abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104478067
quote:
8s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:16 schreef genakt het volgende:

[..]

Eerder beter voor brandhout
pi_104478134
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef Scary_Hairy het volgende:

[..]

Neck pickup gebruiken, tone bijna helemaal wegdraaien, zwarte coltrui aan, elke dag alleen maar jazz luisteren (niet alleen naar gitaristen) en dan de groove, feel en harmonien proberen te vatten.
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:07 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Ik ben namelijk aan het overwegen er een te kopen, ofja, te vragen voor mijn verjaardag. Binnen een budget van 200-300 euro.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 16:02:54 ]
pi_104478312
Met dat budget kan je veel betere kopen.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  donderdag 17 november 2011 @ 16:05:31 #104
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_104478329
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:50 schreef Iemand91 het volgende:
http://www.nicedeals.nl/
[ afbeelding ]
Dat logo komt me bekend voor...
o|O :D

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:02 schreef CoiLive het volgende:

[..]

Twee snelle tips:
1. Je grote draaiknoppen op Latch zetten, want anders zit je soms iets te klooien en dat zijn je settings opeens compleet anders.
2. Een extere volume control regelen (Mackie Big Nob, Nana Patch etc.), want dan kun je snel op mute drukken. De Eleven Rack heeft namelijk ook geen aparte headphone volume en dat is vervelend. Als je het gewend bent kun je er wel snel bij komen om je monitoren te muten, maar met een extern apparaat is het toch iets makkelijker en sneller. Ik gebruik een nano patch en kan, in combinatie met de 11R, niet meer zonder :)

Voor de rest: Veel plezier ermee! :)
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:13 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

^O^

Ben zeer benieuwd naar je ervaringen met die Digidesign. Zit er stiekem ook op te GAS-en, zeker nu mijn thuisversterker zelden aan gaat, kleine slapende kinderen enzo. ;(
Ik ben er nu al aan verkocht. Het werkt echt super en heeft zo echt wel een hoop voordelen.

Je haalt er heel makkelijk geluid uit in tegenstelling tot Guitar Rig waar ik altijd uren zit te kloten voor m'n overdrive een beetje leuk klinkt.

Je kan alles via de computer editten maar het nadeel is dat het scherm hiervoor alleen geopend kan worden via Pro Tools omdat het hierin geintegreerd is. (apparaat is wel gewoon in andere software ook te gebruiken).

Het heeele grote voordeel van Pro Tools is dat hij tegelijk met je opname ook je patches opslaat en dat je die terug kan roepen door op de waveform te drukken.

Heb het zovaak gehad dat ik niet meer de goeie patch bij de goeie track kon vinden dus dit is ideaal.

Het enige nadeel wat mist is inderdaad die optie om snel en makkelijk alles te muten waardoor je makkelijk kan overschakelen op alleen koptelefoon. Maar dat is dus op te lossen met dat ding :+

Ik ga eens checken voor zo'n Nano Patch
pi_104478374
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef The_Dean het volgende:
Zoals?
pi_104478533
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik ben er nu al aan verkocht. Het werkt echt super en heeft zo echt wel een hoop voordelen.

Je haalt er heel makkelijk geluid uit in tegenstelling tot Guitar Rig waar ik altijd uren zit te kloten voor m'n overdrive een beetje leuk klinkt.

Je kan alles via de computer editten maar het nadeel is dat het scherm hiervoor alleen geopend kan worden via Pro Tools omdat het hierin geintegreerd is. (apparaat is wel gewoon in andere software ook te gebruiken).

Het heeele grote voordeel van Pro Tools is dat hij tegelijk met je opname ook je patches opslaat en dat je die terug kan roepen door op de waveform te drukken.

Heb het zovaak gehad dat ik niet meer de goeie patch bij de goeie track kon vinden dus dit is ideaal.

Het enige nadeel wat mist is inderdaad die optie om snel en makkelijk alles te muten waardoor je makkelijk kan overschakelen op alleen koptelefoon. Maar dat is dus op te lossen met dat ding :+

had zo een review gelezen en nou jou ding erover gelezen, en klinkt echt interessant :)
helaas geen geld :(
  donderdag 17 november 2011 @ 16:15:50 #107
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_104478695
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

[..]

[..]

Cool. :)

En krijg je ProTools (of een LE) erbij?
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_104478734
wat ik er over gelezen heb, krijg je er een LE bij
  donderdag 17 november 2011 @ 16:22:08 #109
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_104478896
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:58 schreef Trollscience het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef The_Dean het volgende:
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 17 november 2011 @ 16:29:54 #110
125915 Dribbel_
pi_104479147
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:15 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Cool. :)

En krijg je ProTools (of een LE) erbij?
Je hebt 2 opties de gewone heeft een volledige versie van le 8 en de andere duurdere heeft 10 :)
pi_104481399
Is deze vergelijkbaar met de line6 toneports?
pi_104481507
quote:
8s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:22 schreef genakt het volgende:

[..]

[..]

Het budget daargelaten, vind je het een slechte gitaar?
pi_104482287
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Je hebt 2 opties de gewone heeft een volledige versie van le 8 en de andere duurdere heeft 10 :)
Is het niet zo dat de duurdere versie ook de expantionpack erbij heeft?
  donderdag 17 november 2011 @ 18:42:47 #114
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_104483716
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Is voor jazz een Epiphone Dot niet eerder iets?
pi_104483734
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Is deze vergelijkbaar met de line6 toneports?
De kwaliteit is wel een heel stuk minder, maar het is een goed ding om even te kijken of je het een leuke hobby gaat vinden :)
pi_104485758
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Voor dat geld heb je inderdaad wel betere ja. Maar als je persé die wil... het is echt een basic startersgitaar.... niks meer, niks minder.
pi_104486780
Vanavond op Canvas, 23:35 - 00:35 uur:

quote:
Queen - Days of Our Lives
Tweedelige documentaire over de Britse band Queen, die 40 jaar geleden werd opgericht. De muzikanten zelf gidsen de kijker door een uitgebreid archief van veelal nooit eerder getoonde beelden en vertellen hoe vier sterke individuen met een uitgesproken karakter en potentieel er toch in slaagden om zo lang en met zo veel succes samen te werken. In 1971 besloten vier universiteitsstudenten een groepje te vormen: Freddy Mercury, Brian May, Roger Taylor en John Deacon. Ze noemden hun band 'Queen' en sindsdien hebben ze 26 albums gemaakt en 300 miljoen platen verkocht over heel de wereld. Ondanks de dood van Freddy Mercury is Queen nog altijd immens populair. Dit eerste deel vertelt over de aanvankelijke spanningen binnen de groep, de problemen en onenigheden, de ruzies en de tijdelijke splits, maar ook over het succes, de triomfen en de muzikale erfenis van de band, dat alles rijkelijk geïllustreerd met persoonlijke getuigenissen en concertbeelden van over heel de wereld.
pi_104487079
Hey, dat is misschien wel even leuk. Freddy blijft toch een soort ultieme frontman _O_
pi_104488281
*O* *O* Weer een certificaat gehaald *O* *O*

En daarmee 40% van mijn bonus :7

GAS !!!

:o Wat zal ik ervan gaan kopen???? ik heb echt aan mezelf beloofd dat als ik het zou halen dat ik iets leuks voor mezelf zou gaan kopen :D

Misschien toch eindelijk de lang verwachtte basgitaar ;)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_104488351
Je kan ook iets voor ons kopen :9
pi_104488519
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:17 schreef The_Dean het volgende:
Je kan ook iets voor ons kopen :9
:D Ja dat kan.

Maar dat is zo complex dat ik daar vanaf zie en lekker iets voor mezelf ga kopen :P
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_104489110
Ik ben snel tevreden hoor :D
  donderdag 17 november 2011 @ 20:42:29 #123
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104489576
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

:D Ja dat kan.

Maar dat is zo complex dat ik daar vanaf zie en lekker iets voor mezelf ga kopen :P
Idd doe mij de Ibanez RG870QZM maar ^O^
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_104501150
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:52 schreef The_Dean het volgende:
Hey, dat is misschien wel even leuk. Freddy blijft toch een soort ultieme frontman _O_
Absolutly correct. zoals hij het publiek uit zijn hand liet eten tijdens shows als Budapest Knebworth Mannheim en natuurlijk live Aid (Al deed Bono het ook goed) was onvoorstelbaar
  vrijdag 18 november 2011 @ 01:21:01 #125
125915 Dribbel_
pi_104501354
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:58 schreef CoiLive het volgende:

[..]

Is het niet zo dat de duurdere versie ook de expantionpack erbij heeft?
Dat zou ik niet durven zeggen eigenlijk.

Ik moet wel zeggen dat ik om ben wat betreft software. Vandaag een aantal uurtjes besteed om Pro Tools onder de knie te krijgen. Altijd met Adobe Audition gewerkt, nouja in zeeer grote lijnen werkt het precies hetzelfde alleen zitten functies net op een andere plek enz. Maar het heeft zeker z'n voordelen als je kijkt naar Smart Tools en het makkelijk invoeren en editten van externe programma's als Superior Drummer.

Alleen jammer dat het geen vst's ondersteunt maar wel RTAS dus de meeste plugins werken gewoon prima :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')