neequote:Op maandag 14 november 2011 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doen we niet aan laporegel hier
Dit optreden kan ook weer bij zijn verzameling voor later om terug te kijken.quote:Op maandag 14 november 2011 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
je zal maar zo op tv komen... tokkies...
Ik ben gewend aan vasthouden aan tradities, begrijp je.quote:Op maandag 14 november 2011 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
neesinds de reeksen al niet meer. je bent nog te oldskool sint
Helpt dat?quote:Op maandag 14 november 2011 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als ik dat zonnebankpopje zie praten, heb ik zin om stukjes brood naar de tv te gooien.
Net als Stacey Rookhuizen. Veelbelovend onderneemster en nu elke avond in een paneltje of jurietje.quote:Op maandag 14 november 2011 23:40 schreef waxmask het volgende:
Ja dit zijn top drukke ondernemers...hebben elke week tijd om voor deze onzin op te komen draven. Dit kan je niet als je 80 uur per week werkt...nuff said...
haha nicequote:Op maandag 14 november 2011 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan vasthouden aan tradities, begrijp je.
En die razend slechte chipsreclame waar ze denkt dat ze lekker is.quote:Op maandag 14 november 2011 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Net als Stacey Rookhuizen. Veelbelovend onderneemster en nu elke avond in een paneltje of jurietje.
Was ze dat toch wel? Dacht dat die gast gewoon op dat type lelijke vrouwen viel...quote:Op maandag 14 november 2011 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
En die razend slechte chipsreclame waar ze denkt dat ze lekker is.
Stacie Rookhuizen lijkt op het gehandicapte nichtje van Kim Holland.quote:Op maandag 14 november 2011 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
En die razend slechte chipsreclame waar ze denkt dat ze lekker is.
hahahahaquote:
Jij hebt een liedje gezongenquote:Op maandag 14 november 2011 23:47 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
hahahaha
Ik ben ook een keertje bij KvK geweest, heel vroeger. Staat waarschijnlijk ook op youtube.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:47 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
hahahaha
Ik ben ook een keertje bij KvK geweest, heel vroeger. Staat waarschijnlijk ook op youtube.
Het was een sinterklaas uitzending. Ik zal 'm eens opzoeken. Ik zing en dans mee.quote:Op maandag 14 november 2011 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij hebt een liedje gezongenpost
Dus je woont/woonde in 't gooiquote:Op maandag 14 november 2011 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Het was een sinterklaas uitzending. Ik zal 'm eens opzoeken. Ik zing en dans mee.
Shiiiiine, shiiiiine SHIIIINEquote:Op maandag 14 november 2011 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, internationale allure hoor, Goor.
Die gitaar ook.... Veeul te hardquote:Op maandag 14 november 2011 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog niet zo erg als Gordon & Replay
waar was je?quote:Op maandag 14 november 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Van dit soort muziek moet ik spontaan schijten
Blaricum.quote:Op maandag 14 november 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus je woont/woonde in 't gooi?
Dacht dat die pianist grijs was geworden ....quote:Op maandag 14 november 2011 23:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jezus, Ben Cramer mag wel weer eens naar de kapper.
Daarom is het ook schijtmuziek.quote:Op maandag 14 november 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die gitarist komt wel binnen hoor, beetje basisacooorden spelen en een gouden plaat krijgen
Nou ja, zij laten ook alles gewoon lopen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
En iedereen weet dat die pure kwaliteit afleveren.quote:Op maandag 14 november 2011 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'een Brits onderzoeksbureau'
Geen idee, maar dit komt niet van de C&A.quote:Op maandag 14 november 2011 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou je bij de C&A korting krijgen als je 5 dezelfde jasjes koopt?
Ah oké, jij kent 'm beter dan ik kennelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, maar dit komt niet van de C&A.
Gordon neukt nog liever een vrouw dan dat ie dat draagt.
Oh ik volg het verder niet, kijk ook niet, maar elk dom nieuwsbericht met beweringen als 'Mannen scheren steeds meer lichaamshaar' 'Vrouwen houden van mannen met paarse ogen' etc, staat ook alitjd dat dat door 'een Brits onderzoeksbureau' is onderzochtquote:Op maandag 14 november 2011 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maarja waar gaat dat hele onderzoek uit bestaan vraag ik me dan af
quote:Op maandag 14 november 2011 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik volg het verder niet, kijk ook niet, maar elk dom nieuwsbericht met beweringen als 'Mannen scheren steeds meer lichaamshaar' 'Vrouwen houden van mannen met paarse ogen' etc, staat ook alitjd dat dat door 'een Brits onderzoeksbureau' is onderzocht
Meen je dit?quote:
deze slijmmuziek is erg populair bij veel mensen hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Meen je dit?.
Ik begrijp niets van dit concept en ben verbaasd dat het kennelijk aanslaat. Vind het niet om aan te horen en dat heeft niets met Gordon te maken want ik vind het een aardige jongen.
vind er geen zak aanquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
deze slijmmuziek is erg populair bij veel mensen hoor.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Libelleforum zal er vast andrs over denken
ja ik vond niks mis mee. Gordan altijdquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Meen je dit?.
Ik begrijp niets van dit concept en ben verbaasd dat het kennelijk aanslaat. Vind het niet om aan te horen en dat heeft niets met Gordon te maken want ik vind het een aardige jongen.
van haneghemquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef golfer het volgende:
Eerste 2 gasten voor vanavond zijn al bekend:
Willem van Hanegem
Voetbalicoon bekijkt de oefenwedstrijd Duitsland - Nederland.
Eberhard van der Laan
Wil problemen met jonge veelplegers oplossen met het 'Top 600-plan'
Oh jottem; een analyse van Van Hanegemquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef golfer het volgende:
Willem van Hanegem
Eberhard van der Laan
quote:
quote:
En verder ooknog:quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef golfer het volgende:
Willem van Hanegem
Eberhard van der Laan
Als niemand het doet hoeft Dolf het ook niet te doen.quote:Dolf Jansen
Over de oudejaarsvoorstelling 'Als ik het niet doe, doet niemand het...'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |