Hij maakt van die ellendige muziekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chaos bij Ajaxquote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef waxmask het volgende:
Ah we kijken Nieuwsuur bij P&W en wel het alllleeeeeeer belangrijkste van de wereld....voetbal...
Moet je dan ook aan Ajax denken?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef alors het volgende:
Als ik die Sta op tegen kanker spotjes zie of hoor, dan komt er altijd iets anders in mijn hoofd![]()
Bij DWDD kwam het ook nog even voorbij, ik heb al die programmas daarom niet gekeken. en dit ga ik ook muten, oprotten met dat Ajax gejankquote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef waxmask het volgende:
Ah we kijken Nieuwsuur bij P&W en wel het alllleeeeeeer belangrijkste van de wereld....voetbal...
En dat terwijl de Wereld in brand staat. Yeah, yeah.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef waxmask het volgende:
Inderdaad, waar is Ingeborg?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dat terwijl de Wereld in brand staat. Yeah, yeah.
Nee Cruijff wil daar graag Ling aanstellenquote:
Nee dan hoor ik in mijn hoofd altijd een iets andere versie..quote:Op woensdag 16 november 2011 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je dan ook aan Ajax denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
En dan zijn Telegraaf-vriendjes in de Ministerraad? Denk er nog eens goed over na of je dat wilt.quote:
Tineke van Gent is een dijk van een wijf.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef waxmask het volgende:
Eey is dat niet die koffiejuffrouw van de 2e kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |