik in mijn hoofd altijd een iets andere versie..quote:Op woensdag 16 november 2011 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je dan ook aan Ajax denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
En dan zijn Telegraaf-vriendjes in de Ministerraad? Denk er nog eens goed over na of je dat wilt.quote:
Tineke van Gent is een dijk van een wijf.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef waxmask het volgende:
Eey is dat niet die koffiejuffrouw van de 2e kamer?
sowieso waarom is cruijff zo'n enorme heldquote:Op woensdag 16 november 2011 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk is dit het laatste hoofdstuk van het Cruijff-bij-Ajax verhaal...ik ben het inmiddels wel zat...
Ik kan alleen maar hopen dat er niet teveel belastinggeld in gaat zitten, verder zoeken ze het vooral lekker uit.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk is dit het laatste hoofdstuk van het Cruijff-bij-Ajax verhaal...ik ben het inmiddels wel zat...
Hier is ze toch echt kantinejuf....quote:Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Tineke van Gent is een dijk van een wijf.
ja dat vind ik ook wel jammer... maarja nu dan ook gewoon lekker opdonderen naar Barca ofzoquote:Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
Toch jammer dat het erop lijkt dat Cruijff niet de tijd krijgt om Ajax compleet naar de vernieling te helpen.
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hier is ze toch echt kantinejuf....![]()
![]()
![]()
Belastinggeld?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat er niet teveel belastinggeld in gaat zitten, verder zoeken ze het vooral lekker uit.
Kijk eens in de recent gesloten topics in VBL.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sowieso waarom is cruijff zo'n enorme held
Koefnoen was nooit leuk. Nooit.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef Specularium het volgende:
Hehe, toen was Koefnoen nog leuk.
Dit was wel leuker dan wat ze de afgelopen weken hebben laten zien.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Koefnoen was nooit leuk. Nooit.
QFTquote:Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Koefnoen was nooit leuk. Nooit.
Het is een schande dat tokkies als De Mos tegenwoordig in de 2e Kamer zitten.quote:
Ja, dat is het enige wat me boeit in deze soap. Als het ons niks kost kloten ze maar lekker door, het zal me jeuken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |