Stop met niet spelen...quote:Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Stop je met spelen? Of tijd voor nieuwe gear?
quote:
Beetje raar dat je dan al je gear verkoopt.quote:
Alsof jij maar een gitaar en versterker hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 12:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dan al je gear verkoopt.
MIsschien kan ik voor die 300euro wel een andere gitaar kopen ja, maar to be honest, ik heb hier nu een Les Paultje staan(motion) en een stratje(Crafter) en dat Stratje speel ik veel vaker mee, en ik hoor van verschillende mensen dat een opknap beurt hem waarschijnlijk goed zal doen, maargoed... dan ben ik hem ook weer ff kwijt...quote:Op woensdag 16 november 2011 07:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jammer man! En dat kan je doen, maar soms moet je nadenken of die het wel waard is. Je kan ook dat LP geld pakken en een andere gitaar kopen. Die dan opknappen, afstellen. Dan heb je een basis van betere kwaliteit. Als je daar dan die top of the line pickups in zet...
Verder ken ik de kwaliteit/speelgenot van je Crafter niet, dus ik oordeel misschien iets té makkelijk
Meer heb je toch niet nodig?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alsof jij maar een gitaar en versterker hebt
Volgens mij had hij het er over dat zijn main gitaar [en welke je op alle platen hoort] zijn Explorer is... volgens mij was dat in It Might Get Loud, maar dat moet ik thuis even nakijken voor je,quote:Op woensdag 16 november 2011 12:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
MIsschien kan ik voor die 300euro wel een andere gitaar kopen ja, maar to be honest, ik heb hier nu een Les Paultje staan(motion) en een stratje(Crafter) en dat Stratje speel ik veel vaker mee, en ik hoor van verschillende mensen dat een opknap beurt hem waarschijnlijk goed zal doen, maargoed... dan ben ik hem ook weer ff kwijt...
Maar wat jij dan zegt inderdaad, een ander gitaartje kopen, Les Paultje.. is ook niet dom, ben nu heel erg bezig met de theorieleer over *The Edge* en die gebruikte eigenlijk van alles, maar z`n mainsound is een Les Paul.....
Nee, daaromquote:
klopt. En was inderdaad in 'It might get loud'quote:Op woensdag 16 november 2011 12:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het er over dat zijn main gitaar [en welke je op alle platen hoort] zijn Explorer is... volgens mij was dat in It Might Get Loud, maar dat moet ik thuis even nakijken voor je,
Maar een LP valt natuurlijk in het niet bij een Explorerquote:Verder is dat natuurlijk een zelfde soort setup als een LP, met twee humbuckers, dus...
Trouwens al enig idee wat het probleem is met die Hornet?quote:
Daar begint het sterk op te lijken. Vandeweek [of het weekend] even de speakers omruilen met de 2x12 kijken wat er gebeurd.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Trouwens al enig idee wat het probleem is met die Hornet?
Of is het gewoon de speaker?
Ok, neem je tijd. Ik heb hem eerst toch nog niet echt nodig.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar begint het sterk op te lijken. Vandeweek [of het weekend] even de speakers omruilen met de 2x12 kijken wat er gebeurd.
Z`n explorer?... die dingen zijn volgens mij niet te krijgen voor 300euro of wel?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het er over dat zijn main gitaar [en welke je op alle platen hoort] zijn Explorer is... volgens mij was dat in It Might Get Loud, maar dat moet ik thuis even nakijken voor je,
Verder is dat natuurlijk een zelfde soort setup als een LP, met twee humbuckers, dus...
Ik wil die strat ook gerust ombouwen voor je, maar dan ben je hem inderdaad wel even kwijt
Je ent iets meer kwijtquote:Op woensdag 16 november 2011 13:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Z`n explorer?... die dingen zijn volgens mij niet te krijgen voor 300euro of wel?
Stel je bouwt hem om/stelt hem af etc, hoelang ben ik hem dan kwijt?
Verwacht geen metalmachine, maar hij is wel erg nice. Word ook niet goedkoper, dan houd ik hem wel, voor thuisquote:Op woensdag 16 november 2011 13:53 schreef Svyatagor het volgende:
Damn, het is dat ik al twee goede versterkers heb, anders had ik die Windsor wel van je overgenomen Dean.
Uh... Ik heb allemaal spul wat ik niet gebruik, dus verkoop ik alles. Wat jij niet begrijp?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dan al je gear verkoopt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:17 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Uh... Ik heb allemaal spul wat ik niet gebruik, dus verkoop ik alles. Wat jij niet begrijp?
Als je stopt met 'niet spelen', ga je toch juist weer spelen?quote:Stop met niet spelen...
Had je die niet via Daan gekocht?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet ook nogsteeds wat kwijt:
[TK] London City Pershing gitaar head
Klopt! Heb teveel nu, drie tops is wat overdreven, in mijn geval. En heb persoonlijk liever buizen, al zit er wel een dijk van een geluid in!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Had je die niet via Daan gekocht?Bevalt 'ie toch niet?
Aha, dus het is onlogisch omdat je de twee uitspraken afzonderlijk bekijkt en dat onlogisch acht. Als je ze echter als een geheel beschouwt, is de conclusie mijns inziens duidelijk: ik hou op met het niet gebruiken van mijn spullen.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Als je stopt met 'niet spelen', ga je toch juist weer spelen?
Dan is het erg vreemd dat je je gear gaat verkopen wanneer je weer gaat spelen.
Het zijn ook 2 afzonderlijke uitspraken. Ze staan in 2 verschillende posts, dus kun je ze niet als 1 geheel beschouwen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:52 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Aha, dus het is onlogisch omdat je de twee uitspraken afzonderlijk bekijkt en dat onlogisch acht. Als je ze echter als een geheel beschouwt,
En nu zeg je weer dat je de spullen weer gaat gebruiken.quote:is de conclusie mijns inziens duidelijk: ik hou op met het niet gebruiken van mijn spullen.
Dat ik ze in twee verschillende posts uit, wil niet zeggen dat het twee afzonderlijke en onafhankelijke uitspraken zijn. Dat jij ze niet tot één conclusie kunt samenvoegen was inmiddels wel duidelijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het zijn ook 2 afzonderlijke uitspraken. Ze staan in 2 verschillende posts, dus kun je ze niet als 1 geheel beschouwen.
[..]
En nu zeg je weer dat je de spullen weer gaat gebruiken.
Dan heb je mijn bureau nog nooit gezien.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Fijn en overzichtelijk werken ftw
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Neck pickup gebruiken, tone bijna helemaal wegdraaien, zwarte coltrui aan, elke dag alleen maar jazz luisteren (niet alleen naar gitaristen) en dan de groove, feel en harmonien proberen te vatten.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Trollscience het volgende:
Is een Epiphone Special II geschikt voor jazz?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Trollscience het volgende:
De Boerderij? Laatst geweest met Stryper, leuke zaalquote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef Scary_Hairy het volgende:
[ afbeelding ]
Popa Chubby in Zoetermeer.
Yep.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De Boerderij? Laatst geweest met Stryper, leuke zaal
Ik zie een pak Taksi! Zo herken je een echt Dribbeldecorquote:Op woensdag 16 november 2011 17:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Twee snelle tips:quote:Op woensdag 16 november 2011 17:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die machinisten houden ook nooit rekening met overstekende voetgangers. De klootzakken!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:24 schreef Aresdreams het volgende:
Mensen die aangereden worden door een trein zijn zo irritant... naar het station lopen, terug naar huis lopen, auto pakken, vervolgens bij school nergens legaal te parkeren, boete erbij... dag kan nie meer stuk.
Ook zo een probleem ja, stak ik het spoor over, liep ik met me neus tegen een trein!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Die machinisten houden ook nooit rekening met overstekende voetgangers. De klootzakken!
Eerder beter voor brandhoutquote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Trollscience het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |