Of was dat expres ?quote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als je het dan toch leuk vindt om kritiek te zien zal ik maar beginnen door te zeggen dat "ik vind" toch echt zonder t moet
Als je dat nou ook nog eens met je Nederlands was....quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee maar kijk. Als je al komt met ja er zitten een paar fouten in dan heb je je kruit bij mij al verschoten.
En ik kan natuurlijk niet weten hoeveel tijd/takes je nodig hebt voor een filmpje maar op het moment dat ik iets heb van dit wil ik opnemen ken ik het wel dusdanig dat ik mezelf moet inhouden om niet sneller te spelen als het orgineel. En als het sneller kan met fouten speel dan langzamer en foutloos.
Maar dat is mij en perfectionistisch. Daarom zeg ik altijd dat ik niet gitaar kan spelen omdat het niet perfect is, of iig naar mijn wens.
Oke ik kap wel met taalnazi zijn. Ik faalquote:Op maandag 14 november 2011 22:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je weet dat het daar wel klopt he?
okidokiquote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef guitarist het volgende:
[..]
Mja, idd. De bedoeling was juist dat de grote stukken nog groter zouden worden, ik heb synth, piano en stijkers partijen geschreven maar niet hierbij in gemixt. Maar thanks for de kritiek.
Master of the turd Reich.quote:
Nice, ben zelf nog steeds bezig met African Child op de gitaar, akkoorden gaan wel(overpakken is soms nog wat tricky) maar het slagje is lastigquote:
succes ermee, hopelijk makkelijker in te stellen dan een gt-8quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:46 schreef Braddie het volgende:
Hoppa, op m`n verjaardag word er een GT-10 bezorgt!
gt8 is best te doen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:21 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
succes ermee, hopelijk makkelijker in te stellen dan een gt-8
@Dean, De man trok zich helaas terug wat de LP betrof.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef genakt het volgende:
[..]
gt8 is best te doen hoorbegin is moeilijk maar daarna
vergeleken met de M13 is ie echt heel lastig om er een lekker geluid uit te krijgen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef genakt het volgende:
[..]
gt8 is best te doen hoorbegin is moeilijk maar daarna
Eleven rackquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Huisgenootjes smst dat er een pakketje klaar ligt
Jammer man! En dat kan je doen, maar soms moet je nadenken of die het wel waard is. Je kan ook dat LP geld pakken en een andere gitaar kopen. Die dan opknappen, afstellen. Dan heb je een basis van betere kwaliteit. Als je daar dan die top of the line pickups in zet...quote:Op woensdag 16 november 2011 01:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
@Dean, De man trok zich helaas terug wat de LP betrof.
Zit eigenlijk meer te twijfelen nu, of het niet gewoon slimmer is om mijn Craftertje te voorzien van een andere set elementen(2 texas specials en een Seymour Duncan) en eventueel een spuitbeurtje + afstelbeurtje..
Heb nu overigens een GT-6 van een vriend van me hier staan.. weet niet in hoeverre die verschilt van een GT-10?, mocht hem lenen om wat op te nemen en kijken of het ding me bevalt!
Stop je met spelen? Of tijd voor nieuwe gear?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:33 schreef infp2009 het volgende:
Had het een tijd terug al gepost, nu moet het er echt allemaal uit:
[TK] Epiphone Les Paul Standard Plus & Blackstar HT5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |