Haha,quote:Op maandag 21 november 2011 16:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zeker een beest
Ik wil ook ooit nog een 7 snarige
Maar dat moet even wachten
Een gitaar die koffie kan zetten?quote:
Daar heb je gelijk in, het zal vast niet verkeerd zijn om binnenkort een keer naar de winkel te gaan en even te testen. Niet dat je hem dan gelijk koopt, of vindt de verkoper van zulke producten dat niet zo leuk?quote:Op maandag 21 november 2011 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon testen en kijken hoe het klinkt, vooral in je lage stemmingen. Gitaren rond die pijsklasse zijn vaak of net heel gaaf, of het net niet waard. Let vooral op de helderheid van je lage stemmingen goedkopere elementen gaan verzuipen en goeie blijven overeind
En als jij het een mooi ding vindt en hij klinkt tof en hij is het geld waar. Dan is het goed toch
Was dat maar waar, nee hélaas kan die dat nou weer nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een gitaar die koffie kan zetten?![]()
Dat wil ik ook!
Geen push/pull pots?quote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nice, eindelijk ga ik een keer die telecaster van me fixxen, zodat die het uberhaupt doet. heb hem anderhalf jaar, maar nog nooit fatsoenlijk op kunnen spelen omdat de electronica stuk is...
net bestelling bij gfs gedaan;
P02 Calibrated Pickup Set "Modern Vintage" Lil Puncher Import Telecaster
F22 Full Sized 250K Audio Pot
F24 3 Way Tele switch with Screws
maak hem dus met humbuckers
Je hebt serieuze interesse dus dan vind een verkoper dat geen probleem. Ik denk dat het een groter probleem is een winkel te vinden waar ze dat ding ook daadwerkelijk hebben staan. Het is waarschijnlijk niet echt een vaak verkocht model.quote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef Narasan het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het zal vast niet verkeerd zijn om binnenkort een keer naar de winkel te gaan en even te testen. Niet dat je hem dan gelijk koopt, of vindt de verkoper van zulke producten dat niet zo leuk?.
Inderdaad, heb ik ook met het model wat ik wil. Kan hem gewoonweg niet testen omdat ze die nergens op voorraad hebben. En met 7snarige is dat probleem nog veel erger.quote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt serieuze interesse dus dan vind een verkoper dat geen probleem. Ik denk dat het een groter probleem is een winkel te vinden waar ze dat ding ook daadwerkelijk hebben staan. Het is waarschijnlijk niet echt een vaak verkocht model.
Zo te zien houd je erg weinig ruimte over voor het kapje.quote:Op maandag 21 november 2011 16:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hopelijk blijft dat chromen kapje nog wel passen trouwens...! of zal dat bijgeluiden geven?
En dat zou ik dus neit aan durven zo'n gitaar blind te kopen. Heb het 1 keer gedaan en dat is gelukkig toen goed bevallenquote:Op maandag 21 november 2011 16:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Inderdaad, heb ik ook met het model wat ik wil. Kan hem gewoonweg niet testen omdat ze die nergens op voorraad hebben. En met 7snarige is dat probleem nog veel erger.
bij mij ist meer of de pickups bevallenquote:Op maandag 21 november 2011 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dat zou ik dus neit aan durven zo'n gitaar blind te kopen. Heb het 1 keer gedaan en dat is gelukkig toen goed bevallen
Best interesse, maar wil zelf juist gear offloaden, dus ook weer niet...quote:Op maandag 21 november 2011 12:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] 2x LTD EC1000
Officiele spam. En ik heb niks nodig meer qua gear eigenlijk. Of iemand moet leuke spullen hebben die handig kunnen zijn voor opnames.
Mogelijk een prima gitaar, wel goed opletten en testen is het advies.quote:Op maandag 21 november 2011 16:20 schreef Narasan het volgende:
Wat vinden jullie van dit beest?
Dit is de 7th string Ibanez ARZ307 die ik van plan ben volgend jaar ergens te gaan kopen..
Graag jullie meningen.
[ afbeelding ]
Link naar website: IBANEZ
Zijn er mensen met eventuele ervaringen hiermee?.
Prijs verschilt waar je hem koopt van ¤500,- tot ¤600,-.
Dus je kan een nummer openen met een stuk alleen gitaar en kijken wat de instellingen zijn?quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Die functie van de Eleven Rack in Pro Tools dat je op een waveform kan klikken en de settings kan opvragen is zo geniaal![]()
![]()
Dat ding is het geld al waard alleen door die functie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |