Gevalletje "Laten we lekker links gaan doen" vanavond. Best interessant.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
En verder ooknog:
Ferry Mengele Mingelen
Politiek verslaggever schreef het boek "Graven rond het Binnenhof".
en
Dolf Jansen
Over de oudejaarsvoorstelling 'Als ik het niet doe, doet niemand het...'
Nee Eberhard. Díe slaat een deuk in een pakje boter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef pberends het volgende:
Oh jottem; een analyse van Van Hanegem![]()
.
"in 1974 lieten we ze niet zo vrij lopen"quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef Specularium het volgende:
Gaat een feest worden zo met Willem.
Ik vind zijn wederhelft Sibbel solo erg goed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:02 schreef Cynix ® het volgende:
Hoewel Dolf mij iets té geëngageerd is, kan ik 'm nog wel handelen. Hij doet tenminste nog geen commercials voor de Nederlandse Energie Maatschappij.
Toch wel radar ingelicht voor de loden loeki hequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:02 schreef Cynix ® het volgende:
Hoewel Dolf mij iets té geëngageerd is, kan ik 'm nog wel handelen. Hij doet tenminste nog geen commercials voor de Nederlandse Energie Maatschappij.
ik vind hem behoorlijk krachtdadig optredenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee Eberhard. Díe slaat een deuk in een pakje boter.
Misschien moet ik ook maar crimineel worden..quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:12 schreef Cracka-ass het volgende:
We gaan criminelen aan de vrouw brengen begrijp ik.
Ik weet niet precies wat zijn plan is, maar dat W-W-W is al vrij oud en effectief gebleken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:12 schreef Cracka-ass het volgende:
We gaan criminelen aan de vrouw brengen begrijp ik.
Tsja, PvdAquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Lang geleden dat ik hardop heb gelachen om de naïviteit van een burgemeester.
Kwa bewoording. Het blijft altijd bij woorden en plannen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
En toch een wereld van verschil met Job.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |