quote:Op maandag 14 november 2011 10:42 schreef guitarist het volgende:
Laatst een liedje geschreven met een vriendin en opgenomen op school.
Niet helemaal geworden hoe ik het in mijn hoofd had, maar alsnog wel leuk.
http://dl.dropbox.com/u/1(...)Used%20To%20Have.mp3
Gelukkig staat ie in het archiefquote:Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef Braddie het volgende:
Dank voor het terughalen van m`n eigen linkdump topic!
Best een lekker nummertje geworden hoor! Maar ik zou proberen om het net iets kleiner en subtieler te houden (vooral de drum en de elektrische gitaar).quote:Op maandag 14 november 2011 10:42 schreef guitarist het volgende:
Laatst een liedje geschreven met een vriendin en opgenomen op school.
Niet helemaal geworden hoe ik het in mijn hoofd had, maar alsnog wel leuk.
http://dl.dropbox.com/u/1(...)Used%20To%20Have.mp3
Ja dat topic staat dus in een gearchiveerd forum dus ik kan hem ook niet naar muz schoppen....quote:Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef Braddie het volgende:
Dank voor het terughalen van m`n eigen linkdump topic!
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 november 2011 19:54 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik ben van mening dat filmpjes die je op internet dumpt gewoon foutloos gespeeld moeten zijn.
Je kunt thuis toch zo weer opnieuw opnemen.
Concerten is wat anders. Dan kun je meestal maar 1 take nemen. Filmpjes in de stijl van kijk wat ik kan zou je toch foutloos moeten doen.
Maargoed dat is ook de reden waarom ik niks op internet dump.
Foutloos is anders dan helemaal perfect imoquote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Hmm helemaal perfeckt is het toch nooit, een beetje opbouwende kritiek is toch leuk. Zolang het maar niet complete bagger is.
Dat is de reden dat ik alleen maar nieuwe muziek maak dan kan het niet goed of foutquote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef mr-green het volgende:
[..]
Foutloos is anders dan helemaal perfect imo
Ik wil alleen wel iets horen wat fijn in mijn oren klinkt.
Als ik jou was zou ik even een simpel interfaceje halen, dat is namelijk vele malen beter!quote:Op maandag 14 november 2011 21:07 schreef Gitaarmat het volgende:
gitaar rechtstreeks in pc geplugd nu, audacity vindt twee kanalen maar bij het opnemen werkt geen van beide..
ik heb het door wat een teringgeluid komt er nu uit.quote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even een simpel interfaceje halen, dat is namelijk vele malen beter!
Jij kan in de toekomst kijkenquote:Op maandag 14 november 2011 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]en dit is de laatste braddie bash TT!
Nee maar kijk. Als je al komt met ja er zitten een paar fouten in dan heb je je kruit bij mij al verschoten.quote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Hmm helemaal perfeckt is het toch nooit, een beetje opbouwende kritiek is toch leuk. Zolang het maar niet complete bagger is.
Mja, idd. De bedoeling was juist dat de grote stukken nog groter zouden worden, ik heb synth, piano en stijkers partijen geschreven maar niet hierbij in gemixt. Maar thanks for de kritiek.quote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef savale het volgende:
[..]
Best een lekker nummertje geworden hoor! Maar ik zou proberen om het net iets kleiner en subtieler te houden (vooral de drum en de elektrische gitaar).
Neen maar ik kan wel TT's edittenquote:
Als je het dan toch leuk vindt om kritiek te zien zal ik maar beginnen door te zeggen dat "ik vind" toch echt zonder t moetquote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef Narasan het volgende:
Ik ben trouwens opzoek naar een aantal mensen die samen zin hebben om een bandje te vormen. Nog een goede gitarist erbij zou wel handig zijn.
En voor de andere dingen, ik vindt het inderdaad leuk om de kritiek te zien. Zo kun je ook jezelf verbeteren.
Of was dat expres ?quote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als je het dan toch leuk vindt om kritiek te zien zal ik maar beginnen door te zeggen dat "ik vind" toch echt zonder t moet
Als je dat nou ook nog eens met je Nederlands was....quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee maar kijk. Als je al komt met ja er zitten een paar fouten in dan heb je je kruit bij mij al verschoten.
En ik kan natuurlijk niet weten hoeveel tijd/takes je nodig hebt voor een filmpje maar op het moment dat ik iets heb van dit wil ik opnemen ken ik het wel dusdanig dat ik mezelf moet inhouden om niet sneller te spelen als het orgineel. En als het sneller kan met fouten speel dan langzamer en foutloos.
Maar dat is mij en perfectionistisch. Daarom zeg ik altijd dat ik niet gitaar kan spelen omdat het niet perfect is, of iig naar mijn wens.
Oke ik kap wel met taalnazi zijn. Ik faalquote:Op maandag 14 november 2011 22:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je weet dat het daar wel klopt he?
okidokiquote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef guitarist het volgende:
[..]
Mja, idd. De bedoeling was juist dat de grote stukken nog groter zouden worden, ik heb synth, piano en stijkers partijen geschreven maar niet hierbij in gemixt. Maar thanks for de kritiek.
Master of the turd Reich.quote:
Nice, ben zelf nog steeds bezig met African Child op de gitaar, akkoorden gaan wel(overpakken is soms nog wat tricky) maar het slagje is lastigquote:
succes ermee, hopelijk makkelijker in te stellen dan een gt-8quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:46 schreef Braddie het volgende:
Hoppa, op m`n verjaardag word er een GT-10 bezorgt!
gt8 is best te doen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:21 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
succes ermee, hopelijk makkelijker in te stellen dan een gt-8
@Dean, De man trok zich helaas terug wat de LP betrof.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef genakt het volgende:
[..]
gt8 is best te doen hoorbegin is moeilijk maar daarna
vergeleken met de M13 is ie echt heel lastig om er een lekker geluid uit te krijgen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef genakt het volgende:
[..]
gt8 is best te doen hoorbegin is moeilijk maar daarna
Eleven rackquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Huisgenootjes smst dat er een pakketje klaar ligt
Jammer man! En dat kan je doen, maar soms moet je nadenken of die het wel waard is. Je kan ook dat LP geld pakken en een andere gitaar kopen. Die dan opknappen, afstellen. Dan heb je een basis van betere kwaliteit. Als je daar dan die top of the line pickups in zet...quote:Op woensdag 16 november 2011 01:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
@Dean, De man trok zich helaas terug wat de LP betrof.
Zit eigenlijk meer te twijfelen nu, of het niet gewoon slimmer is om mijn Craftertje te voorzien van een andere set elementen(2 texas specials en een Seymour Duncan) en eventueel een spuitbeurtje + afstelbeurtje..
Heb nu overigens een GT-6 van een vriend van me hier staan.. weet niet in hoeverre die verschilt van een GT-10?, mocht hem lenen om wat op te nemen en kijken of het ding me bevalt!
Stop je met spelen? Of tijd voor nieuwe gear?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:33 schreef infp2009 het volgende:
Had het een tijd terug al gepost, nu moet het er echt allemaal uit:
[TK] Epiphone Les Paul Standard Plus & Blackstar HT5
Stop met niet spelen...quote:Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Stop je met spelen? Of tijd voor nieuwe gear?
quote:
Beetje raar dat je dan al je gear verkoopt.quote:
Alsof jij maar een gitaar en versterker hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 12:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dan al je gear verkoopt.
MIsschien kan ik voor die 300euro wel een andere gitaar kopen ja, maar to be honest, ik heb hier nu een Les Paultje staan(motion) en een stratje(Crafter) en dat Stratje speel ik veel vaker mee, en ik hoor van verschillende mensen dat een opknap beurt hem waarschijnlijk goed zal doen, maargoed... dan ben ik hem ook weer ff kwijt...quote:Op woensdag 16 november 2011 07:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jammer man! En dat kan je doen, maar soms moet je nadenken of die het wel waard is. Je kan ook dat LP geld pakken en een andere gitaar kopen. Die dan opknappen, afstellen. Dan heb je een basis van betere kwaliteit. Als je daar dan die top of the line pickups in zet...
Verder ken ik de kwaliteit/speelgenot van je Crafter niet, dus ik oordeel misschien iets té makkelijk
Meer heb je toch niet nodig?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alsof jij maar een gitaar en versterker hebt
Volgens mij had hij het er over dat zijn main gitaar [en welke je op alle platen hoort] zijn Explorer is... volgens mij was dat in It Might Get Loud, maar dat moet ik thuis even nakijken voor je,quote:Op woensdag 16 november 2011 12:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
MIsschien kan ik voor die 300euro wel een andere gitaar kopen ja, maar to be honest, ik heb hier nu een Les Paultje staan(motion) en een stratje(Crafter) en dat Stratje speel ik veel vaker mee, en ik hoor van verschillende mensen dat een opknap beurt hem waarschijnlijk goed zal doen, maargoed... dan ben ik hem ook weer ff kwijt...
Maar wat jij dan zegt inderdaad, een ander gitaartje kopen, Les Paultje.. is ook niet dom, ben nu heel erg bezig met de theorieleer over *The Edge* en die gebruikte eigenlijk van alles, maar z`n mainsound is een Les Paul.....
Nee, daaromquote:
klopt. En was inderdaad in 'It might get loud'quote:Op woensdag 16 november 2011 12:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het er over dat zijn main gitaar [en welke je op alle platen hoort] zijn Explorer is... volgens mij was dat in It Might Get Loud, maar dat moet ik thuis even nakijken voor je,
Maar een LP valt natuurlijk in het niet bij een Explorerquote:Verder is dat natuurlijk een zelfde soort setup als een LP, met twee humbuckers, dus...
Trouwens al enig idee wat het probleem is met die Hornet?quote:
Daar begint het sterk op te lijken. Vandeweek [of het weekend] even de speakers omruilen met de 2x12 kijken wat er gebeurd.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Trouwens al enig idee wat het probleem is met die Hornet?
Of is het gewoon de speaker?
Ok, neem je tijd. Ik heb hem eerst toch nog niet echt nodig.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar begint het sterk op te lijken. Vandeweek [of het weekend] even de speakers omruilen met de 2x12 kijken wat er gebeurd.
Z`n explorer?... die dingen zijn volgens mij niet te krijgen voor 300euro of wel?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het er over dat zijn main gitaar [en welke je op alle platen hoort] zijn Explorer is... volgens mij was dat in It Might Get Loud, maar dat moet ik thuis even nakijken voor je,
Verder is dat natuurlijk een zelfde soort setup als een LP, met twee humbuckers, dus...
Ik wil die strat ook gerust ombouwen voor je, maar dan ben je hem inderdaad wel even kwijt
Je ent iets meer kwijtquote:Op woensdag 16 november 2011 13:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Z`n explorer?... die dingen zijn volgens mij niet te krijgen voor 300euro of wel?
Stel je bouwt hem om/stelt hem af etc, hoelang ben ik hem dan kwijt?
Verwacht geen metalmachine, maar hij is wel erg nice. Word ook niet goedkoper, dan houd ik hem wel, voor thuisquote:Op woensdag 16 november 2011 13:53 schreef Svyatagor het volgende:
Damn, het is dat ik al twee goede versterkers heb, anders had ik die Windsor wel van je overgenomen Dean.
Uh... Ik heb allemaal spul wat ik niet gebruik, dus verkoop ik alles. Wat jij niet begrijp?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dan al je gear verkoopt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:17 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Uh... Ik heb allemaal spul wat ik niet gebruik, dus verkoop ik alles. Wat jij niet begrijp?
Als je stopt met 'niet spelen', ga je toch juist weer spelen?quote:Stop met niet spelen...
Had je die niet via Daan gekocht?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet ook nogsteeds wat kwijt:
[TK] London City Pershing gitaar head
Klopt! Heb teveel nu, drie tops is wat overdreven, in mijn geval. En heb persoonlijk liever buizen, al zit er wel een dijk van een geluid in!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Had je die niet via Daan gekocht?Bevalt 'ie toch niet?
Aha, dus het is onlogisch omdat je de twee uitspraken afzonderlijk bekijkt en dat onlogisch acht. Als je ze echter als een geheel beschouwt, is de conclusie mijns inziens duidelijk: ik hou op met het niet gebruiken van mijn spullen.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Als je stopt met 'niet spelen', ga je toch juist weer spelen?
Dan is het erg vreemd dat je je gear gaat verkopen wanneer je weer gaat spelen.
Het zijn ook 2 afzonderlijke uitspraken. Ze staan in 2 verschillende posts, dus kun je ze niet als 1 geheel beschouwen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:52 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Aha, dus het is onlogisch omdat je de twee uitspraken afzonderlijk bekijkt en dat onlogisch acht. Als je ze echter als een geheel beschouwt,
En nu zeg je weer dat je de spullen weer gaat gebruiken.quote:is de conclusie mijns inziens duidelijk: ik hou op met het niet gebruiken van mijn spullen.
Dat ik ze in twee verschillende posts uit, wil niet zeggen dat het twee afzonderlijke en onafhankelijke uitspraken zijn. Dat jij ze niet tot één conclusie kunt samenvoegen was inmiddels wel duidelijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het zijn ook 2 afzonderlijke uitspraken. Ze staan in 2 verschillende posts, dus kun je ze niet als 1 geheel beschouwen.
[..]
En nu zeg je weer dat je de spullen weer gaat gebruiken.
Dan heb je mijn bureau nog nooit gezien.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Fijn en overzichtelijk werken ftw
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Neck pickup gebruiken, tone bijna helemaal wegdraaien, zwarte coltrui aan, elke dag alleen maar jazz luisteren (niet alleen naar gitaristen) en dan de groove, feel en harmonien proberen te vatten.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Trollscience het volgende:
Is een Epiphone Special II geschikt voor jazz?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Trollscience het volgende:
De Boerderij? Laatst geweest met Stryper, leuke zaalquote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef Scary_Hairy het volgende:
[ afbeelding ]
Popa Chubby in Zoetermeer.
Yep.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De Boerderij? Laatst geweest met Stryper, leuke zaal
Ik zie een pak Taksi! Zo herken je een echt Dribbeldecorquote:Op woensdag 16 november 2011 17:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Twee snelle tips:quote:Op woensdag 16 november 2011 17:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die machinisten houden ook nooit rekening met overstekende voetgangers. De klootzakken!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:24 schreef Aresdreams het volgende:
Mensen die aangereden worden door een trein zijn zo irritant... naar het station lopen, terug naar huis lopen, auto pakken, vervolgens bij school nergens legaal te parkeren, boete erbij... dag kan nie meer stuk.
Ook zo een probleem ja, stak ik het spoor over, liep ik met me neus tegen een trein!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Die machinisten houden ook nooit rekening met overstekende voetgangers. De klootzakken!
Eerder beter voor brandhoutquote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Neck pickup gebruiken, tone bijna helemaal wegdraaien, zwarte coltrui aan, elke dag alleen maar jazz luisteren (niet alleen naar gitaristen) en dan de groove, feel en harmonien proberen te vatten.
Ik ben namelijk aan het overwegen er een te kopen, ofja, te vragen voor mijn verjaardag. Binnen een budget van 200-300 euro.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:50 schreef Iemand91 het volgende:
http://www.nicedeals.nl/
[ afbeelding ]
Dat logo komt me bekend voor...
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:02 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Twee snelle tips:
1. Je grote draaiknoppen op Latch zetten, want anders zit je soms iets te klooien en dat zijn je settings opeens compleet anders.
2. Een extere volume control regelen (Mackie Big Nob, Nana Patch etc.), want dan kun je snel op mute drukken. De Eleven Rack heeft namelijk ook geen aparte headphone volume en dat is vervelend. Als je het gewend bent kun je er wel snel bij komen om je monitoren te muten, maar met een extern apparaat is het toch iets makkelijker en sneller. Ik gebruik een nano patch en kan, in combinatie met de 11R, niet meer zonder
Voor de rest: Veel plezier ermee!
Ik ben er nu al aan verkocht. Het werkt echt super en heeft zo echt wel een hoop voordelen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]![]()
Ben zeer benieuwd naar je ervaringen met die Digidesign. Zit er stiekem ook op te GAS-en, zeker nu mijn thuisversterker zelden aan gaat, kleine slapende kinderen enzo.
Zoals?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef The_Dean het volgende:
Met dat budget kan je veel betere kopen.
had zo een review gelezen en nou jou ding erover gelezen, en klinkt echt interessantquote:Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Ik ben er nu al aan verkocht. Het werkt echt super en heeft zo echt wel een hoop voordelen.
Je haalt er heel makkelijk geluid uit in tegenstelling tot Guitar Rig waar ik altijd uren zit te kloten voor m'n overdrive een beetje leuk klinkt.
Je kan alles via de computer editten maar het nadeel is dat het scherm hiervoor alleen geopend kan worden via Pro Tools omdat het hierin geintegreerd is. (apparaat is wel gewoon in andere software ook te gebruiken).
Het heeele grote voordeel van Pro Tools is dat hij tegelijk met je opname ook je patches opslaat en dat je die terug kan roepen door op de waveform te drukken.
Heb het zovaak gehad dat ik niet meer de goeie patch bij de goeie track kon vinden dus dit is ideaal.
Het enige nadeel wat mist is inderdaad die optie om snel en makkelijk alles te muten waardoor je makkelijk kan overschakelen op alleen koptelefoon. Maar dat is dus op te lossen met dat ding
Ik ga eens checken voor zo'n Nano Patch
Cool.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Ik ben er nu al aan verkocht. Het werkt echt super en heeft zo echt wel een hoop voordelen.
Je haalt er heel makkelijk geluid uit in tegenstelling tot Guitar Rig waar ik altijd uren zit te kloten voor m'n overdrive een beetje leuk klinkt.
Je kan alles via de computer editten maar het nadeel is dat het scherm hiervoor alleen geopend kan worden via Pro Tools omdat het hierin geintegreerd is. (apparaat is wel gewoon in andere software ook te gebruiken).
Het heeele grote voordeel van Pro Tools is dat hij tegelijk met je opname ook je patches opslaat en dat je die terug kan roepen door op de waveform te drukken.
Heb het zovaak gehad dat ik niet meer de goeie patch bij de goeie track kon vinden dus dit is ideaal.
Het enige nadeel wat mist is inderdaad die optie om snel en makkelijk alles te muten waardoor je makkelijk kan overschakelen op alleen koptelefoon. Maar dat is dus op te lossen met dat ding
Ik ga eens checken voor zo'n Nano Patch
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef The_Dean het volgende:
Met dat budget kan je veel betere kopen.
Je hebt 2 opties de gewone heeft een volledige versie van le 8 en de andere duurdere heeft 10quote:Op donderdag 17 november 2011 16:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool.
En krijg je ProTools (of een LE) erbij?
Is het niet zo dat de duurdere versie ook de expantionpack erbij heeft?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt 2 opties de gewone heeft een volledige versie van le 8 en de andere duurdere heeft 10
Is voor jazz een Epiphone Dot niet eerder iets?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het budget daargelaten, vind je het een slechte gitaar?
De kwaliteit is wel een heel stuk minder, maar het is een goed ding om even te kijken of je het een leuke hobby gaat vindenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Is deze vergelijkbaar met de line6 toneports?
Voor dat geld heb je inderdaad wel betere ja. Maar als je persé die wil... het is echt een basic startersgitaar.... niks meer, niks minder.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Queen - Days of Our Lives
Tweedelige documentaire over de Britse band Queen, die 40 jaar geleden werd opgericht. De muzikanten zelf gidsen de kijker door een uitgebreid archief van veelal nooit eerder getoonde beelden en vertellen hoe vier sterke individuen met een uitgesproken karakter en potentieel er toch in slaagden om zo lang en met zo veel succes samen te werken. In 1971 besloten vier universiteitsstudenten een groepje te vormen: Freddy Mercury, Brian May, Roger Taylor en John Deacon. Ze noemden hun band 'Queen' en sindsdien hebben ze 26 albums gemaakt en 300 miljoen platen verkocht over heel de wereld. Ondanks de dood van Freddy Mercury is Queen nog altijd immens populair. Dit eerste deel vertelt over de aanvankelijke spanningen binnen de groep, de problemen en onenigheden, de ruzies en de tijdelijke splits, maar ook over het succes, de triomfen en de muzikale erfenis van de band, dat alles rijkelijk geïllustreerd met persoonlijke getuigenissen en concertbeelden van over heel de wereld.
quote:
Idd doe mij de Ibanez RG870QZM maarquote:Op donderdag 17 november 2011 20:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Ja dat kan.
Maar dat is zo complex dat ik daar vanaf zie en lekker iets voor mezelf ga kopen
Absolutly correct. zoals hij het publiek uit zijn hand liet eten tijdens shows als Budapest Knebworth Mannheim en natuurlijk live Aid (Al deed Bono het ook goed) was onvoorstelbaarquote:Op donderdag 17 november 2011 19:52 schreef The_Dean het volgende:
Hey, dat is misschien wel even leuk. Freddy blijft toch een soort ultieme frontman
Dat zou ik niet durven zeggen eigenlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:58 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de duurdere versie ook de expantionpack erbij heeft?
Duurt ook laaang voordat dat over is, weet ik uit kart-ervaring vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:30 schreef Metalfreak het volgende:
Dribbel, waarom haal je niet van die korte tafelpootjes bij een bouwmarkt en schroef je die eronder? Zo heb ik het thuis ook opgelost en ziet er natuurlijk wat beter uit dan die boeken
Mental note to self: ga niet meer 4 heats karten achter elkaar... Een gekneusde rib is geen fijn gevoel.
Die komen er ook hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:30 schreef Metalfreak het volgende:
Dribbel, waarom haal je niet van die korte tafelpootjes bij een bouwmarkt en schroef je die eronder? Zo heb ik het thuis ook opgelost en ziet er natuurlijk wat beter uit dan die boeken
Mental note to self: ga niet meer 4 heats karten achter elkaar... Een gekneusde rib is geen fijn gevoel.
We zijn op het moment bezig ff een nummer "goed" op te nemen, we hebben de drums nu gedaan, zaterdag gaan we de bas en gitaren doen en dan volgende week ergens de zang. Dus ik hoop in een week tijd iets te kunnen laten horenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Duurt ook laaang voordat dat over is, weet ik uit kart-ervaring vorig jaar.
@Dribbel: goeie setup zo! Ben benieuwd naar je eerste opnames met die Eleven. En ProTools leren kan nooit kwaad.
Ik heb een hobbyprojectje: op Marktplaats een oude Boss CS-3 gekocht, en deze modkit. Hopelijk wordt 'ie daar wat stiller van. En goed voor mijn soldeerskills.
Wat verwacht je anders van zo'n prijs gitaar ?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga nog kijken of er nog 20 euro afkan als ik hem op kom halenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die gast zit altijd onder de Feedback prijs dus dat scheelt
Dat zou ik echt onbeleefd vinden. Je krijgt al een scherpe prijs. Gun die man ook zijn boterham.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga nog kijken of er nog 20 euro afkan als ik hem op kom halen![]()
Ik ben ook een echte hollander zeg
True.ik ben wat dat betreft echt een cheapassquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat zou ik echt onbeleefd vinden. Je krijgt al een scherpe prijs. Gun die man ook zijn boterham.
Fijn hoor mensen als jij...quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga nog kijken of er nog 20 euro afkan als ik hem op kom halen![]()
Ik ben ook een echte hollander zeg
quote:
Hij is niet verplicht het aanbod niet te accepteren hoor...quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat zou ik echt onbeleefd vinden. Je krijgt al een scherpe prijs. Gun die man ook zijn boterham.
Gozer dat noemt men een netwerk opbouwen. Die man verkoopt het waarschijnlijk al zo goedkoop omdat hij niet het onderste uit de kan hoeft te halen (zoals Feedback dus wel wil). Hij matst je dus al aardig met de prijs en dan wil jij nog meer eraf halen. Wees blij dat hij al zover naar beneden gaat in prijs.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Waarom haat iedereen daar toch op. Je gaat toch niet meer betalen als het eigenlijk niet hoeft.
Als je weet wat voor bizarre marges er op die gitaren zitten dan gaat hij die euro's echt niet missen tegenover Feedbackquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
Gozer dat noemt men een netwerk opbouwen. Die man verkoopt het waarschijnlijk al zo goedkoop omdat hij niet het onderste uit de kan hoeft te halen (zoals Feedback dus wel wil). Hij matst je dus al aardig met de prijs en dan wil jij nog meer eraf halen. Wees blij dat hij al zover naar beneden gaat in prijs.
Kijk ga je nou iets kopen bij Feedback of een ander groot commercieel bedrijf dan is het anders. Maar deze man probeert zelf een boterham te verdienen en heeft nou niet echt de winst erg hoog zitten als ik het zo lees. Tast dat dan ook niet aan
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
Gozer dat noemt men een netwerk opbouwen. Die man verkoopt het waarschijnlijk al zo goedkoop omdat hij niet het onderste uit de kan hoeft te halen (zoals Feedback dus wel wil). Hij matst je dus al aardig met de prijs en dan wil jij nog meer eraf halen. Wees blij dat hij al zover naar beneden gaat in prijs.
Kijk ga je nou iets kopen bij Feedback of een ander groot commercieel bedrijf dan is het anders. Maar deze man probeert zelf een boterham te verdienen en heeft nou niet echt de winst erg hoog zitten als ik het zo lees. Tast dat dan ook niet aan
Dat dus. Die gitaar vanuit ibanez kan goed maar 300 euro kosten ofso gast. Waar gewoon 300-400 euro bovenop gepleurd word. Die shit kost echt niks om te maken voor zo'n groot bedrijf.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je weet wat voor bizarre marges er op die gitaren zitten dan gaat hij die euro's echt niet missen tegenover Feedback
Cheapskate. Je spreekt telefonisch / via email een prijs af, vervolgens ga je er alsnog wat vanaf lullen. Voor twee tientjes.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Waarom haat iedereen daar toch op. Je gaat toch niet meer betalen als het eigenlijk niet hoeft.
Hoho, ik heb gevraagt tegen welke prijs hij hem kan leveren. Aangezien ik nog rond aan het kijken ben. Er is niks afgesproken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cheapskate. Je spreekt telefonisch / via email een prijs af, vervolgens ga je er alsnog wat vanaf lullen. Voor twee tientjes.Ik vind het schraal.
Die gitaar Epiphone Les Paul Special II, hangt in een 2ehands zaak voor 249 euro LOL(used Products)quote:Op donderdag 17 november 2011 16:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Ik ben namelijk aan het overwegen er een te kopen, ofja, te vragen voor mijn verjaardag. Binnen een budget van 200-300 euro.
ditquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cheapskate. Je spreekt telefonisch / via email een prijs af, vervolgens ga je er alsnog wat vanaf lullen. Voor twee tientjes.Ik vind het schraal.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:06 schreef brother52 het volgende:
Heb nu eigenlijk al een cab gekocht? Of zit je daar nog steeds op te wachten?
Nee ik ben gewoon een student. Ik heb nog meer kosten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:39 schreef Iemand91 het volgende:
Een prijsverschil van ¤20 op een prijs van rond de ¤600...dan zou me die ¤20 ook niets meer schelen. En dat je 'm een week eerder kan hebben; heb je dan zo weinig geld 'op voorraad'?
Anders laat je die gitaar afstellen door die beste man, of een setje snaren o.i.d. Heb je meer aan.
Vast niet zoveel als ik hebquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon een student. Ik heb nog meer kosten.
Idem hier, maar ik heb gelukkig nog een aardige voorraad. Misschien eens een jaar reizenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon een student. Ik heb nog meer kosten.
als het goed is niet neequote:
Ik niet, tattoo laten zetten in de zomer. En GASquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Idem hier, maar ik heb gelukkig nog een aardige voorraad. Misschien eens een jaar reizen
Ik wil er het liefst zowel metal als jazz op spelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:42 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Is voor jazz een Epiphone Dot niet eerder iets?
Een ES-175 met actieve EMG's lijkt me dan wel een goede keuze.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wil er het liefst zowel metal als jazz op spelen.
je mag ook wel mijn ibanez rga kopenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een Epiphone Les Paul is daar perfect voor. Bijvoorbeeld deze hele mooie [TK] Epiphone Les Paul Standard Plus & Blackstar HT5quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen De Heideroosjes voor de allerlaatste keer live zien
Ze doen nu een goodbye tour, dus grijp je kans. Maar erg zonde onderdaad!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat zijn echt schokkende dingen net als de afscheidstour van osdorp posse, heideroosjes en OP zijn echt van die bands die er eigenlijk altijd moeten blijven, al is het alleen maar voor de jeugdsentiment.
Is niet het laatste optreden stond gisteren in de krant. Tenminste ze vinden het zelf geen gepast afscheid.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze doen nu een goodbye tour, dus grijp je kans. Maar erg zonde onderdaad!
In Friesland is dit in ieder geval de laatste.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is niet het laatste optreden stond gisteren in de krant. Tenminste ze vinden het zelf geen gepast afscheid.
Ze wilde graag op Pinkpop afsluiten.
Ja toch, niet dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:35 schreef brother52 het volgende:
Krijg net het bericht of ik voor maandag nog even een leadpartij en 2 solo's kan instuderen.
Wat denkt de rest van de band wel niet. Dat ik echt gitaar kan spelen of zo?
Zal toch niet?quote:
Wat zou je willen zien en waaromquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand een tof platenlabel oid waar ik een dag mee zou kunnen kijken in het bedrijf, kent iemand toevallig zoiets?
Kost die Schecter?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:48 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Schecter damien 7, yamaha RGX 420S-D6 en B.C. Rich Warlock NJ. 5-snaar
Nicequote:
mogelijk, just thinking of selling, nog niet definitief beslist thoughquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Kwestie van tijd voor die bij menno staat dus
Op die manier ja, daarnaast kan het geld weer mooi op de spaarrekening komen, zodat ik na me school iets moois kan kopen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:38 schreef The_Dean het volgende:
Dat heb ik ook met sommige gear... eigenlijk wil ik het niet kwijt, maar bij het juiste bod is het zo weg
Whiskey & Cocaine mee bezig nu. Even als oefentrack om te kijken hoe het zelf opnemen gaatquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nice
Welke track doen jullie trouwens?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whiskey & Cocaine mee bezig nu. Even als oefentrack om te kijken hoe het zelf opnemen gaat
Haha maybe welquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Kwestie van tijd voor die bij menno staat dus
Sowiesoquote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Op je spelen concentreren is voor n00bs!
[ afbeelding ]
Is dat trouwens toevallig een Ibanez bas gitaar die ze heeft? Want de ibanez die ik ga kopen heeft precies zo'n zelfde lak.quote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Op je spelen concentreren is voor n00bs!
[ afbeelding ]
Ja, Ibanez BTB400.quote:Op zondag 20 november 2011 17:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is dat trouwens toevallig een Ibanez bas gitaar die ze heeft? Want de ibanez die ik ga kopen heeft precies zo'n zelfde lak.
quote:
50 voor die ec1000?quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand 2 LTD's kopen? Of 1 is ook goed
[ afbeelding ]
50, een pak fristi EN een bakje zelfgemaakte kruidnootjesquote:Op maandag 21 november 2011 10:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan bied ik 50 en een pak Fristi
Wat voor setje was dat ook alweer? Daar zat toch een SH-8 bij?quote:
Wat kost die Slash set Dribbel?quote:Op maandag 21 november 2011 12:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik ga echt een hele sloot shit de deur uit doen.
Een aantal SD elementen (Slash set, SH 15 alternative 8, APH1N) Twee LTD's.
Zeker een beestquote:Op maandag 21 november 2011 16:20 schreef Narasan het volgende:
Wat vinden jullie van dit beest?
Dit is de 7th string Ibanez ARZ307 die ik van plan ben volgend jaar ergens te gaan kopen..
Graag jullie meningen.
[ afbeelding ]
Link naar website: IBANEZ
Zijn er mensen met eventuele ervaringen hiermee?.
Prijs verschilt waar je hem koopt van ¤500,- tot ¤600,-.
Haha,quote:Op maandag 21 november 2011 16:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zeker een beest
Ik wil ook ooit nog een 7 snarige
Maar dat moet even wachten
Een gitaar die koffie kan zetten?quote:
Daar heb je gelijk in, het zal vast niet verkeerd zijn om binnenkort een keer naar de winkel te gaan en even te testen. Niet dat je hem dan gelijk koopt, of vindt de verkoper van zulke producten dat niet zo leuk?quote:Op maandag 21 november 2011 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon testen en kijken hoe het klinkt, vooral in je lage stemmingen. Gitaren rond die pijsklasse zijn vaak of net heel gaaf, of het net niet waard. Let vooral op de helderheid van je lage stemmingen goedkopere elementen gaan verzuipen en goeie blijven overeind
En als jij het een mooi ding vindt en hij klinkt tof en hij is het geld waar. Dan is het goed toch
Was dat maar waar, nee hélaas kan die dat nou weer nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een gitaar die koffie kan zetten?![]()
Dat wil ik ook!
Geen push/pull pots?quote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nice, eindelijk ga ik een keer die telecaster van me fixxen, zodat die het uberhaupt doet. heb hem anderhalf jaar, maar nog nooit fatsoenlijk op kunnen spelen omdat de electronica stuk is...
net bestelling bij gfs gedaan;
P02 Calibrated Pickup Set "Modern Vintage" Lil Puncher Import Telecaster
F22 Full Sized 250K Audio Pot
F24 3 Way Tele switch with Screws
maak hem dus met humbuckers
Je hebt serieuze interesse dus dan vind een verkoper dat geen probleem. Ik denk dat het een groter probleem is een winkel te vinden waar ze dat ding ook daadwerkelijk hebben staan. Het is waarschijnlijk niet echt een vaak verkocht model.quote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef Narasan het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het zal vast niet verkeerd zijn om binnenkort een keer naar de winkel te gaan en even te testen. Niet dat je hem dan gelijk koopt, of vindt de verkoper van zulke producten dat niet zo leuk?.
Inderdaad, heb ik ook met het model wat ik wil. Kan hem gewoonweg niet testen omdat ze die nergens op voorraad hebben. En met 7snarige is dat probleem nog veel erger.quote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt serieuze interesse dus dan vind een verkoper dat geen probleem. Ik denk dat het een groter probleem is een winkel te vinden waar ze dat ding ook daadwerkelijk hebben staan. Het is waarschijnlijk niet echt een vaak verkocht model.
Zo te zien houd je erg weinig ruimte over voor het kapje.quote:Op maandag 21 november 2011 16:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hopelijk blijft dat chromen kapje nog wel passen trouwens...! of zal dat bijgeluiden geven?
En dat zou ik dus neit aan durven zo'n gitaar blind te kopen. Heb het 1 keer gedaan en dat is gelukkig toen goed bevallenquote:Op maandag 21 november 2011 16:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Inderdaad, heb ik ook met het model wat ik wil. Kan hem gewoonweg niet testen omdat ze die nergens op voorraad hebben. En met 7snarige is dat probleem nog veel erger.
bij mij ist meer of de pickups bevallenquote:Op maandag 21 november 2011 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dat zou ik dus neit aan durven zo'n gitaar blind te kopen. Heb het 1 keer gedaan en dat is gelukkig toen goed bevallen
Best interesse, maar wil zelf juist gear offloaden, dus ook weer niet...quote:Op maandag 21 november 2011 12:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] 2x LTD EC1000
Officiele spam. En ik heb niks nodig meer qua gear eigenlijk. Of iemand moet leuke spullen hebben die handig kunnen zijn voor opnames.
Mogelijk een prima gitaar, wel goed opletten en testen is het advies.quote:Op maandag 21 november 2011 16:20 schreef Narasan het volgende:
Wat vinden jullie van dit beest?
Dit is de 7th string Ibanez ARZ307 die ik van plan ben volgend jaar ergens te gaan kopen..
Graag jullie meningen.
[ afbeelding ]
Link naar website: IBANEZ
Zijn er mensen met eventuele ervaringen hiermee?.
Prijs verschilt waar je hem koopt van ¤500,- tot ¤600,-.
Dus je kan een nummer openen met een stuk alleen gitaar en kijken wat de instellingen zijn?quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Die functie van de Eleven Rack in Pro Tools dat je op een waveform kan klikken en de settings kan opvragen is zo geniaal![]()
![]()
Dat ding is het geld al waard alleen door die functie
Nouja als je met een project bent en je hebt bijvoorbeeld zoals hier 4 sporen onder elkaar met elk andere settings opgenomen. En je wil uiteindelijk toch het stuk opnieuw opnemen, zit je normaal helemaal te kutten welke setting ook alweer waar bij hoort, en nu kan je gewoon er op klikken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dus je kan een nummer openen met een stuk alleen gitaar en kijken wat de instellingen zijn?
Kan bij Guitar Rig toch ook? Maar dan berekend hij alle tracks tegelijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja als je met een project bent en je hebt bijvoorbeeld zoals hier 4 sporen onder elkaar met elk andere settings opgenomen. En je wil uiteindelijk toch het stuk opnieuw opnemen, zit je normaal helemaal te kutten welke setting ook alweer waar bij hoort, en nu kan je gewoon er op klikken.
[ afbeelding ]
Zo'n tof ding.quote:
Daar zijn twee problemen mee:quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kan bij Guitar Rig toch ook? Maar dan berekend hij alle tracks tegelijk?
Filmpjes maken van snowboarden en surfen. Maar ook gewoon op school (sportopleiding) veel filmen tijdens de lesquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zo'n tof ding.Wat ga je er mee doen?
punt 2 ben ik het niet mee eens (als je je pc goed ingericht hebt)quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:17 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Daar zijn twee problemen mee:
1. Als je veel tracks gebruikt dan begint GuitarRig nogal veel te vreten. Dus dan ga je de tracks bouncen/renderen en gooi je guitar rig eruit. Daarna weet je je exacte settings dus niet meer.
2. Als je je computer opnieuw installeert of een nieuwe versie van GuitarRig erop zet dan ben je volgens mij ook je settings kwijt.
Groot voordeel van de 11R is dat je die ook live gebruikt en dus makkelijk alle settings zo overzet en opslaat en gaan spelen
GuitarRig is geweldig hoor, maar de 11R is beterHoewel de 11R nog wel een paar meer effecten zou mogen hebben en de mogelijkheid om twee amps tegelijk te gebruiken
Die scheckter damien is nu 550quote:Op maandag 21 november 2011 17:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Mogelijk een prima gitaar, wel goed opletten en testen is het advies.
Mijn ervaringen met 7-snarige gitaren tot nu toe:
B.C. Rich Warlock, dunne hals, gitaar was niet al te duur (400-600 euro). Redelijke tot goede afwerking, goede pickups, iets langere hals, waardoor goede tuning met de lage snaren.
Scheckter damien 7, goed in de hand liggende hals, slechte pickups (400-550 euro)
Bo~el MC-7, duurste tot nu toe in mijn collectie (1175 ofzo voor betaald, zit nu nieuw rond de 1300 geloof ik) goede pickups, erg lekkere hals, goede sound.
quote:Beste Martijn,
Begrijp ik het goed dat je ¤ 630,- vraagt voor beide gitaren?
Zo ja dan ben ik wel geinteresseerd.
Met vriendelijke groet,
John
Het bod van 50 euro staat nogquote:Op woensdag 23 november 2011 10:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja maar ergens is het ook zonde om 1500,- aan nutteloos hout aan de muur te hebben hangen
Wat heb je geantwoord. 'Nee, het is eigenlijk 450 voor beide, en dan mag je mijn versterker ook hebben'.quote:
Dan zal ik het wel altijd verkeerd gedaan hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 06:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
punt 2 ben ik het niet mee eens (als je je pc goed ingericht hebt)
heb me pc namelijk opnieuw geïnstalleerd, maar heb nog al mijn oude settings van guitar rig
Goede vraag, nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:24 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel altijd verkeerd gedaan hebben
Is dat ook zo als je een nieuwere versie van GuitarRig erop zet? Werken je oude projecten dan ook nog steeds?
Dat maakt de 11R nog steeds mooiDan kan ik het niet meer verkeerd doen
moest een adres wijziging doen, en toen moest de bestelling geannuleerd worden (vanwege paypal ofzo). nu dus ook 2 push pull switches erbijquote:Op maandag 21 november 2011 16:53 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
mja... te laat helaas haha
Fixed.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:00 schreef brother52 het volgende:
Of Störtebeker van Across the border Conorach.
Ik zat er al op te wachtenquote:
quote:
Ja, volgens mij heb ik ergens een kaartje.quote:
En als het meezit mag je'm na drie maanden weer inleveren omdat je met je handen in de kassa hebt gezetenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:53 schreef Braddie het volgende:
Wohoo, als het meezit KRIJG ik die Ibanez Les Paul in januari gewoon GRATIS
Goed bezig. Nu de kapotte Epiphone verder fiksenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik vandaag een vette jazzmaster gefixt door er een brug van een kapotte epiphone les paul op te zetten.gitaren dokter
Mooie quote om dit topic mee te eindigen!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En als het meezit mag je'm na drie maanden weer inleveren omdat je met je handen in de kassa hebt gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |