quote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Neck pickup gebruiken, tone bijna helemaal wegdraaien, zwarte coltrui aan, elke dag alleen maar jazz luisteren (niet alleen naar gitaristen) en dan de groove, feel en harmonien proberen te vatten.
Ik ben namelijk aan het overwegen er een te kopen, ofja, te vragen voor mijn verjaardag. Binnen een budget van 200-300 euro.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:50 schreef Iemand91 het volgende:
http://www.nicedeals.nl/
[ afbeelding ]
Dat logo komt me bekend voor...
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:02 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Twee snelle tips:
1. Je grote draaiknoppen op Latch zetten, want anders zit je soms iets te klooien en dat zijn je settings opeens compleet anders.
2. Een extere volume control regelen (Mackie Big Nob, Nana Patch etc.), want dan kun je snel op mute drukken. De Eleven Rack heeft namelijk ook geen aparte headphone volume en dat is vervelend. Als je het gewend bent kun je er wel snel bij komen om je monitoren te muten, maar met een extern apparaat is het toch iets makkelijker en sneller. Ik gebruik een nano patch en kan, in combinatie met de 11R, niet meer zonder
Voor de rest: Veel plezier ermee!
Ik ben er nu al aan verkocht. Het werkt echt super en heeft zo echt wel een hoop voordelen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]![]()
Ben zeer benieuwd naar je ervaringen met die Digidesign. Zit er stiekem ook op te GAS-en, zeker nu mijn thuisversterker zelden aan gaat, kleine slapende kinderen enzo.
Zoals?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef The_Dean het volgende:
Met dat budget kan je veel betere kopen.
had zo een review gelezen en nou jou ding erover gelezen, en klinkt echt interessantquote:Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Ik ben er nu al aan verkocht. Het werkt echt super en heeft zo echt wel een hoop voordelen.
Je haalt er heel makkelijk geluid uit in tegenstelling tot Guitar Rig waar ik altijd uren zit te kloten voor m'n overdrive een beetje leuk klinkt.
Je kan alles via de computer editten maar het nadeel is dat het scherm hiervoor alleen geopend kan worden via Pro Tools omdat het hierin geintegreerd is. (apparaat is wel gewoon in andere software ook te gebruiken).
Het heeele grote voordeel van Pro Tools is dat hij tegelijk met je opname ook je patches opslaat en dat je die terug kan roepen door op de waveform te drukken.
Heb het zovaak gehad dat ik niet meer de goeie patch bij de goeie track kon vinden dus dit is ideaal.
Het enige nadeel wat mist is inderdaad die optie om snel en makkelijk alles te muten waardoor je makkelijk kan overschakelen op alleen koptelefoon. Maar dat is dus op te lossen met dat ding
Ik ga eens checken voor zo'n Nano Patch
Cool.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Ik ben er nu al aan verkocht. Het werkt echt super en heeft zo echt wel een hoop voordelen.
Je haalt er heel makkelijk geluid uit in tegenstelling tot Guitar Rig waar ik altijd uren zit te kloten voor m'n overdrive een beetje leuk klinkt.
Je kan alles via de computer editten maar het nadeel is dat het scherm hiervoor alleen geopend kan worden via Pro Tools omdat het hierin geintegreerd is. (apparaat is wel gewoon in andere software ook te gebruiken).
Het heeele grote voordeel van Pro Tools is dat hij tegelijk met je opname ook je patches opslaat en dat je die terug kan roepen door op de waveform te drukken.
Heb het zovaak gehad dat ik niet meer de goeie patch bij de goeie track kon vinden dus dit is ideaal.
Het enige nadeel wat mist is inderdaad die optie om snel en makkelijk alles te muten waardoor je makkelijk kan overschakelen op alleen koptelefoon. Maar dat is dus op te lossen met dat ding
Ik ga eens checken voor zo'n Nano Patch
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef The_Dean het volgende:
Met dat budget kan je veel betere kopen.
Je hebt 2 opties de gewone heeft een volledige versie van le 8 en de andere duurdere heeft 10quote:Op donderdag 17 november 2011 16:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool.
En krijg je ProTools (of een LE) erbij?
Is het niet zo dat de duurdere versie ook de expantionpack erbij heeft?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt 2 opties de gewone heeft een volledige versie van le 8 en de andere duurdere heeft 10
Is voor jazz een Epiphone Dot niet eerder iets?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het budget daargelaten, vind je het een slechte gitaar?
De kwaliteit is wel een heel stuk minder, maar het is een goed ding om even te kijken of je het een leuke hobby gaat vindenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Is deze vergelijkbaar met de line6 toneports?
Voor dat geld heb je inderdaad wel betere ja. Maar als je persé die wil... het is echt een basic startersgitaar.... niks meer, niks minder.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Queen - Days of Our Lives
Tweedelige documentaire over de Britse band Queen, die 40 jaar geleden werd opgericht. De muzikanten zelf gidsen de kijker door een uitgebreid archief van veelal nooit eerder getoonde beelden en vertellen hoe vier sterke individuen met een uitgesproken karakter en potentieel er toch in slaagden om zo lang en met zo veel succes samen te werken. In 1971 besloten vier universiteitsstudenten een groepje te vormen: Freddy Mercury, Brian May, Roger Taylor en John Deacon. Ze noemden hun band 'Queen' en sindsdien hebben ze 26 albums gemaakt en 300 miljoen platen verkocht over heel de wereld. Ondanks de dood van Freddy Mercury is Queen nog altijd immens populair. Dit eerste deel vertelt over de aanvankelijke spanningen binnen de groep, de problemen en onenigheden, de ruzies en de tijdelijke splits, maar ook over het succes, de triomfen en de muzikale erfenis van de band, dat alles rijkelijk geïllustreerd met persoonlijke getuigenissen en concertbeelden van over heel de wereld.
quote:
Idd doe mij de Ibanez RG870QZM maarquote:Op donderdag 17 november 2011 20:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Ja dat kan.
Maar dat is zo complex dat ik daar vanaf zie en lekker iets voor mezelf ga kopen
Absolutly correct. zoals hij het publiek uit zijn hand liet eten tijdens shows als Budapest Knebworth Mannheim en natuurlijk live Aid (Al deed Bono het ook goed) was onvoorstelbaarquote:Op donderdag 17 november 2011 19:52 schreef The_Dean het volgende:
Hey, dat is misschien wel even leuk. Freddy blijft toch een soort ultieme frontman
Dat zou ik niet durven zeggen eigenlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:58 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de duurdere versie ook de expantionpack erbij heeft?
Duurt ook laaang voordat dat over is, weet ik uit kart-ervaring vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:30 schreef Metalfreak het volgende:
Dribbel, waarom haal je niet van die korte tafelpootjes bij een bouwmarkt en schroef je die eronder? Zo heb ik het thuis ook opgelost en ziet er natuurlijk wat beter uit dan die boeken
Mental note to self: ga niet meer 4 heats karten achter elkaar... Een gekneusde rib is geen fijn gevoel.
Die komen er ook hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:30 schreef Metalfreak het volgende:
Dribbel, waarom haal je niet van die korte tafelpootjes bij een bouwmarkt en schroef je die eronder? Zo heb ik het thuis ook opgelost en ziet er natuurlijk wat beter uit dan die boeken
Mental note to self: ga niet meer 4 heats karten achter elkaar... Een gekneusde rib is geen fijn gevoel.
We zijn op het moment bezig ff een nummer "goed" op te nemen, we hebben de drums nu gedaan, zaterdag gaan we de bas en gitaren doen en dan volgende week ergens de zang. Dus ik hoop in een week tijd iets te kunnen laten horenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Duurt ook laaang voordat dat over is, weet ik uit kart-ervaring vorig jaar.
@Dribbel: goeie setup zo! Ben benieuwd naar je eerste opnames met die Eleven. En ProTools leren kan nooit kwaad.
Ik heb een hobbyprojectje: op Marktplaats een oude Boss CS-3 gekocht, en deze modkit. Hopelijk wordt 'ie daar wat stiller van. En goed voor mijn soldeerskills.
Wat verwacht je anders van zo'n prijs gitaar ?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga nog kijken of er nog 20 euro afkan als ik hem op kom halenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die gast zit altijd onder de Feedback prijs dus dat scheelt
Dat zou ik echt onbeleefd vinden. Je krijgt al een scherpe prijs. Gun die man ook zijn boterham.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga nog kijken of er nog 20 euro afkan als ik hem op kom halen![]()
Ik ben ook een echte hollander zeg
True.ik ben wat dat betreft echt een cheapassquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat zou ik echt onbeleefd vinden. Je krijgt al een scherpe prijs. Gun die man ook zijn boterham.
Fijn hoor mensen als jij...quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga nog kijken of er nog 20 euro afkan als ik hem op kom halen![]()
Ik ben ook een echte hollander zeg
quote:
Hij is niet verplicht het aanbod niet te accepteren hoor...quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat zou ik echt onbeleefd vinden. Je krijgt al een scherpe prijs. Gun die man ook zijn boterham.
Gozer dat noemt men een netwerk opbouwen. Die man verkoopt het waarschijnlijk al zo goedkoop omdat hij niet het onderste uit de kan hoeft te halen (zoals Feedback dus wel wil). Hij matst je dus al aardig met de prijs en dan wil jij nog meer eraf halen. Wees blij dat hij al zover naar beneden gaat in prijs.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Waarom haat iedereen daar toch op. Je gaat toch niet meer betalen als het eigenlijk niet hoeft.
Als je weet wat voor bizarre marges er op die gitaren zitten dan gaat hij die euro's echt niet missen tegenover Feedbackquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
Gozer dat noemt men een netwerk opbouwen. Die man verkoopt het waarschijnlijk al zo goedkoop omdat hij niet het onderste uit de kan hoeft te halen (zoals Feedback dus wel wil). Hij matst je dus al aardig met de prijs en dan wil jij nog meer eraf halen. Wees blij dat hij al zover naar beneden gaat in prijs.
Kijk ga je nou iets kopen bij Feedback of een ander groot commercieel bedrijf dan is het anders. Maar deze man probeert zelf een boterham te verdienen en heeft nou niet echt de winst erg hoog zitten als ik het zo lees. Tast dat dan ook niet aan
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
Gozer dat noemt men een netwerk opbouwen. Die man verkoopt het waarschijnlijk al zo goedkoop omdat hij niet het onderste uit de kan hoeft te halen (zoals Feedback dus wel wil). Hij matst je dus al aardig met de prijs en dan wil jij nog meer eraf halen. Wees blij dat hij al zover naar beneden gaat in prijs.
Kijk ga je nou iets kopen bij Feedback of een ander groot commercieel bedrijf dan is het anders. Maar deze man probeert zelf een boterham te verdienen en heeft nou niet echt de winst erg hoog zitten als ik het zo lees. Tast dat dan ook niet aan
Dat dus. Die gitaar vanuit ibanez kan goed maar 300 euro kosten ofso gast. Waar gewoon 300-400 euro bovenop gepleurd word. Die shit kost echt niks om te maken voor zo'n groot bedrijf.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je weet wat voor bizarre marges er op die gitaren zitten dan gaat hij die euro's echt niet missen tegenover Feedback
Cheapskate. Je spreekt telefonisch / via email een prijs af, vervolgens ga je er alsnog wat vanaf lullen. Voor twee tientjes.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Waarom haat iedereen daar toch op. Je gaat toch niet meer betalen als het eigenlijk niet hoeft.
Hoho, ik heb gevraagt tegen welke prijs hij hem kan leveren. Aangezien ik nog rond aan het kijken ben. Er is niks afgesproken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cheapskate. Je spreekt telefonisch / via email een prijs af, vervolgens ga je er alsnog wat vanaf lullen. Voor twee tientjes.Ik vind het schraal.
Die gitaar Epiphone Les Paul Special II, hangt in een 2ehands zaak voor 249 euro LOL(used Products)quote:Op donderdag 17 november 2011 16:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Ik ben namelijk aan het overwegen er een te kopen, ofja, te vragen voor mijn verjaardag. Binnen een budget van 200-300 euro.
ditquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cheapskate. Je spreekt telefonisch / via email een prijs af, vervolgens ga je er alsnog wat vanaf lullen. Voor twee tientjes.Ik vind het schraal.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:06 schreef brother52 het volgende:
Heb nu eigenlijk al een cab gekocht? Of zit je daar nog steeds op te wachten?
Nee ik ben gewoon een student. Ik heb nog meer kosten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:39 schreef Iemand91 het volgende:
Een prijsverschil van ¤20 op een prijs van rond de ¤600...dan zou me die ¤20 ook niets meer schelen. En dat je 'm een week eerder kan hebben; heb je dan zo weinig geld 'op voorraad'?
Anders laat je die gitaar afstellen door die beste man, of een setje snaren o.i.d. Heb je meer aan.
Vast niet zoveel als ik hebquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon een student. Ik heb nog meer kosten.
Idem hier, maar ik heb gelukkig nog een aardige voorraad. Misschien eens een jaar reizenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon een student. Ik heb nog meer kosten.
als het goed is niet neequote:
Ik niet, tattoo laten zetten in de zomer. En GASquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Idem hier, maar ik heb gelukkig nog een aardige voorraad. Misschien eens een jaar reizen
Ik wil er het liefst zowel metal als jazz op spelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:42 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Is voor jazz een Epiphone Dot niet eerder iets?
Een ES-175 met actieve EMG's lijkt me dan wel een goede keuze.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wil er het liefst zowel metal als jazz op spelen.
je mag ook wel mijn ibanez rga kopenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een Epiphone Les Paul is daar perfect voor. Bijvoorbeeld deze hele mooie [TK] Epiphone Les Paul Standard Plus & Blackstar HT5quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen De Heideroosjes voor de allerlaatste keer live zien
Ze doen nu een goodbye tour, dus grijp je kans. Maar erg zonde onderdaad!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat zijn echt schokkende dingen net als de afscheidstour van osdorp posse, heideroosjes en OP zijn echt van die bands die er eigenlijk altijd moeten blijven, al is het alleen maar voor de jeugdsentiment.
Is niet het laatste optreden stond gisteren in de krant. Tenminste ze vinden het zelf geen gepast afscheid.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze doen nu een goodbye tour, dus grijp je kans. Maar erg zonde onderdaad!
In Friesland is dit in ieder geval de laatste.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is niet het laatste optreden stond gisteren in de krant. Tenminste ze vinden het zelf geen gepast afscheid.
Ze wilde graag op Pinkpop afsluiten.
Ja toch, niet dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:35 schreef brother52 het volgende:
Krijg net het bericht of ik voor maandag nog even een leadpartij en 2 solo's kan instuderen.
Wat denkt de rest van de band wel niet. Dat ik echt gitaar kan spelen of zo?
Zal toch niet?quote:
Wat zou je willen zien en waaromquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand een tof platenlabel oid waar ik een dag mee zou kunnen kijken in het bedrijf, kent iemand toevallig zoiets?
Kost die Schecter?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:48 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Schecter damien 7, yamaha RGX 420S-D6 en B.C. Rich Warlock NJ. 5-snaar
Nicequote:
mogelijk, just thinking of selling, nog niet definitief beslist thoughquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Kwestie van tijd voor die bij menno staat dus
Op die manier ja, daarnaast kan het geld weer mooi op de spaarrekening komen, zodat ik na me school iets moois kan kopen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:38 schreef The_Dean het volgende:
Dat heb ik ook met sommige gear... eigenlijk wil ik het niet kwijt, maar bij het juiste bod is het zo weg
Whiskey & Cocaine mee bezig nu. Even als oefentrack om te kijken hoe het zelf opnemen gaatquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nice
Welke track doen jullie trouwens?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whiskey & Cocaine mee bezig nu. Even als oefentrack om te kijken hoe het zelf opnemen gaat
Haha maybe welquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Kwestie van tijd voor die bij menno staat dus
Sowiesoquote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Op je spelen concentreren is voor n00bs!
[ afbeelding ]
Is dat trouwens toevallig een Ibanez bas gitaar die ze heeft? Want de ibanez die ik ga kopen heeft precies zo'n zelfde lak.quote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Op je spelen concentreren is voor n00bs!
[ afbeelding ]
Ja, Ibanez BTB400.quote:Op zondag 20 november 2011 17:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is dat trouwens toevallig een Ibanez bas gitaar die ze heeft? Want de ibanez die ik ga kopen heeft precies zo'n zelfde lak.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |