63.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uren lang in spanning tot die deur opengaat.
En het 40 jaar volhouden, hoorde ik dat goed, hoe oud is hij dan wel
Ze zitten nu op 47-letter Lingo, toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gelukkig is Lingo niet verdwenen, heb binnenkort kandidatenselectie
Met Francoise was het 5-letter, de afgelopen jaren 6-letter en tegenwoordig 7-letterlingo. Lastig wordt het dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze zitten nu op 47-letter Lingo, toch?
Schijnt dat ze ook elke keer de podia 10 cm opschuiven zodat Lucille verder moet lopen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met Francoise was het 5-letter, de afgelopen jaren 6-letter en tegenwoordig 7-letterlingo. Lastig wordt het dus
Ze was een hele tijd ziekquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook elke keer de podia 10 cm opschuiven zodat Lucille verder moet lopen.
Ach, hij praat snel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
krijgt dolf nou nog 5 minuten?
Hij is ook zo'n vieze kraker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat heeft hij dan te maken met occupy
Ik zal wel weer stereotiep denken, maar hoeven die mensen niet te werken of zo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vriend van me is hoofdcoördinator op occupy amsterdam, ging er met hem naartoe op 15 oktober, hij is nog steeds niet teruggekomen
Hij is klaar met z'n studie en steekt zijn tijd nu hier in, hij werkt erg hard vrijwillig daar en heb veel respect voor hemquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zal wel weer stereotiep denken, maar hoeven die mensen niet te werken of zo?
Wat voor studie heeft hij gedaan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is klaar met z'n studie en steekt zijn tijd nu hier in, hij werkt erg hard vrijwillig daar en heb veel respect voor hem
Zijn ook mensen die wel werken en 's avonds daar zitten, maar zijn er inderdaad weinig.
Licht & geluid.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat voor studie heeft hij gedaan?
Je hebt veel organisatorisch werk verricht en verantwoordelijkheid op je genomen, maanden lang vrijwillig.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Staat dat goed op je CV, hoofdcoördinator Occupy?
Ja. En wat zijn je resultaten?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je hebt veel organisatorisch werk verricht en verantwoordelijkheid op je genomen, maanden lang vrijwillig.
Elke week workshops en lezingen van internationale gasten, filmtentoonstellingen, bijeenkomsten per kerngroep (security, voedsel, schoonmaak, visie, debatten). Duidelijke informatiepunten voor bezoekers en de kans voor veel kleinere werkgroepen zich te manifesteren. Het bewustmaken van de massa staat voorop.quote:
Bewustmaking van het huidige financiële systeem.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk ben ik nog steeds niet zo bewust van het punt dat ze nu willen maken. Tegen het kapitalisme of de banken of de euro of het rookverbod ofzo.
In het bewust maken van de massa is men juist niet geslaagd. Dat is, vind ik, de tragiek van de Occupy-beweging. Althans in Nederland. Het is vrijblivend gekanker in de marge met een vleugje web 2.0 en oubollig hippie-elan. Campingengagement.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Elke week workshops en lezingen van internationale gasten, filmtentoonstellingen, bijeenkomsten per kerngroep (security, voedsel, schoonmaak, visie, debatten). Duidelijke informatiepunten voor bezoekers en de kans voor veel kleinere werkgroepen zich te manifesteren. Het bewustmaken van de massa staat voorop.
Dit organiseren en onderhouden vergt werk en professionaliteit en dat dit toch van de grond komt bij mensen zonder eventmanagement achtergrond vind ik toch wel petje af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |