Wat zou je willen zien en waaromquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand een tof platenlabel oid waar ik een dag mee zou kunnen kijken in het bedrijf, kent iemand toevallig zoiets?
Kost die Schecter?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:48 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Schecter damien 7, yamaha RGX 420S-D6 en B.C. Rich Warlock NJ. 5-snaar
Nicequote:
mogelijk, just thinking of selling, nog niet definitief beslist thoughquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Kwestie van tijd voor die bij menno staat dus
Op die manier ja, daarnaast kan het geld weer mooi op de spaarrekening komen, zodat ik na me school iets moois kan kopen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:38 schreef The_Dean het volgende:
Dat heb ik ook met sommige gear... eigenlijk wil ik het niet kwijt, maar bij het juiste bod is het zo weg
Whiskey & Cocaine mee bezig nu. Even als oefentrack om te kijken hoe het zelf opnemen gaatquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nice
Welke track doen jullie trouwens?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whiskey & Cocaine mee bezig nu. Even als oefentrack om te kijken hoe het zelf opnemen gaat
Haha maybe welquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Kwestie van tijd voor die bij menno staat dus
Sowiesoquote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Op je spelen concentreren is voor n00bs!
[ afbeelding ]
Is dat trouwens toevallig een Ibanez bas gitaar die ze heeft? Want de ibanez die ik ga kopen heeft precies zo'n zelfde lak.quote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Op je spelen concentreren is voor n00bs!
[ afbeelding ]
Ja, Ibanez BTB400.quote:Op zondag 20 november 2011 17:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is dat trouwens toevallig een Ibanez bas gitaar die ze heeft? Want de ibanez die ik ga kopen heeft precies zo'n zelfde lak.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |