Derksen is te groot geworden voor P&W.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:35 schreef Jac0bus het volgende:
Dé kans om Derksen uit te nodigen, maar dat doen ze niet
Inderdaad, dat past nooit met Tim Knol aan 1 tafel.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Derksen is te groot geworden voor P&W.
quote:Vanavond ook in Pauw & Witteman: Sportjournalist Jaap de Groot over het aanstellen van Louis van Gaal als directeur van Ajax.
Omdat ie er al jarenlang woont, misschien?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:54 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom was Simek ook al weer een Italië-kenner?
Ik woon al mijn hele leven in NL, maakt mij dat een NL-kenner?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef golfer het volgende:
Omdat ie er al jarenlang woont, misschien?
Woont elk jaar een half jaar in Calabriëquote:Op woensdag 16 november 2011 21:54 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom was Simek ook al weer een Italië-kenner?
jammer dat je beeld niet kunt mutenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Cynix ® het volgende:
Oh, díe Jaap de Groot. Wat een penose-kop.
Gewoon in een ander venster hangen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
jammer dat je beeld niet kunt muten
Tim is toch wel een goeie peer?quote:
Mag hopen van wel. Zo niet? RAUS!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef Modus het volgende:
Ik woon al mijn hele leven in NL, maakt mij dat een NL-kenner?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |