Duurt ook laaang voordat dat over is, weet ik uit kart-ervaring vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:30 schreef Metalfreak het volgende:
Dribbel, waarom haal je niet van die korte tafelpootjes bij een bouwmarkt en schroef je die eronder? Zo heb ik het thuis ook opgelost en ziet er natuurlijk wat beter uit dan die boeken
Mental note to self: ga niet meer 4 heats karten achter elkaar... Een gekneusde rib is geen fijn gevoel.
Die komen er ook hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:30 schreef Metalfreak het volgende:
Dribbel, waarom haal je niet van die korte tafelpootjes bij een bouwmarkt en schroef je die eronder? Zo heb ik het thuis ook opgelost en ziet er natuurlijk wat beter uit dan die boeken
Mental note to self: ga niet meer 4 heats karten achter elkaar... Een gekneusde rib is geen fijn gevoel.
We zijn op het moment bezig ff een nummer "goed" op te nemen, we hebben de drums nu gedaan, zaterdag gaan we de bas en gitaren doen en dan volgende week ergens de zang. Dus ik hoop in een week tijd iets te kunnen laten horenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Duurt ook laaang voordat dat over is, weet ik uit kart-ervaring vorig jaar.
@Dribbel: goeie setup zo! Ben benieuwd naar je eerste opnames met die Eleven. En ProTools leren kan nooit kwaad.
Ik heb een hobbyprojectje: op Marktplaats een oude Boss CS-3 gekocht, en deze modkit. Hopelijk wordt 'ie daar wat stiller van. En goed voor mijn soldeerskills.
Wat verwacht je anders van zo'n prijs gitaar ?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het budget daargelaten, vind je het een slechte gitaar?
Ik ga nog kijken of er nog 20 euro afkan als ik hem op kom halenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die gast zit altijd onder de Feedback prijs dus dat scheelt
Dat zou ik echt onbeleefd vinden. Je krijgt al een scherpe prijs. Gun die man ook zijn boterham.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga nog kijken of er nog 20 euro afkan als ik hem op kom halen![]()
Ik ben ook een echte hollander zeg
True.ik ben wat dat betreft echt een cheapassquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat zou ik echt onbeleefd vinden. Je krijgt al een scherpe prijs. Gun die man ook zijn boterham.
Fijn hoor mensen als jij...quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga nog kijken of er nog 20 euro afkan als ik hem op kom halen![]()
Ik ben ook een echte hollander zeg
quote:
Hij is niet verplicht het aanbod niet te accepteren hoor...quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat zou ik echt onbeleefd vinden. Je krijgt al een scherpe prijs. Gun die man ook zijn boterham.
Gozer dat noemt men een netwerk opbouwen. Die man verkoopt het waarschijnlijk al zo goedkoop omdat hij niet het onderste uit de kan hoeft te halen (zoals Feedback dus wel wil). Hij matst je dus al aardig met de prijs en dan wil jij nog meer eraf halen. Wees blij dat hij al zover naar beneden gaat in prijs.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Waarom haat iedereen daar toch op. Je gaat toch niet meer betalen als het eigenlijk niet hoeft.
Als je weet wat voor bizarre marges er op die gitaren zitten dan gaat hij die euro's echt niet missen tegenover Feedbackquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
Gozer dat noemt men een netwerk opbouwen. Die man verkoopt het waarschijnlijk al zo goedkoop omdat hij niet het onderste uit de kan hoeft te halen (zoals Feedback dus wel wil). Hij matst je dus al aardig met de prijs en dan wil jij nog meer eraf halen. Wees blij dat hij al zover naar beneden gaat in prijs.
Kijk ga je nou iets kopen bij Feedback of een ander groot commercieel bedrijf dan is het anders. Maar deze man probeert zelf een boterham te verdienen en heeft nou niet echt de winst erg hoog zitten als ik het zo lees. Tast dat dan ook niet aan
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
Gozer dat noemt men een netwerk opbouwen. Die man verkoopt het waarschijnlijk al zo goedkoop omdat hij niet het onderste uit de kan hoeft te halen (zoals Feedback dus wel wil). Hij matst je dus al aardig met de prijs en dan wil jij nog meer eraf halen. Wees blij dat hij al zover naar beneden gaat in prijs.
Kijk ga je nou iets kopen bij Feedback of een ander groot commercieel bedrijf dan is het anders. Maar deze man probeert zelf een boterham te verdienen en heeft nou niet echt de winst erg hoog zitten als ik het zo lees. Tast dat dan ook niet aan
Dat dus. Die gitaar vanuit ibanez kan goed maar 300 euro kosten ofso gast. Waar gewoon 300-400 euro bovenop gepleurd word. Die shit kost echt niks om te maken voor zo'n groot bedrijf.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je weet wat voor bizarre marges er op die gitaren zitten dan gaat hij die euro's echt niet missen tegenover Feedback
Cheapskate. Je spreekt telefonisch / via email een prijs af, vervolgens ga je er alsnog wat vanaf lullen. Voor twee tientjes.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Waarom haat iedereen daar toch op. Je gaat toch niet meer betalen als het eigenlijk niet hoeft.
Hoho, ik heb gevraagt tegen welke prijs hij hem kan leveren. Aangezien ik nog rond aan het kijken ben. Er is niks afgesproken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cheapskate. Je spreekt telefonisch / via email een prijs af, vervolgens ga je er alsnog wat vanaf lullen. Voor twee tientjes.Ik vind het schraal.
Die gitaar Epiphone Les Paul Special II, hangt in een 2ehands zaak voor 249 euro LOL(used Products)quote:Op donderdag 17 november 2011 16:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Ik ben namelijk aan het overwegen er een te kopen, ofja, te vragen voor mijn verjaardag. Binnen een budget van 200-300 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |